هتل کیهان مشهد

3.2 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل کیهان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
اینترنت با سرعت بالا
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : امام رضا 2
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
5 دقیقه
420 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
54 دقیقه
4502 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
49 دقیقه
4047 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
23 دقیقه
1884 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
47 دقیقه
3938 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل کیهان مشهد یکی از هتل ‌های دو ستاره مشهد است که با امکانات رفاهی مطلوب از اسل 1378 پذیرایی از زائرین عزیز در شهر مشهد را آغاز نمود. این هتل مشهد دارای ساختمانی 5 طبقه می باشد که در واقع خیابان  امام رضا 2 قرار گرفته است. مزیت هتل فاصله ی 5 دقیقه ای تا حرم امام رضا (ع) به شمار می رود که همین موقعیت مکانی سبب شده مسافران تور مشهد هتل کیهان را به عنوان مقصدی برای اقامت در سفر خود انتخاب کنند.

اتاق های لوکس در هتل کیهان مشهد 

هتل کیهان مشهد دارای 33 باب واحد اقامتی می باشد که با دیزیان و دکوراسیونی مدرن و شیک طراحی شده اند. این اتاق ها شامل: اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته می باشد که میهمانان می توانند با توجه به ظرفیت خود، دست به انتخاب بزنند.

در تمامی اتاق‌ های هتل زیبای کیهان مشهد امکاناتی همچون: نوردهی خوب، یخچال، تلویزیون و ... وجود دارد سبب شده اقامتی خاطره انگیزی را برای میهمانان به یادگار بگذارند. با دیدن عکس هایی از این هتل و مقایسه آن به هتل هایی هم لِول و قیمت مانند هتل امیر مشهد، قطعا می توانید اقامتی مطابق با میل خود را تجربه کنید. 

صرف غذای مورد علاقه در فضای زیبای رستوران هتل کیهان مشهد 

هتل جذاب کیهان مشهد در طبقات بالایی خود، رستورانی را ایجاد کرده است که مهمانان می توانند در وعده های مختلف برای صرف غذا به آن مراجعه نمایند. در منوی این رستوران انواع غذاهای خوش طعم ایرانی سرو می شود که شما را دعوت به لحظاتی دلنشین در فضایی آرام و دنج خواهد کرد. 

کیفیت خوب غذایی و نحوه پذیرایی رستوران هتل دو ستاره کیهان مشهد باعث شده تا میهمانان از صرف غذا در هتل تا حدودی رضایت داشته باشند. البته ناگفته نماند که برای استفاده از عصرانه های سبک می توانید به کافی شاپ در هتل مراجعه نمایید و از منوی متنوع نهایت لذت را کسب کنید. 

امکانت در هتل کیهان مشهد چگونه است؟

هتل محبوب کیهان مشهد با فراهم کردن اقامتی به یادماندنی برای میهمانانش امکاناتی نظیر: صندوق امانات، گشت درون و برون شهری، کافی شاپ، رستوران(سرو انواع غذاهای ایرانی مطلوب) و... را در مجموعه ی خود قرار داده است. با وجود این امکانات شما می توانید نهایت آسایش و راحتی را در طول اقامت به دست آورید. 

تور هتل کیهان مشهد از کرمان یکی از تور های معروف برای شهروندان کرمانی می باشد که قطعا در مواقع سفر بارها پیشنهاد خواهد شد. اگر قصد اقامت در هتلی با قیمت پایین تر را دارید می توانید هتل ناهید مشهد را جایگزین این هتل کنید. البته بدون شک با وجود قیمت ارزان تر، کیفیت هتل نیز ضعیف تر می شود که باید به آن توجه داشته باشید.

فاصله هتل کیهان مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل کیهان مشهد تا آستان امام هشتم بسیار کم بوده که این فاصله با 3 دقیقه پیاده روی پیموده می شود. مسافت کوتاه تا حرم باعث شده تا در میان گردشگران تور مشهد بسیار محبوب باشد.

دلایل رزرو هتل کیهان مشهد چیست؟

قیمت مناسب هتل کیهان مشهد و نزدیک بودن به حرم و بازار ها از جمله دلایل رزرو این هتل مشهد می باشد. البته کیفیت و خدمات خوب هتل ذکر شده نیز غافل شد.

هر شب اقامت در هتل کیهان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل 2 ستاره کیهان باید از شبی 180 هزار تومان تا 550 هزا تومان پرداخت کنید که این هزینه ها با توجه به زمان های مختلف تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل کیهان وجود دارد؟

هتل کیهان مشهد هیچ اتاق خاص و لوکسی را به میهمانان خود ارائه نمی دهد چون یک هتل معمولی است، ولی همان اتاق ها بسیار تمیز و مرتب می باشند. برای رزرو و اقامت اتاق های لوکس می توانید هتل الماس 2 مشهد یا هتل قصر طلایی را انتخاب نمایید

هتل کیهان چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل کیهان مشهد دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی نسبت به لول ستاره های هتل می باشد که البته برای انتخاب یک هتل با امکانات بیشتر، پیشنهاد می کنیم هتل ناهید مشهد را رزرو کنید.

آدرس هتل کیهان مشهد کجاست؟

هتل کیهان مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 2 واقع شده که بسیاری از هتل های مشهد نیز در این خیابان قرار دارند. این هتل به ایستگاه اتوبوس های مختلف نزدیک می باشد.

هتل کیهان به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل کیهان به دلیل موقعیت مکانی که دارد نزدیک به بازار رضا، بازار17 شهریور و ... می باشد. دسترسی به مکان های تاریخی از جمله مسجد هفتاد و دو تن، حمام مهدی قلی بیگ و ... از دیگر ویژگی های این هتل مشهد است.

هتل کیهان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل 2 ستاره کیهان مشهد در برخی از زمان ها مملو از زائر شده که این مسئله در ایام پیک اتفاق می افتد. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم هتلی هم لول با هتل کیهان، مانند هتل امیر مشهد را رزرو نمایید.

قوانین هتل کیهان چیست؟

هتل زیبای کیهان در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل کیهان مشهد از پرشین هتل چیست؟

هتل زیبای کیهان در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.3از 5
آرامش محیط 3.3از 5
کیفیت غذا 3.3از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بدی نبود نسبت به قیمت

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل کیهان مشهد نظافت اتاق ها کم، کیفیت غذا پایین راضی نبودم از این هتل مشهد اصلا

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل کیهان مشهد هتل خوبی بود امکانات اتاقشم در حد معمولی بود من از این هتل مشهد راضیم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.