هتل شهریار مشهد

2.9 از 5
متوسط 13 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل شهریار مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
4,000,000 71%
قیمت 1 شب 1,197,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
6,000,000 71%
قیمت 1 شب 1,797,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
8,000,000 76%
قیمت 1 شب 1,997,000 تومان
آپارتمان دو خوابه شش نفره
اقامت با فول بورد منو انتخابی
6 نفر
جزییات قیمت
12,000,000 76%
قیمت 1 شب 2,997,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
نمازخانه
اتاق چمدان
دستگاه ATM
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 8، چهار راه دوم
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
1 دقیقه
7 دقیقه
596 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
56 دقیقه
4678 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
47 دقیقه
3889 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
25 دقیقه
2060 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
45 دقیقه
3779 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل دو ستاره شهریار یکی از هتل ‌های مشهد که سال 1376 با سه طبقه در خیابان امام رضا، امام رضا 8، پشت هتل تهران احداث گردید. این هتل مشهد برای ارتقاء سطح کیفیت در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل به دلیل فاصله ی پنج دقیقه ای تا حرم مطهر سبب شده تا علاقمندان خاص خود را داشته باشد.

تنوع در اتاق‌ های هتل شهریار مشهد چگونه است؟

هتل شهریار مشهد با 33 باب واحد اقامتی می باشد. اتاق‌های هتل شامل: اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته، آپارتمان دو خوابه، آپارتمان یک خوابه می باشد همین امر سبب شده تا میهمانان تور مشهد مطابق با ظرفیت، اتاق را رزرو کنند. تمام اتاق‌های هتل علاوه بر نظافت به دلیل فضای جادار به گونه ای است که میهمانان اقامت خوبی خواهند داشت.

اتاق های هتل شهریار مشهد تمامی دارای دیزاین و طراحی ساده ای می باشند که می توانند راحتی را دز هنگام استراحت برای شما عزیزان به ارمغان آورند. اما اگر به دنبال هتلی با اتاق های شیک هستید که طراحی و دکوراسیون خاصی را به کار برده باشد، پیشنهاد می کنم تا هتل گل گندم مشهد را مورد انتخاب خود قرار دهید. اینگونه می توانید بیشتر زمان خود را در هتل سپری کنید و از فضای موجود نهایت لذت را کسب کنید. 

کیفیت مطلوب در رستوران هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد دارای رستورانی با ظرفیت 80 نفر می باشد. هتل به دلیل استفاده از مواد اولیه ی تازه و پرسنل مجرب برای پذیرایی، سبب شده تا کیفیت مطلوبی داشته باشد. سالن غذاخوری هتل با توجه به چیدمان منظم و رعایت نکات بهداشتی سبب شده تا میهمانان هنگام صرف غذا آرامش داشته باشند.

امکانات عمومی هتل شهریار مشهد:

هتل شهریار مشهد با در نظر گرفتن امکانات عمومی همچون: تاکسی سرویس(دسترسی راحت و بدون دردسر به جاذبه‌های تاریخی و تفریحی)، مینی بار، خدمات برای ناتوانان جسمی(تجربه ی سفری رضایت بخش و بدون دغدغه)، کپسول آتش نشانی، لابی(ظرفیت 15 نفر) و... سعی کرده است تا میهمانانش اقامت خوبی را تجربه کنند.

تور هتل شهریار مشهد از شیراز برای شهروندان عزیز استان فارس یکی از راحت ترین و مقرون به صرفه ترین تور های موجود می باشد که اغلب به دلیل استقبال بالا ظرفیت هتل را تکمیل می کند. در صورت نبود ظرفیت شما می توانید هتلی هم لِول با این هتل مانند هتل زمزم مشهد را مورد انتخاب خود برای اقامت در شهر مقدس مشهد قرار دهید. 

 

فاصله هتل شهریار مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل شهریار مشهد را می توان یکی از هتل های مشهد نزدیک به حرم دانست؛ زیرا به صورت پیاده تنها 5 دقیقه زمان برای دسترسی به بارگاه امام هشتم (ع) از این هتل زمان نیاز می باشد.

دلایل رزرو هتل شهریار مشهد چیست؟

هتل شهریار به دلیل نزدیکی بهحرم مطهر رضوی و اتاق زیبا با دکوراسیون عالی مورد انتخاب مسافران تور مشهد قرار می گیرد. هتل شهریار همچنین درای آپارتمان های زیبا و مجزا می باشد که راحتی و راه بیشتری برای مسافران تور مشهد خود به ارمغان می آورد.

هر شب اقامت در هتل شهریار مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هرشب هتل شهریار مشهد از 400 هزار تومان آغاز و تا 850 هزار تومان ادامه دارد. این هزینه با توجه به تخفیفات در دسترس متغیر می باشد و اکنون به صورت الحساب اعلام شده است.

چه تعداد اتاق لوکس درهتل شهیار مشهد وجود دارد؟

اگرچه هتل شهریار مشهد هتلی دو ستاره با کیفیت بالا است اما به عنوان یک هتل در این لِول نمی تواند انتظاراتی همچون وجود اتاق لوکس را در بر طرف کند، از این رو شما برای ررزو چنین واحد های اقامتی می بایستی تا هتل های پنج ستاره و یا چهار ستاره را مورد انتخاب قرار دهید.

هتل شهریارمشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل شهریار امکاناتی چون تاکسی سرویس، مینی بار، ارائه خدمات به ناتوانان جسمی، لابی بزرگ و مجهز، کافی شاپ و رستوران و همچنین اینترنت در لابی و ... را در فضای خود ایجاد کرده و در اتاق های هتل سعی کرده است رفاه مسافران خود را تامین کند.

آدرس هتل شهریارمشهد کجاست؟

هتل شهریار مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 8 و چهار راه دوم واقع شده است که از لحاظ دسترسی به حرم مطهر رضوی موقعیت خوبی دارا می باشد.

هتل شهریار مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل شهریار در خیابان امام رضا واقع شده است و به بازار امام رضا، حرم مطهر رضوی، حمام مهدی قلی بیگ،مسجد 72 تن، بازار سرشور و بازار فرش فروش ها نزدیک می باشد.

هتل شهریارمشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

با انتخاب هتل شهریار مشهد و اقامت در این هتل می توانید رضایت کامل رد طول سفر را نسبت به هزینه و راحتی به دست آورید. با این حال اگر هتل هایی با کیفیت بالا تر مد نظر شما هستند ما هتل گل گندم مشهد را به شما معرفی می کنیم. البته هتل زمزم مشهد نیز دیگر انتخاب در لِول هتل شهریار است که می تواند پیشنهادی دیگر برای اقامت شما عزیزان محسوب شود.

قوانین هتل شهریار مشهد چیست؟

هتل شهریار شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند

مزیت رزرو هتل شهریارمشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل شهریارمشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.7از 5
آرامش محیط 3.2از 5
کیفیت غذا 2.5از 5
موقعیت 3.3از 5
ارزش خرید 2.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.9 از 5
متوسط 13 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

از همه نظر هتل بسیاااااااااااار ضعیف و کثیف و بد اصلااااا پیشنهاد نمیشه برید پتو کثیف خود اتاق تاریک صبحانه بی کیفیت ظرفای قدیمی و‌افتضاح حوله نداشتن همه چیز افتضاح

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با سلام هفته گذشته در هتل اقامت داشتیم غذای هتل خیلی افتضاح بود روبالشی وپتو تمیز نبود

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام.از انتخاب این هتل پشیمان شدم. کیفیت غذا خیلی خیلی بد.تهویه اتاق صفر.نور اتاق صفر شبانه روز باید لامپ روشن باشه.نظافت ملحفه و پتو خدا میدونه کی شسته شده.سرویس حمام ناقص حوله نداره. پذیرایی چای نمیشه فقط یک فلاکس نشسته نه قند ونه چایی پیشنهاد میکنم انتخاب نکنید با این قیمت جاهای بهتر میشه پیدا کرد

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام این هتل بسیاررررررر افتضاح بود کل سفر برای ما زهر شد کیفیت غذا حتی صبحانه فوق العاده ضعیف حتی با اینکه پول منو سلف گرفته بودن چندبار گفتن غذا یا سالاد یا نان تمام شده نظافت اتاق ها وحشتناک بود در توالت پشه های بسیار بودند بوی بسیار نامطبوعی می امد کیفت ملحفه ها و پتو ها افتضاح بود بسیار کثیف بود حتی کیفیت دستمال کاغذی داخل اتاق بد بود با اینکه مدام تذکر میدادیم کسی پیگیری نمی کرد بهتون پیشنهاد میدم به هیچ عنوان این هتل رو انتخاب نکنید مطمینا پشیمون میشید

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

اول نظافت داخل اتاق صفر بود دوم غذا واقعا واقعا بد بود کوبید خام فقط برخورد خوب داشتند مدیریت هم قبول می کرد که غذا بد هست اما باز هم با همان روش ادامه می دادند واقعا من از دست تور و هم از رستوران نارضایی هستم نسبت به پول که دادم خدمت نشود

تاریخ ورود : 1402/4/1
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

ما که از برخوردپرسنل پرشین هتل بسیار راضی هستیم باتشکر

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

باسلام .15نفر خانوادگی به هتل شهریار رفتیم .هرکدام اتاقهای 4تخته و3تخته و2تخته گرفتیم که هر کدام از اتاق ها یک عیبی داشت .اتاق شماره 111 سه تخته بود که ما داخلش بودیم ظرفشویی نداشت به مسول هتل گفتیم گفتند چون اتاق دو تخته به سه تخته تبدیل کردیم مجبور به برداشتن ظرفشویی شدیم .ازلحاظ نظافت هم که خیلی بد بود وتمیز نبود کل 15نفر رضایت نداشتیم. وضعیت غذا هم زیاد خوب نبود وظرف سالاد فقط یک عدد واسه کل رستوران بود که دیگر شارژ نمیشد.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام غذا عالی بود پرسنل عالی بود اما اتاق خیلی گرم بود و سیستم تهویه و سرمایشی غیر فعال بود تماس گرفتیم گفتند هنوز فعال نیست بوی فاضلاب در اتاق پیچیده بود و ناراحت کننده بود قفل درب دستشویی خراب بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

در اتاق چوب لباسی ندارد در حمام چوب لباسی ندارد در اتاق کمد ندارد بالش ها خوب نیست

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با سلام و عرض ادب بنده به مدت شش شب به همراه خانواده در هتل شهریار اقامت داشتیم. از لحظه ورود مواجه با گرمای اتاق شدیم که پس از تماس گفتند چیلرها امروز سرویس میشود و امشب تحمل کنید. فردا گفتند اسید ریختند داخل مسیر، روز بعد گفتند لوله ها تعویض میکنند، بعد گفتند برق مشکل دارد و هر روز به بهانه های مختلف ما را سر دواندند. برخی اتاقها اسپیلت داشت ولی اتاق ما فقط دریچه چیلر داشت. دختر 4 ساله من از شب تا صبح از گرما گریه میکرد و چون مجبور به باز کردن پنجره ها بودیم اتاق پر از پشه و گزش پشه بود. خلف وعده، دروغگویی، بی انصافی مدیر هتل (آقای گزمه) کاری کرد که من کردار ناپسند ایشان را به آقا امام رضا(ع) واگذار نمایم. بالغ بر بیست مرتبه با ایشان تماس گرفتم و قسم خوردند که درست میشود و تا روز اخر نشد. به حرمت اقا امام رضا(ع) که پس از مدتها ما به پابوس ایشان امدیم و روزهای سختی در این هتل گذراندیم . چون بی شک روز حسابی خواهد بود خواستم عرض کنم که برعکس مدیر بی اخلاق هتل شهریار، برخورد کارکنان این هتل عالی و بسیار محترمانه بود.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

از خدماتش راضی بودم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل شهریار مشهد از همه نظر عالی بود من راضی بودم.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل شهریار مشهد اصلا جالب نبود. من که از این هتل مشهد راضی نبودم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.