هتل گل گندم مشهد

4.4 از 5
خیلی خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل گل گندم مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,200,000 55%
قیمت 1 شب 547,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,680,000 58%
قیمت 1 شب 722,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,160,000 27%
قیمت 1 شب 1,597,000 تومان
پنچ تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
2,640,000 34%
قیمت 1 شب 1,747,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا ، امام رضا ۶۴، نبش چهار راه اول
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
35 دقیقه
2912 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
84 دقیقه
6994 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
55 دقیقه
4575 متر
بیمارستان جوادالائمه
6 دقیقه
53 دقیقه
4376 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
48 دقیقه
3978 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل گل گندم مشهد یکی از هتل های دو ستاره در شهر مقدس مشهد است که از طرح ترافیک دور می باشد. این هتل مشهد را می توان از بهترین هتل های مشهد به عنوان دو ستاره دانست که از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار بوده و خدمات مطلوبی را به میهمانان خود ارائه می دهد. این هتل مشهد 5 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد که باب الرضا درب ورودی و صحن جامع رضوی اولین صحنی است که در آن قدم خواهید گذاشت.

هتل گل گندم مشهد لابی تمیز و زیبایی دارد که میهمانان می توانند در بدو ورود بر روی مبل‌های راحت استراحت کرده و به تماشای فیلم در لابی مشغول شوند. قیمت هتل گل گندم مشهد نسبت به خدماتی که ارائه می کند منصفانه است. با دنبال کردن این مطلب می توانید پس کسب اطلاعات دقیق، رزرو تور مشهد را با اطمینان کامل انجام دهید. 

اتاق هایی با طراحی خاص و مدرن در هتل گل گندم مشهد

هتل محبوب گل گندم مشهد اتاق‌های خود را که شامل: اتاق ‌های 1 تخته، 2 تخته و 3 تخته می شوند به امکانات خوبی مجهز کرده است. سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، آباژور و ... از جمله آن ها می باشند. تمامی این واحد های اقامتی در این هتل از طراحی خاص و زیبایی برخوردار می باشند که می توانند هنگام استراحت حس دلنشینی را به شما عزیزان منتقل کنند.

رستوران هتل گل گندم مشهد، غذاهای با کیفیت و لذیذ

هتل جذاب گل گندم مشهد برای صرف غذای میهمانان خود رستوران زیبایی را در نظر گرفته است. رستوران هتل غذاهای خود را به صورت منو انتخابی به میهمانان خود عرضه می کند. جهت دیدن نظرات مردم درباره هتل گل گندم به پایین صفحه مراجعه فرمایید. اگر کیفیت رستوران در هتل برای شما نیز اهمیت بالایی دارد، پیشنهاد می کنم تا در کنار این هتل، هتل قدس مشهد را نیز در لیست انتخاب های خود قرار دهید. 

هتل دو ستاره گل گندم مشهد کافی شاپ خود را که بسیار نقلی و دنج است، فوق العاده مدرن طراحی کرده است. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه دسر‌های خوشمزه در کافی شاپ هتل سرو می شود که می تواند لحظه های شیرینی را برای شما رقم بزند.

هتل گل گندم مشهد از نظر امکانات و موقعیت مکانی چگونه است؟

هتل زیبای گل گندم مشهد به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نزدیک می باشد که از مزیت‌های این هتل مشهد به شمار می رود. خطوط بی آر تی هم در دسترس شما قرار دارد تا به پایانه مسافربری و حرم مطهر به آسانی رفت و آمد کنید. موقعیت مکانی نسبتا مناسب این هتل سبب شده تا گردشگران بسیاری از مبادی مختلف مانند تور هتل گل گندم مشهد از شیراز، این هتل را مورد انتخاب قرار دهند.

در هتل گل گندم مشهد امکاناتی نظیر، لابی مجهز، نمازخانه، اتالق چمدان، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، خدمات مناسب معلولین، مینی بار، تاکسی سرویس و ..... وجود دارد که آسایش مهمانان مقیم در هتل را تضمین می کند. اگر هتلی با قیمت و کیفیت پایین تر نسبت به هتل گل گندم مشهد مد نظر شما است ما به شما هتل هرمس مشهد را پیشنهاد می کنیم. 

فاصله هتل گل گندم مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل گل گندم مشهد تا حرم مطهر رضوی حدود10 دقیقه با خودرو فاصله دارد. مهمانان می توانند با استفاده از تاکسی سرویس و یا اتوبوس های دردسترس به راحتی و بدون اتلاف وقت به زیارت از بارگاه امام هشتم (ع) مشرف شوند.

دلایل رزرو هتل گل گندم مشهد چیست؟

چیدمان شیک اتاق های این هتل از دلایل مورد توجه قرار گرفتن هتل گل گندم می باشد. که سبب شده در کنار قیمت بسیار مناسب، مورد ررزو گردشگران تور مشهد قرار گیرد. کیفیت هتل گل گندم مشهد شرایط رضایت بخشی را برای مهمانان فراهم خواهد کرد که این می تواند به جذب بیشتر آن ها کمک کند.

هر شب اقامت در هتل گل گندم مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل گل گندم دارای اتاق های بسیار شیک و با چیدمان بسیار عالی می باشد، فضای اتاق های این هتل مشهد قیمت مناسب بسیار مرتب و تمیزاست. هزینه هرشب اقامت در هتل گل گندم از 220 هزار تومان تا 600 هزار تومان در نظر گرفته شده که با توجه به امکانات و لوکسی اتاق ها جای هیچگونه انتقادی باقی نخواهد گذاشت.

چه تعداد اتاق لوکس درهتل گل گندم مشهد وجود دارد؟

هتل گل گندم دارای یک اتاق 6 تخته با صبحانه، ناهارو شام می باشد که بهترین انتخاب برای خانواده های عزیز خواهد بود. این واحد اقامتی گران ترین اتاق ها به شمار می رود که هزینه هرشب اقامت 600 هزار تومان می باشد.

هتل گل گندم مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

مدیریت محترم هتل گل گندم مشهد با ارائه بهترین امکانات و خدمات عالی، سعی دارد تا رضایت مهمانان خود را به طور کامل جلب کند. پذیرش 24 ساعته هتل نیز به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

آدرس هتل گل گندم مشهد کجاست؟

شما می توانید پس از رزرو هتل گل گندم مشهد و ورود به این شهر مقدس به راحتی بدون اتلاف وقت به این هتل دسترسی پیدا کنید و به رفع خستگی در آن بپردازید. این هتل در خیابان امام رضا، امام رضای 64 چهار راه اول قرار گرفته است.

هتل گل گندم مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل گل گندم مشهد به خیابان اما رضا، حرم مطهر رضوی، بازار اطلس، ترمینال و میدان حافظ نزدیک می باشد. البته اتوبوس های بسیاری در نزدیکی این هتل قرار دارند که می توانند فرصتی مناسب برای دسترسی به نقاط مختلف از شهر محسوب شوند.

هتل گل گندم مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل گل گندم مشهد را میتوان از لحاظ امکانات با هتل هرمس مشهد و یا هتل قدس مشهد مقایسه کرد که در صورت نبود ظرفیت و یا تنا رضایتی از موقعیت مکانی این هتل ها می توانند پیشنهادی مناسب به شمار روند.

قوانین هتل گل گندم مشهد چیست؟

هتل گل گندم مانند بیشتر هتل های مشهد  قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند

مزیت رزرو هتل گل گندم مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل گل گندم مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.5از 5
آرامش محیط 4.5از 5
کیفیت غذا 4.5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.4 از 5
خیلی خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/02/05
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

خرید از سایت بسیار راحت بود. نظافت اتاقم عالی بود. برخورد مدیریت و کارکنان هتل عالی بود. قطعا برای سفرهای بعدی به مشهد باز هم انتخابم هتل گل گندم هست و به دوستانم هم پیشنهاد میکنم.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل جالبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.