هتل پاسارگاد مشهد

4 از 5
خوب 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پاسارگاد مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
سرویس حرم
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بین امام رضا 65 و 67
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
9 دقیقه
710 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
58 دقیقه
4792 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
44 دقیقه
3621 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
26 دقیقه
2174 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
42 دقیقه
3512 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پاسارگاد مشهد به عنوان یک هتل تک ستاره با 3 طبقه ساختمانی در نبش خیابان اصلی، خیابان امام رضا قرارگرفته است که از نظر کیفیت مناسب بوده و می تواند اقامتی بدون دغدغه را برای زائرین عزیز فراهم کند. اگر قصد دارید این هتل را مورد انتخاب برای اقامت در طول سفر به مشهد قرار دهید، ابتدا در ادامه ی مطلب اطلاعات دقیق را مطالعه کرده و سپس با اطمینان کامل رزرو خود را انجام دهید. 

هتل پاسارگاد مشهد و اتاق هایی شیک و زیبا 

هتل پاسارگاد مشهد دارای 39 باب اتاق و آپارتمان می باشد که تمام این ها مجهز به امکانات رفاهی مناسب از جمله سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، تلویزیون، آباژور و .... هستند. تنوع در ایجاد اتاق های این هتل نیز به گونه ای می باشد که مهمانان می توانند مطابق با سلیقه خود اقدام به رزرو نمایند.

امکانات و خدمات موجود در هتل پاسارگاد مشهد 

هتل زیبای پاسارگاد مشهد امکاناتی نظیر تاکسی سرویس، اینترنت، لاندری، روم سرویس، خانه داری، نمازخانه، رستوران، رستوران فضای باز، گشت نیم روزی و... را در مجموعه ی خود قرار داده است. شما می توانید با وجود این امکانات و کمک از پرسنل مجرب در 24 ساعت از شبانه روز، اقامتی بدون دغدغه را سپری نمایید. 

رستوران هتل پاسارگاد مشهد با منوی انتخابی 

هتل پاسارگاد در مشهد دارای رستورانی در فضای شیک و تمیز می باشد که با منوی انتخابی و باز، از مهمانان مقیم در این هتل پذیرایی به عمل می آورد. علاوه بر منوی متنوع و کیفیت غذایی مناسب در رستوران این هتل، کافی شاپ نیز ایجاد شده تا در صورت نیاز از عصرانه های سبک، نوشیدنی های سرد و گرم و .... بتوانید نهایت لذت را کسب کنید. 
 

فاصله هتل پاسارگاد مشهد تا حرم چقدر است؟

مهمانانی که در هتل پاسارگاد مشهد اقامت یافته اند می بایستی تا برای دسترسی به حرم مطهر رضوی از خودرو شخصی و یا تاکسی سرویس استفاده نمایند. زیرا موقعیت مکانی این به گونه ای می باشد که زیارت از بارگاه امام هشتم (ع) به صورت پیاده حدود 45 دقیقه از زمان شما را خواهد گرفت.

دلایل رزرو هتل پاسارگاد مشهد چیست؟

هتل پاسارگاد مشهد به نسبت قیمتی که دارد، کیفیت خوب و اتاق هایی مناسب را به زائرین تور مشهد ارائه می دهد که همین امر مهم ترین دلیل برای جذب مسافران به سمت این هتل محسوب می شود.

هر شب اقامت در هتل پاسارگاد مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

نرخ قیمت اتاق های هتل پاسارگاد مشهد بین هزینه ای بالغ بر 250 هزار تومان تا 500 هزار تومان می باشد که با وجود کیفیت اتاق و امکانات مجهز کاملا مقرون به صرفه بوده و می تواند رضایت مهمانان را جلب کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل پاسارگاد مشهد وجود دارد؟

گران ترین وحد اقامتی در هتل پاسارگاد مشهد به عنوان آپارتمان ایجاد شده است که با امکاناتی کامل تر نسبت به دیگر اتاق های معمولی در هتل به شما عزیزان ارائه می شود. بنابراین اگرچه امکان رزرو اتاق لوکس در هتل وجود ندارد، اما می توانید این واحد را به عنوان انتخاب برتر در هتل پاسارگاد مورد رزرو قرار دهید.

هتل پاسارگاد مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل پاسارگاد مشهد دارای خدمات رفاهی و امکانات دهی مناسب می باشد که در جهت راحتی بیشتر مهمانان در اختیار آن ها قرار می گیرند. همچنین از مزیت های این رزرو هتل مشهد ارائه اتاق ها به صورت فولبرد همراه با صبحانه، ناهار و شام می باشد.

آدرس هتل پاسارگاد مشهد کجاست؟

هتل پاسارگاد مشهد در انتهای خیابان امام رضا، بین امام رضای 65 و 57، درست در نبش خیابان واقع گردیده است.

هتل پاسارگاد مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

در نزدیکی هتل پاسارگاد مشهد ایستگاه مترو واقع گردیده است که مهمانان در این هتل می توانند با استفاده از قطار شهری به نقاط مهم شهر دسترسی پیدا کنند. همچنین بازار بزرگ رضا با فاصله اندک تا هتل بهترین فرصت برای خرید در زمانی محدود می باشد.

هتل پاسارگاد مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگرچه کیفیت هتل پاسارگاد مشهد بالا می باشد، اما گاهی به دلیل فاصله زیاد از حرم مطهر رضوی زائرین را برای رزرو آن منصرف می کند. اگر شما نیز قصد دارید در هتل نزدیک به بارگاه امام هشتم (ع) اقامت داشته باشید و بتوانید به صورت پیاده زیارت را به عمل آورید می توانید هتل های با کیفیت همچون هتل پرستاره مشهد و هتل آتوسا مشهد را مورد انتخاب قرار دهید.

قوانین هتل پاسارگاد مشهد چیست؟

هتل زیبای پاسارگاد مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل پاسارگاد مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.8از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4.3از 5
ارزش خرید 3.8از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 4 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/05/05
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

اتاق از لحاظ ظاهر کاغذ دیواری کنده شده بود .گچ دیوار کنده شده بود تا زمانی که اتاق تحویل مسافر هست کسی برای نظافت نمیاد. قند و نایلون مسافر قبلی داخل کشو بود.آینه همه لک بود.شیشه شکسته بود با کارتن چسب زده بودن.غذا منو انتخابی نبود.روز آخر نان صبحانه را از تو فریزر درآورده بودن.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خیلی خوب و نزدیک به حرم فقط مجموعه ابی با هزینه بود و ترانسفر هم نداشت

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

از اقامت در هتل پاسارگاد مشهد راضی بودم بهتون پیشنهاد میکنم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل پاسارگاد مشهد خیلی خوب بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.