هتل پرستاره مشهد

4.2 از 5
خیلی خوب 8 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پرستاره مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,540,000 60%
قیمت 1 شب 628,400 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,310,000 60%
قیمت 1 شب 944,100 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
تازه تاسیس
مینی بار
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، امام رضا ۱۸، پلاک ۲۱
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
14 دقیقه
1177 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
63 دقیقه
5259 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
46 دقیقه
3801 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
32 دقیقه
2642 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
44 دقیقه
3692 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پرستاره مشهد یکی از هتل های مشهد، محبوب از نظر زائرین است که از کیفیت بالایی برخودار می باشد. این هتل 1 ستاره مشهد در سال 85 ساخته شده و در سال 96 مورد بازسازی قرار گرفته است. اگر به دنبال یک هتل ایده آل با فضایی لوکس و نوساز هستید که قیمت پایین را نیز ارائه دهد، پیشنهاد می کنم اقامت در این هتل را از دست ندهید. 

دیزاین اتاق های هتل پرستاره مشهد چگونه است؟

در هتل پرستاره مشهد حدود 35 واحد اقامتی وجود دارد که تمامی در 5 طبقه ساختمانی جای گرفته اند و دارای دیزاینی شیک و زیبا همراه با امکانات مجهز می باشند. سیستم تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون، آینه دلاور، سرویس بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش و.... از جمله این امکانات در اتاق های هتل به حساب می آیند.

رستورانی با طراحی زیبا و منوی دلچسب در هتل پرستاره مشهد

رستوران هتل نوساز پرستاره مشهد با ظرفیت 60 نفر آماده پذیرایی از مهمانان مقیم در این هتل می باشد. این رستوران در مکانی با وسعت نسبت بالا ایجاد شده که طراحی زیبای آن، بدون شک مهمانان این هتل را به سمت خود جذب می کند. شما می توانید پس از اقامت در هتل پرستاره، جهت صرف غذا به لابی هتل مراجعه نمایید و از منوی متنوع با غذاهای ایرانی به صورت انتخابی نهایت لذت را کسب کنید.

امکانات ایده آل در هتل پرستاره مشهد

از امکانات خوب هتل زیبای پرستاره مشهد می توان به نماز خانه، آسانسور، مینی بار با هزینه، اتاق چمدانف لابی مجهز، صندوق امانات، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته و ....  اشاره کرد. شما می توانید با انتخاب این هتل همراه با قیمت مقرون به صرفه، اقامتی همانند اقامت در هتل های سه ستاره مشهد را تجربه نمایید.

فاصله هتل پرستاره مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل پرستاره مشهد یکی از هتل های مشهد واقع در خیابان امام رضا است که حدود 10 تا 13 دقیقه به صورت پیاده با حرم مطهر رضوی فاصله دارد.

دلایل رزرو هتل پرستاره مشهد چیست؟

آن دسته از زائرینی که در تور مشهد هتل پرستاره مشهد را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب می کنند، اغلب کیفیت هتل و اتاق های لوکس را در اولویت خود قرار داده اند که البته موقعیت مکانی هتل و قیمت مقرون به صرفه نیز از دیگر ملاک های این عزیزان می باشد.

هر شب اقامت در هتل پرستاره مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

واحد های اقامتی هتل پرستاره مشهد همگی در نوع خود مناسب بوده اند که می توانند در کنار نرخ مناسب از 140 هزار تومان تا 330 هزار تومان، اقامتی دلنشین را نیز برای شما عزیزان و زائرین تور مشهد فراهم کنند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل پرستاره مشهد وجود دارد؟

اتاق های هتل پرستاره مشهد تا ظریفیت 3 نفر را در خود گنجایش می دهند که در این بین، واحد اقامتی عنوان لوکس را به خود اختصاص نداده است.

هتل پرستاره مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

مهم ترین مزیت هتل پرستاره مشهد، امکانات و خدمات مناسب در این هتل می باشد که سبب شده جایگاه بالایی از نظر محبوبیت برای زائرین کسب کند. خدمات مینی بار، پذیرش 24 ساعته، لابی مجهز، کافی شاپف اتاق چمدان، صندوق امانات و ... از جمله امکانات در این هتل به حساب می آیند.

آدرس هتل پرستاره مشهد کجاست؟

برای اقامت و دسترسی به حرم مطهر رضوی می بایستی تا به آدرس هتل در خیابان امام رضا، امام رضا 18، پلاک 21 مراجعه نمایید.

هتل پرستاره مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل پرستاره مشهد ضمن فاسله اندک تا حرم مطهر، تا اماکن تاریخی در اطراف حرم و واقع در خیابان امام رضا نیز نزدیک می باشد. حمام مهدی قلی بیگ، مسجد 72 تن، بازار سرشور، بازار رضا و ... از جمله این جاذبه های گردشگری و تاریخی می باشند.

هتل پرستاره مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر در تور مشهد به دنبال هتلی ارزان قیمت هستید می توانید در کنار هتل پرستاره مشهد هتل های دیگری از این قبیل مانند هتل سینا مشهد و هتل سبلان مشهد را در لیست انتخاب های خود قرار دهید که با کیفیتی عالی آماده پذیرایی از شما عزیزان خواهند بود.

قوانین هتل پرستاره مشهد چیست؟

هتل زیبای پرستاره مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل پرستاره مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.4از 5
آرامش محیط 4.3از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 8 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود

تاریخ ورود : 1401/12/17
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

ممنون

تاریخ ورود : 1401/11/13
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام فقط تاخیر هواپیما ما رو خیلی اذیت کرد

تاریخ ورود : 1401/9/21
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

بسیار عالی بود .نسبت به هزینه پرداختی خیلی خوب بود .برخورد پرسنل بسیار خوب مخصوصا خانم دهقان .خانم خوش اخلاق و مودب و وظیفه شناس .البته دیگر پرسنل هم خوب بودن منتها ما بیشتر با خانم دهقان کار داشتیم .مسول سالن لابی یه آقایی بسیار خوش برخورد و پیگیر بود برای ما پارکینگ رو راهنمایی کرد در صورتی جزع تعهد هتل نبود .یقینا سفر بعدی هم انتخابم این هتل است .اتفاقا همین دوروز قبل دوستم محمود ابوالحسنی میهمان این هتل بود به درخواست حقیر ..در کل از همه شما تشکر و قدردانی میکنم اجرتون با علی ابن موسی الرضا علیه السلام ❤❤❤

تاریخ ورود : 1401/08/11
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتلی بسیار عالی با مدیریت و پرسنل مجرب و خوش اخلاق در کل پیشنهاد می کنم اگر قصد سفر به مشهد رو دارید این هتل می تونه بهترین گزینه باشه

تاریخ ورود : ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سیستم گرمایش هتل همراه با سر و صدا بود . و شامپو و صابون هم کم بود.

تاریخ ورود : 1400/11/13
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

در کل خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.