هتل سینا مشهد

3 از 5
متوسط 7 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سینا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه، ناهار، شام منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان آزادی، رو به روی کوچه مخابرات، حدفاصل چهار راه شهدا و چهار راه خسروی
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
15 دقیقه
1237 متر
حرم مطهر (ورودی باب الجواد)
4 دقیقه
11 دقیقه
890 متر
حرم مطهر (ورودی طبرسی)
6 دقیقه
18 دقیقه
1491 متر
حرم مطهر (ورودی شیرازی)
3 دقیقه
9 دقیقه
791 متر
حرم مطهر (ورودی نواب صفوی)
5 دقیقه
19 دقیقه
1616 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

فاصله هتل سینا مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل سینا مشهد تا حرم مطهر رضوی حدود 15 دقیقه به صورت پیاده زمان لازم می باشد که این مدت به وسیله خودرو به 5 دقیقه کاهش خواهد یافت.

دلایل رزرو هتل سینا مشهد چیست؟

هتل سینا مشهد یکی از بهترین و با کفیت ترین هتل های مشهد در رده ی تک ستاره است که از هر نظر به نسبت لِول خود عالی بوده و می تواند تور مشهد را به صورت ایده آل و ارزان قیمت برای شما عزیزان رقم زند.

هر شب اقامت در هتل سینا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل سینا مشهد اگرچه دارای کیفیت بالایی می باشد و اتاق هایی شیک را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می دهد، اما با این حال قیمت بالایی ندارد؛ به گونه ای که شما می توانید اتاق های متنوع این هتل را با نرخی 150 هزار تومان تا 430 هزار تومان مورد رزرو قرار دهید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل سینا مشهد وجود دارد؟

در هتل سینا مشهد اتاقی به عنوان لوکس تعریف نشده است، از این رو اگر امکانات رفاهی معمولی در اتاق به تنهایی شما را راضی نمی کند، می توانید هتل های مشهد با لِول بالا تر و یا پنج ستاره را به عنوان مقصدی برای اقامت در طول سفر انتخاب کنید.

هتل سینا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل سینا مشهد دارای امکانات و خدماتی کامل در فضای خود می باشد که آسایش مهمانان در این هتل را به خوبی تضمین می کنند. وجود 2 رستوران در هتل و یا خدمات مناسب معلولین از مزیت های این هتل به حساب می آیند.

آدرس هتل سینا مشهد کجاست؟

هتل سینا مشهد در خیابان آزادی، حد فاصل چهار راه شهدا و چهار راه خسروی قرار گرفته است که درست در روبه روی این هتل کوچه مخابرات وجود دارد.

هتل سینا مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

باغ موزه نادری، بازار مرکزی، میدان شهدا و ... از جمله مکان های نزدیک به هتل سینا مشهد می باشند که کمی پیاده روی از این هتل می تواند دسترسی به این اماکن را برای شما عزیزان به راحتی میسر کند.

هتل سینا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل سینا مشهد به نسبت کیفیت بالا بوده و می تواند انتخابی عالی برای اقامت در شهر مشهد به حساب آید. با این وجود اغلب به آن دسته از گردشگرانی که علاقه مند هستند در کمترین زمان با پای پیاده به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنند هتل سخاوت مشهد جایگزین این هتل پیشنهاد می شود؛ ضمن اینکه هتل پاسارگاد مشهد نیز انتخابی مناسب در خیابان امام رضا می باشد.

قوانین هتل سینا مشهد چیست؟

هتل زیبای سینا مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد.

زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل سینا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

معرفی هتل

 اگر قصد دارید به مشهد سفر کنید، احتمالاً به فکر رزرو مکانی برای اقامت و صرف وعده‌های غذایی هستید. رزرو هتل قبل از سفر می‌تواند خیالتان را آسوده کند که جایی برای ماندن و استراحت دارید. هتل سینا مشهد، یکی از هتل‌های عالی و باکیفیتی است که با ارائه خدمات بی‌نظیر خود می‌تواند تجربه سفری فراموش‌نشدنی را برایتان رقم بزند. به‌علاوه، موقعیت مکانی این هتل به‌گونه‌ای است که به حرم امام رضا (ع) و سایر جاذبه‌های گردشگری مشهد دسترسی آسانی دارد.

آشنایی با هتل سینا مشهد

هتل سینا، یک هتل باکیفیت و دارای امکانات فراوان است که با محیط جذاب و سرویس بی‌نظیر خود تجربه خوشی را برای مسافرین به ارمغان می‌آورد. این هتل یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی شهر مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. امکانات و خدمات متنوعی که در این هتل ارائه می‌شود شامل رستوران، سالن اجتماعات، آسانسور، اینترنت رایگان، خدمات پذیرش 24 ساعته و سرویس‌های بهداشتی و حمام خواهد بود. اتاق‌های این هتل مدرن و زیبا، با امکانات رفاهی کامل طراحی شده‌اند تا اقامت مهمانان در آن لذت‌بخش و راحت باشد. اگر می‌خواهید به مشهد سفر کنید، همین ‌الان برای رزرو هتل سینا مشهد اقدام کنید.

آدرس هتل سینا مشهد روی نقشه

این هتل در حدفاصل چهارراه شهدا و خسروی مشهد و روبروی کوچه مخابرات و بست واعظ طبسی قرار دارد. این موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسان به حرم مطهر امام رضا (ع) و نزدیکی به مراکز اصلی شهر را برای مسافران فراهم می‌کند. همین حالا می‌توانید برای رزرو هتل، با تخفیفات ویژه به سایت پرشین هتل مراجعه کنید.

شماره تلفن هتل سینا مشهد

اگر می‌خواهید در محلی دنج با سرویس عالی اقامت داشته باشید، رزرو این هتل به شما پیشنهاد می‌شود. برای رزور می‌توانید از طریق شماره 05133037 با هتل تماس بگیرید. یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به این شهر زیارتی- سیاحتی، رزرو تور خواهد بود. با مسافرت با تور خیالتان بابت تدارکات و مقدمات سفر همچون رزرو بلیت سفر، رزرو اتاق و... آسوده خواهد بود. ازاین‌رو، افراد زیادی ترجیح می‌دهند به‌جای سفر شخصی به این شهر، تور مشهد را رزرو کنند. سفر به این شهر از طریق سفر جاده‌ای، قطار یا هواپیما امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با توجه به نیازها و سلیقه خود یکی از این روش‌ها را برای مسافرت انتخاب کنید.

نما هتل سینا مشهد

نحوه دسترسی به هتل سینا مشهد با وسایل حمل و نقل عمومی

اگر تصمیم گرفتید برای سفر به این شهر، تور مشهد با قطار را رزرو کنید یا از مسیرهای دیگری همچون مسیرهای جاده‌ای یا هوایی به این شهر بروید، می‌توانید برای رسیدن به این هتل زیبا و شیک از وسایل حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس، مترو یا تاکسی استفاده کنید. به‌علاوه، اگر با خودروی شخصی به مشهد می‌روید، امکان استفاده از پارکینگ‌های عمومی اطراف هتل وجود دارد. ایستگاه اتوبوس نیز نزدیکی هتل قرار دارد که امکان استفاده از حمل و نقل عمومی را برای مسافران فراهم می‌کند.

نحوه دسترسی به هتل سینا مشهد با ماشین شخصی

برای دسترسی به هتل با ماشین شخصی باید از سمت میدان شهدا به سمت چهارراه خسروی حرکت کنید. هتل سینا در این مسیر و نزدیکی کوچه مخابرات قرار دارد. برای پارک کردن ماشین می‌توانید از پارکینگ‌های اطراف هتل استفاده کنید.

نحوه دسترسی به هتل سینا مشهد با مترو

این هتل موقعیت مکانی مناسبی دارد. این هتل تنها در فاصله 900 متری از حرم امام رضا (ع) قرار گرفته و مسافران می‌توانند با 10 دقیقه پیاده‌روی، از باب‌الجواد وارد حرم شوند. علاوه بر این، ایستگاه مترو چهارراه شهدا نیز در نزدیکی هتل سینا واقع شده است و مسافران می‌توانند برای تردد در سطح شهر از خطوط مترو استفاده کنند.

وبسایت هتل سینا مشهد

متأسفانه این هتل وبسایت رسمی ندارد. ولی می‌توانید برای رزرو هتل، هماهنگی‌های مربوط به اقامت یا مشاهده عکس‌های هتل به سایت هتل پرشین مراجعه نمایید.

پیج هتل سینا مشهد

هتل سینا دارای پیج اختصاصی در شبکه‌های اجتماعی نیست و کاربران می‌توانند برای تماس یا آشنایی بیشتر با این هتل به سایت هتل پرشین مراجعه کنند.

اتاق هتل سینا مشهد

امکانات و خدمات هتل سینا مشهد

در این هتل زیبا، امکانات و خدمات زیادی برای مسافران تدارک دیده شده است. هتل سینا دارای سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات و همچنین سرویس بهداشتی ایرانی در لابی است. امکانات دیگر هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، خدمات لاندری و خانه‌داری خواهد بود. هتل همچنین از تجهیزات ایمنی مانند کپسول‌های آتش‌نشانی در لابی و راهرو برخوردار است و سیستم اعلام حریق نیز در آن نصب شده است.

همچنین، این هتل دارای اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق‌ها و لابی است و فضای مجزایی برای استعمال دخانیات در هتل در نظر گرفته شده است. در کنار این امکانات، کافی‌شاپ هتل نیز آماده ارائه انواع نوشیدنی‌ها و دسرها به مهمانان است. هتل سینا همچنین دارای جعبه کمک‌های اولیه و تلویزیون در لابی است. علاوه بر این، تاکسی سرویس و گشت غیررایگان نیز برای رفاه مسافران در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل سینا مشهد

هتل سینا دارای امکانات و خدمات متنوعی برای میزبانی از مسافران است. این هتل دو رستوران در طبقات منفی یک و مثبت یک دارد که ظرفیت کلی آن‌ها 300 نفر است. در این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی، سنتی و عربی به‌صورت سلف سرویس سرو می‌شود و در وعده‌های ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می‌شود.

استخر هتل سینا مشهد

هتل سینا فاقد استخر است و در صورت نیاز به استفاده از استخر باید به هتل‌های 5 ستاره یا استخرهای سطح شهر مشهد مراجعه نمایید.

سونا هتل سینا مشهد

متأسفانه در این هتل، امکانات سونا تدارک دیده نشده است.

جکوزی هتل سینا مشهد

این هتل فاقد جکوزی است و اگر تمایل دارید از این آیتم استفاده کنید باید به هتل‌های 5 ستاره یا استخر و جکوزی‌های سطح شهر مراجعه کنید.

سالن بدنسازی هتل سینا مشهد

در این هتل سینا امکاناتی همچون سالن بدنسازی وجود ندارد.

خدمات اسپا در هتل سینا مشهد

متأسفانه در این هتل، علیرغم همه امکانات لازم برای تجربه سفری خوش و به‌یادماندنی خدمات اسپا ارائه نمی‌شود.

اتاق هتل سینا مشهد

آشنایی با اتاق‌های هتل سینا مشهد

در هتل سینای مشهد، اتاق‌های با امکانات مختلفی برای پاسخگویی به نیازهای خانواده‌ها طراحی شده است. این هتل دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است. اتاق‌های دو تخته با مساحت 18 متر مربع دارای یک تخت دو نفره هستند و مناسب برای زوج‌ها یا خانواده‌های کوچک هستند. اتاق‌های سه تخته با مساحت 20 متر مربع، دارای یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره خواهند بود.

برای خانواده‌های بزرگتر، اتاق‌های چهار تخته با مساحت 30 متر مربع و چهار تخت یک نفره در نظر گرفته شده‌اند. همچنین، اتاق‌های پنج تخته با مساحت 40 متر مربع با یک تخت دو نفره و سه تخت یک نفره می‌تواند گزینه مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت باشد. جالب است بدانید که هتل سینا در دو نوع فولبرد و معمولی ارائه می‌شود که اتاق‌های فولبرد امکانات بیشتری نسبت به نوع معمولی دارند.

امکانات ویژه اتاق‌های هتل سینا مشهد

در اتاق‌های این هتل می‌توانید از امکاناتی نظیر کمد لباس، یخچال به همراه خوراکی، لوازم بهداشتی شامل صابون، حوله، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، روم سرویس، تلویزیون (LED)، سیستم گرمایش و سرمایش (سرمایش مرکزی و فن‌کوئل)، سیستم بیدار باش، تهویه و. استفاده کنید.

تصاویر هتل سینا مشهد

برای مشاهده تصاویر هتل سینای مشهد می‌توانید به سایت هتل پرشین مراجعه کنید. در این سایت تصاویر امکانات و اتاق‌های این هتل قرار داده شده است.

اتاق هتل سینا مشهد

 

اتاق هتل سینا مشهد

 

اتاق هتل سینا مشهد

قیمت رزرو آنلاین هتل سینا مشهد با تخفیف از سایت پرشین هتل

برای اطلاع از قیمت رزور آنلاین این هتل با تخفیفات ویژه می‌توانید به پرشین هتل مراجعه کنید. بااین‌حال، امکان رزرو اتاق در این هتل یا دیگر هتل های مشهد در زمان‌های غیر پیک سفر با قیمت مناسب‌تر وجود دارد.

قوانین کنسلی هتل سینا مشهد

در هتل سینا، قوانینی برای کنسلی تعیین شده است. در صورت کنسل کردن رزرو، مبلغ پرداخت شده تا حداکثر ۷ روز کاری به حساب کاربری شما بازگردانده خواهد شد؛ اما لازم به ذکر است که در رزروهای نوروزی و دوره‌های پیک، شرایط متفاوت است و باید با هتل تماس بگیرید.

نظرات و تجربیات مسافران قبلی هتل سینا مشهد

خوشبختانه، امکانات عالی و سرویس‌دهی بی‌نظیر این هتل توانسته رضایت ‌بخش عمده‌ای از مسافرین را جلب کند. بااین‌حال، سلیقه‌ها در این زمینه متفاوت است و به دلیل شخصی بودن این مسئله، ممکن است تجربیات شما با دیگران متفاوت باشد.

جاذبه های گردشگری اطراف هتل سینا مشهد

هتل سینا در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته است و دسترسی آسانی به بسیاری از جاذبه‌های مهم شهر مشهد دارد. حرم مطهر امام رضا (ع) در نزدیکی هتل قرار دارد. آرامگاه نادرشاه افشار که یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی شهر است، تنها چند دقیقه پیاده‌روی از این هتل فاصله دارد. همچنین، دیگر جاذبه‌های مشهد مانند خانه‌های تاریخی داروغه، آرامگاه شیخ بهایی و مسجد هفتاد و دو تن نیز در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند و مسافران می‌توانند به سهولت به این اماکن دسترسی داشته باشند.

فاصله هتل سینا مشهد تا حرم امام رضا (ع)

هتل سینا در نزدیکی حرم قرار دارد و شما می‌توانید با کمی پیاده‌روی (در حدود 10 دقیقه) از هتل به حرم امام رضا برسید.

جمع‌بندی

هتل سینا، یکی از هتل‌های نوساز و با سطح خدمات عالی در شهر مشهد است. علی‌رغم اینکه هتل سینا یک هتل دو ستاره محسوب می‌شود، اما از امکانات و خدمات مناسبی برخوردار است و می‌تواند نیازهای مسافران را به‌خوبی تأمین کند. در کنار موقعیت مکانی مطلوب و دسترسی آسان به اماکن تاریخی و مذهبی مشهد، این هتل می‌تواند گزینه مناسبی برای اقامت گردشگران در این شهر زیارتی باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.6از 5
آرامش محیط 2.7از 5
کیفیت غذا 2.6از 5
موقعیت 3.6از 5
ارزش خرید 3.6از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3 از 5
متوسط 7 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/10/21
1 از 5 خدمات هتل بد بود

دزدی تو روز روشن من که اقامتم کنسل شد توسط هواپیمایی از قبل هم اعلام کرده بودم قانون گفته پول من رو باید برگردونید که ندادین و اشناهامم که اومدن رضایت نداشتن از هیچ چیز اونجا خداراشکر نیومدم

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت‌غذا‌خوب برخورد مدیریت افتضاح در افتضاح نزدیکی به حرم خوب

2 از 5 خدمات هتل بد بود

کولر ها خراب و هتل گرم ...سرویس ایرانی داخل اتاق ندارد .وسایل اکثرا خراب و کثیف ...درب سرویس فرنگی شکسته ..تلویزیون خراب ...برق قطع شد حتی یه لامپ اضطراری نداشت و هتل تاریک بود ...لاندری تعطیل هست چند بار مراجعه کردم کسی نبود ...کیفیت غذا بد نبود ...اما هتل بسیار گرم و وسایل خنک کننده و سرمایشی بسیار ضعیف ..نزدیکی به حرم و دسترسی به حرم بسیار خوب ...امکانات داخل اتاقها ضعیف ...

تاریخ ورود : 1401/4/23
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

سرویس بهداشتی به روز تر شود، بهتر است، بخصوص روشویی. به اتاق‌ها چای ساز نیز اضافه گردد. در کل رضایت بخش بود، برخورد پرسنل به خصوص رستوران خیلی خوب بود.

تاریخ ورود : 1401/3/29
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

ممنون از رزرو وراهنمایی پرشین هتل

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

بنده این متن رو بعد از اقامت سه شبانه روز در آبان‌ماه ۱۴۰۰ در هتل سینا مشهد می‌نویسم و امیدوارم مورد استفاده سایرین قرار بگیرد : ۱- این هتل در واقع یک مسافرخونه قدیمی هست که در هر طبقه محیطی بسیار کوچک را به اتاق‌های ۳در۴ تبدیل کرده و چند تشک در آن قرار داده‌اند و گوشه‌ای از آن سرویس بهداشتی و شما به هیچ عنوان حس اقامت در هتل را نخواهید داشت. ۲- به لحاظ بهداشتی ، این هتل یکی از کثیف‌ترین و بدبوترین اماکن اقامتی بوده که تا کنون بنده حضور داشته‌ام. ۳- علی رغم هوای سرد مشهد در آبان‌ماه متاسفانه در اتاق ما به علت گرمای شدید خانواده ما شبانه آرامش نداشتند و تا صبح عرق میکردیم تا جایی که مجبور به استراحت جزیی در حرم می‌شدیم. (سیستم تهویه بسیار ضعیف) ۴- اما از حق نگذریم با توجه به استقرار یک تیم آشپزی خوب در مجموعه رستوران ، غذاهای متنوع (۴مدل) و با کیفیتی در وعده‌های ناهار و شام سرو میشد و به صورت بوفه (البته با ایستادن خدمه کنار ظرف‌ها و کشیدن غذا) در رستورانی کوچک در طبقه اول به میهمانان داده میشد. ۵- سرویس‌های بهداشتی داخل هر اتاق تنها فرنگی هستند و در هر طبقه یک سرویس سنتی برای استفاده ۱۰ اتاق قرار داده‌اند. ۶- دسترسی این هتل به حرم با حدود ۵۵۰ متر فاصله از طریق بلوار طبسی نسبتا خوب بوده ضمن اینکه ماشین‌های برقی مسافربر نیز در این مسیر مدام در حال جابجایی مترددین هستند. ۷- خدمه هتل پاسخگویی مناسبی به میهمانان نداشته و موجب نارضایتی اکثریت مسافران می‌گردیدند. ۸- وضعیت آب هتل بسیار افتضاح بوده و دمای آب مدام در حال سرد و گرم شدن است و فشار آب نیز گاها افت شدیدی دارد . ۹- اتاق‌ها به جای پرده، حریری نازک داشته و صبح تا ظهر آفتاب شدیدی به داخل اتاق‌ها می‌تابد و امکان خواب روزانه وجود ندارد. ۱۰- تلویزیون‌های ۲۲ اینچ و بسیار کوچکی در اتاق‌ها نصب شده که اکثرا خراب هستند و غیر قابل استفاده. در نهایت باید خدمت شما عرض کنم که در سایت های رزرو هتل ، این اقامتگاه را دو ستاره عنوان نموده‌اند که جای سؤال بسیاری دارد و با تجربه‌ای که بنده طی سالیان اخیر در هتل‌های مختلف داشته‌ام ستاره کیفی این هتل را منفی۲ میدانم. امیدوارم این تحربه مورد استفاده همگی قرار بگیره

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

در کل خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.