هتل حسام مشهد

3.5 از 5
خوب 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل حسام مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
840,000 17%
قیمت 1 شب 700,000 تومان
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
1,260,000 17%
قیمت 1 شب 1,050,000 تومان
آپارتمان یکخوابه چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
1,680,000 17%
قیمت 1 شب 1,400,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
اینترنت در لابی
تلویزیون معمولی
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : امام رضا 9- نبش کوچه اول
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
9 دقیقه
764 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
58 دقیقه
4846 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
43 دقیقه
3591 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
27 دقیقه
2229 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
42 دقیقه
3482 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل حسام مشهد در خیابان امام رضا، قرار گرفته است که به دلیل نوساز بودن و دسترسی راحت به حرم مطهر، سبب شده تا علاقمندان زیادی داشته باشد. لابی زیبای هتل، با گل های رنگارنگی تزئین شده تا میهمانان در بدو ورود به لابی، بوی خوشی را استشمام کنند. آدرس هتل حسام که در امام رضا 9 قرار دارد، 11 دقیقه فاصله به باب الرضا دارد. صحن جامع رضوی، اولین صحن پیش روی شما خواهد بود. 

اتاق های هتل حسام مشهد و امکانات مجهز در آن ها

هتل حسام مشهد اتاق های مرتب و تمیزی دارد که با امکاناتی مانند هود، سرامیک، ظرفشویی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیتم تهویه مطبوع، اینترنت در اتاق و ... تجهیز شده اند. نوردهی خوب اتاق ها باعث شده تا میهمانان با قرار گرفتن در اتاق، حس خوبی را تجربه کنند. 

منوی متنوع در رستوران هتل حسام مشهد

هتل زیبای حسام مشهد رستورانی دارد که غذای خود را به صورت منو انتخابی به مهمانان مقیم در هتل ارائه می دهد. رستوران هتل حسام از نظر فضا، نسبتا بزرگ می باشد که با طراحی زیبا، بهترین فرصت برای صرف غذا در داخل هتل خواهد بود؛ به گونه ای که در هنگام صرف غذا حس خوشایند را به شما عزیزان منتقل خواهد کرد. سرآشپزهای هتل نیز، غذاها را با کیفیت بسیار خوبی طبخ می کنند. 

خدمات دهی در هتل حسام مشهد چگونه است؟

هتل تک ستاره حسام مشهد با دارا بودن پرسنل مجرب و خوش برخورد به طور شبانه روزی می کوشد تا رفاه مهمانان در این هتل را به خوبی فراهم کند. از مجله امکانات و خدمات در این هتل می توان به مواردی از جمله تاکسی سرویس، خدمات خانه داری 24 ساعته، سیستم تهویه ی مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، اعلام حریق، لابی مجهز، لاندری(خشکشویی) و... نام برد. برای دیدن نظرات مردم درباره هتل حسام و اطمینان از کیفیت آن به قسمت نظرات در پایین صفحه مراجعه نمایید. 
 

فاصله هتل حسام مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل حسام مشهد را می توان یکی از هتل های مشهد واقع در خیابان امام رضا معرفی کرد که با فاصله اندک تا حرم مطهر رضوی، امکان دسترسی به صورت پیاده در 10 دقیقه زمان را برای مهمانان مقیم در خود فراهم می کند.

دلایل رزرو هتل حسام مشهد چیست؟

موقعیت مکانی و کیفیت بالای هتل حسام مشهد به همراه اتاق های شیک و مجهز باعث شده تا زائرین در رزرو تور مشهد این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب کنند.

هر شب اقامت در هتل حسام مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

واحد های اقامتی هتل حسام مشهد با نرخ 220 هزار تومان تا سقف 470 هزار تومان به زائرین عزیز ارائه می شوند. البته این قیمت ها اکنون به صورت الحساب بوده که ممکن است در زمان رزرو کاهش و یا افزایش داشته باشند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل حسام مشهد وجود دارد؟

در هتل حسام مشهد واحد های اقامتی به عنوان سوئیت به زائرین تور مشهد ارائه می شوند که البته نمی توان آن ها را به عنوان لوکس با امکانات ویژه معرفی نمود. گران ترین واحد اقامتی در هتل نیز به صورت آپارتمان با ظرفیت 4 نفر در نظر گرفته شده است.

هتل حسام مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل حسام مشهد دارای امکانات و خدماتی نظیر لاندری، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، لابی مجهز، اینترنت رایگان و ... می باشد. پرسنل هتل نیز به صورت 24 ساعته ساعته خدمات خانه داری و پاسخگویی به نیاز های مهمانان را انجام می دهند که با این وجود جای هیچگونه دغدغه ای باقی نمی ماند.

آدرس هتل حسام مشهد کجاست؟

هتل حسام مشهد در خیابان امام رضا، امام رضای 9، واقع در کوچه اول قرار گرفته است که شما می توانید با نشانی این آن به راحتی به هتل دسترسی پیدا کنید.

هتل حسام مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل حسام مشهد از نظر آدرس و موقعیت مکانی در نزدیکی بسیاری از اماکن تاریخی مانند مسجد 72 تن، بازار سرشور، بازار رضا، حمام مهدی قلی بیگ و ... واقع گردیده است.

هتل حسام مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

در لیست هتل های مشهد به عنوان تک ستاره، هتل حسام مشهد یکی از هتل های قیمت مناسب و با کیفیت است که می تواند اقامتی راحت و دلنشین را برای شما عزیزام رقم زند. با این حال هتل هایی با لوکس تر مشابه این هتل از نظر قیمت و موقعیت مکانی همانند هتل تبریز مشهد و هتل دیبا مشهد وجود دارند که پیشنهاد می شود لحظه ای از وقت خود را نیز برای بررسی آن ها صرف کنید و انتخابی با اطمینان کامل را انجام دهید.

قوانین هتل حسام مشهد چیست؟

هتل زیبای حسام مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل حسام مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.8از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 2.8از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.5 از 5
خوب 4 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

امکانات اونطوری که سایت مینویسه نیست به ما گفتن امکان پخت هست در حالی که گاز بسته بود ،پارکینگ نداره اما به پارکینگ عمومی نزدیکه ،سلف سرویس نیست و کیفیت متوسط تا ضعیفه ،نظافت هم متوسط،تا ضعیف ،رفتار کارمندان یه سریا متوسط و یه سریاشون خوش اخلاق

تاریخ ورود : 1402/4/2
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام و احترام از زحمات تیم پرشین هتل متشکرم. در تاریخی که مد نظر داشتیم بلیط و محل اسکان رزرو کردن . اما متاسفانه برخورد مسئول تور مشهد اصلاً حرفه ای نبود ، به سختی و خیلی کوتاه و با تاخیر به سوالات جواب میدادند و ... هتل آپارتمان هم به جز برخورد پرسنل و سیستم سرمایش که خوب بودند در کل خیلی ضعیف بود . درب سرویس بهداشتی دستگیره نداشت . شیرآلات به شدت سفت بودن و باید با ضربه باز و بسته میکردیم ، ملحفه ها در بدو ورود لک داشتند و مو چسبیده بود بهشون که گفتن تمیزتر نمیشه و ملحفه اضافه بهمون دادن . کیفیت غذاها به جز دو سه آیتم واقعا پایین بود ، غذا ها به شدت چرب بودند و ... به طوریکه چندین بار دیدم سایر مسافرها هم غذاشون رو کلا نخوردن و ریختن دور ( ای کاش به پرسنل نوجوان رستوران هم یک سری حداقل ها رو آموزش میدادن و روی بهداشت و نحوه انجام کارشون نظارت میکردن .) رخت آویز داخل حمام نداشت و تو اتاق هم خیلی کم بود . یک نصف روز هم آسانسور قطع بود کلاً . در مورد قیمت هم با توجه به اینکه ما تایم پیک اونجا نبودیم بالا گفتن . من هم از افراد خود هتل آپارتمان حسام پرسیدم گفتن اقامت با غذا شبی حدوداً ۳۵۰ هم اینکه از هتل مشابه (حتی بهتر) روبروی حسام . پرسیدم گفتن شبی ۳۵۰ با غذا منو انتخابی . در صورتی که مسئول تور مشهد شبی ۵۰۰ با ما حساب کردن . وقتی هم علت رو ازشون پرسیدم عصبانی شدن و پاسخ قانع کننده ای ندادن. با این قیمت گزینه های خیلی بهتری هم در محدوده بود چون رفتم دیدم از نزدیک . در کل این هتل آپارتمان با اون شرایط نهایت همون شبی ۳۵۰ می ارزید . قطار اما خوب و مناسب بود و مشکلی نداشتیم . [ نکته اینکه نظرم رو با توجه به مبلغ پرداختی و حداقل ها عرض کردم و انتظار نابجایی قطعاً نداشتیم ] در نهایت از ادمین پیج اینستاگرام پرشین هتل تشکر ویژه دارم که خیلی پیگیر بودن و با سعه صدر و برخورد عالی پاسخگو بودن.

تاریخ ورود : 1402/2/29
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

نسبت به هزینه ای که کردیم همه چی خوب بود..مخصوصا هتل که خیلی تمیز بود.غذاش متوسط بود.بقیه چیزا عالی بود

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آپارتمان مشهد هست. وموقعیت خیلی خوبی نداره

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.