هتل تبریز مشهد

4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل تبریز مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اتاق چمدان
مینی بار
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : امام رضا ۱۲، شهید حنایی ۳
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
5 دقیقه
23 دقیقه
1919 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
71 دقیقه
5895 متر
بیمارستان قائم (عج)
7 دقیقه
30 دقیقه
2501 متر
بیمارستان جوادالائمه
7 دقیقه
39 دقیقه
3278 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
29 دقیقه
2392 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل تبریز مشهد یکی از هتل های 1 ستاره در سطح مشهد است که با موقعیت مکانی خوب خود توانسته توجه بسیاری از گردشگران را به سمت خود جلب کند. این هتل مشهد از کیفیت و خدمات شایسته ای برخوردار است و از نظر قیمت بسیار مناسب می باشد. همین دلیل باعث می شود تا گردشگران مشهدی برای دفعات بعدی سفر خود به مشهد باز هم هتل تبریز مشهد را انتخاب کنند. 

هتل تبریز مشهد لابی بسیار قشنگی دارد که در بدو ورود مهمانان می توانند استراحتی چند دقیقه ای داشته و با صرف یک فنجان چای خستگی سفر را از تن بیرون کنند. این هتل بهترین پیشنهاد برای آن دسته از مهمانانی است که علاقه مند هستند با حداقل هزینه ممکن، اقامتی لوکس را تجربه کنند.

ارائه اتاق های لوکس در هتل تبریز مشهد

در هتل جذاب تبریز مشهد اتاق هایی با طراحی لوکس و خیره کننده وجود دارد که بیش از انتطارات مهمانان از یک هتل تک ستاره ایجاد شده اند. در اتاق های این هتل علاوه بر دکوراسیون چشم گیر، امکانات رفاهی کاملی نیز از جمله سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام مجهز، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... وجود دارند. 

رستورانی با نورپردازی فوق العاده در هتل تبریز مشهد 

هتل تبریز در مشهد در قسمت لابی خود یک رستوران بسیار شیک و زیبا را ایجاد کرده است که به دلیل قرار گیری در فضای لابی، دارای نورپردازی فوق العاده زیبا می باشد. این رستوران با منی.ی غذایی با کیفیت، آماده پذیرایی از گردشگران عزیز در این هتل می باشد و لحظاتی خاطره انگیز را برای آن ها به ارمغان می آورد. 

امکاناتی ایده آل در هتل تبریز مشهد

هتل لوکس تبریز مشهد دارای امکاناتی ایده آل و خدماتی مناسب می باشد که رفاه مهمانان هتل را در طول اقامت تامین می کنند. خدمات مینی بار یکی از امکانات عالی هتل به شمار می رود که با پرداخت هزینه اضافه در اختیار مهمانان عزیز قرار می گیرد. همچنین از دیگر امکانات هتل می توان به لابی مجهز، تاکسی سرویس، صندوق اماناتف نمازخانه و ... اشاره نمود. 
 

فاصله هتل تبریز مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل تبریز مشهد تا حرم مطهر رضوی شرایطی را ایجاد می کند تا مهمانان مقیم در هتل بتوانند بدون نیاز به استفاده از خودرو در مدت زمان تنها 7 دقیقه به حرم مطهر رضوی به صورت پیاده دسترسی پیدا کنند.

دلایل رزرو هتل تبریز مشهد چیست؟

فضای لوکس و مجلل هتل تبریز مشهد مهم ترین دلیل برای رزرو این هتل می باشد که البته در کنار موقعیت مکانی عالی و قمیت مقرون به صرفه، می توان گفت تمامی ملاک ها برای رزرو تور مشهد را دارا می باشد.

هر شب اقامت در هتل تبریز مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه برای هر شب اقامت در هتل تبریز مشهد از نرخ 300 هزار تومان برای ارزان ترین اتاق با ظرفیت دو نفر در نظر گرفته شده است و تا نرخ 600 هزار تومان به منظور اقامت در گران ترین اتاق با ظرفیت 4 نفر ادامه دارد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل تبریز مشهد وجود دارد؟

هتل تبریز مشهد به عنوان یک هتل تک ستاره شناخته می شود که با این وجود نمی توان از این هتل انتظار ارائه اتاق لوکس را داشت. با این حال تمامی اتاق ها دارای فضایی مدرن و زیبا به همراه امکانات رفاهی مناسب می باشد که اقامت دلخواه را برای شما عزیزان رقم خواهند زد.

هتل تبریز مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

زائرینی که هتل تبریز مشهد را مورد انتخاب به منظور اقامت در طول سفر زیارتی خود قرار می دهند، می توانند اقامتی بدون دغدغه و با رفاه کامل را سپری کنند. زیرا ارائه امکانات در این هتل مشهد کامل بوده و پرسنل مجرب با خدمات دهی عالی برای جلب رضایت مهمانان تلاش می کنند. مینی بار، اتاق چمدان، صندوق امانات، لابی مجهز، کافی شاپ و ... از جمله امکانات در این هتل محسوب می شوند.

آدرس هتل تبریز مشهد کجاست؟

قرار گیری هتل تبریز مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 12، شهید حنایی 3، باعث شده تا زائرین عزیز بتوانند به راحتی و بدون اتلاف وقت و سردرگمی به این هتل دسترسی پیدا کنند.

هتل تبریز مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل تبریز مشهد تا تمامی امکان نزدیک به حرم مطهر رضوی از جمله حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، بازار رضا، مسجد 72 تن و ... فاصله بسیار کمی را دارا می باشد که امکان دسترسی به صورت پیاده و در کمترین زمان را برای مهمانان ارجمند مقدور خواهد کرد.

هتل تبریز مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر هتل تبریز مشهد را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب کرده اید می توانید با خیالی آسوده در هتل لوکس به عنوان تک ستاره اقامت داشته باشید. این هتل به دلیل کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه با استقبال شدید زائرین و مسافران مواجه است، از این رو در صورت تکمیل بودن ظرفیت آن، هتل هایی مشابه با کیفیت عالی مانند هتل دیبا مشهد و هتل ستاره شرق مشهد را مورد انتخاب قرار دهید.

قوانین هتل تبریز مشهد چیست؟

هتل زیبای تبریز مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل تبریز مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل نوساز و شیکیه ولی مدیریتش ضعیفه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.