هتل آپارتمان برین مشهد

3.5 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان برین مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
آپارتمان یکخوابه چهار تخته
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق معمولی هفت تخته
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق رویال ده تخته
اقامت با اقامت تک
10 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
تلویزیون ال سی دی
تلویزیون معمولی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا- امام رضا ۱۰، بعد از چهارراه اول
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
16 دقیقه
1315 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
64 دقیقه
5308 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
49 دقیقه
4100 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
33 دقیقه
2779 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
48 دقیقه
3991 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان برین مشهد در خیابان امام رضا 10 قرار گرفته است که به همین دلیل دسترسی برای گردشگران به حرم مطهر، باب الرضا و صحن جامع رضوی، بسیار راحت می‌باشد. این هتل در سال 1387 تاسیس شده و با خدمات مطلوب پا به عرصه هتلداری گذاشته است.

طبقات هتل آپارتمان برین مشهد

هتل آپارتمان برین مشهد دارای 6 طبقه ساختمانی است که 30 اتاق در این طبقات جای گرفته‌اند. لابی این هتل مشهد بسیار زیبا بوده و به امکانات رفاهی خوبی تجهیز می باشد. لازم به ذکر اسن جهت رفاه سالمندان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی تعبیه شده است.

هتل آپارتمان برین مشهد دارای 30 باب واحد اقامتی است که شامل: آپارتمان 1 خوابه 2 تخته، آپارتمان 1 خوابه 3 تخته، آپارتمان 2 خوابه 4 تخته و آپارتمان 2 خوابه 5 تخته می‌شود. تمام این اتاق‌ها دارای فضایی دلباز، نوردهی خوب، چیدمان مرتب و ... هستند. از امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، یخچال، آینه دراور و ... اشاره کرد.

هتل آپارتمان برین مشهد و امکانات

هتل آپارتمان برین مشهد دارای امکاناتی نظیر: رستوران با انواع غذای ایرانی و فست فود و منوی انتخابی، پارکینگ، لاندری، تاکسی سرویس، خدمات باربری، صندوق امانات، اینترنت، اتاق چمدان، نمازخانه و ... می ‌باشد. تمامی این امکانات موجبات رفاه نسبی زائران را فراهم می آورد.

فاصله هتل آپارتمان برین مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل آپارتمان برین مشهد با توجه به قرارگیری در خیابان امام رضا، یکی از هتل های مشهد نزدیک به حرم به شمار می رود. همین موضوع سبب شده تا همواره رزرو این هتل در مشهد از طرف زائران مورد توجه قرار بگیرد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان برین مشهد چیست؟

هتل آپارتمان برین مشهد طبق سلیقه های مختلف با دلایل مختلف رزرو می شود. اما مهم ترین دلیل برای رزرو این هتل مشهد قیمت مناسب و کیفیت مطلوب خدمات است. البته توصیه می کنیم اگر با تور مشهد قطار راهی شهر مشهد شده اید، هتل های نزدیک ایستگاه راه آهن مشهد مانند هتل دیپلمات مشهد را انتخاب نمایید.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان برین مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

اقامت در هتل آپارتمان برین مشهد از نظر هزینه بسیار ناچیز بوده که از شبی 140 هزار تومان تا شبی 340 هزار تومان برای اتاق 10 تخته ادامه می یابد. اما این هزینه ها به روز بوده و ممکن در زمان های مختلف تغییر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان برین وجود دارد؟

تنها اتاق لوکس در هتل آپارتمان برین مشهد اتاق رویال 10 تخته است که ظرفیت 10 نفر را دارد و گران ترین و بزرگ ترین اتاق هتل به شمار می شود. توجه داشته باشید این هتل تمامی اتاق های خود را به صورت اقامت تک عرضه می کند.

هتل آپارتمان برین چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان برین مشهد جزء هتل آپارتمان درجه یک مشهد محسوب می شود که از خدمات و امکاناتی همچون لاندری، رستوران، اینترنت رایگان، صندوق امانات، اتاق چمدان و ... برخوردار می باشد.

آدرس هتل آپارتمان برین مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان برین مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 10 قرار گرفته است که به اماکن بسیاری دسترسی دارد. قابل توجه است که خیابان امام رضا، مهم ترین خیابان منتهی به حرم مطهر می باشد.

هتل آپارتمان برین به چه اماکنی نزدیک است؟

پارک میرزا کوچک خان، بازا رضا، بازار بلور، بازار ساعت، غرفه های سنتی در حاشیه خیابان و ... از اماکنی هستند که در نزدیکی هتل قرار گرفته اند.

هتل آپارتمان برین مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان برین مشهد از نظر امکانات و خدمات با هتل هایی همچون هتل آپارتمان سفرا طلایی مشهد و هتل آپارتمان الرحمن مشهد برابری می کند. اما اگر به دنبال اقامتی با کیفیت تر هستید پیشنهاد می کنیم هتل های 5 ستاره مشهد را رزرو کنید.

قوانین هتل آپارتمان برین چیست؟

هتل آپارتمان برین در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان برین مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 3.5از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.5 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کیفیت غذا ضعیف بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل دنج و خوب. همه چیز عالی بود. فقط کمی از حرم دور بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.