هتل آپارتمان الرحمن مشهد

3.3 از 5
خوب 18 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان الرحمن مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
اینترنت با سرعت بالا
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان
تازه تاسیس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان خسروی نو نبش سرشور 6
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
8 دقیقه
646 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
57 دقیقه
4728 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
43 دقیقه
3556 متر
بیمارستان جوادالائمه
6 دقیقه
25 دقیقه
2110 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
43 دقیقه
3560 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان الرحمن مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد و یکی از هتل آپارتمان های چهارستاره مشهد می باشد. در خیابان اندرزگو کوچه سرشور در هفت طبقه  در فاصله بسیار کم از حرم مطهر رضوی  احداث گردیده است. این هتل آپارتمان به دلیل فاصله بسیار کم از حرم امام رضا (ع) همیشه مورد استقبال  میهمانان  بوده و هست.

هتل آپارتمان الرحمن مشهد و اتاق ها

هتل الرحمن مشهد دارای اتاق های دوتخته،سه تخته و چهارتخته می باشد. اتاق های دو تخته این هتل در فضایی بزرگ و شیک طراحی شده و برای زوج های جوان مناسب می باشند. اتاق های تریپل این هتل آپارتمان مشهد دارای یک تخت دونفره و یک تخت یک نفره بوده و برای میهمانانی که سه نفر هستند مناسب می باشد.

میهمانانی که بیش از سه نفرهستند می توانند از اتاق های چهارتخته هتل استفاده نمایند. همه  اتاق های هتل آپارتمان الرحمن دارای  سرویس  فرنگی و ایرانی، یخچال، مینی بار، سشوار، تلویزیون، لوازم بهداشتی مخصوص هر نفر، دمپایی، اینترنت رایگان و ... می باشند.

امکانات هتل آپارتمان الرحمن مشهد

هتل الرحمن مشهد برای میهمانانی که  پیاده روی برایشان  مشکل است مناسب می باشد چون فاصله ی تقریبا 300 متری تا حرم دارد. ضمن این که هتل ذکر شده برای افراد ناتوان و معلول بهترین خدمات را ارائه می دهد. ورودی هتل بدون  پله و آسانسور است که از ویژگی های هتل به شمار می رود.

اگر در حال تشرف به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) هستید و به دنبال هتل تازه تاسیس و نزدیک حرم با قیمت مناسب هستید هتل الرحمن مشهد  با خدمات رفاهی مطلوب و اتاق هایی زیبا و تمیز، یکی از بهترین  گزینه ها  برای شما خواهد بود.

فاصله هتل آپارتمان الرحمن مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل آپارتمان الرحمن مشهد با توجه به قرارگیری در خیابان سرشور، فاصله ی بسیا کمی تا حرم مطهر و باب الجواد دارد. همین موقعیت مکانی خوب باعث شده تا در لیست هتل های مشهد نزدیک حرم جای داشته باشد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان الرحمن مشهد چیست؟

نزدیک بودن فوق العاده به حرم مطهر، دسترسی به بازار تاریخی سرشور و دیگر مکان های تاریخی، کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب سبب شده تا در قیمت تور مشهد تاثیر گذار باشد و زائران به رزرو این هتل ترغیب شوند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان الرحمن مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل آپارتمان الرحمن مشهد از شبی 130 هزار تومان تا شبی 240 هزار تومان می باشد که این قیمت ها ممکن است در زمان های مختلف تغییر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان الرحمن وجود دارد؟

هتل آپارتمان الرحمن مشهد متاسفانه هیچ اتاق لوکسی ندارد و زائران نمی توانند با رزرو این هتل، نیاز خود را برطرف کنند. توصیه ما به این عزیزان رزرو هتل قصر طلایی مشهد یا هتل مجلل درویشی مشهد است.

هتل آپارتمان الرحمن چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان الرحمن مشهد از نظر امکانات و خدمات فوق العاده بوده که می توان به رستوران، صندوق امانات، اتاق چمدان، اینترنت رایگان و ... اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان الرحمن مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان الرحمن مشهد در خیابان اندرزگو، خیابان سرشور، نبش سرشور 6 قرار گرفته و مستقیما به باب الجواد دسترسی دارد.

هتل آپارتمان الرحمن به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان الرحمن به بازار سرشور، بازار های 17 شهریور، حمام مهدی قلی بیگ، مسجد هفتاد و تن و ... دسترسی دارد که برای برخی گردشگران مهم تلقی می شود.

هتل آپارتمان الرحمن مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان الرحمن مشهد از نظر امکانات و خدمات با هتل هایی همچون هتل آپارتمان فاخر مشهد و هتل آپارتمان سفرا طلایی مشهد برابری می کند، ضمن این که از قیمتی بسیار منصفانه تر برخوردار می باشد.

قوانین هتل آپارتمان الرحمن چیست؟

هتل آپارتمان الرحمن در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان الرحمن مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.3از 5
آرامش محیط 3.3از 5
کیفیت غذا 2.7از 5
موقعیت 4.1از 5
ارزش خرید 3.1از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.3 از 5
خوب 18 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ما که هرموقع میرفتیم دو مدل غذا از ۴مدلش تموم شده بود و میگفتن شما دیر اومدین.آب معدنی هم باید بخریم هتل نمیده فقط روز اول به تعداد تخت گذاشته بودن.در کل مدیریت ضعیفه و رستورانش خیلی قدیمی و کوچیکه. طعم غذاها خوب بود ولی چهارمدل کلا بود.صبحانه هم خیلی مختصربود مزیتی که داره نزدیک بودنش هست در کل هتل قدیمی طعم غذاهاش بد نبود.اگه هتل شیک و باکلاسی میخاین گزینه خوبی نیس.کوچیک و قدیمیه

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاق 4تخته بدون پنجره ونور تهویه دقیقا یکمی از انفرادی بزرگتر. غذا نسبتا بی‌کیفیت. آسانسور فوق العاده معطل کن.البته بوی بد رستوران حل شده بود.فقط یکی از پرسنل خانم، خوش اخلاق بود. نان بد کیفیت. نزدیک به حرم بود. روز آخر برای حمل بار به اتوبوس گفتند کارگر نیامده. در اصل پول پرداختی ما به هتل حداقل دوبرابر مصرفات مابود. سر وصدای آزار دهنده از هواکشها و خنک کننده ها. خراب آبگرم برای چنین ساعت وما نیمه خیس در حمام. عدم صبحانه کاملو نبود مرباجات وعسل در این چند روزه وعدم توجه به پیشنهاد ما. کثیفی ظرفها وقاشقها وچنگالها و...ساختمانی بسیار خفه.

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام در مورد غذایی هتل فکر کنم از منوی سلف سرویس فقط ظرف های استیل را داشته باشند و غذایی فوق العاده ضعیف و بی کیفیت و بر خورد نا مناسب مدیر هتل که ظاهر خانم می باشند و اصلا از هتل داری چیزی بلد نیست

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام دوستان به هیچ عنوان به این هتل نرید کیفیت غذا از صفر هم کمتره مدیر هتل یک خانم بی ادب وفوق العاده بد برخورد که انگار ار آدم چیزی طلبکارن خلاصه حیف پول که بابت الرحمن پرداخت کنید از ما گفتن

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

نقاط مثبت:از نظر دسترسی به حرم و بازار خیلی هتل خوبی هست؛ غذاها خوب بود نه عالی ولی به نسبت هزینه ای که پرداخت میکنید قابل قبول هست ؛ رفتار پرسنل خوب بود؛ از نظر تمیزی هم خووبه ملحفه ها خیلی تمیز و مرتب بود نقاط ضعف:یک آسانسور کوچک و کند برای 6 طبقه به خصوص وقتی هتل شلوغه خیلی کم هست و باید زمان زیادی معطل آسانسور میشدیم؛ هتل قدیمی هست؛ رستوران فضای کمی داره و میز و صندلی های قدیمی، هتل برای حمل بار مسافران ترولی نمیده و ما مجبور شدیم کلی بار رو خودمون تا سر خیابون ببریم عمده مشکل این هتل میشه گفت آسانسورشه

تاریخ ورود : 1402/6/22
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کوچک بودن رستوران وضعیف بودن مدیریت رستوران

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام اصلا ااااا و ابدا به این هتل نرین کوچکترین نارضایتی ک داشته باشین و به مسول هتل ک اتفاقا ی خانم به ظاهر و تو برخورد اول خوش اخلاقه ک شما باهاش احساس، راحتی کنی همه چیو بگی اما بعد مثل یه توپ تو رو له کنه و پشیمونت کنه از گله ای، که کردی من برای دخترم که زیر دوساله از سهم خودم اومدم غذا بردارم از منو سلف سرویسی که هزینه دوبل شو ازم گرفتن مدیریت هتل که همین خانم ب ظاهر محترمن نزدیک بود منفجر بشن و تا دونه دونه برنجی که تو بشقاب من میومد رو میشمارند ن تنها من بلکه بیشتر مهمان ها ناراضی بودن از برخوردشون که چرا موقع غذا خوردن میان و بشقابای مهمان هارا زیر نظر میگیرند هرچقدر ک کارمندای، هتل مهربون بودند این خانم با برخورد بی ادبانه اشون تلافی شو در میاورد واقعا حیف پولی که واسه این هتل هزینه کنی ک موقع غذا خوردن کوفتت کنند.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

درسته اتاقها قدیمی هستن اما این هتل نسبت به قیمت مناسبش از همه نظر عالیه غذاش هم فوق العاده بود سراشپزش رو عوض کردن خیلی خوب شده پرسنلش خوش برخوردند راهش به حرم و بازار نزدیکه سالن غذاخوریش هم جدیدا بو نمیده فقط یکم فرش ها کثیفن

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

سالهای قبل خوب بود ولی الان قول میدم هر کسی بره هتل الرحمان به هر عنوان یه اعصاب خوردی داره سر وصدا در شب منو سفارش میدی فردا یه چیز دیگه میاره داغون شده فقط هر کسی راه کم میخواد و غذا و اطاق و پرسنل براش مهم نیست بره الرحمان

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی و بی نظیر

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

باعرض سلام هتل الرحمان ازهمه لحاظ خوب است.تمیزبودن .کیفیت غذا خیلی خوبه .اخلاق پرسنل.نزدیک بودن به حرم

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

نزدیکی هتل و کیفیت غذافوق العاده خوب بود هتل تمیز با پرسنل عالی

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام. غذا اصلا کیفیت نداشت. بدطعم و بی کیفیت. از مواد غذایی بدون کیفیت استفاده شده بود. اتاقها قدیمی و در حمامها پوسیده بود .پتوهای قدیمی پدر کل تعریفی ندارد

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا هتل خوبی نیست اتاق هاش سینک ظرفشویی نداره سالن غذا خوری بوی بد میاد برای خوردن آب باید پول بدی از قصد آب یخ رو قطع کردن تا استفاده نکنیم اصلا هتل خوبی نیست این اینترنت در لابی و اینترنت در اتاق هم الکی است همهی وسایل کهنه است و خیلی کثیف تشک هاشون خیلی داغونه و پاره شدن وقتی بخایین از آسانسور استفاده کنید باید نیم ساعت پشت در وایسید تا نوبتتون بشه که برید غذا خوری از نظر من از این هتل استفاده نکنید

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

به نظر من هتل الرحمن واقعا عالیه هم پرسنل خوش رفتاری دارن و هم امکانات خوبی داره..

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

نزدیک به حرم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل الرحمن مشهد از همه نظر و امکانات عالی بود غذاهاشم خوشمزه بود.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل الرحمن مشهد خیلی پرسنل خوبی داشت و رسیدگ عالی بود درکل راضی بودم از انتخاب این هتل مشهد

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.