هتل آپارتمان یزدان مشهد

1.9 از 5
بد 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان یزدان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
1,500,000 13%
قیمت 1 شب 1,317,000 تومان
آپارتمان یکخوابه چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 13%
قیمت 1 شب 1,757,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : دانش 12
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
10 دقیقه
840 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
59 دقیقه
4922 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
49 دقیقه
4075 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
28 دقیقه
2304 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
48 دقیقه
3965 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان یزدان مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد است که سال 1397 بازسازی شد. آدرس هتل آپارتمان یزدان مشهد در خیابان امام رضا 8 واقع‌شده است. هتل یزدان به دلیل دسترسی سریع و آسان به حرم ثامن‌الحجج و بازار رضا (مهم‌ترین مرکز تهیه سوغاتی) سبب شده تا نظر بسیاری از مسافران را برای اقامت به خود جلب کند.

اتاق‌های هتل آپارتمان یزدان مشهد

هتل آپارتمان یزدان مشهد دارای 36 باب واحد اقامتی شامل سوئیت دوتخته و سه تخته، آپارتمان یک‌خوابه می‌باشد. یزدان یکی از گزینه‌های بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه برای خانواده‌های پرجمعیت است. تمامی واحدها به دلیل فضای جادار، نوردهی خوب، طراحی منظم و تمیز سبب شده تا اقامت خوبی را با انتخاب این آپارتمان مشهد تجربه کنید.

رستوران هتل آپارتمان یزدان مشهد

هتل آپارتمان یزدان دارای رستورانی با فضای کاملاً بهداشتی می‌باشد. آپارتمان در رستورانش انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت مطلوب در اختیار میهمانان قرار داده است تا مطابق با میل خود غذا را طبخ کنند. استفاده از پرسنل مجرب برای پذیرایی و آشپز ماهر یکی از مهم‌ترین امتیازاتی است که این آپارتمان برای بالا بودن کیفیت خود در نظر گرفته است.

فاصله هتل آپارتمان یزدان مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل آپارتمان یزدان مشهد تا حرم مطهر فصله ای تقریباً 12 دقیقه داشته که به نسبت دیگر هتل ها کمی دور از حرم است. اما رزرو این هتل آپارتمان مشهد توسط گردشگران تور مشهد بسیار پر مخاطب است.

دلایل رزرو هتل آپارتمان یزدان مشهد چیست؟

از جمله دلایلی که باعث می شود رزرو هتل آپارتمان یزدان در بین دیگر هتل های مشهد محبوب شود، قیمت بسیار ارزان آن می باشد. ضمن این که امکانات و خدماتی معقول با توجه به شرایط هتل نیز برای میهمانان در دسترس می باشد که در میان رزرو هتل های مشهد، پر مخاطب و مورد توجه شده است.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان یزدان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

شبی 190 هزار تومان تا 390 هزار تومان قیمتی است که باید برای هر شب اقامت در هتل آپارتمان یزدان شهر بهشت بپردازید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان یزدان وجود دارد؟

به هیچ وجه، اتاق لوکسی در هتل آپارتمان یزدان شهر مشهد وجود نداشته تا رضایت گردشگران با چنین سلیقه ای را کسب کند. از این رو پیشنهاد می کنیم که هتل های 5 ستاره مشهد را رزرو کنید.

هتل آپارتمان یزدان چه خدمات و امکاناتی دارد؟

سرویس فرنگی، اینترنت رایگان، نمازخانه، پارکینگ، رستوران و ... از امکاناتی هستند که در هتل آپارتمان یزدان مشهد به میهمانان ارائه می شود.

آدرس هتل آپارتمان یزدان مشهد کجاست؟

خیابان امام رضا، چهاراه دانش، دانش 12، آدرس هتل آپارتمان یزدان است که دسترسی به مکان های تاریخی و تجاری بسیاری دارد.

هتل آپارتمان یزدان به چه اماکنی نزدیک است؟

بازار رضا، بازار ساعت، بازار بلور، بازار قماش و مراکز خرید 17 شهریور از جمله مکان های تجاری در دسترس این هتل آپارتمان می باشند. پارک میرزاکوچک خان هم در مجاورت هتل واقع شده است.

هتل آپارتمان یزدان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

از هتل هایی که می توان با هتل آپارتمان یزدان مشهد آن را شبیه دانست، هتل آپارتمان طباطبایی مشهد و هتل آپارتمان سامرا مشهد است. البته برای اقامتی مجلل تر در میان هتل آپارتمان های مشهد، توصیه می کنیم رزرو هتل آپارتمان آرمان را انجام دهید.

قوانین هتل آپارتمان یزدان چیست؟

هتل آپارتمان زیبای یزدان در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان یزدان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.5از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 1.3از 5
موقعیت 2.5از 5
ارزش خرید 1از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
1.9 از 5
بد 4 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

ما چند وقت پیش رفتیم غذاهاشون واقعا افتضاح اصلا نرین.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام دوستان ما سه شب تو هتل یزدان بودیم گفتم نظرمو بنویسم شیاد بدرد عکسی بخوره اون عکسی که تو سایت هست زمین تا آسمون با اتاقی که میدن فرق می‌کنه از نظر نظافت اصلا بدرد نمیخوره خیلی کثیف هست غذاشم که افتضاحه در حد یه مهمان پذیر هستش

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام واقعا متأسفم کیفیت همه چیز صفر غذا افتضاح نظافت پائین کلا بدرد نخور هماهنگی صفر

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

غذا های افتضاح بد میشه گفت آشغال سرو صدای زیاد نبود امکانات کافی گاز سوئیت هارو قطع میکنن که ادم برای استفاده از گاز باید نصف شب باید بره طبقه پایین حتی داخل اشپزخونه اصلی هتل کبریتو وفندک وجود نداره قطع کردن برقا نور اصلا داخل راه پله ها نیست مدیریت قبلی هتل واقعا عالی بود ولی فعلی افتضاح بد در برابر هتل های دیگه که هم قیمتشون مناسبه هم کیفیت غذاشون بهتره این هتل از همه لحاظ افتضاح که اصلا پیشنهاد نمیشه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.