هتل آپارتمان سامرا مشهد

4.6 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان سامرا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 54%
قیمت 1 شب 932,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,500,000 57%
قیمت 1 شب 1,097,000 تومان
آپارتمان یکخوابه چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
3,000,000 49%
قیمت 1 شب 1,537,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
مناسب معلولین
مینی بار
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
اتاق چمدان
ماساژ

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهار راه شهدا، خیابان شیرازی ۱۷
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
11 دقیقه
899 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
60 دقیقه
4981 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
42 دقیقه
3461 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
28 دقیقه
2363 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
40 دقیقه
3352 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان سامرا مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های معمولی در مشهد است که با به روزترین طراحی مهندسان ساخته شده و هتلی تازه تاسیس در مشهد می‌باشد. آدرس این هتل آپارتمان در خیابان شیرازی، شیرازی 17 واقع شده که به باغ موزه نادری، بازار مرکزی و ... نزدیک می‌باشد.

هتل آپارتمان سامرا مشهد و اتاق هایی زیبا

هتل آپارتمان سامرا مشهد با شیک ترین چیدمان مبل‌ها که هارمونی زیبایی از رنگ‌های گرم و جذاب را با هم در آمیخته است، زیبایی چشم نوازی به این هتل مشهد داده‌اند. لابی هتل نیز از این امر مستثنی نبوده و با امکانات خوبی مهیای میهمانان هتل شده است.

هتل آپارتمان سامرا مشهد در اتاق‌های دلباز خود وسایلی را برای رفاه میهمانان فراهم کرده تا با اقامت در اتاق‌های هتل احساس کمبود نداشته باشند. از امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به یخچال، سیستم تهویه هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، آباژور، آینه دراور، تلفن و ... اشاره کرد.

امکانات هتل آپارتمان سامرا مشهد

هتل آپارتمان سامرا مشهد با امکانات رفاهی و خدمات بسیار شایسته ای که به میهمانان هتل خود ارائه می‌دهد توانسته است بالاترین میزان رضایت مردم را در رنج هتلی خود کسب کند. این رضایت‌ها نشان از کیفیت خوب و مطلوب این هتل مشهد همراه با کارکنانی مجرب و متعهد است. کافی‌شاپ هتل سامرا مشهد هم می‌تواند با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، لحظات دل انگیزی را برای شما رقم بزند.

فاصله هتل آپارتمان سامرا مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان سامرا مشهد تا مضجع شریف امام هشتم بیش از 18 دقیقه پیاده روی است که این زمان با خودرو به 8 دقیقه می رسد. با این که این هتل مشهد دور از حرم است ولی به دلیل نزدیکی به اماکن تاریخی، بسیار مورد توجه گردشگران تور مشهد با قطار است.

دلایل رزرو هتل آپارتمان سامرا مشهد چیست؟

از دلایل رزرو هتل آپارتمان سامرا مشهد می توان به قیمت ارزان، دسترسی به اماکن تاریخی و ارائه امکاناتی معقول اشاره کرد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان سامرا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان سامرا شهر بهشت برای هر شب اقامت 126 هزار تومان تا 252 هزار تومان را از شما دریافت می کند. لطفا دقت کنید که این قیمت ها در زمان های مختلف ممکن است دچار تغییرات شود.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان سامرا وجود دارد؟

نبود اتاق لوکس در هتل آپارتمان سامرا شهر مشهد از نقص های هتل به شمار می رود که با لول این هتل مشهد، قابل چشم پوشی است. توصیه می کنیم برای اقامتی لوکس تر هتل های 5 ستاره مشهد مانند هتل قصر طلایی و هتل درویشی را رزرو نمایید.

هتل آپارتمان سامرا چه خدمات و امکاناتی دارد؟

نمازخانه، خدمات خشک شویی، مینی بار، رستوران و کافی شاپ، اینترنت رایگان و ... از امکانات ارائه شده در هتل آپارتمان سامرا مشهد می باشد.

آدرس هتل آپارتمان سامرا مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان سامرا مشهد در چهاراه شهدا، خیابان شیرازیغ شیرازی 17 قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل این اجازه را به شما می دهد تا به اماکن تاریخی راحت دسترسی داشته باشید.

هتل آپارتمان سامرا به چه اماکنی نزدیک است؟

آرامگاه نادرشاه افشار، باغ موزه نادری، بازار مرکزی، ایستگاه راه آهن مشهد، میدان شهدا، بازارچه های سنتی و ... از مکان های نزدیک به هتل آپارتمان سامرا هستند.

هتل آپارتمان سامرا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

از هتل هایی که می توان مشابه هتل آپارتمان سامرا مشهد دانست، هتل آپارتمان خوش بین مشهد و هتل آپارتمان شفق مشهد است که هر 3 ااین هتل آپارتمان در یک لول قرار دارند.

قوانین هتل آپارتمان سامرا چیست؟

هتل آپارتمان زیبای سامرا در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان سامرا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.6 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

امکاناتش خیلی عالینظافت درجه یک از همه مهم تر برخورد کادرش یکی از یکی بهتر و عالی تر موفق باشین انشاءاله..... آذربایجان غربی سلماس

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.