هتل آپارتمان ایزد مشهد

3.3 از 5
خوب 61 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان ایزد مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
1,560,000 17%
قیمت 1 شب 1,300,000 تومان
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
2,340,000 17%
قیمت 1 شب 1,950,000 تومان
آپارتمان یک خواب چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
3,120,000 17%
قیمت 1 شب 2,600,000 تومان
آپارتمان دو خواب پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
3,900,000 17%
قیمت 1 شب 3,250,000 تومان
آپارتمان دو خواب شش تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
6 نفر
جزییات قیمت
4,680,000 17%
قیمت 1 شب 3,900,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
اینترنت در اتاق
مناسب معلولین
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : طبرسی، اول خیابان شارستان
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
5 دقیقه
21 دقیقه
1723 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
6 دقیقه
33 دقیقه
2772 متر
بیمارستان قائم (عج)
12 دقیقه
63 دقیقه
5243 متر
بیمارستان جوادالائمه
1 دقیقه
4 دقیقه
323 متر
بیمارستان امید
10 دقیقه
63 دقیقه
5246 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

قوانین و مقررات هتل ایزد مشهد چیست؟

هتل ایزد مشهد مانند هر هتل دیگری قوانین خاص خود را دارد که شامل ممنوع بودن کشیدن سیگار، مجاز نبودن ورود حیوانات خانگی و موظف بودن مسافر به اجرای ساعت ورود و خروج

قوانین کنسلی هتل ایزد مشهد چیست؟

زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند

شرایط پذیرش کودک در هتل ایزد مشهد چیست؟

هتل ایزد کودکان زیر 4 سال را به صورت رایگان، و بالای 4 تا 6 سال را به صورت نیم بهاء و بالای 7 سال را به صورت یک فرد بزرگسال در پذیرش محاسبه می کند.

قیمت و هزینه رزرو هتل ایزد چقدر است؟

هزینه رزرو هتل ایزد از شبی حدود 1 میلیون و 500 هزارتومان شروع می شود که این هزینه ها تا 5 میلیون نیز افزایش خواهد داشت، همچنین در ایام پیک این قیمت ها دستخوش تغییر خواهد بودتوصیه می کنیم با مراجعه به بخش اتاق ها و سپس انتخاب تاریخ ورود و خروج قیمت های دقیق را مشاهده نمایید.

مشخصات اتاق های هتل ایزد مشهد چیست؟

مشخصات اتاق های این هتل شامل سوئیت های 2 تخته و 3 تخته، آپارتمان های 1 خوابه و آپارتمان های 2 خوابه می شود که از نظر تعداد نفرات با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین در تمامی اتاق های هتل ایزد امکاناتی همچون اینترنت، یخچال، تلویزیون، سشوار و حمام در دسترس می باشد.

امکانات و ویژگی های هتل ایزد مشهد چیست؟

هتل 3 ستاره ایزد دارای امکانات و ویژگی خاصی نمی باشد اما از امکانات هتل می توان به پارکینگ، رستوران، نمازخانه، خدمات روم سرویس و ... اشاره کرد.

رزرو هتل ایزد مشهد از پرشین هتل چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

نظر مسافران درباره هتل ایزد مشهد چگونه است؟

با توجه به نظرسنجی های انجام شده از مسافران، بیشتر آنان از هتل ایزد راضی و تعدادی دیگر از کیفیت غذایی رستوران هتل ناراضی بوده اند به طور کلی از نظر مسافران هتل ایزد گزینه ای اقتصادی برای اقامت در مشهد است.

سرویس بهداشتی هتل ایزد ایرانی است یا فرنگی؟

هتل ایزد مشهد در داخل برخی از اتاق هایش سرویس بهداشتی ایرانی و در برخی دیگر سرویس بهداشتی فرنگی دارد که با تمام این تفاسیر سرویس بهداشتی ایرانی در داخل هر طبقه وجود دارد.

بزرگترین اتاق هتل ایزد مشهد چند تخته است؟

بزرگ ترین اتاق این هتل مشهد، آپارتمان 2 خوابه 6 تخته است که ظرفیت شش نفر را دارد و از امکانات رفاهی خوبی برخوردار می باشد.

هتل ایزد مشهد اتاق وی آی پی دارد؟

خیر هتل ایزد مشهد هیچ گونه اتاق خاص و وی آی پی ندارد.

وعده های غذایی هتل ایزد مشهد چیست؟

وعده های غذایی هتل ایزد شامل صبحانه، ناهار و شام می شود که می توان در زمان رزرو اتاق به صورت فولبرد انتخاب کرد.

فاصله هتل ایزد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل ایزد تا حرم حدود 12 دقیقه می باشد که همین موضوع مزیت مهمی برای این هتل به شمار می رود.

فاصله هتل ایزد مشهد تا نزدیکترین مراکز درمانی و بیمارستان ها چقدر است؟

فاصله هتل ایزد تا زایشگاه جواد الائمه کمتر از 8 دقیقه پیده روی است.

فاصله هتل ایزد مشهد تا فرودگاه چقدر است؟

فاصله هتل ایزد تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد 20 دقیقه با خودرو است که جهت دسترسی به فرودگاه می توانید خطوط بی آر تی در خیابان طبرسی را سوار شده و در ایستگاه بسیج پیاده شوید.

دسترسی هتل ایزد به حمل و نقل عمومی و مترو چگونه است؟

هتل ایزد فقط به ایستگاه اتوبوس دسترسی دارد که می توانید جهت سوار شدن مترو، در ایستگاه مفتح پیاده شده و سوار مترو شوید

مراکز خرید نزدیک هتل ایزد کدامند؟

از مراکز خرید نزدیک هتل می توان به مرکز خرید آرمان، مرکز خرید آرمیتاژ طبرسی و غرفه های سنتی طبرسی اشاره کرد که انواع سوغات و وسایل ضروری را برای عرضه دارند.

آیا هتل ایزد مشهد برای ماه عسل مناسب است؟

هتل ایزد برای آن دسته از زوجینی که کم توقع هستند گزینه ای ایده آل است چون می توانند با کمترین هزینه یک ماه عسل رویایی را تجربه کنند.

هتل های مشابه هتل ایزد کدامند؟

از هتل هایی که مشابه هتل ایزد مشهد هستند می توان به هتل دایان مشهد اشاره نمود که از نظر امکانات و خدمات برابر هستند و تقریبا قیمت یکسانی دارند.

ساعت ورود و خروج (تحویل و تخلیه) اتاق های هتل ایزد مشهد؟

ساعت ورود به اتاق هتل ایزد مشهد 14 عصر و ساعت خروج از هتل ایزد 12 ظهر می باشد که این ساعت ورود و خروج در تمامی هتل های ایران و جهان یکسان است.

رستوران هتل ایزد چه منویی دارد؟

رستوران هتل ایزد منوی انتخابی داشته و صبحانه آن به صورت بوفه سلف سرویس به میهمانان ارائه می شود.

معرفی هتل

هتل آپارتمان ایزد مشهد یکی از برترین هتل آپارتمان های مشهد است که  در مهر ماه سال 1398 افتتاح گردید. هتل ایزد مشهد در ابتدای خیابان شارستان یا طبرسی 16 واقع شده که فاصله آن تا حرم مطهر کمتر از 12 دقیقه پیاده روی است. هتل ایزد مشهد 7 طبقه ساختمانی و 83 اتاق دارد که شامل اتاق های 2 تخته، 3 تخته، آپارتمان 1 خوابه و آپارتمان 2 خوابه می شود. از امکانات اصلی هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، نمازخانه و آسانسور اشاره کرد.

اتاق های هتل ایزد مشهد

هتل ایزد مشهد دارای 83 باب اتاق و واحد اقامتی می باشد که از تنوع نسبتا خوبی برخوردارند. مهمانان برای اقامت در اتاق مد نظر خود مطابق با تعداد نفرات و سلیقه، می توانند از سایت پرشین هتل به راحتی اقدام نمایند. بدون شک این اتاق ها با چشم انداز زیبا و دکوراسیون شیک استراحتی دلنشین را برایتان رقم میزنند.

اتاق های هتل آپارتمان ایزد مشهد امکانات رفاهی را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان خود در نظر گرفته است. وجود این امکانات در اتاق ها راحتی شما را به طور کامل تضمین می کند. سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، مبلمان، یخچال، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی، ملزومات بهداشتی برای هر فرد مجزا و... از جمله امکانات در اتاق های این هتل می باشند.

رستوران هتل ایزد مشهد

رستوران این هتل در وعده های صبحانه، ناهار و شام پذیرای شما عزیزان در هتل خواهد بود. شما می توانید به همراه خانواده و دوستان خود به این رستوران در هتل مراجعه کنید. بی شک استفاده از این رستوران در هتل در وقت و هزینه های شما بسیار صرفه جویی به عمل می آورد.

رستوران هتل علاوه بر ایجاد یک فضای شیک و زیبا، غذاهای لذیذ و خوشمزه را در اختیار مهمانان قرار می دهد. تمامی غذا در منوی این رستوران با مواد اولیه تازه و با کیفیت سرو می شود که خیال شما را از هر لحاظ راحت خواهد کرد.

امکانات هتل ایزد مشهد

هتل ایزد مشهد امکاناتی را در خور یک هتل سه تاره نوساز به مهمانان ارائه می دهد. مدیریت این هتل سعی دارد تا با برطرف کردن نیاز های مهمانان خود رضایت آنان را کسب کند. همین امکانات عالی در هتل باعث شده تا در همین مدت کوتاه، زائرین زیادی این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت در شهر مقدس مشهد انتخاب کنند. 

امکانات و خدمات هتل ایزد در مشهد شامل پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، نمازخانه، آسانسور، کافی شاپ، لاندری ( خدمات خشکشویی )، صندوق امانات، خدمات خانه داری و .... می شوند. همچنین خدمات ویژه برای معلولین و ناتوانان جسمی نیز در اختیار این عزیزان قرار دارد که جای هیچگونه نگرانی باقی نخواهد گذاشت.

تور هتل ایزد مشهد و مقایسه دیگر هتل ها

زمانی که شما تور هتل ایزد مشهد را خریداری می کنید، مهم است که بدانید چه هتل هایی قابل قیاس با هتل ایزد است. پس در زمان خرید تور هتل ایزد مشهد حتما از دیگر هتل هایی که هم ردیف هتل ایزد هستند بازدید کنید. هتل دایان مشهد و هتل آپارتمان شارین مشهد از گزینه های دیگر برای اقامت در شهر بهشت و مقایسه با هتل ایزد می باشند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.4از 5
آرامش محیط 3.6از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3.9از 5
ارزش خرید 2.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.3 از 5
خوب 61 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام من سه روز توی هتل با خانواده بودم تو این سه روز بارها زمان سرو غذا گاهی اوقات تا یک ساعت و نیم معطل میشدیم تا غذا بیاد ولی هیچ اعتراضی نکردیم زمان خروج از هتل دوساعت تاخیر داشتیم که نصف شارژ رو ازمون گرفتن بعداز اینکه اعتراض کردم متاسفانه هیچ جوابی نداشتن و خواستن پولمون رو برگردونن ولی مشکل من هزینه نبود بلکه بی احترامی بود که شده بود توی هتل آب خوردن رو باید ازشون بخرین تختخوابها داغون و بی کیفیت ظرفشویی توی اتاق نبود چایرساز توی اتاق نبود زمان سرو غذا بینظمی بیداد میکنه در کل پیشنهاد میکنم سراغ هتلای دیگه ای برین

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

موقع رزو گفت 9:۳۰ اینجا باشید اومدیم میگه ساعت ۲ فقط بخاطر یه صبحانه مطمعنم مردم اذیت میکنن از وقت صبحانه میگذره اون وقت میگه ۱ ساعت ونیم هم برای نظافت صبر کنیدبعد آسانسور هم خیلی معطلی داره کلا راه نمیدازن تازه ما ازقبل بیعانه هم زدیم غذا هم خوشمون نیومد شاید بقیه بپسندن دی ماه اومدیم لابی خیلی سرد بسیار منشی های مرد و زن دروغگو هر چی گفتن و انجام ندادن از هشت صبح من نشستم خسته و کوفته هنوزم اتاق بهمون ندادن تند هم حرف میزنن بخدا از خواب دارم میمیرم یه بار دیگه اومدم قبلا تقریبا بهتر بود که دوباره خواستم بیام این هتل مشتریهاش زیاد شده از عراق بنده خدا ها هم بی خبرن که چقدر بی کیفیته

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

میتونم ب جرات بگم یکی از مزخرف ترین هتل های مشهدِ کیفیت غذا افتضاح تو تبلیغ میگفتن تمامی اتاق ها چایساز و سینک دارن درصورتی که ابنطور نیست گول ظاهر بیرونی هتل رو‌نخورید در کل از لحاظ کیفیت در حد متوسط رو‌به پایینه

تاریخ ورود : 1402/8/12
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

متاسفانه به عنوان منو بوفه به من فروخته شد که حتی انتخابی هم نبود و با پشتیبان سایت که تماس گرفتم قبول کردند که اشتباه کردند ولی هیچ مسئولیتی قبول نکردند و با برخورد بدی هم حتی مواجه شدم خیلی بی مسئولیت هستید و بنده به هیچ عنوان راضی نیستم حتی یک شب زودتر اتاق را تحویل دادم

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

آشغال ترین هتل که تا حالا رفته بودم . غذاهای مونده از روز قبل . آسانسور خراب . عدم مدیریت مناسب. کلا افتضاح حیف از پولی که برای این هتل خرج کنید

تاریخ ورود : 1402/5/6
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام وخسته نباشید فقط یک مورد بعضی موارد را باید چند بار میگفتیم واتاقی که برای بنده رزرو شده بود با اتاقی که به بنده دادند یکی نبود یعنی برای بنده یک خواب بود واشپزخانه داشت ولی اونی که به بنده دادند چیز دیگری بود ...در اتاق یکی از مهنابی ها سوخته بود برخورد دوگانه خدمه اشپزخانه بدجوری روی مخ بود بودند کسانی که غذا را توی اتاق میبردند ولی بنده یک روز مریض بود خانمم خواهش کرد گفتند قانون نمیشه غذا در اتاق ببری ...اگر قانون است برای همه باید اجرا شود واگر نیست برای هیچ کس نباید باشد ویک مورد دیگر صبح به صبح برای نظافت در همه هتل ها باید بیایند ولی در هتل ایزد این مورد متاسفانه نبود ...لوازم داخل اتاق ها مستهلک وگهنه بود ...ولی در کل خوب بود چون هر جا خوبی هایی دارد ومعایبی خدارا شکر خوبی ها بیشتر بود

تاریخ ورود : 1402/04/19
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

ازنظر تمیزی و نظافت خوب بود .کیفیت غذا خوب بود ،مدیریت توزيع غذا ضعیف بود .تحویل اطاق و رسیدگی به امور آن بسیار ضعیف بود ،آسانسور ها شلوغ بود و جوابگوی جمعيت نبود .

تاریخ ورود : 1402/2/21
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چیز خوب بود

تاریخ ورود : 1402/02/18
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

در کل هتل خوبی بود نسبت به قیمت خدمات و کیفیت غذای خوبی داشت. نزدیک به حرم البته برای جوان ترها برای مادربزرگم از ویلچر استفاده میکردیم

تاریخ ورود : 1402/02/19
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام این جور هتل حذف کنید مردم پول میدهند امکانات در حد صفر بود

تاریخ ورود : 1402/02/01
2 از 5 خدمات هتل بد بود

بد ترین هتل مشهد

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

ابتدا از پرسنل هتل تشکر میکنم هتل ایزد از همه نظر عالی هست فقط دو تا مشکل داره که اگه حل میشد یکی از بهترین هتل های مشهد بود اولی مشکل آسانسور که زمان انتظار بسیار زیادی داره و باید حداقل شش عدد آسانسور با توجه به تعداد زیاد اتاقها و مراجعین داشته باشه حتما زمان پیک مسافر مشکل زیادی خواهد داشت و دومی که شاید برای بعضی مشکل نباشه دستشویی فرنگی داخل اتاقها هست و هر سالن فقط یک دستشویی ایرانی داره این دو مسأله اگر قابل حل باشه حتما هتل ایزد یکی از بهترین هاست

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل عالی ،از مزایا نزدیکی به حرم،برخوردبسیار خوب پرسنل ازجمله مدیریت آقایان دری ورحیمی،خانم ها راجی وناظر آبادی وپرسنل زحمت کش پذیرایی،غذا عالی وآسانسور دروضعیت عادی خوب ودر وضعیت پیک با تاخیر بوده که طبیعی است ،پیشنهاد می کنم برای یکبار هم شده به هتل ایزد یروید

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل عالی برخورد پرسنل خیلی عالی بود

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کم بودن ظرفیت اسانسور و معطلی خیلی زیاد زائرین ، سفارش غذا جابجا میشدو همچنین کیفیت غذا زیاد خوب نبود. درمجموع پیشنهاد نمیکنم

تاریخ ورود : 1401/6/22
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

آسانسورهای هتل نسبت به حجم مراجعین خیلی کم بود و معمولا یا خراب بود یا خودشون خاموش میکردن؛حتی من و دختر شیرخوارم در آسانسور گیر کردیم یک نفر معدرت خواهی نکرد. به یک نفر اعتراض کردیم گفتن که مسافر هستن در صورتی که ده دقیقه بعد پشت میز پڋیرش نشسته بودن. واقعا جای تاسف داشت؛مدیریت بسیارررر ضعیف بود لیست غذاها جابجا میشد مثلا قورمه سفارش دادیم قیمه آوردن در کل ناراضی بودم

تاریخ ورود : 1401/6/23
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

در کل هتل بدی نبود از لحظ کیفیت غذا معمولی بود آسانسور افتضاح بود در سرویس بهداشتی اتاق بسته ممی شد و وقتی گفتیم هم هیچ رسیدگی نکردند کلآ که پرسنل اصلآ اهمبت نمیدادن به شکایات مسافران

تاریخ ورود : 1401/06/12
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

من اقامت تو این هتل را پیشنهاد نمیکنم

تاریخ ورود : 1401/6/11
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

ممنون از خانم شجری بابت معرفی هتل ایزد مشهد

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

عدم ظرفیت مناسب آسانسورها جهت افراد و معطلی زیاد جهت انتقال افراد به طبقات کیفیت غذای افتضاح برخورد نامناسب افراد شاغل در رستوران جهت توزیع غذا برخورد خوب پرسنل خدمات و نظافت اتاق ها

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

تعداد و ظرفیت آسانسورها کم و دائما شلوغ است و نظم و هماهنگی کافی در هتل وجود ندارد

تاریخ ورود : 1401/4/28
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

در مجموع نظرم مثبت بود

تاریخ ورود : 1401/04/20
1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

واقعا بدترین سفری بود که داشتم اگر فرصت میداشتم قطعا شکایت میکردم به تعزیرات واقعا ناراضیم از پولی که دادم سرویس بهداشتی افتضاح ملحفه ها افتضاح پذیرش اصلا پاسخگو نبود.

تاریخ ورود : 1401/04/13
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

در کل راضی نبودم آسانسور با توجه به تعداد اتاق ها خیلی کم بود کیفیت غذا ضعیف بود صبحانه ضعیف

تاریخ ورود : 1401/4/11
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

تشکر

تاریخ ورود : 1401/4/5
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا توصیه نمیکنم به این هتل برید مادر و ما مریض شدیم محض رضای خدا اتاقمون رو نظافت نکردند خاطر بدی شد برامون

تاریخ ورود : ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام. مثل همه هتل آپارتمانها اینجا هم اینترنت نداشت در زمان اقامت به هیچ وجه پذیرش پاسخگوی تماسهایی که از اتاق گرفتیم نبود اونم در حالی که بارها اومدم پذیرش و درخواست کردم،اعتراص کردم .کافی شاپ سرویس دهی مطلوب و متنوع نداشت،بابت یک قلیون یک ساعت منتظر ماندم و در آخر فقط گفتن سرشون شلوغه و اگه نمیتونی صبر کنی ... در کل بابت اتاق و غذا خوب بود در مورد سرویس دهی باید بگم اگه داخل چادر مسافرتی بودم دسترسی به مایحتاج شاید برام راحت تر بود،چون نیازی نبود ده دقیقه منتظر آسانسور باشم تا بیام پذیرش تا ی شیشه ای معدنی از رستوران بگیرم،بیام پذیرش حساب کنم ،برگردم دوباره داخل رستوران و دنبال اون گارسون بگردم تا فیش خریدمو تحویلش بدم و دوباره شلوغی آسانسور. در ضمن از نگهبانی درب ورودی باید تشکر کنم،مخصوصا اگه اشتباه نکنم آقای اخباری

تاریخ ورود : 1401/3/23
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

پرسنل مودب و بر خورد محترمانه ، غذاهای عالی و با کیفیت و اطاق های تمیز و مرتب . همه چیز هتل ایزد عالی بود و برای من و خانواده ام یک مسافرت خاطره انگیز و به یاد ماندنی شد فقط تعداد آسانسور ها بلوک B نسبت به طبقات ( ده طبقه ) و ازدیاد مسافرها کم هستش

تاریخ ورود : 1401/2/28
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

زمانی که رسیدیم خیلی طول کشید تا اتاق را تحویل دهند و برخوردشان به عنوان میزبان معمولی بود و کیفیت غذا هم میتونست بهتر باشه و غذاهای شام همیشه سرد بود برای سرو

تاریخ ورود : 1401/2/31
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

گفتن همه اتاق‌ها سرویس فرنگی و ایرانی داره ولی فقط فرنگی داشت

تاریخ ورود : 1401/2/31
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

ابتدا گفتن اتاق‌ها هم سرویس فرنگی داره هم ایرانی داره ولی فقط فرنگی داشت

تاریخ ورود : ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

باسلام از نظر مکان اقامت و دسترسی خوب بود ولی از نظر سرویس دهی و غذای هتل بسیار بد تا جایی که داخل غذا مو بود در ضمن جهت سرویس غذا بایستی خود فرد مراجعه به کانتر می‌کرد و سرویس را بر سر میز می آورد

تاریخ ورود : 1401/1/7
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

مزخرف ترین هتلی بود که توعمرم رفتم،اتاقها به شدت کثیف،غذاها بی کیفت واقعا ارزش نداره یه شب هم تو هم‌چین هتلی اقامت داشته باشی.

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

باسلام. ینی کثیف ترین هتلی که تو عمرم دیدم. نظافت صفر. کف اتاق پر مو بود. بعد از خروج از هتل هزینه نظافت ملافه گرفتند. من تو عمرم همچین چیزی ندیده بودم. من چند تا اتاق عوض کردم تو این هتل همشون بدون استثنا در سرویسشون خرابه. آسانسورش بیش از ده بار گیر کرد ولی متاسفانه کسی نبود رسیدگی کنه. اسم صبحانه رو میذارن بوفه ای مثلا سه تا تخم مرغ بخوری باید سومیشو با پول حساب کنی. متاسفانه فروش غذای رستوران حتی سهم مشتری. یه نفر ده تا تخم مرغ خرید از اونا دونه ای هشت هزار تومن پول داد بعد اون من رفتم سهم خودمو بگیرم بخورم گفتند متاسفانه تموم شده.حتی سهم مسافر هارو میفروشن.!!! نظافت هر سه روز یکبار اونم با کلی منت.

تاریخ ورود : ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت غذا

تاریخ ورود : ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هم چیز نرمال و خوب بود .ممنون

تاریخ ورود : 1400/11/3
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

در کل ضعیف و راضی کننده نبود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

راضی بودیم و برایمان خاطره انگیز شد ، فقط غذا معمولا خیلی گرم نبود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

باسلام خدمت دوستان.ماهم به خاطر ۳ستاره بودنش رفتیم .کیفیت وتنوع غذا واقعا افتضاح بود.آسانسورم واقعا دردسربود.جوابدهی پرسنلشم اصلا خوب نبود.فقط موقعیت مکانیش خوب بود.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

وای فای نداشت. وصل نمیشد ینی. توالت فرنگی فقط داخل اتاقها بود و توالت ایرانی نبود. مشکل آسانسور زمان شلوغی خیلی اعصاب خرد کن بود. برای سرو غذا هم بی نظمی میشد . روز اول رو سرآشپز خودشون غذا برامون رد کرده بودن انتخابی نبود.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

فقط غذا و آسانسور افتضاح و بد بود

تاریخ ورود : 1400/8/21
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

به هیچ عنوان این هتل پیشنهاد نمیکنم ۱ نظافت کلا تعطیل ۲ برخورد ضعیف ۳ تایم غذای رستوران فقط یه ساعته ۴ بارها از هتل درخواستهای مختلف بابت نظافت اتاق کردم ولی انجام نمیشد یا فراموش میشد

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود نسبت به هزینه ای که شد از همه چی راضی بودیم مخصوصا رفتار پرسنل و از همه بیشتر پرسنل رستوران عالی بودن

1 از 5 خدمات هتل بد بود

در یک کلام افتضاح. شما بری مسافرخونه معتادا لذت بیشتری میبری. غذا تنوع کم وکیفیت ب شدت پایین. برخورد پرسنل جوری بود انگار پدرکشتگی دارن باهامون. فقط ی خانوم خوب تر برخورد میکردن ک اونم یبار باهاشون برخورد داشتیم. اگر عضوی از خانوادتون پادردن اصلا ب این هتل فکر نکنین. آسانسور دائما خراب بود. و ما ده طبقه رو با پله بالا پایین می‌شدیم. خلاصه تجربه شد که دیگه اینجا نیایم. من حقیقتا ب عنوان یه مسافر تو این رنج قیمت حتما هتل تبریز رو انتخاب میکنم. از نظر من لذت بردن از یک هتل خوب تنها با برخورد مناسب پرسنل محقق میشه. در کنار اون اگه کیفیت غذا متوسط باشه قابل تحمل تره نسبت ب اینکه دو قورتو نیمه پرسنل هم باقی باشه. خلاصه لطفا نرید اینجا و سفرتون رو خراب نکنید

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

انقدر همه چی در هتل ایزد افتضاح است که نیازی به برشمردن نیست از آسانسور کیفیت غذا فضای داخل اتاق سرویس‌دهی سرویس ها نظافت همه چی به درد نمیخوره اصلاً افتضاح افتضاح افتضاح

تاریخ ورود : 1400/7/21
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

خرابی اسانسور و معطلی برای اسانسور گزینه منفی هتل بود

تاریخ ورود : 1400/7/19
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

فقط مشکل اسانسور داشت که خیلی اذیت میکرد و فرش کف اتاق یکم کثیف بود و کیفیت غذا میتونست بهتر باشه ولی در کل نسبت به قیمت راضی ام

تاریخ ورود : 1400/7/14
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

بدترین هتلی که توی سفر به مشهد رفتم همین بود .در اتاق ها فقط سرویس بهداشتی فرنگی داشت.موکت ها شدیدا کثیف .

تاریخ ورود : 1400/6/30
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

ممنون از همه پرسنل

تاریخ ورود : 1400/7/7
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

عدم رعایت پرتکل ها در رستوران

تاریخ ورود : 1400/7/6
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کیفیت غذا و تمیزی هتل در حد صفر بود

تاریخ ورود : 1400/06/12
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

اگر فرش های اتاق ها تمیز شوند خیلی عالی می شود

تاریخ ورود : 1400/05/11
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

ممنون از راهنمایی های کاربردیتون

تاریخ ورود : 1400/04/30
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

اصلا توصیه نمی کنم این هتل را برای شما . مشکل اصلی این هتل کیفیت پایین غذا هاشون و اینکه اسراف می شه غذا در این هتل چون که غذای اضافی رو نمی زارن بیرون ببری و به جای کنترل مشتری ها و پلیس بازی اگه توجه و انرژی شون روی غذا و کیفیتش بزارن بهتر جواب میده . کلا سیستم غذاخوری این هتل کاملا ضعیف هست حتی در نحوه برخورد با مشتری و ارائه غذا . اتاق اینترنت دار نوشته بودن کل اینترنت هتل قطع بود . تلفن هاشون کار نمی کرد . تعداد کم آسانسور باعث می شه بیشتر وقتت منتظر اسانسور باشی . وقتی میرسه پر آدم هستش . در کل ضعیف

تاریخ ورود : 1400/05/06
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام همه چی خوب بودش فقط کیفت غذا یخورده پایین بود صبحانش عالی بودش نهار با شام ضعیف بودش

تاریخ ورود : 1400/05/05
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

غذا و صبحانه هتل واقعا ضعیف بود بطوری که همه مسافران ناراضی بودند .واینکه غذا انتخاب میکردی یک روز قبل بعد برای صرف نهار یا شام مراجعه میگردید غذای دیگری سرو میکردند میگفتند دادیم به شخص دیگری مدیریت افتضاح بود

تاریخ ورود : 1400/04/05
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام خوب بود کار و برخورد پرسنل خوب بود غذا متوسط بود

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

بعضی از مسافران اقامت مسافرخانه ای دارند . باید موقع پذیرش دقت بیشتری شود . همسایه اتاق ما کل شب با همسر درگیر و بچه ها بسیار شلوغ بودند

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

اجازه خروج غذا از رستوران به درون اتاق ها نبود خشک شویی وجود نداشت تعداد آسانسورها کم بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

در کل نظر من رو جلب کرد و به دوستان اطرافیانم هتل شما رو معرفی کردم .

2 از 5 خدمات هتل بد بود

نظافت بسیار ضعیف، پرسنل بد اخلاق، کمبود آسانسور، غذای بدون تنوع با اسم فولبرد، نوشیدنی انحصاری بطوری که در صبحانه فقط چای و در سایر وعده های غذایی فقط یک نوع نوشابه و بدون حتی یک لیوان آب، انتظار طولانی برای غذا،

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.