هتل گلستان مشهد

3.6 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل گلستان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
سرویس حرم
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان امام خمینی، انتهای خیابان شهید فیاض بخش، جنب دادگستری
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
17 دقیقه
1414 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
64 دقیقه
5320 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
50 دقیقه
4182 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
35 دقیقه
2878 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
49 دقیقه
4072 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل گلستان مشهد یک هتل سه ستاره در شهر مشهد است که کیفیت مطلوب آن باعث شده تا گردشگران بسیاری هر ساله این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت در طول سفر انتخاب کنند. اگر قیمت هتل های مشهد برای شما اهمیت بالایی دارد این هتل می تواند انتخابی مناسب برای شما محسوب شوند. با ما تا انتهای مطلب آشنا شوید.

اتاق هایی جادار در هتل گلستان مشهد

هتل گلستان مشهد دارای 49 باب اتاق و واحد اقامتی در سه طبقه ساختمانی می باشد که ظرفیتی بالغ بر 150 نفر را پاسخگو است. این اتاق ها اگرچه طراحی خاصی را دارا نمی باشند، اما با این حال فضایی جادار و نسبتا بزرگ را برای استراحت مهمانان تور مشهد ایجاد کرده اند. امکانات رفاهی در اتاق های این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی و ... می شوند.

کیفیت غذا در رستوران هتل گلستان مشهد چگونه است؟

رستوران هتل جذاب گلستان مشهد با ظرفیتی بالغ بر 250 نفر آماده پذیرایی از مهمانان مقیم در این هتل می باشد. کیفیت غذا در این رستوران در وضعیتی مطلوب قرار دارد که می تواند رضایت شما مهمانان را کسب کند. مهمانان هتل می توانند برای استفاده از رستوران به لابی این هتل مراجعه نمایند. قابل ذکر است اگر کیفیت غذایی هتل برای شما اهمیت بالایی دارد، هتل فیروزه مشهد می تواند انتخابی عالی تر محسوب شود. 

امکاناتی رضایت بخش در هتل گلستان مشهد

در هتل سه ستاره گلستان مشهد امکانات رفاهی و خدمات دهی به بهترین شکل ممکن و در خور لِول هتل سه ستاره به مهمانان عزیز ارائه می شود. شما با انتخاب این هتل می توانید اقامتی راحت را برون هیچگونه مشکلی سپری کنید. پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات و .... امکاناتی هستند که در این هتل وجود دارند. 

یکی از پر طرفدار ترین رزرو هایی که امروزه برای اقامت در شهر مشهد انجام می شود، رزرو تور هتل گلستان مشهد از تبریز است. مسافران و شهروندان عزیز تبریزی اغلب این هتل را به دلیل قیمت مناسب و امکانات مطلوب مورد انتخاب قرار می دهند. البته هتل ایزد مشهد نیز با کیفیت عالی و بی نظیر می تواند پیشنهادی دیگر برای رزروی دلخواه به شمار رود.

فاصله هتل گلستان مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل گلستان تا بارگاه امام رضا (ع) تنها 15 دقیقه است که می توان این هتل مشهد را در دسته هتل های اطراف حرم قرار داد.

دلایل رزرو هتل گلستان مشهد چیست؟

هتل گلستان یک هتل 3 ستاره می باشد که با کیفیت و ارزان می باشد و همین دلیل محکمی برای رزرو این هتل نزد گردشگران تور مشهد است. موقعیت مکانی نسبتاً مطلوب و دسترسی به مرکز شهر مشهد از دیگر دلایل رزرو این هتل می باشد.

هر شب اقامت در هتل گلستان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل 3 ستاره گلستان شهر مشهد هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید به صورت علی الحساب از 120 هزارتومان تا 217 هزار تومان است که این قیمت ها ممکن است با توجه به ایام پیک و غیر پیک تغییر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل گلستان وجود دارد؟

هتل زیبای گلستان در شهر بهشت هیچ اتاق لوکسی ندارد و نمی توان اتاق های این هتل را لوکس دانست. برای این که بخواهید اتاق های لوکس را رزرو کنید هتل قصر طلایی مشهد یا هتل درویشی مشهد بهترین گزینه است.

هتل گلستان چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل گلستان دارای امکانات و خدماتی نظیر پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات و ... است که از یک هتل 3 ستاره، توقع بیشتری نمی رود.

آدرس هتل گلستان مشهد کجاست؟

هتل گلستان در میدان امام خمینی، انتهای خیابان شهید فیاض بخش، جنب دادگستری قرار دارد که کلانتری نیز در نزدیکی آن واقع می باشد. همین امر سبب امنیت هتل می شود.

هتل گلستان به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 3 ستاره گلستان مشهد به مکان های دیدنی چون پارک کوهسنگی و بازار های چون زیست خاور و به ایستگاه قطار شهری نیز دسترسی راحت دارد و همچنین از همه مهم تر دسترسی راحتی به حرم مطهر رضوی نیز دارد

هتل گلستان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل گلستان مشهد با هتل هایی همچون هتل ارم مشهد برابری می کند اما برای اقامتی بهتر و با کیفیت تر توصیه می کنیم هتل ایزد مشهد را رزرو کنید. البته از دیگر گزینه ها برای اقامت در شهر بهشت؛ هتل فیروزه توس مشهد  است.

قوانین هتل گلستان چیست؟

هتل زیبای گلستان در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل گلستان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی نیس.اصلا پیشنهاد نمیکنم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.