هتل آپارتمان آبی مشهد

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان آبی مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، امام رضا ۵، بین چهنو ۲ و ۴
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
7 دقیقه
608 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
56 دقیقه
4690 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
43 دقیقه
3603 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
25 دقیقه
2072 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
43 دقیقه
3606 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان آبی مشهد در سال 1380 افتتاح‌شده است و برای ارائه خدمات بهتر در سال 1396 بازسازی شد و هتل هم‌ اکنون با ظاهری به‌روز در حال فعالیت می باشد. آپارتمان آبی در کوچه چهنو واقع‌شده است که فاصله اندکی با حرم امام رضا (ع) و دیدنی‌ها، ایستگاه‌های مترو و بی ار تی، تاکسی دارد و همین موضوع موجب محبوبیت این هتل در عین ارزانی می باشد.

تنوع اتاق‌ های هتل آپارتمان آبی مشهد

هتل آپارتمان آبی مشهد با ساختمانی چهار طبقه دارای 16 باب اتاق می‌باشد. اتاق‌های هتل بسیار متنوع با فضایی جادار طراحی‌شده‌اند طوری که اقامت خوبی را در هتل آبی تجربه خواهید کرد. مجهز بودن اتاق‌ها به امکاناتی همچون آشپزخانه، کمد لباس، دمپایی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... سبب شده تا میهمانان در طول اقامت کمبودی نداشته باشند.

هتل آپارتمان آبی مشهد چه خدماتی دارد؟

هتل آپارتمان محبوب آبی مشهد دارای امکاناتی مانند لابی با ظرفیت 40 نفر مکانی دنج و آرام برای رفع خستگی و دورهمی کوچک، پرسنل آموزش‌دیده و مجرب، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری( خدمات خشکشویی)، صندوق امانات و... می باشد که تمامی به جهت رفاه بیشتر مهمانان در این هتل ایجاد شده اند.

رستوران هتل آپارتمان آبی مشهد با منوی ایرانی 

هتل آپارتمان زیبای آبی مشهد در فضای خود رستورانی را ایجاد کرده است که با سرو غذاهای لذیذ ایرانی بهترین مکان برای صرف غذا در داخل هتل می باشد. این رستوران ظرفیت 50 نفر را در خود جای می دهد ک ه با چیدمان مناسب به همراه تمیزی قطعا می تواند رضایت مهمانان را در هنگام صرف غذاهای با کیفیت کسب کند. 
 

فاصله هتل آپارتمان آبی مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل آپارتمان آبی مشهد تا حرم مطهر رضوی به صورت پیاده حدود 5 دقیقه مسیر می باشد که مهمانان مقیم در این هتل را بی نیاز از تاکسی سرویس و یا خودرو خواهد کرد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان آبی مشهد چیست؟

اکثر زائرینی که هتل آپارتمان آبی مشهد را به عنوان مقصدی برای اقامت انتخاب کرده اند، نزدیکی به حرم مطهر رضوی را در اولویت خود قرار داده اند. البته کیفیت هتل نیز مناسب است که در کنار قیمت مقرون به صرفه، شرایطی مناسب را برای سفر با تور مشهد فراهم می کند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان آبی مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

در هتل آپارتمان آبی مشهد اتاق هایی چندان متنوع وجود ندارد که به همین دلیل قیمت اقامت در آن ها نیز تمایز زیادی با یکدیگر ندارند. ارزان ترین واحد اقامتی هتل بسته به ظرفیت آن با نرخ 180 هزار تومان و گران ترین اتاق با نرخ 360 هزار تومان ارائه می شود.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان آبی مشهد وجود دارد؟

هتل آپارتمان آبی مشهد به نسبت قیمت خود اتاق هایی در خور انتظارات مهمانان با امکانات رفاهی مجهز را ایجاد کرده می تواند آسایش و راحتی را به طور کامل فراهم کنند. با این حال اگر انتظار اقامت در واحد های اقامتی با امکانات ویژه را دارید، این هتل انتخابی مناسب برای شما نخواهد بود.

هتل آپارتمان آبی مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان آبی مشهد دارای پرسنلی مجرب و خوش برخورد می باشد که سعی دارند در تمامی لحظات اقامت شما در این هتل، آسایش را هدیه دهند. با وجود این چنین پرسنل در کنار امکاناتی مانند تاکسی سرویس، اتاق چمدان، نمازخانه، صندوق امانات، لاندری، کافی شاپ، رستوران و ... بی شک شما از انتخاب این هتل در بین دیگر هتل آپارتمان های مشهد، رضایت کامل را به دست خواهید آورد.

آدرس هتل آپارتمان آبی مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان آبی مشهد در یکی از قدیمی ترین کوچه های اطراف حرم و واقع در خیابان امام رضا 5 به نام چهنو قرار گرفته است. شما می توانید نبش خیابان بین چهنو 2 و 4 این هتل را به راحتی یافت کنید.

هتل آپارتمان آبی مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان آبی مشهد با موقعیت مکانی که دارا می باشد، علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر رضوی، مزیت های دیگری مانند فاصله اندک تا اماکن دیدنی و تاریخی نظیر حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، مسجد 72 تن، بازار بزرگ رضا و ... را ایجاد می کند.

هتل آپارتمان آبی مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر قصد دارید در هتل با کیفیت در از هتل آپارتمان آبی مشهد با نرخی مشابه اقامت داشته باشید، می توانید هتل آپارتمان ایلیا مشهد را با کمی فاصله بیشتر تا حرم مطهر رضوی مورد انتخاب قرار دهید، در غیر این صورت هتل هایی مانند هتل آپارتمان عارفه مشهد نیز وجود دارد که پیشنهادی مناسب برای اقامت شما عزیزان خواهد بود.

قوانین هتل آپارتمان آبی مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای آبی مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان آبی مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

ممنون از پرسنل هتل

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.