هتل آپارتمان عارفه مشهد

4 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان عارفه مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

مناسب معلولین
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
نمازخانه
اتاق چمدان
تازه تاسیس

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهارراه خسروی، خیابان رجایی، کوچه خزعلی۳، پلاک ۴۵
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
15 دقیقه
1243 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
54 دقیقه
4467 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
38 دقیقه
3162 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
22 دقیقه
1849 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
38 دقیقه
3163 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل عارفه مشهد یکی از هتل های مشهد است که در سال 1393 ساخته شده است. این هتل نوساز مشهد دارای 5 طبقه ساختمانی بوده که 20 واحد اقامتی را درون خود جای داده است. این هتل در چهارراه خسروی، خیابان رجایی، کوچه خزعلی 3 واقع می‌باشد.

هتل عارفه مشهد دارای لابی زیبایی بوده که با امکاناتی همچون: تلویزیون LED، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع و ... تجهیز شده است. ناگفته نماند هتل مذکور برای اقامتی مقرون به صرفه، گزینه‌ای عالی می‌باشد. طبق نظرسنجی‌های انجام شده درباره هتل، رتبه‌ای متوسط رو به بالا را کسب کرده است.

اتاق‌ ها و رستوران هتل عارفه مشهد

هتل عارفه مشهد 20 اتاق دارد که شامل 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می شود که با امکانات رفاهی خوبی مهیای میهمانان شده است. در تمامی اتاق‌های این هتل مشهد امکاناتی مانند سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مینی بار، سشوار، حمام به همراه ملزومات بهداشتی، آینه دراور، تلفن و ... وجود دارد. نظافت اتاق‌ها به صورت روزانه انجام می شود که همین امر، نشان دهنده‌ی تمیزی این هتل مشهد است.

هتل عارفه مشهد جهت صرف غذای میهمانان خود رستورانی را تدارک دیده که از نظر ظاهری، زیبا بوده و بسیار تمیز می‌باشد. رستوران این هتل غذاهای باکیفیتی را توسط سرآشپزهایی ماهر طبخ کرده و به میهمانان خود عرضه می‌کند. سرو غذا در رستوران هتل به‌صورت منوی انتخابی می‌باشد. لازم به ذکر است کافی‌شاپ هتل هم جهت سپری کردن لحظاتی آرام بهترین گزینه برای استراحت است.

اماکن نزدیک به هتل عارفه

هتل عارفه مشهد از موقعیت مکانی خوبی برخوردار بوده و به اماکنی نظیر حمام مهدی قلی بیگ یا موزه مردم شناسی مشهد، بازار فرش فروش‌ها، باغ ملی، بازار جنت و ... نزدیک می‌باشد. از خدماتی که این هتل مشهد به میهمانان خود ارائه می‌دهد می‌توان به اتاق چمدان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، خدمات جانبازان و معلولین، نمازخانه و ... اشاره کرد.
 

فاصله هتل آپارتمان عارفه مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان عارفه مشهد تا حرم مطهر کمتر از 8 دقیقه پیاده روی است که این موقعیت باعث شده تا در زمان رزرو تور مشهد، گردشگران ترغیب به انتخاب این هتل شوند.

دلایل رزرو هتل آپارتمان عارفه مشهد چیست؟

قیمت بسیار مناسب هتل آپارتمان عارفه مشهد اصلی ترین دلیل برای رزرو این هتل آپارتمان مشهد است. هرچند کیفیت خوب و خدمات مطلوب هم دلیل دیگری برای رزرو آن می باشد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان عارفه مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان عارفه شهر بهشت برای هر شب اقامت از 200 هزار تومان تا 400 هزار تومان هزینه دریافت می کند که به نسبت امکانات هتل بسیار منصفانه است.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان عارفه وجود دارد؟

در هتل آپارتمان عارفه شهر مشهد هیچ اتاق لوکسی به میهمانان عرضه نمی شود که با این لول، قابل چشم پوشی است. اما هتل های 5 ستاره مشهد می تواند اقامتی لوکس را به شما هدیه دهد.

هتل آپارتمان عارفه چه خدمات و امکاناتی دارد؟

نمازخانه، سرویس فرنگی، صندوق امانات، اتاق چمدان و ... تنها امکاناتی هستند که در هتل آپارتمان عارفه به میهمانان ارائه می شوند.

آدرس هتل آپارتمان عارفه مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان عارفه شهر مشهد در چهارراه خسروی، خیابان ادرزگو، کوچه خزعلی 3، پلاک 45 واقع شده است. موقعیت مکانی هتل این اجازه را به شما می دهد تا به بازار ها و مکان های تاریخی شهر هم دسترسی راحت داشته باشید.

هتل آپارتمان عارفه به چه اماکنی نزدیک است؟

از مکان هایی که در نزدیکی هتل آپارتمان عارفه قرار گرفته اند می توان به حمام مهدی قلی بیگ، مسجد هفتاد و دو تن، بازار رضا، بازار سرشور و ... اشاره کرد.

هتل آپارتمان عارفه مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر امکانات هتل آپارتمان عارفه مشهد شما را راضی نمی کند می توانید رزرو هتل آپارتمان آبا مشهد را انجام دهید. البته گزینه دیگر برای اقامت هتل آپارتمان فولادی مشهد است.

قوانین هتل آپارتمان عارفه چیست؟

هتل آپارتمان زیبای عارفه در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان عارفه مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3.7از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل دو ستاره نسبت به هتل‌های دیگر خیلی بهتر است با پرسنل عالی،و محترم .همه چی خوب و به موقع بود ممنون از پرسنل دوره دیده و عالی و خوش رفتار

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی نبود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

بسیار خوب بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.