هتل آپارتمان رسالت مشهد

4.3 از 5
خیلی خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان رسالت مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دو تخته
اقامت با فول بورد بوفه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد بوفه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه چهار تخته
اقامت با فول بورد بوفه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 8
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
10 دقیقه
812 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
59 دقیقه
4894 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
48 دقیقه
3964 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
27 دقیقه
2277 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
46 دقیقه
3854 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان رسالت مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان‌ها در خیابان امام رضا 8 می‌باشد. این هتل آپارتمان نوساز سال 1392 با ساختمانی 7 طبقه افتتاح شد. فاصله‌ خیلی خوب هتل تا حرم ثامن‌الحجج یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن به شمار می‌رود که باعث شده تا علاقه‌مندان خاص خود را داشته باشد.

هتل آپارتمان رسالت مشهد و اتاق‌های دنج

هتل آپارتمان رسالت مشهد دارای 42 باب اتاق با چیدمان متنوع و تمیز است. تمامی اتاق‌ها با داشتن امکاناتی همچون مبلمان، تخت‌های استاندارد، یخچال، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و... سبب شده تا میهمانان اقامت رضایت بخشی داشته باشند.

هتل آپارتمان رسالت مشهد امکانات و رستوران

هتل آپارتمان رسالت مشهد در مجموعه‌ی خود امکاناتی همچون تاکسی‌سرویس، نمازخانه، پارکینگ، کافی‌شاپ سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم (چای، دمنوش، قهوه، آبمیوه‌های طبیعی و...)، خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، سیستم اعلام حریق، خدمات برای ناتوانان جسمی و... را برای میهمانان در نظر گرفته است.

هتل آپارتمان رسالت دارای رستورانی بسیار شیک و تمیز در رده‌ هتل آپارتمان‌های خودش است. سالن غذاخوری هتل با ظرفیت 80 نفر طراحی‌شده تا میهمانان هتل برای صرف غذا دغدغه‌ای نداشته باشند

فاصله هتل آپارتمان رسالت مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان رسالت مشهد تا حرم مطهر با پای پیاده بیش از 10 دقیقه پیاده روی است. دسترسی آسان به بازارها و ایستگاه اتوبوس از مزیت های رزرو هتل آپارتمان مشهد در خیابان امام رضا می باشد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان رسالت مشهد چیست؟

هتل آپارتمان رسالت با ارائه امکاناتی ایده آل و قیمت مناسب همواره مورد توجه گردشگران در میان تور های مشهد بوده است. ضمن این که اتاق های این هتل آپارتمان مشهد بسیار تمیز و با کیفیت هستند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان رسالت مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان رسالت شهر بهشت نیز از نظر کیفیت بهتر به نسبت هتل آپارتمان گلاره مشهد است که همین امر باعث شده قیمت هر شب اقامت در این هتل آپارتمان مشهد از شبی 1میلیون و 100 هزار تومان تا 2 میلیون و 200 هزار تومان می باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان رسالت وجود دارد؟

متاسفانه هیچ نوع اتاقی به نام لوکس در هتل آپارتمان رسالت شهر مشهد وجود ندارد که با توجه به لول آن قابل اقماض است. اما برای تامین اتاق های لوکس بهترین پیشنهاد ما به شما هتل سی نور مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد است.

هتل آپارتمان رسالت چه خدمات و امکاناتی دارد؟

رستوران و کافی شاپ، پارکینگ؛ نمازخانه، خدمات خشک شویی، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... از جمله امکانات ارائه شده در هتل آپارتمان رسالت مشهد می باشند.

آدرس هتل آپارتمان رسالت مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان رسالت شهر مشهد در خیابان اما رضا، امام رضا 8 قرار گرفته و به اماکن تجاری و تاریخی دسترسی دارد. همچنین ایستگاه اتوبوس هم در نزدیکی آن قرار دارد.

هتل آپارتمان رسالت به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان رسالت به بازار رضا، بازار بلور، بازار قماش و بازار ساعت دسترسی دارد ضمن این که بیمارستان موسی بن جعفر (ع) در فاصله ی کمی از هتل قرار گرفته است.

هتل آپارتمان رسالت مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

با این که هتل آپارتمان رسالت مشهد از امکانات بسیار خوبی برخوردار است اما شاید هزینه آن برای گردشگران بالا باشد که در این صورت پیشنهاد می کنیم هتل آپارتمان آروین مشهد را مورد رزرو قرار دهند.

قوانین هتل آپارتمان رسالت چیست؟

هتل آپارتمان زیبای رسالت در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان رسالت مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.3 از 5
خیلی خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/11/5
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل تمیز و خوب بود ، رفتار پرسنل خیلی خوب بود ، ولی تنوع غذاش با اینکه سلف سرویس بود کم بود و تکراری ، دو نوع غذا که قبلا تو سایت دیده بودم اصلا نبود، در ضمن در مورد پیتزا که گذاشته بودند اصلا در حد صفر و افتضاح

تاریخ ورود : 1402/10/9
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل بسیارخوبی پرسنل های خوب وخوش برخوردکلا خیلی خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.