هتل آپارتمان آروین مشهد

2.8 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان آروین مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 57%
قیمت 1 شب 877,000 تومان
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
2,500,000 48%
قیمت 1 شب 1,317,000 تومان
آپارتمان یکخوابه چهارتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
2,500,000 30%
قیمت 1 شب 1,757,000 تومان
آپارتمان یکخوابه پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
3,000,000 27%
قیمت 1 شب 2,197,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اتاق چمدان
مینی بار
خدمات خشک شویی (لاندری)
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان هفده شهریور، چهارراه عنصری، عنصری شرقی، جنب بانک صادرات
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
19 دقیقه
1580 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
62 دقیقه
5150 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
54 دقیقه
4464 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
33 دقیقه
2716 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
52 دقیقه
4354 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان آروین مشهد از جمله هتل های با کیفیت در مشهد است که از سال 1391 پا به عرصه هتل داری در این شهر مقدس نهاد. این هتل آپارتمان با 23 واحد اقامتی و 4 طبقه ساختمانی می باشد در خیابان هیفده شهریور واقع شده است و یک پیشنشهاد عالی برای علاقه مندان به خرید محسوب می شود. 

اتاق هایی شیک و تمیز در هتل آپارتمان آروین مشهد 

هتل آپارتمان آروین مشهد همانطور که گفته شد دارای 23 واحد اقامتی می باشد که تمامی در 4 طبقه ساختمانی جای گرفته اند. شما می توانید بر اساس ظرفیت اتاق و تعداد نفرات خود هر یک از اتاق های این هتل را مورد ررزو قرار دهید و اقامتی دلنشین را سپری کند و امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمیش و سرمایش، حمام، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... نیز در این اتاق ها ایجاد شده اند. 

رستوران زیبا در هتل آپارتمان آروین مشهد 

هتل آپارتمان زیبای آروین مشهد در فضای خود یک رستوران با طراحی زیبا را ایجاد کرده که با ظرفیت 50 نفر آماده پذیرایی از مهمانان مقیم در این هتل می باشند. منوی غذایی رستوران بر گرفته از لذیذ ترین غذاهای ایرانی می باشد که با تنوع عالی می توانند هر سلیقه و یا ذائقه ای را بر طرف کنند. برای اطمینان از کیفیت می توانید به قیمت نظرات سایت مراجعه نمایید. 

امکانات مناسب در هتل آپارتمان آروین مشهد 

در هتل آپارتمان جذاب آروین مشهد امکانات و خدمات مناسبی جهت رضایت بیشتر مهمانان ایجاد شده است که از جمله آن ها می توان به خدمات مناسب معلولین، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، خدمات خشک شویی، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق چمدان و ... اشاره نمود. 
 

فاصله هتل آپارتمان آروین مشهد تا حرم چقدر است؟

اگر در هتل آپارتمان آروین مشهد اقامت یافته اید و قصد دارید به صورت پیاده دسترسی به حرم مطهر رضوی را پیدا کنید می توانید در مدت زمان 15 دقیقه به بارگاه امام هشتم (ع) مشرف شوید. در غیر این صورت استفاده از تاکسی سرویس های موجود می تواند این زمان را به 8 دقیقه کاهش دهد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان آروین مشهد چیست؟

هتل آپارتمان آروین مشهد اغلب به آن دسته از گردشگرانی پیشنهاد می شود که علاقه مند هستند با کمترین زمان در بازار های تجاری لوکس خیابان هیفده شهریور گشت زنند. البته کیفیت هتل نیز بسیار خوب می باشد که در کنار قیمت مقرون به صرفه رزرو تور مشهد را برای شما به بهترین شکل ممکن رقم خواهد زد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان آروین مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل آپارتمان آروین مشهد از 180 هزار تومان آغاز و تا 450 هزار تومان ادامه دارد که با توجه به کیفیت اتاق های این هتل قیمتی کاملا مقرون به صرفه است و جای هیچگونه انتقادی باقی نمی گذارد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان آروین مشهد وجود دارد؟

در هتل آپارتمان آروین مشهد اتاقی به عنوان لوکس در دسترس نمی باشد و شما نمی توانید درخواست اتاق لوکس برای رزرو این هتل آپارتمان مشهد داشته باشید.

هتل آپارتمان آروین مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان آروین مشهد خدمات مینی بار را در اختیار مهمانان مقیم خود قرار می دهد. ضمن اینکه تمامی امکانات و خدمات رفاهی به طور کامل در این هتل ایجاد شده و سبب اقامتی راحت برای مهمانان خواهد شد.

آدرس هتل آپارتمان آروین مشهد کجاست؟

هتل آروین مشهد در خیابان هیفده شهریور نزدیک به بسیاری از بازار های تجاری لوکس در این خیابان واقع شده است. آدرس دقیق این هتل خیابان هیفده شهریور، چهار راه عنصری، عنصری شرقی، جنب بانک صادرات می باشد.

هتل آپارتمان آروین مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

مهم ترین مزیت موقعیت مکانی هتل آپارتمان آروین مشهد نزدیکی به خیابان هیفده شهریور و بازار های بسیار در این مکان می باشد. همچنین بازار کفش فروش ها با کمی فاصله از این هتل وجود دارد. پیشنهاد می کنم در این میان بازدید از مرکز خرید آرمان را از دست ندهید.

هتل آپارتمان آروین مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر موقعیت مکانی هتل آپارتمان آروین مشهد و فاصله آن تا حرم برای شما ناخوشایند است می توانید هتل هایی با لِول پایین تر در نزدیکی بارگاه امام هشتم (ع) مانند هتل آپارتمان گلاره مشهد و یا هتل آپارتمان میچکا مشهد را با نرخی مشابه مورد رزرو قرار دهید.

قوانین هتل آپارتمان آروین مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای آروین مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان آروین مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 2از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.8 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل خوبی نبود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.