هتل آرسان مشهد

3.4 از 5
خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آرسان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
1,700,000 36%
قیمت 1 شب 1,097,000 تومان
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
2,550,000 36%
قیمت 1 شب 1,647,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
اینترنت در لابی
مینی بار
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، امام رضا ۱۲، حنایی ۹، امت رضا ۶
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
15 دقیقه
1255 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
64 دقیقه
5319 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
49 دقیقه
4041 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
33 دقیقه
2720 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
47 دقیقه
3931 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آرسان مشهد یکی از بهترین هتل‌های 1 ستاره مشهد است که خدمات و امکانات مطلوبی را به میهمانان ارائه می‌دهد. این هتل در سال 1396 تاسیس و به بهره برداری رسیده است. این هتل دارای ساختمانی 8 طبقه بوده که 46 واحد اقامتی در این طبقات جای گرفته اند.

هتل آرسان مشهد یک ستاره لابی زیبا و دلنشینی دارد که وسایلی همچون: تلویزیون LED، مبلمانی لوکس، کپسول آتش نشانی، دستگاه واکس کفش، تهویه مطبوع و ... را دارا می باشد. اگر در این هتل مشهد اقامت دارید باب الرضا و صحن جامع رضوی اولین ورودی شما به حرم خواهد بود.

اتاق‌های هتل یک ستاره آرسان در مشهد

هتل زیبای آرسان مشهد 46 باب اتاق دارد که شامل اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته، آپارتمان‌های 1 خوابه و 2 خوابه می‌شوند. از امکاناتی که این هتل در داخل اتاق های خود در نظر گرفته است می توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، ملزومات بهداشتی، دمپایی، مینی‌بار، پاور سوئیچ، یخچال با شارژ، کمدلباس، سیستم تهویه مطبوع، حمام و ... اشاره کرد. لازم به ذکر است اتاق‌های هتل به پاور سوئیچ (سیستم قطع و وصل برق خودکار) مجهز هستند.

رستوران هتل آرسان و کافی‌شاپ

هتل 1 ستاره آرسان مشهد مکانی را جهت صرف غذای میهمانان خود در نظر گرفته است که از فضایی زیبا و وسیع برخوردار می‌باشد. رستوران هتل مذکور متنوع ترین غذاهای ایرانی را با کیفیتی خوب طبخ کرده و به میهمانان عرضه می‌کند. سرآشپزهای این هتل مشهد بسیار مجرب بوده و غذاها را بسیار جذاب دیزاین می‌کنند.

 هتل آرسان در مشهد کافی‌شاپی را مهیا کرده تا میهمانان بتوانند ساعاتی را بدون دغدغه سپری نمایند. کافی‌شاپ این هتل مشهد با فضایی بی نظیر و خاص و سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرهای خوشمزه و ... مکانی عالی در هتل به شمار می‌رود. از امکانات این هتل مشهد می توان به سونا، صندوق امانات، دوربین مداربسته،  تاکسی سرویس، سیستم اطفاء حریق، لاندری، آسانسور، اتاق چمدان، اینترنت در لابی و اتاق، نمازخانه، پارکینگ و ... اشاره کرد.

فاصله هتل آرسان مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آرسان مشهد تا حرم مطهر رضوی به گونه ای می باشد که مهمانان مقیم در این هتل می توانند تنها با صرف مدت زمان 8 دقیقه به زیارت از بارگاه امام هشتم (ع) مشرف شوند.

دلایل رزرو هتل آرسان مشهد چیست؟

هتل آرسان مشهد اگرچه یک هتل تک ستاره است، اما کیفیت و امکاناتی همچون هتل های سه ستاره را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد که فضای شیک و لوکس این هتل در کنار قیمت های مقرون به صرفه، هر فردی را برای رزرو آن ترغیب می کند.

هر شب اقامت در هتل آرسان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آرسان مشهد در بین هتل های مشهد یکی از مقرون به صرفه ترین هتل های با کیفیت می باشد که نرخ بسیار پایینی را نسبت به اتاق های لوکس خود به زائرین عزیز ارائه می دهد. هزینه اقامت در این هتل از 180 هزار تومان آغاز شده و تا 460 هزار تومان ادامه دارد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آرسان مشهد وجود دارد؟

با وجود کیفیت بالای هتل آرسان مشهد، همچنان این هتل به عنوان تک ستاره شناخته می شود و نمی توان انتظار اتاق لوکس را از آن داشت. بنابراین در زمان رزرو تور مشهد با انتخاب این هتل، ابتدا ظرفیت را در نظر گیرید.

هتل آرسان مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در هتل آرسان مشهد علاوه بر تمامی امکانات عمومی از جمله لاندری، مینی بار، اتاق چمدان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، نمازخانه و .... امکانات ویژه ای مانند سونا نیز وجود دارد که سبب جلب نظر گردشگران به سمت این هتل شده است.

آدرس هتل آرسان مشهد کجاست؟

موقعیت مکانی عالی هتل آرسان مشهد یکی دیگر از مزیت های این هتل جهت اقامتی عالی می باشد که در خیابان امام رضا، امام رضا 6، چهار راه دانش، حنایی 9 واقع گردیده است.

هتل آرسان مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

با اقامت در هتل آرسان مشهد می توانید در کنار جنبه زیارتی بودن این نوع سفر، از جاذبه های تاریخی و گردشگری شهر نیز مانند حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، بازار رضا، مسجد 72 تن و .... تنها با کمی پیاده روی دیدن فرمایید.

هتل آرسان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آرسان مشهد یک هتل عالی برای اقامت در شهر مشهد به شمار می رود که دارای اتاق هایی متنوع می باشد. شما می توانید این هتل را از نظر قیمت و کیفیت با هتل های تک ستاره مانند هتل شمس مشهد ارزان و هتل سینا مشهد با نرخی مشابه، مورد مقایسه قرار دهید.

قوانین هتل آرسان مشهد چیست؟

هتل زیبای آرسان مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آرسان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.8از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 3.4از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3.2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.4 از 5
خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/12/17
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

اما درخصوص هتل آرسان قابل قبول نبود چرا شب قبل از ورود ما با مدیر تماش گرفتم گفتم صبح زود میرسم اما بعدا که رسیدیم گفتن تا بعدازظهر نیم بها حساب شد قبلا به بنده گفته بودن خیلی به ما برخورد احساس کردم رفتار شبیه به عقده ایها بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با سلام در بدو ورود اصلاً برخورد خوبی نداشتن اون آقایی که مسئول پذیرش بود با اینکه داخل رسیدی که واسه رزرو هتل نوشته بود از کودکان زیر پنج سال هزینه ای دریافت نشه اما همش با اصرار می خواست ازم هزینه اضافه دریافت کنه

تاریخ ورود : 1401/06/26
1 از 5 خدمات هتل بد بود

بنده با خالم رفته بودم با وجود این ک اجازه میگرفتم میرفتم غذا بخورم درجا زنگ میزند بگو از اتاقت بیاد بیرون متاسفانه بدترین هتلی بود ک توی عمرم رفتم نظافت اصن نداشتن و رسیدگی اصن نمیکردن

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

ما تولد امام رضا سال ۱۴۰۰ بودیم عالی بود ان شاالله امسال هم آقا بطلبه و ما بتونیم بیایم ارسان????????

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

به نسبت قیمت هتل خوبیه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.