هتل آپارتمان راسپینا مشهد

4.8 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان راسپینا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا(ع)،امام رضا13،دانش غربی7 (کوچه مهرآور)،
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
15 دقیقه
1260 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
64 دقیقه
5342 متر
بیمارستان قائم (عج)
7 دقیقه
37 دقیقه
3080 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
33 دقیقه
2724 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
36 دقیقه
2971 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان راسپینا مشهد یکی دیگر از هتل آپارتمان های مشهد با کیفیت معمولی می باشد که با خدماتی شایسته در جهت خدمت رسانی به زائرین عزیز پا به عرصه هتل داری در این شهر مقدس نهاد. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا، دانش غربی واقع شده است که دسترسی بسیار آسان را به حرم مطهر رضوی برای مهمانان مقیم در خود فراهم می کند. 

آیا در اتاق های هتل آپارتمان راسپینا مشهد تنوع وجود دارد؟

هتل آپارتمان راسپینا مشهد جمعا حدود 24 واحد اقامتی را در خود ایجاد کرده است که تنها وجه تمایز آن ها ظریفیت موجود می باشد؛ از این رو نمی توان گفت تنوع در اتاق های این هتل آپارتمان ایجاد شده است. البته ناگفته نماند که امکانات رفاهی به طور کامل و بدون هیچگونه کمبودی مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی و ... در تمامی اتاق ها لحاظ شده اند. 

رستوران و کافی شاپ دنج در هتل آپارتمان راسپینا مشهد 

در هتل آپارتمان محبوب راسپینا مشهد رستورانی با ظرفیت مناسب ایجاد شده است که با منوی متنوع از غذاهای ایرانی، آماده پذیرایی از مهمانان این هتل می باشد. شما می توانید پس از اقامت در این هتل به منظور صرف غذا و یا عصرانه های سبک به رستوران و کافی شاپ ایجاد شده در فاضی دنج مراجعه نمیید. 

آیا در هتل آپاتمان راسپینا مشهد خدمات ویژه ای ارائه می شود؟

همانطور که در بالای مقاله گفته شد هتل آپارتمان راسپینا در مشهد تنها هتل آپارتمانی معمولی است که نمی توان از آن انتظار ارائه خدمات ویژه را داشت. با این حال امکانات رفاهی به طور کامل در کنار خدمات دهی 24 ساعته با کادری مجرب در اختیار شما مهمانان ارجمند قرار می گیرد. لازم به ذکر است که هتل دارای پارکینگ اختصاصی می باشد، بنابراین اگر به وسیله خوردو شخصی سفر کرده اید از این نظر نیز خیالی آسوده خواهید داشت. 
 

فاصله هتل آپارتمان راسپینا مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل آپارتمان راسپینا مشهد تا حرم مطهر رضوی حدود 10 دقیقه به صورت پیاده تا حرم مطهر رضوی مسیر می باشد که شما با اقامت در این هتل، بی نیاز از استفاده تاکسی سرویس خواهید شد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان راسپینا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان راسپینا مشهد در اتاق های خود امکانات آشپزخانه را ایجاد کرده که در کنار دیگر امکانات و فضای مناسب، مهم ترین دلیل برای جذب گردشگران به حساب می آید.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان راسپینا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

اتاق های هتل آپارتمان راسپینا مشهد با هزینه ای بالغ بر 190 هزار تومان تا 410 هزار تومان به زائرین عزیز ارائه می شوند. انتخاب و این رزرو هتل مشهد می توانید تاثیر بالایی بر قیمت تور مشهد داشته باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان راسپینا مشهد وجود دارد؟

هتل آپارتمان راسپینا مشهد تمامی واحد های اقامتی را بر اساس ظرفیت دسته بندی کرده است که در زمان رزرو نیز به عنوان اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

هتل آپارتمان راسپینا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

از جمله امکانات و خدمات موجود در هتل آپارتمان راسپینا مشهد می توان به پارکینگ اختصاصی آن اشاره نمود که خیال زائرین را از نظر خوردو های شخصی راحت می کندو لاندری، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، نمازخانه و ... دیگر امکانات این هتل می باشند.

آدرس هتل آپارتمان راسپینا مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان راسپینا مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 13 دانش غربی 7 (کوچه مهرآور) واقع گردیده است. برای دسترسی به آدرس دقیق این هتل می توانید از ساکنین آن منطقه راهنمایی گیرید و یا با کارشناسان سایت تماس حاصل فرمایید.

هتل آپارتمان راسپینا مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان راسپینا مشهد از نظر موقعیت مکانی به حمام مهدی قلی بیگ، مسجد 72 تن و دیگر اماکن دیدنی در اطراف حرم بسیار نزدیک می باشد. همچنین شما می توانید به منظور خرید سوغاتی های مشهدی به بازار قدیمی سرشور و بازار بزرگ رضا مراجعه نماید.

هتل آپارتمان راسپینا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر در بین هتل های مشهد به دنبال هتلی نزدیک تر به حرم مطهر رضوی نسبت به هتل آپارتمان راسپینا مشهد هستید، هتل آپارتمان فرات مشهد را مورد انتخاب قرار دهید. البته هتل آپارتمان تابش مشهد نیز با کیفیتی مشابه دیگر پیشنهاد برای اقامت در این شهر مقدس محسوب می شود.

قوانین هتل آپارتمان راسپینا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای راسپینا مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان راسپینا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.8 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.