هتل آپارتمان فرات مشهد

3.7 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان فرات مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با اقامت تک
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یک خوابه چهار تخته
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دو خوابه شش تخته
اقامت با اقامت تک
6 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : امام رضا 2
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
7 دقیقه
573 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
56 دقیقه
4655 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
48 دقیقه
4033 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
24 دقیقه
2037 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
47 دقیقه
3923 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان فرات مشهد یکی از هتل های محبوب در شهر مشهد می باشد که با 4 طبقه ساختمانی در سال 1382 احداث گردید. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا، امام رضا 2 واثع گردیده است و از نظر موقعیت مکانی بهترین شرایط برای دسترسی به حرم مطهر رضوی را فراهم می کند. 

چه تعداد اتاق در هتل آپارتمان فرات مشهد وجود دارد؟

در هتل آپارتمان فرات مشهد حدود 28 واحد اقامتی وجود دارد که تمامی این واحد ها در کنار فضای زیبا، امکانات رفاهی مناسبی را نیز ایجاد کرده اند تا مهمانان بتوانند در طول اقامت، بدون هیچگونه دغدغه و مشکلی به استراحت بپردازند. از جمله امکانات در اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، تلویزیون، مبلمان راحتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت رایگان و ... اشاره نمود. 

رستوران هتل آپارتمان فرات مشهد، بر گرفته از سرآشپزان با تجربه 

با انتخاب هتل آپارتمان زیبای فرات مشهد می توانید پس از استراحت در اتاق های این هتل، در صورت نیاز به صرف غذا در وعده های مختلف به رستوران آن مراجعه نمایید. رستوران این هتل آپارتمان با به کار گیری سرآشپزان با تجربه و حرفه ای، غذاهایی لذیذ و با کیفیت را به شما عزیزان ارائه می دهد که بدون شک با رضایت کامل همراه خواهد بود. 

امکانات هتل آپارتمان فرات مشهد چگونه است؟

هتل آپارتمان محبوب فرات مشهد در حد یک هتل آپارتمان با کیفیت امکاناتی مناسب را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد که همین امر سبب شده تا روز به روز گردشگران بیشتری به سمت این هتل جذب شوند. به عنوان مثال یکی از امکانات این هتل وجود کافی شاپ در هتل است که مهمانان مقیم می توانند لحظاتی آرامش بخش را در آن سپری کنند. لاندری، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، نمازخانه و ... نیز از این امکانات به شمار می روند. 
 

فاصله هتل آپارتمان فرات مشهد تا حرم چقدر است؟

آن دسته از زائرینی که هتل آپارتمان فرات مشهد را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب می کنند می توانند پس از اقامت در این هتل، بدون نیاز به استفاده از خودرو و تاکسی سرویس در کمتر از 5 دقیقه به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنند.

دلایل رزرو هتل آپارتمان فرات مشهد چیست؟

هتل آپارتمان فرات مشهد دارای کیفیت مناسب می باشد که این کیفیت در کنار موقعیت مکانی عالی این هتل را به هتل آپارتمانی ایده آل تبدیل کرده است. از این رو سالانه مسافران بسیاری این هتل را در لیست انتخاب های خود برای اقامت در تور مشهد قرار می دهند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان فرات مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

در هتل آپارتمان فرات مشهد قیمت اقامت در اتاق ها از 230 هزار تومان آغاز شده و تا 700 هزار تومان ادامه دارد. شما می توایند با خیالی راحت پس از مطابقت بودجه با تعداد نفرات خود اتاق مورد نظر در این هتل را مورد رزرو قرار دهید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان فرات مشهد وجود دارد؟

اتاق های هتل آپارتمان فرات مشهد تا ظرفیت 6 نفر را در خود جای می دهند که گران ترین واحد اقامتی این هتل نیز بر اساس این ظرفیت بدون عنوان لوکس با هزینه 700 هزار تومان در اختیار زائرین عزیز قرار داده می شود.

هتل آپارتمان فرات مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در هتل آپارتمان فرات مشهد امکانات و خدمات دهی به گونه ای می باشد که اکثر افراد با خشنودی و رضایت کامل اقدام به ترک این هتل می نمایند. همچین فضایی از هتل نیز به پارکینگ اختصاصی اختصاص داده شده است که شما می توانید در صورت سفر با خودرو شخصی با خیالی آسوده در این هتل اقامت داشته باشید.

آدرس هتل آپارتمان فرات مشهد کجاست؟

برای دسترسی به هتل آپارتمان فرات مشهد نیاز به اتلاف وقت و یا طی مسیر طولانی نمی باشد. زیرا این هتل آپارتمان مشهد در یکی از نزدیک ترین نقاط به حرم مطهر رضوی در خیابان امام رضا، امام رضا 2 واقع گردیده است.

هتل آپارتمان فرات مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان فرات مشهد با قرار گرفتن در نزدیکی حرم مطهر رضوی دسترسی به اماکن مختلفی مانند حمام مهدی قلی بیگ، مسجد 72 تن، بازار سرشور، بازار رضا و .... را برای مهمانان مقیم در خود آسان خواهد کرد.

هتل آپارتمان فرات مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

در نزدیکی هتل آپارتمان فرات مشهد، هتل آپارتمان بهاران مشهد واقع شده است که شما می توانید در صورت تکمیل بودن ظرفیت هتل با نرخی کمتر در این هتل اقامت داشته باشید. البته هتل آپارتمان رضایی مشهد نیز با کیفیتی بالا و موقعیت مکانی عالی می تواند دیگر پیشنهاد برای اقامت شما عزیزان به شمار رود.

قوانین هتل آپارتمان فرات مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای فرات مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان فرات مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.5از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 2از 5
موقعیت 4.5از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

ما دو شب و سه روز بودیم دوخوابه گرفته بودیم همه چی مثل عکسا بود اطاقها تمیز و برخورد پرسنل هم عالی بود خسته نباشید به مسئول و کادر هتل

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

از این هتل رضا یت نسبی رو داشتم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.