هتل آپارتمان رضایی مشهد

3.6 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان رضایی مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا چهار راه دانش٬دانش غربی ۲٫۱ ٬کوچه سرشور مقابل سرشور ۱۱
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
12 دقیقه
1037 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
61 دقیقه
5119 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
40 دقیقه
3332 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
30 دقیقه
2502 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
39 دقیقه
3230 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان رضایی مشهد یکی از مناسب ترین هتل آپارتمان های مشهد می باشد که برای تهیه غذا باید در خود اتاق اقدام کنید. این هتل آپارتمان مشهد دارای 16 اتاق با حداقل امکانات می باشد. از مزیت های خوب این هتل آپارتمان نزدیک بودن به مراکز تجاری و تفریحی می باشد. بازار بزرگ مرکزی و باغ موزه نادری از بارز ترین این جاذبه ها است.

هتل آپارتمان رضایی مشهد در خیابان بهجت 8 قرار دارد که بسیار به راه آهن مشهد نزدیک است.از شاخصه های دیگر این هتل آپارتمان نداشتن طبقه در ساختمان می باشد که برای معلولین می تواند انتخاب خوبی باشد تا به آسانی داخل اتاق خودشان استراحت کنند. نا گفته نماند که این هتل آپارتمان مشهد در طرح ترافیک قرار دارد که البته جای نگرانی نیست زیرا با نزدیک بودن به ایستگاه های اتوبوس تندرو این دغدغه را نخواهید داشت.

فاصله هتل آپارتمان رضایی مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل آپارتمان رضایی مشهد تا حرم مطهر با پای پیاده 10 دقیقه فاصله وجود دارد که همین موقعیت باعث شده تا یکی از هتل های مشهد نزدیک حرم باشد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان رضایی مشهد چیست؟

از دلایلی که موجب می گردد رزرو تور مشهد با هتل آپارتمان رضایی انجام شود، قیمت بسیار منصفانه این هتل همراه با ارائه خدماتی معقول است زائران امام هشتم را ترغیب می کند این هتل آپارتمان را مورد رزرو قرار دهند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان رضایی مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان رضایی شهر بهشت نیز مانند دیگر هتل آپارتمان های هم لول خود نظیر هتل آپارتمان بهاران مشهد از شبی 180 هزار تومان تا 360 هزار تومان برای اقامت هزینه دریافت می کند که منصفانه است.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان رضایی وجود دارد؟

متاسفانه هتل آپارتمان رضایی شهر مشهد هیچگونه اتاق لوکسی نداشته که گردشگران می توانند برای تامین این نیاز، هتل قصر طلایی مشهد یا هتل درویشی مشهد را می توانید انتخاب کنید.

هتل آپارتمان رضایی چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان رضایی از امکانات و خدمات بالایی برخوردار نیست که با توجه به لول هتل، منصفانه است. پارکینگ، رستوران، لاندری و ... تنها امکاناتی هستند که در این هتل به زائران امام مهربانی ها ارائه می شود.

آدرس هتل آپارتمان رضایی مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان رضایی شهر مشهد در چهارراه دانش، دانش غربی 2.1؛ کوچه سرشور واقع شده است. موقعیت هتل این اجازه را به شما می هد تا به آسانی بازارها را مشاهده کنید.

هتل آپارتمان رضایی به چه اماکنی نزدیک است؟

از مکان هایی که در دسترس هتل آپارتمان رضایی هستند می توان به بازار رضا، بازار سرشور، بازار بلور، بازارفرش فروش ها، بازار قماش و بازار ساعت اشاره کرد.

هتل آپارتمان رضایی مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر امکانات هتل آپارتمان جذاب رضایی مشهد نظر شما را جلب نمی کند، می توانید دیگر هتل آپارتمان شهر مانند هتل آپارتمان غدیر مشهد را انجام دهید که هم لول با این هتل آپارتمان می باشد.

قوانین هتل آپارتمان رضایی چیست؟

هتل آپارتمان زیبای رضایی در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند

مزیت رزرو هتل آپارتمان رضایی مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفت غذای خوبی نداشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.