هتل آپارتمان تابش مشهد

3.7 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان تابش مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
سرویس حرم
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 12، دانش شرقی، خیابان حنایی 17
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
17 دقیقه
1384 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
61 دقیقه
5074 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
50 دقیقه
4170 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
32 دقیقه
2640 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
49 دقیقه
4060 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان تابش مشهد در جهت خدمت رسانی به زائرین عزیز در سال 1396 احداث گردید که از جمله هتل آپارتمان های نوساز در این شهر به حساب می آید. این هتل آپارتمان ضمن برخورداری از کیفیت بالا، دارای موقعیت مکانی منابی در خیابان اما رضا 12 می باشد که به همین دلیل با استقبال بالای گردشگران مواجه شده است. 

اتاق هایی ساده در هتل آپارتمان تابش مشهد 

هتل آپارتمان تابش مشهد دارای اتاق هایی با دکوراسیون ساده می باشد که در کنار کاغذ دیواری های خاص، فضایی مناسب و زیبا را برای اقامت شما عزیزان فراهم کرده است. امکانات اتاق های این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی، تخت های استارندارد و .... می شوند. نا گفته نماند که تمامی اتاق ها به همراه صبحانه رایگان در اختیار شما عزیزان قرار خواهند گرفت. 

آیا خدمات هتل آپارتمان تابش مشهد رضایت مهمانان را تضمین می کند؟

هتل آپارتمان با کیفیت تابش مشهد به عنوان یک هتل آپارتمان معمولی امکانات رفاهی مناسب و خدمات دهی ایده آل را به مهمانان خود ارائه می دهد که در مرحله اول، رضایت مهمانان هدف اصلی این هتل است. خدمات مناسب معلولین، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته و ... از جمله امکانات در این هتل به شمار می روند. 

رستوران هتل آپارتمان تابش مشهد با ظرفیت و فضایی ایده آل 

هتل تابش مشهد دارای رستورانی با ظرفیت مناسب و فاضیی تمیز و پاکیزه می باشد که مهمانان این هتل را به منوظر صرف غذا به سمت خود جذب می کند. منوی غذایی رستوران سرشار از غذاهای لذیذ ایرانی است که با طعمی عالی در اختیار شما عزیزان قرار خواهند گرفت. 
 

 

فاصله هتل آپارتمان تابش مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان تابش مشهد تا حرم مطهر رضوی کمتر از 8 دقیقه می باشد که این بهترین فرصت برای کم پیاده روی در خیابان پر جنب و جوش امام رضا مشهد خواهد بود.

دلایل رزرو هتل آپارتمان تابش مشهد چیست؟

هتل تابش مشهد از جمله هتل های مشهد واقع در خیابان امام رضا است که به دلیل قرار گیری در همین خیابان، اغلب مورد رزرو از سمت گردشگران و مسافران عزیز قرار می گیرد. ضمن اینکه قیمت هتل نیز بسیار مقرون به صرفه بوده و در کنار آن کیفیتی مناسب را ارائه می دهد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان تابش مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل آپارتمان تابش مشهد از 180 هزار تومان به صورت الحساب اعلام شده و تا 360 هزار تومان نیز ارائه می شود.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان تابش مشهد وجود دارد؟

اگر در تور مشهد به دنبال اقامتی لوکس هستید، هتل آپارتمان تابش مشهد گزینه ای مناسب برای شما نخواهد بود. زیرا در این هتل اتاق و یا واحد اقامتی به عنوان لوکس تعریف نشده است.

هتل آپارتمان تابش مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان تابش مشهد علی رقم نزدیکی به حرم مطهر رضوی برای آن دسته از مهمانانی که مقدور به دسترسی با پای پیاده نیستند، خدمات سرویس به حرم را ایجاد کرده است. دیگر امکانات رفاهی نیز به طور کامل در این هتل ایجاد شده و خیال شما را از هر بابت راحت می کند.

آدرس هتل آپارتمان تابش مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان تابش مشهد در خیابان امام رضا واقع گردیده و به همین سبب نیز در اکثر مواقع به زائرین پیشنهاد می شود. این هتل در خیابان امام رضا 12، دانش شرقی، خیابان حنایی 17 قرار دارد.

هتل آپارتمان تابش مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

اگر برای دسترسی به حرم مطهر رضوی از هتل تابش مشهد، پیاده روی را انتخاب کنید می توانید درطول مسیر از اماکنی مانند حمام مهدی قلی بیگ، مسجد 72 تن، بازار سرشور، بازار رضا و .... نیز دیدن نمایید.

هتل آپارتمان تابش مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان تابش مشهد از نظر کیفیت با هتل های بسیاری از جمله هتل آپارتمان دیانا مشهد و هتل آپارتمان آنا مشهد شباهت دارد که موقعیت مکانی مشابه نیز سبب نرخی یکسان در این هتل ها شده است.

قوانین هتل آپارتمان تابش مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای تابش مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان تابش مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.7از 5
آرامش محیط 3.3از 5
کیفیت غذا 3.7از 5
موقعیت 3.7از 5
ارزش خرید 4.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز ارزش خرید

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/04/07
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

من هتلو یک روز قبل از تاریخ ورود کنسل کردم هزینه کنسلی خیلی ازم گرفتند

تاریخ ورود : 1402/01/27
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

در کل رضایت بخش بود.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل نسبتا خوبی هست

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.