هتل آپارتمان آنا مشهد

3.6 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان آنا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته دبل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
مینی بار
نمازخانه
اتاق چمدان
پارک کودکان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، شهید حنایی 12، شهید رجب زاده 10
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
12 دقیقه
962 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
61 دقیقه
5044 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
48 دقیقه
3960 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
29 دقیقه
2427 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
46 دقیقه
3850 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان آنا مشهد در فاصله‌ای بسیار نزدیک به حرم مطهر قرار دارد. این هتل در سال 1384 احداث شده و جهت ارتقاء خدمات کیفی خود بازسازی کاملی را در سال 1395 انجام داد. با اقامت در این هتل مشهد ورودی باب الرضا و صحن جامع رضوی در پیش روی شما خواهد بود.

هتل آپارتمان آنا مشهد دارای لابی دنج و زیبایی است که با امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و ... تجهیز شده است. این هتل مشهد دارای 6 طبقه ساختمانی و 25 اتاق است که در طبقات مذکور جای گرفته‌اند.

اتاق‌هایی با امکانات مجهز در هتل آپارتمان آنا مشهد

هتل آپارتمان زیبای آنا مشهد 25 اتاق دارد که شامل 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می شوند. در داخل این اتاق‌ها امکانات خوبی همچون: یخچال، گاز، هود، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، حمام، ملزومات بهداشتی، آینه دراور و ... فراهم شده است. همین امر سبب می‌شود تا میهمانان آسایش خوبی در اتاق‌ها را تجربه کنند.

رستوران و کافی‌شاپ هتل آنا مشهد

هتل آپارتمان جذاب آنا مشهد رستوران دنج و خواستنی دارد که ظرفیت 30 نفری داشته و بسیار تمیز و مرتب است. رستوران این هتل مشهد انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. طبخ غذاها توسط سرآشپزهای ماهر این رستوران انجام می‌شود که از دیزاینی زیبا برخوردار هستند. متاسفانه این هتل آپارتمان فاقد کافی‌شاپ بوده و میهمانان می‌توانند به کافی‌شاپ‌های مجاور هتل مراجعه نمایند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان آنا مشهد

هتل آپارتمان محبوب آنا مشهد دارای امکانات عمومی مانند نمازخانه، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، اتاق چمدان، پارک کودکان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق و ... اشاره کرد. نزدیک بودن به خیابان 17 شهریور و مجتمع‌های تجاری، همجوار بودن با بازار بلور و ... از مزایای این هتل آپارتمان مشهد می‌باشد. با رزرو این هتل مشهد می توانید اقامتی ارزان و به صرفه را تجربه کنید.
 

فاصله هتل آپارتمان آنا مشهد تا حرم چقدر است؟

شما می توانید با اقامت در هتل آپارتمان آنا مشهد بدون نیاز به خارج شدن از هتل با پای پیاده در مدت زمان 7 دقیقه به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان آنا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان آنا مشهد یکی از هتل های مشهد با قیمت ارزان است که همین هزینه پایین هتل دلیلی برای رزرو آن از سمت گردشگران محسوب می شود. البته نزدیکی آن به حرم مطهر رضوی و کیفیت نسبتا مطلوب نیز نظر مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان آنا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان آنا مشهد اتاق های خود را از قیمت 120 هزار تومان تا 300 هزار تومان در اختیار زائرین ارجمند قرار می دهد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان آنا مشهد وجود دارد؟

در تمامی اتاق های هتل آپارتمان آنا مشهد امکانات مجهز ایجاد شده است؛ به گونه ای که گردشگران با انتخاب هر یک از اتاق های این هتل می توانند از خدمات مورد نیاز خود استفاده کنند. با این حال به دلیل نبود امکانات ویژه در واحد های اقامتی هتل آپارتمان آنا نمی توان آن ها را به عنوان اتاق لوکس معرفی نمود.

هتل آپارتمان آنا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

علاوه بر امکانات پخت و پز در اتاق های هتل آپارتمان آنا مشهد می توان به امکانات و خدمات دیگر در این هتل مانند تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، لابی مجهز، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، خدمات مینی بار و .... اشاره نمود.

آدرس هتل آپارتمان آنا مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان آنا مشهد یکی از هتل های واقع در خیابان امام رضای مشهد است که به همین جهت نیز با توجه بسیار از سمت گردشگران مواجه می باشد. این هتل در خیابان امام رضا، شهید حنایی 12، شهید رجب زاده 10 قرار دارد.

هتل آپارتمان آنا مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان آنا مشهد با قرار گیری در یکی از کوچه های خیابان امام رضا به بسیاری از اماکن دیدنی و تاریخی در این خیابان نزدیک می باشد. به عنوان مثال شما می توانید با اقامت در این هتل و کمی پیاده روی از مکان هایی مانند حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، بازار رضا، مسجد 72 تن و ... بازدید نمایید.

هتل آپارتمان آنا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

شما می توانید به منظور اطمینان از انتخاب هتل آپارتمان آنا مشهد آن را با هتلی لِول بالا تر مانند هتل آپارتمان آورین مشهد و یا با هتلی هم لِول خود مانند هتل آپارتمان میچکا مشهد مورد مقایسه قرار دهید تا با راحتی خاطر رزروی مطابق با علایق و شرایط خود را انجام دهید.

قوانین هتل آپارتمان آنا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای آنا مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان آنا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

برای بار اول هتل نسبتا مناسبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.