هتل آپارتمان شکرانه مشهد

4.8 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان شکرانه مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
مینی بار

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان خسروی نو ، اندرزگو 8 (بازار سرشور) ، سرشور 12
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
9 دقیقه
734 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
58 دقیقه
4816 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
44 دقیقه
3633 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
26 دقیقه
2198 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
42 دقیقه
3523 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان شکرانه مشهد در واقع یک هتل آپارتمان نوساز می باشد که در خیابان خسروی نو و اندرزگو 8 ساخته شده است. این مجتمع در سال 1396 افتتاح شد و در میان بسیاری از هتل آپارتمان های فرسوده این خیابان گزینه بسیار مقرون به صرفه برای اقامت‌های خانوادگی نزدیک به بارگاه امام رضا می‌باشد. 

هتل آپارتمان شکرانه مشهد با فاصله اندک نسبت به بازار تاریخی سرشور و فرش فروش ها و درب ورودی حرم با نام باب الجواد که تنها 6 دقیقه پیاده روی زمان نیاز دارد، یکی از هتل های بسیار عالی برای اقامت در شهر مقدس مشهد می‌باشد. بنابراین اگر به دنبال اقامتی راحت در فضایی نوساز هستید این هتل را در لیست انتخاب های خود قرار دهید. 

اتاق هایی با فضای نوساز و کف سرامیک در هتل آپارتمان شکرانه مشهد

هتل آپارتمان زیبای شکرانه مشهد دارای اتاق‌ هایی با فضای نوساز و دلنشین می باشد که کف تمامی این اتاق ها سرامیک بوده   و با فرش های تمیز و زیبا پوشانده شده است. در اتاق های این هتل امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، کولر گازی، مبلمان راحتی، حمام مجهز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و .... وجود دارد که راحتی و آرامش را در هنگام اقامت برای شما عزیزان فراهم خواهند کرد. 

چه امکاناتی در هتل آپارتمان شکرانه مشهد وجود دارد؟

هتل آپارتمان نوساز شکرانه مشهد امکاناتی در حد هتل های سه ستاره را به مهمانان خود ارائه می دهد که این امر می تواند در کنار قیمت مناسب هتل، مزیتی مهم محسوب شود. مینی بار، صندوق امانات، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، رستوران، کافی شاپ، لابی مجهز و .... از جمله امکانات در این هتل محسوب می شوند. 

رستورانی با ظرفیت بالا و منوی متنوع در هتل آپارتمان شکرانه مشهد

هتل آپارتمان محبوب شکرانه مشهد دارای رستورانی با ظرفیت مناسب می باشد که با کادری مجرب، پذیرای مهمانان مقیم در این هتل است. در منوی غذایی رستوران هتل انوع غذاهای ایرانی با طبخی عالی و لذیذ ایجاد شده که شما را از هرگونه خارج شدن از هتل به منظور صرف غذا بی نیاز می کند. 

فاصله هتل آپارتمان شکرانه مشهد تا حرم چقدر است؟

زمان دسترسی به حرم مطهر رضوی از هتل آپارتمان شکرانه مشهد تنها 7 دقیقه می باشد که این خود یکی از مزیت های مهم برای این هتل به حساب می آید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان شکرانه مشهد چیست؟

هتل آپارتمان شکرانه مشهد در نزدیکی حرم مطهر رضوی با کیفیت مناسب، بهترین انتخاب برای اقامت در طول تور مشهد می باشد. البته که اغلب افرادی که به دنبال اقامت در هتلی نوساز هستند این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت خود مورد رزرو قرار می دهند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان شکرانه مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

قیمت مقرون به صرفه هتل آپارتمان شکرانه مشهد سبب شده تا جزء هتل آپارتمان های مشهد، محبوب از نظر گردشگران به حساب آید. هزینه برای هر شب اقامت در اتاق های هتل آپارتمان شکرانه از 130 هزار تومان آغاز شده و تا 260 هزار تومان ادامه دارد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان شکرانه مشهد وجود دارد؟

اتاق های هتل آپارتمان شکرانه مشهد بر اساس ظرفیت آن ها دسته بندی شده اند؛ به گونه ای که می توان گفت در دسته بندی های هتل، اتاق لوکس جای نگرفته و امکان رزرو وجود ندارد.

هتل آپارتمان شکرانه مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

مهم ترین امکانات در هتل آپارتمان شکرانه مشهد، رستوران با غذاهای با کیفیت در این هتل است که بر جلب رضایت مهمانان تاثیر بالایی دارد. البته امکانات رفاهی و خدمات دهی نیز به طور کامل در هتل ایجاد شده و در طول اقامت راحتی شما عزیزان را تضمین می کند.

آدرس هتل آپارتمان شکرانه مشهد کجاست؟

آدرس هتل آپارتمان شکرانه مشهد در خیابان خسروی نو، اندرزگو 8، سرشور 12 می باشد که می توان این هتل را از جمله هتل های واقع در اطراف بازار سرشور محسوب می شود.

هتل آپارتمان شکرانه مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

از جمله اماکن نزدیک به هتل آپارتمان شکرانه مشهد می توان به بازار سرشور، مسجد 72 تن، بازار رضا، حمام مهدی قلی بیگ و .... اشاره نمود. با اقامت در این هتل می توانید اوقات فراغت خود را تنها چند دقیقه پیاده روی به بهترین شکل در این اماکن سپری کنید.

هتل آپارتمان شکرانه مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر قصد دارید پیش از رزرو هتل آپارتمان شکرانه مشهد، از انتخاب خود مطمئن شوید، می توانید ابتدا این هتل را با هتلی کیفیت پایین تر مانند هتل آپارتمان مهتاب مشهد و یا هتلی با لِول بالا تر مانند هتل آپارتمان ایوان مشهد مورد مقایسه قرار دهید.

قوانین هتل آپارتمان شکرانه مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای شکرانه مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان شکرانه مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.8 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

ازنظرکیفیت غذا وتمیزی خیلی خوب بودبرخوردپرسنل عالی بود...مدیریت هم عالی بودخیلی به باب الجوادنزدیک هست باتشکر

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.