هتل آپارتمان ایوان مشهد

4.1 از 5
خیلی خوب 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان ایوان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
مرتب سازی : همه صبحانه فول بورد منو انتخابی
سوئیت دونفره
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,150,000 15%
قیمت 1 شب 987,000 تومان
سوئیت دونفره
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
1,250,000 13%
قیمت 1 شب 1,097,000 تومان
آپارتمان یکخوابه چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,300,000 15%
قیمت 1 شب 1,977,000 تومان
آپارتمان یکخوابه چهارتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
2,500,000 13%
قیمت 1 شب 2,197,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، امام رضا دهم، بعد از چهار راه اول
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
11 دقیقه
911 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
60 دقیقه
4993 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
44 دقیقه
3681 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
29 دقیقه
2376 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
43 دقیقه
3571 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان ایوان مشهد یکی از آپارتمان‌های مرتب و با کیفیت می باشد که با فاصله ای اندک با حرم مطهعر رضوی در  سال 1388 در خیابان امام رضا 10 احداث گردید. البته این هتل در سال 1393 برای ارتقاء سطح کیفیت موردبازسازی قرار گرفت. این آپارتمان با 6 طبقه دارای 20 باب اتاق است که باوجود کارکنان مجرب و کارآزموده آماده خدمت‌رسانی به زائران عزیز می‌باشد.

چه امکاناتی در هتل آپارتمان ایوان مشهد ارائه می شود؟

هتل آپارتمان ایوان مشهد برای آسایش و رفاه میهمانان امکاناتی نظیر گشت نیم روزی (دسترسی سریع و بدون دردسر به اماکن تفریحی و مراکز خرید)، پذیرش 24 ساعته، لابی (ظرفیت 40 نفر محیطی دنج برای دورهمی کوچک و رفع خستگی)، اینترنت پرسرعت رایگان با حجم محدود، صندوق امانات، آسانسور و... را در مجموعه خود قرار داده است.

هتل آپارتمان ایوان مشهد و رستوران باکیفیت

هتل آپارتمان لوکس ایوان مشهد دارای رستورانی با ظرفیت 80 نفر می‌باشد. هتل در رستورانش انواع غذاهای ایرانی باکیفیت را برای میهمانانش در نظر گرفته است تا رضایتشان را جلب کند. فضای تمیز و چیدمان مرتب سالن یکی از مزیت‌های سالن غذاخوری هتل است که سبب شده تا میهمانان هنگام صرف غذا حس خوبی داشته باشند.

اتاق هایی با فضای شیک و جادار در هتل آپارتمان ایوان مشهد

هتل آپارتمان زیبای ایوان مشهد همانطور که در بالای مطلب نیز ذکر شد، دارای 20 واحد اقامتی با فاضیی شیک و جادار است که امکانات رفاهی کامل را در اتاق های این هتل ایجاد کرده و ضیافت یک اقامت آرامش بخش را برای شما عزیزان فراهم می کند. از جمله امکانات داخل اتاق های این هتل می توان از سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، آشپزخانه، چای ساز، سرویس بهداشتی، حمام، مبلمان راحی و ..... نام برد. 
 

فاصله هتل آپارتمان ایوان مشهد تا حرم چقدر است؟

اقامت در هتل آپارتمان ایوان مشهد می تواند دسترسی به حرم مطهر رضوی را بدون نیاز به خودرو و تاکسی سرویس برای شما عزیزان فراهم کند. این هتل تا بارگاه امام هشتم (ع) حدود 8 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان ایوان مشهد چیست؟

در لیست هتل های مشهد، هتل آپارتمان ایوان مشهد جایگاه بالایی از نظر محبویت دارد که این امر به سبب فضای لوکس و موقعیت مکانی عالی هتل می باشد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان ایوان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

علی رقم فضای بسیار لوکس هتل آپارتمان ایوان مشهد، قیمت اقامت در اتاق های این هتل بسیار پایین و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است. ارزان ترین واحد اقامتی هتل با نرخی 116 هزار تومان و گران ترین اتاق با هزینه 360 هزار تومان اکنون به طور الحساب ارائه می شوند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان ایوان مشهد وجود دارد؟

هتل آپارتمان ایوان مشهد در تمامی اتاق های خود امکاناتی مجهز و کامل را ایجاد کرده تا مهمانان در طول اقامت خود دچار مشکل و یا کمبودی نشوند، با این وجود در این هتل اتاقی به عنوان لوکس وجود ندارد و نوع تمامی اتاق ها به صورت سوئیت و آپارتمان در نظر گرفته شده است.

هتل آپارتمان ایوان مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

تمامی امکانات رفاهی و خدمات دهی مناسب اعم از اتاق چمدان، صندوق امانات، لابی مجهز و لوکس، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، تاکسی سرویس، گشت نیم روزی و ... در این هتل به جهت راحتی و آسایش بیشتر مهمانان و زائرین عزیز تور مشهد به آن ها ارائه می شود.

آدرس هتل آپارتمان ایوان مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان ایوان مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که نزدیکی این هتل به حرم مطهر رضوی می تواند بهترین شرایط برای زیارت را فراهم کند. پس از رزرو هتل آپارتمان ایوان مشهد کافی است تا به امام رضا 10 بعد از چهار راه اول مراجعه نمایید و به رفع خستگی طول راه در اتاق مورد نظر خود بپردازید.

هتل آپارتمان ایوان مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان ایوان مشهد به بسیاری از اماکن دیدنی در اطراف حرم نزدیک می باشد که از جذاب ترین بخش های موقعیت مکانی هتل برای مهمانان مقیم به شمار خواهد رفت. از جمله این اماکن می توان حمام مهدی قلی بیگ، مسجد 72 تن، بازار رضا، بازار سرشور و ... اشاره نمود.

هتل آپارتمان ایوان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان ایوان مشهد اغلب با هتلی یک لِول پایین تر از خود مانند هتل آپارتمان مهتاب مشهد و یا هتلی لِول بالا تر مانند هتل آپارتمان پرهام مشهد مقایسه می شود. شما نیز می توانید با بررسی این هتل های ذکر شده و مقایسه آن ها انتخابی برتر داشته باشید.

قوانین هتل آپارتمان ایوان مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای ایوان مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان ایوان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4.8از 5
کیفیت غذا 3.8از 5
موقعیت 4.8از 5
ارزش خرید 3.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.1 از 5
خیلی خوب 4 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/6/27
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

تور رو خانم بزرگمهر برای من رزرو کردن بابت این موضوع ازشون ممنونم ولی رفتار و اخلافشون اصلا خوب نبود حتی جواب سلام آدم رو هم نمیدن موقع پیام دادن انگار طلبکارن حتی بهشون تذکر دادم اما سریع منو بلاک کردن واقعا این رفتار اصلا حرفه ای نیست مسلما دفعه ی بعد اصلا دلم نمیخواد حتی با این خانم صحبت کنم این اولین و آخرین بار بود

تاریخ ورود : 1401/6/23
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

تنوع صبحانه وناهار شام خیلی پایین ناهار شام همیشه سرد بود غذاش گرم نیود

تاریخ ورود : ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

از هتل راضی بودیم و لطفا با شرکت نورالرضا همکاری کنین رجا خیلی قطار های کثیفی داره

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل بدی نبود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.