هتل آپارتمان پرهام مشهد

3.4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان پرهام مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق یک خوابه سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
600,000 1%
قیمت 1 شب 597,000 تومان
اتاق دوخوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
800,000 1%
قیمت 1 شب 797,000 تومان
اتاق دو خوابه پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
800,000 1%
قیمت 1 شب 797,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
کافی شاپ
اینترنت در لابی
مینی بار
چایخانه
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان آخوند خراسانی، نبش آخوند خراسانی 25
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
5 دقیقه
19 دقیقه
1617 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
66 دقیقه
5494 متر
بیمارستان قائم (عج)
7 دقیقه
35 دقیقه
2877 متر
بیمارستان جوادالائمه
7 دقیقه
35 دقیقه
2876 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
33 دقیقه
2767 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان پرهام مشهد در خیابان آخوند خراسانی و نزدیک میدان گنبد سبز واقع می‌باشد. این هتل آپارتمان با امکانات رفاهی مطلوب و خدمات مناسب آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی است. این هتل در سال 1375 احداث شده و جهت ارتقاء خدمات بهتر، بازسازی کاملی را در سال 1394 انجام داد.

اتاق های هتل آپارتمان پرهام مشهد مجهز به چه امکاناتی هستند؟

هتل آپارتمان پرهام مشهد دارای 4 طبقه ساختمانی و 16 واحد آپارتمانی شیک است که با لوازم لوکسی چیده شده‌اند. در اتاق‌های این هتل آپارتمان مشهد وسایلی نظیر یخچال، گاز، مبلمان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... موجود می‌باشد. از نظر نظافت و تمیزی واحدهای آپارتمانی این هتل می‌توانید به بخش نظر سنجی مراجعه فرمایید.

رستورانی لوکس با فضایی خاص در هتل آپارتمان پرهام مشهد

در هتل آپارتمان لوکس پرهام مشهد رستورانی به جهت صرف غذای مهمانان در وعده های مختلف ایجاد شده است. این رستوران با فضایی بسیار زیبا و طراحی خاص خود، در هنگام صرف غذاهای لذیذ و متنوع، حس دلنشین را به شما عزیزان منتقل خواهد کرد. منوی غذایی رستوران هتل بر گرفته از غذاهای ایرانی متنوع می باشد که با طعمی لذیذ و تازه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. 

امکانات هتل آپارتمان پرهام مشهد به چه صورت می باشد؟

تنها ضعف هتل آپارتمان جذاب پرهام مشهد، فاقد کافی شاپ بودن این هتل است، با این حال شما می توانید از امکانات دیگر در هتل جهت گذراندن اوقات خود مانند چایخانه سنتی آن استفاده کنید. همچنین دیگر امکاناتی مانند نماخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، لابی مجهز، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس و .... در این هتل ایجاد شده اند که قطعا رفاه شما را در طول اقامت تضمین خواهند کرد. 
 

فاصله هتل آپارتمان پرهام مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان پرهام مشهد تا حرم مطهر رضوی حدود 8 تا 10 دقیقه می باشد که شما می توانید با طی این زمان به زیارت از بارگاه امام هشتم (ع) از این هتل آپارتمان مشرف شوید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان پرهام مشهد چیست؟

هتل آپارتمان پرهام مشهد یکی از هتل های مشهد نزدیک به حرم است که علاوه بر این مزیت، دارای فضایی لوکس، اتاق های مجهز و شیک و ... می باشد. از این رو رزرو این هتل می تواند خاطراتی خوشایند را از اقامت شما عزیزان به ارمغان آورد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان پرهام مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با وجود اتاق های لوکس و مجهز در هتل آپارتمان پرهام مشهد، هزینه اقامت در آن ها چندان بالا نیست. برای رزرو تور مشهد با انتخاب هتل آپارتمان پرهام می توانید با توجه به تعداد نفرات خود از نرخ 140 هزار تومان تا 350 هزار تومان را هزینه کنید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان پرهام مشهد وجود دارد؟

در هتل آپارتمان پرهام مشهد، اتاقی به عنوان لوکس در اختیار مهمانان قرار نخواهد گرفت. از این رو اگر وجود اتاق لوکس در هتل برای شما اهمیت بالایی دارد، هتل آپارتمان های پنج ستاره و یا لِول بالا تر مانند هتل آپارتمان آرمان مشهد را مورد انتخاب قرار دهید.

هتل آپارتمان پرهام مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان پرهام مشهد در فضای خود امکاناتی نظیر تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، چایخانه سنتی، نمازخانه و ... را ایجاد کرده است. پذیرش 24 ساعته هتل نیز با خدمات دهی عالی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

آدرس هتل آپارتمان پرهام مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان پرهام مشهد در نبش خیابان آخوند خراسانی 25 واقع شده است که برای دسترسی به آن نیاز وارد شدن داخل کوچه و یا اتلاف وقت برای یافت هتل وجود نخواهد داشت.

هتل آپارتمان پرهام مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان پرهام مشهد با قرار گیری در خیابان آخوند خراسانی به بسیاری از بازار ها و غرفه های اطراف حرم نزدیک می باشد. همچنین ترمینال مشهد نیز با دسترسی آسان از هتل می تواند از مزیت های موقعیت مکانی آن محسوب شود.

هتل آپارتمان پرهام مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

در صورت تکمیل ظرفیت هتل آپارتمان پرهام مشهد و یا وجود هر گونه مشکلی در رزرو، می توانید هتل های دیگری مانند هتل آپارتمان افرا مشهد و یا هتل آپارتمان دوستان مشهد را مورد انتخاب قرار دهید. ضمن اینکه این هتل ها امکاناتی مانند کافی شاپ را نیز دارا هستند که می توانند انتخابی مناسب تر برای شما به حساب آیند.

قوانین هتل آپارتمان پرهام مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای پرهام مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان پرهام مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 1از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1400/04/19
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

همه چی نسبت به مبلغمون خوب بود ولی غذاهاش واقعا بدمزه ومونده بود حیف اون پذیرایی گرم واستقبالشون غذا شرط اول هتله کاش غذای ساده میدادن ولی مونده و بدمزه نباشه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.