هتل آپارتمان رواق مشهد

3.8 از 5
خوب 6 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان رواق مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دوخوابه پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، امام رضا دهم، تقاطع اول، سمت راست.
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
10 دقیقه
867 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
59 دقیقه
4949 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
44 دقیقه
3637 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
28 دقیقه
2332 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
42 دقیقه
3527 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان رواق مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های قیمت مناسب و باکیفیت در مشهد است که در امام رضا 10 قرار دارد. این هتل مشهد در سال 1386 ساخته شده اما برای ارتقاء خدمات کیفی خود در سال 1396 بازسازی کاملی را انجام داد. فاصله هتل رواق تا حرم 5 دقیقه بوده که باب الرضا درب ورودی و صحن جامع رضوی اولین صحن پیش روی شما خواهد بود.

هتل آپارتمان رواق مشهد دارای 5 طبقه ساختمانی است که 25 واحد اقامتی در این طبقات جای دارند. لابی هتل نیز با وسایلی مانند تلویزیون LED، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع و ... تجهیز شده است. در بدو ورود میهمان به لابی، کارکنان خوشآمد گویی استقبال شایسته‌ای را از شما به عمل میاورند.

هتل آپارتمان رواق مشهد و اتاق هایی مجهز به امکانات رفاهی

هتل آپارتمان زیبای رواق مشهد 25 واحد اقامتی خود که شامل سوئیت 2 تخته، سوئیت 3 تحته، آپارتمان 1 خوابه و آپارتمان 2 خوابه می‌شود را به زیبا ترین شکل ممکن طراحی و آراسته کرده است. در داخل این اتاق‌ها امکاناتی مجهز و کامل نظیر تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، آشپزخانه مجهز، حمام، لوازم بهداشتی، آینه دراور، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی و ... وجود دارند.

منویی سرشار از غذاهای سنتی در رستوران هتل آپارتمان رواق مشهد

هتل آپارتمان محبوب رواق مشهد رستورانی دارد که انواع غذاهای سنتی و ایرانی را با کیفیتی مطلوب طبخ و به میهمانان ارائه می‌دهد. در رستوران این هتل مشهد صبحانه بوفه سلف سرویس بوده و منوی نهار و شام انتخابی می‌باشد. جهت اطلاع از کیفیت غذایی این هتل مشهد به بخش نظرات مراجعه فرمایید.

هتل آپارتمان جذاب رواق مشهد کافی‌شاپ خود را هم برای سپری کردن اوقات عصرگاهی میهمانان، مهیا نموده تا این عزیزان با صرف قهوه یا نوشیدنی‌های خنک بتوانند آرامش خوبی را از فضا دریافت کنند. جهت رزرو میز در کافی‌شاپ هتل با شماره تماس این هتل مرتبط شوید.

کیفیت مناسب هتل آپارتمان رواق مشهد به همراه امکانات کامل

هتل آپارتمان رواق در مشهد علاوه بر اتاق هایی شیک و مجهز، امکانات رفاهی و خدمات دهی مناسب را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می دهد که از جمله این خدمات می توان به پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، نمازخانه، صندوق امانات، اتاق چمدان، اینترنت در لابی و ... اشاره نمود. 
 

فاصله هتل آپارتمان رواق مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل آپارتمان رواق مشهد را می توان یکی از هتل آپارتمان های مشهد نزدیک به حرم دانست که در فاصله 6 دقیقه از بارگاه امام هشتم (ع) واقع شده است. شما می توانید تنها با کمی پیاده روی از این هتل آپارتمان به حرم دسترسی پیدا کنید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان رواق مشهد چیست؟

هتل آپارتمان رواق مشهد علاوه بر موقعیت مکانی عالی در نزدیکی حرم مطهر رضوی، دارای کیفیت مناسب و قیمت ارزان است که سبب شده زائرین بسیاری این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت خود در شهر مقدس مشهد انتخاب کنند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان رواق مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

شما می توانید با انتخاب هتل آپارتمان رواق مشهد رزرو تور مشهد را با نرخی مقرون به صرفه انجام دهید. این هتل برای هر شب اقامت زائرین در اتاق های خود بسته به ظرفیت هزینه ای بالغ بر 160 هزار تومان تا 400 هزار تومان را در نظر گرفته است.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان رواق مشهد وجود دارد؟

در هتل آپارتمان رواق مشهد اتاقی به عنوان لوکس وجود ندارد، اما با این حال تمامی اتاق ها مجهز به امکانات کامل بوده و راحتی و آسایش را بدون هیچگونه کمبودی در طول اقامت برای مهمانان مقیم فراهم می کنند.

هتل آپارتمان رواق مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان رواق مشهد دارای خدمات دهی مناسب و امکانات رفاهی کامل مانند پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، نمازخانه، صندوق امانات، لابی مجهز، اینترنت رایگان، رستوران، کافی شاپ و ... می باشد.

آدرس هتل آپارتمان رواق مشهد کجاست؟

اقامت در هتل آپارتمان رواق مشهد می تواند زیارت از بارگاه امام هشتم (ع) را در هر ساعت از شبانه روز برای شما عزیزان فراهم سازد. زیرا این هتل در خیابان پرجنب جوش امام رضا، امام رضای 8، تقاطه اول، سمت راست واقع گردیده است.

هتل آپارتمان رواق مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان رواق مشهد با موقعیت مکانی مناسبی که دارا می باشد، دسترسی به اماکن تاریخی و دیدنی مانند حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، بازار رضا، مسجد 72 تن و ... را به راحتی برای مهمانان مقیم در این هتل فراهم می کند.

هتل آپارتمان رواق مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر به دنبال اقامتی لوکس در شهر مشهد هستید، ما جایگزین هتل آپارتمان رواق مشهد، هتل هایی مانند هتل آپارتمان پرهام مشهد و هتل آپارتمان ایوان مشهد را پیشنهاد می کنیم. کافی است تا نگاهی به عکس های این هتل ها در سایت بی اندازید، بدون شک برای اقامت در آن ها ترغیب خواهید شد.

قوانین هتل آپارتمان رواق مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای رواق مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان رواق مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.8از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3.8از 5
موقعیت 3.8از 5
ارزش خرید 3.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 6 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/05/04
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

مجموعا خوب بود

تاریخ ورود : 1402/02/30
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

در کل راضی بودم

تاریخ ورود : 1401/5/25
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

منوی غذاش خیلی ضعیفه جاش نسب به حرم بد نیس نزدیکه

تاریخ ورود : 1401/4/25
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

اگه کیفیت و تنوع غذا ها بیشتر بشه بهتره

تاریخ ورود : 1401/2/16
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

توالت فرنگی نظافت و پلمپ نبود متاسفانه ظرفها و سرویس ب اندازه کافی تمیز نبود صدای موتور و ماشین مزاحم بود.بقیه موارد عالی بود.برخورد پرسنل عالی کمال تشکر را دارم از کادر آشپزخانه و رزروشن

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل معمولی بیشتر جهت اقامت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.