هتل آپارتمان هومن مشهد

3.5 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان هومن مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
مرتب سازی : همه صبحانه فول بورد منو انتخابی
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان شیرازی 24 - کوچه شاهین فر
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
20 دقیقه
1654 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
58 دقیقه
4812 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
34 دقیقه
2860 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
28 دقیقه
2310 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
34 دقیقه
2863 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان هومن مشهد از جدیدترین هتل آپارتمان‌های مشهد است که سال 1396 به بهره‌برداری رسید. این آپارتمان در بین هتل‌های سه ستاره جایگاه نسبتاً خوبی دارد که همین امر سبب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. فاصله‌ هتل هومن مشهد تا حرم با خودرو پنج دقیقه‌ است که باعث شده تا یکی از گزینه‌های اصلی برای کسانی باشد که می‌خواهند علاوه بر یک اقامت خوب دسترسی خوبی به حرم داشته باشند.

هتل آپارتمان هومن مشهد و اتاق‌ها

هتل آپارتمان هومن مشهد دارای 40 باب واحد اقامتی شامل دوتخته الی پنج تخته می‌باشد. تمامی اتاق‌ها متنوع و شیک طراحی‌شده‌اند. مهم‌ترین امتیاز اتاق‌ها فضای جادار، نوردهی خوب، نظافت و پاکیزگی آن‌ها است به‌گونه‌ای که میهمانان در طول اقامت احساس امنیت و آرامش داشته باشند.

هتل آپارتمان هومن مشهد کافی‌شاپ و رستوران

هتل آپارتمان هومن مشهد دارای رستورانی تمیز و شیک است که انواع غذاهای ایرانی را با منو انتخابی سرو می‌کند. هتل به دلیل استفاده از نیروهای جوان و مجرب برای پذیرایی و آشپزهای حرفه‌ای که با استفاده از مواد اولیه‌ی تازه و مرغوب نسبت به آماده‌سازی غذا اقدام می‌کنند سبب شده تا میهمانان از سالن غذاخوری هتل رضایت داشته باشند.

هتل آپارتمان هومن دارای کافی‌شاپ دنج و با فضایی زیبا می‌باشد این را شما با مشاهده عکس هتل هومن مشهد متوجه خواهید شد. کافی‌شاپ هتل با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و خوراکی‌های خوشمزه مکانی بسیار مناسب برای برگزاری جشن تولد می‌باشد؛ بنابراین شما با در اختیار داشتن تلفن هتل هومن مشهد می‌توانید هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری یک جشن ایده آل در کافی‌شاپ هتل انجام دهید

فاصله هتل آپارتمان هومن مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان هومن مشهد تا حرم بسیار زیاد بوده به گونه ای که نمی توان با پای پیاده راهی حرم شد. اگر شما به دنبال رزرو هتل مشهد نزدیک به حرم هستید، لطفا به لیست هتل ها مراجعه نمایید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان هومن مشهد چیست؟

از اصلی ترین دلایل رزرو هتل آپارتمان هومن مشهد، قیمت بسیار ارزان آن است که سبب شده برای زائران تور مشهد با قطار، اقامتگاهی مناسب جلوه کند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان هومن مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان هومن مشهد برای هر شب اقامت از 150 هزار تومان تا 400 هزار تومان هزینه در بَر دارد که با توجه به قیمت مناسب آن همواره مورد توجه است.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان هومن وجود دارد؟

هتل آپارتمان هومن شهر بهشت متاسفانه هیچ اتاق لوکسی ندارد که برای میهمانان خاص پسند مناسب باشد. از این رو توصیه می کنیم حتما هتل های مجلل مشهد مانند الماس 2 یا قصر طلایی را رزرو کنید.

هتل آپارتمان هومن چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان هومن در شهر بهشت امکانات و خدمات خوبی را ارائه می دهد که شامل اینترنت رایگان، نمازخانه، پارکینگ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... می شود.

آدرس هتل آپارتمان هومن مشهد کجاست؟

آدرس هتل هومن مشهد واقع در خیابان شیرازی، شیرازی 24، کوچه شاهین فر می ‌باشد که می‌ توان گفت که هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است.

هتل آپارتمان هومن به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان قیمت مناسب هومن مشهد به بازار مرکزی، میدان شهدا، خیابان خسروی، باغ موزه و آرامگاه نادری دسترسی دارد.

هتل آپارتمان هومن به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان هومن مشهد با توجه به امکانات قلیلی که دارد قابل مقایسه با هتل آپارتمان ادمان مشهد است. اما اگر گزینه دیگری برای اقامت پسند می کنید پیشنهاد ما به شما هتل آپارتمان دیدار مشهد می باشد.

قوانین هتل آپارتمان هومن چیست؟

هتل آپارتمان هومن در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان هومن مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.5 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1400/05/02
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

تنوع غذایی کمی بود؛ غذا کیفیت لازم را نداشت. مشکل آسانسور به شدت به چشم میخورد و وضعیت افتضاحی بود؛ برخورد کارکنان هم مناسب نبود

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

خیلی فاصله داشت تا حرم اما ماشین برقی های حرم 24 ساعته بودن و این خیلی خوب .

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.