هتل آپارتمان پارادایس مشهد

3 از 5
متوسط 10 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان پارادایس مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه پنج نفره
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
پارکینگ رایگان
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان
آشپزخانه در سوپیت
ظروف پخت و پز
تلویزیون ال سی دی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 5، نبش چهنو 3
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
9 دقیقه
710 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
58 دقیقه
4792 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
42 دقیقه
3510 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
26 دقیقه
2175 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
42 دقیقه
3514 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان پارادایس مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های خیلی خوب در مشهد می‌باشد. هتل در اسفند سال 1395 افتتاح گردیده است و خدمات بسیار خوبی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. این مکان اقامتی در خیابان امام رضا 5 واقع است که فضایی آرام و زیبا دارد.

هتل آپارتمان پارادایس مشهد در لحظه ورود میهمانان به هتل استقبال گرمی را از ایشان به عمل آورده و این عزیزان می‌توانند در لابی زیبا و دنج این هتل مشغول استراحت شوند. ناگفته نماند مدیریت هتل برای ارائه خدمات بهتر به میهمانان، هتل را در سال 1397 بازسازی کرده است.

هتل آپارتمان پاردایس مشهد و اتاق هایی شیک

واحد های اقامتی هتل آپارتمان زیبای پارادایس مشهد شامل سوئیت 1 خوابه، اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می‌شوند که تمامی دارای دکوراسیون شیک و فضایی زیبا برای اقامت می باشند. امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، کولر گازی، تخت‌های راحت، سشوار،حمام، ملزومات بهداشتی و ... از جمله امکانات در اتاق های این هتل می باشند که در کنار نظافت عالی، بهترین شرایط را برای اقامت فراهم خواهند کرد.

رستوران با فضایی زیبا و غذاهای لذیذ در هتل آپارتمان پارادایس مشهد

هتل آپارتمان مجبوب پارادایس مشهد دارای رستوران شکیلی است که 120 نفر میهمان را پذیرایی می‌کند. غذاهای هتل پارادایس مشهد ایرانی بوده که توسط سرآشپزهای ماهر رستوران طبخ و به میهمانان عرضه می‌شود. منوی غذای هتل پارادایس مشهد به‌صورت منوی انتخابی می‌باشد.
کافی شاپ هتل آپارتمان جذاب پارادایس مشهد نیز برای سپری کردن لحظاتی آرام بهترین مکان می‌باشد. طبق نظرسنجی‌های انجام شده، نظرات درمورد هتل پارادایس مشهد مثبت بوده و رتبه ای متوسط رو به بالا را به این هتل قیمت مناسب مشهد داده‌اند.

چه امکاناتی در هتل آپارتمان پارادایس مشهد ارائه می شوند؟

هتل آپارتمان پارادایس در مشهد دارای امکاناتی همچون: تاکسی سرویس، اینترنت پرسرعت، خدمات خانه داری، اتاق چمدان، دستگاه خودپرداز و ... است. این هتل جهت رفاه حال معلولین و افراد مسن، تمامی خدمات مورد نیاز این عزیزان را فراهم نموده تا اقامتی بی دردسر داشته باشند.
 

فاصله هتل آپارتمان پاردایس مشهد تا حرم چقدر است؟

مهمانان مقیم در هتل آپارتمان پارادایس مشهد می تواند با طی مسیری 5 دقیقه ای به صورت پیاده به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنند.

دلایل رزرو هتل آپارتمان پارادایس مشهد چیست؟

هتل آپارتمان پارادایس مشهد یکی از هتل های مشهد با کیفیت بالا می باشند که علی رقم این کیفیت بالا، هزینه ای مناسب را نیز به مهمانان ارائه می دهند. از این رو زائرین تور مشهد با در نظر گیری مزیت ها و موقعیت مکانی مناسب رزرو این هتل را در اولویت خود قرار می دهند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان پارادایس مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای هر شب اقامت در هتل آپارتمان پارادایس مشهد می توانید با توجه به تعداد نفرات خود و انتظارات از واحد اقامتی مناسب، هزینه بالغ بر 210 هزار تومان تا 525 هزار تومان را پرداخت نمایید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان پارادایس مشهد وجود دارد؟

در هتل آپارتمان پاردایس مشهد گران ترین واحد اقامتی با نرخ 525 هزار تومان ارائه می شود، اما نمی توان این سوئیت را به عنوان لوکس به زائرین پینشهاد نمود. بنابراین در هتل آپارتمان پارادایس اتاق لوکس وجود ندارد.

هتل آپارتمان پارادایس مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

تمامی امکاناتی که در دیگر هتل آپارتمان های مشهد با لِول معمولی وجود دارد، هتل آپارتمان پارادایس مشهد با کیفیت بالا به مهمانان خود ارائه می دهد و باعث جلب رضایت آن ها می شود. از این رو شما می توانید با خیالی آسوده رزروی مطمئن را انجام دهید.

آدرس هتل آپارتمان پارادایس مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان پارادایس مشهد در کوچه قدیمی به نام چهنو قرار گرفته است که برای اقامت در این هتل ابتدا می بایستی تا به امام رضای 5 مراجعه کنید که سپس در چهنو 3 این هتل را یافت خواهید کرد.

هتل آپارتمان پارادایس مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

گردشگرانی که هتل آپارتمان پارادایس مشهد را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب می کنند می توانند پس از اقامت در این هتل با کمی پیاده روی از بسیاری اماکن دیدنی و غرفه های اطراف حرم را دیدن نمایند. به عنوان مثال حمام مهدی قلی بیگ، مسجئ 72 تن، بازار سرشور، بازار رضا و ... از جمله این موارد می باشند.

هتل آپارتمان پارادایس مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

زائرین محترمی که فصد سفر به شهر زیارتی مشهد و رزرو هتل آپارتمان پارادایس مشهد را دارند می توانند در کنار این هتل، هتل های دیگری مانند هتل آپارتمان بهشت مشهد و یا هتل آپارتمان حریرستان مشهد را مورد بررسی قرار دهند و پس از مقایسه انتخابی برتر را تجربه کنند.

قوانین هتل آپارتمان پارادایس مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای پارادایس مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان پارادایس مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.6از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3.2از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 2.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3 از 5
متوسط 10 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل های بسیاری در مشهد رفتم ولی این هتل افتضاح است . از اقامت در این هتل پشیمان میشوید نظافت ضعیف نه حوله ای ، نه صابونی مایع دستشویی ندارند ، وسایل کلا کثیف هستند ، سطل زباله را خالی نکرده بودند بوی گربه مرده میداد ، کیفیت غذا افتضاح ، سالن غذاخوری افتضاح یه باطری به ساعت دیواری ننداختن ، مثل اتاق پنجره داره ، پنجره را که باز میکنی یه جا هست فقط آشغال ریختن ... واقعا از اقامت در این هتل پشیمانم و حیف از پولی که دادم

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

باسلام من قبل از اینکه این هتل را رزرو کنم نظرات را خوندم و بعد رزرو کردم. چون نظرات کاربران خیلی کمک کرد تا ما سفر خیلی خوبی را تجربه کنیم. هتل دارای منوی باز غذا بود کیفیت غذا خیلی خوب بود. برخورد پرسنل هم خوب بود و به حرم هم خیلی نزدیک بود من این هتل را پیشنهاد میکنم هر زمان میخواستیم ابجوش می دادند و هزینه ای هم نمیگرفتند. نکته منفی نداشت. از نظر تمیزی هم خوب بود

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام این هتل از لحاظ غذا که کیفیت خیلی پایین بود صبحانه گرم نداشت ظروف غذا رو خوب نشسته بودن اتاقها بوی وایتکس میدادن دوروز اول آب جوش نداشتن و باید از هتل کناری تهیه میکردی درکل مدیریتش ضعیف بود

2 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل پارادایس افتضاح افتضلح رفتار رزوشن افتضاح وتوهین امیز اصلا حال صحبت کردن نداشتن غذاهابه شدت خراب بودن یه توی غذامون مو بود یه بار توی خوراک مرغ شیشه بود یه بارم توی کوفته سنگ بود اعتراض کردیم گفتن پیش میاد شما خودت غذادرست میکنی این اتفاق براتون پیش نیومده ازنظافت نمره صفر هم زاده ما ۵روز اونجابودیم دریغ از یهبار نظافت شیر آبهاهم خراب بوداسانسور خراب فن سرویس بهداشتی خراب رفتارپرسنل خراب غذاها افتضاح فقط نزدیک حرم بود

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اولین باری هست که به این هتل آپارتمان رفتم،کارکنان ان بسیار بد وغیر قابل انتظار بود نظافت اطاقها در حد متوسط بود،غذای هتل بسیار بد بود مخصوصا غذای شب ،بوی بسیار بد ی که در اطاقها بود ،اگر درخواستی داشته باشی بهیچ عنوان نمی تونی به پذیرش بگی مخصوصا اگه مرد باشه فقط خوبی این هتل نزدیکی به حرم بود البته زیاد هم نزدیک نبود در پایان فکر می کنم بهیچ عنوان حاضر نیستم دیگه به این هتل بیام

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل از نظر ارایه خدمات در سطح خیلی پایینی بود .کارکنان رستوران با محیط رستوران وار نظر بهداشتی خیلی نامناسب بود .مهمانپذیر های هتل حال حرف زدن رو نداشتن برخورد نامناسبی داشتن.اتاق ها به شرط اینکه تعمیرات های لازم رو به موقع انجام بدن خوبه.ما دو در اتاق خواب ها دستگیره نداشت ،در و دیوار کلا شده بود محل تابلو نقاشی بچه ها ،سرویس بهداشتی فنش خراب بود.

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

این هتل از نظر نظافت افتضاح بود. نظافت اتاق ضعیف بود به صورتی که روی ملحفه ها هنوز موی بلند مسافر قبلی باقی مونده بود! سینک ظرفشویی داخل اتاق مدام آب میداد که با هر بار باز کردن آب تا زیر فرش کف اتاق می رسید! مایع دستشویی و ظرفشویی کاملا با آب رقیق شده بود و جای مایع هم شکسته و خراب بود، البته نظافت سرویس بهداشتی قابل قبول بود ولی داخل سرویس هیچ صابونی گذاشته نشده بود. نظافت رستوران هتل هم بسیار پایین بود به طوری که همه صندلی ها چسبناک شده بود و رومیزی ها هم پر از لک بود پرسنلی که میز رو تمیز می کرد اواسط کارش با همون دست ها و بدون دستکش برای مسافران غذا می کشید! میزهای وسط لابی هم کثیف و پر از لک بود. برخورد پرسنل خصوصا پرسنل رستوران بسیار غیر حرفه ای بود کیفیت غذا با این قیمت قابل قبول بود البته صبحانه (حتی نان) سلف نبود و با این شرایط هم یک روز صبحانه گرم به ما نرسید! از لحاظ نزدیکی به حرم و بازار رضا و خیابان اصلی بسیار خوب بود

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خیلی کوچیک بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل پارادایس مشهد خیلی خوب بود. من سه روز اقامت داشتم خیلی راضیم.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل آپارتمان پارادایس مشهد چشمگر نبود. خدمات زیادی نداشت فقط برای اقامت و خواب خوبه. ولی به قیمتی که داره میارزه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.