هتل ذاکر مشهد

2.6 از 5
متوسط 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ذاکر مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
پذیرایی در بدو ورود
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
اتاق چمدان
تازه تاسیس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار امام رضا خیابان امام رضا 18
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
15 دقیقه
1257 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
64 دقیقه
5339 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
47 دقیقه
3881 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
33 دقیقه
2721 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
45 دقیقه
3771 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ذاکر مشهد یکی دیگر از هتل های نوساز سه ستاره در مشهد است که در سال 1395 احداث گردید. این هتل مشهد در5 طبقه ساختمانی بنا شده است و در خیابان امام رضای 18 قرار دارد که فاصله آن تا حرم مطهر به صورت پیاده 15 دقیقه زمان می برد. این هتل با اینکه نسبت به دیگر هتل ها فاصله بیشتری را تا حرم دارا می باشد اما به دلیل امکانات عالی که در خود ایجاد کرده است همیشه رونق داشته و مورد توجه زائرین قرار می گیرد.

لابی هتل ذاکر در مشهد نیز از امکانات این هتل به حساب می آید که از نمایی بسیار مجلل و زیبا تشکیل شده است. این لابی به دو بخش نشیمن و کافی شاپ تقسیم می شود که هرکدام زیبایی خاصی را به چشم می کشند. به دلیل زیبایی و مجلل بودن لابی هتل مکانی مناسب برای گفت و گو و استراحت مهمانان تور لحظه آخری مشهد در هتل می باشد.

اتاق های هتل ذاکر مشهد

هتل زیبای ذاکرمشهد دارای 40 واحد اقامتی با ظرفیت 105 نفر می باشد. در تمامی این اتاق ها خدمات عالی و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده تا مهمانان دچار برون مشکل یا نیازی نشوند. اتاق های دو تخته برای زوج های جوان بسیار مناسب می باشد و می توانند اقامتی رمانتیک و بی نظیر را در این اتاق ها تجربه کنند.

از جمله امکانات موجود در اتاق های هتل جذاب ذاکر مشهد می توان به یخچال، آی پی تی وی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بسیار تمیز، اینترنت رایگان و پر سرعت، مینی بار، تلویزون صفحه تخت و .... اشاره نمود. تمامی این امکانات برای رضایت و رفاه مهمانان در اتاق های هتل فراهم شده است که خشنودی شما را به همراه خواهد داشت.

امکانات و خدمات هتل ذاکر مشهد

هتل ذاکر در مشهد امکاناتی نظیر آتلیه، سرویس حرم، نمازخانه، فکس، صندوق امانات، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، اتاق چمدان و... در خود ایجاد کرد است. این امکانات به بهترین شکل در اختیار مهمانان  مسافران عزیز قرار می گیرد و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

تور هتل ذاکر مشهد از تهران یکی از بهترین پیشنهاد های ما برای گردشگارن عزیز و شهوندان تهرانی باشد. زیرا این هتل با کیفیت بالا می تواند شرایطی عالی را برای اقامت در شهر مشهد فراهم کند. انتخاب هتل سایه مشهد و یا هتل آفتاب شرق مشهد نیز پیشنهادی مناسب برای رزرو اقامکتگاه در شهر مشهد محسوب می شود.

رستوران و کافی شاپ

 هتل بی نظیر ذاکر مشهد رستوران نسبتا بزرگ و شیکی را دارا می باشد. این رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و منوی متنوع پذیرایی بسیار فوق العاده ای را از مهمانان عزیز به عمل می آورد. مهمانان می توانند با هر سلیقه و ذائقه ای با مراجعه به این رستوران در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنند.

کافی شاپ هتل ذاکر مشهد در قسمت لابی طراحی شده است که از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد. در این کافی شاپ شما می توانید با صرف انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های خوشمزه، بستنی و کیک های متنوع و... به گفت و گو و گذراندن اوقات فراغت خود در کنار عزیزانتان بپردازید.

فاصله هتل ذاکر مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل ذاکر مشهد به صورت پیاده حدود 20 دقیقه تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد که البته به وسیله تاکسی سرویس هتل نیز می توانید در زمانی کمتر برای زیارت به بارگاه رضوی دسترسی پیدا کنید.

دلایل رزرو هتل ذاکر مشهد چیست؟

هتل ذاکر مشهد یک هتل با کیفیت خوب می باشد که در کنار امکانات مطلوب و فضایی دلنشین، قیمتی مقرون به صرفه را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد. از این رو می توان گفت این هتل برای رزرو تور مشهد قیمت مناسب، پیشنهادی عالی محسوب می شود.

هر شب اقامت در هتل ذاکر مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل ذاکر مشهد با قیمتی نسبتا پایین، پذیرای زائرین محترم می باشد و در لیست هتل های مشهد با لِول سه ستاره و ارزان جای می گیرد. برای اقامت در این هتل مطابق با ظرفیت، هزینه ای بالغ بر 140 هزار تومان تا 550 هزار تومان نیاز می باشد که بستگی به انتخاب و تعداد نفرات مسافران خواهد داشت.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل ذاکر مشهد وجود دارد؟

در هتل ذاکر مشهد واحد اقامتی به عنوان لوکس وجود ندارد و تنها ظرفیت اتاق آن ها را نسبت به یکدیگر متمایز می کند. اما می توان گفت تمامی اتاق ها امکانات رفاهی و خدمات مناسب را به طور کامل به مهمانان مقیم ارائه می دهند و رضایت آنان را از هر لحاظ تضمین می کنند.

هتل ذاکر مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل ذکر مشهد و مدیریت محترم هتل امکاناتی در رده سه ستاره را در این هتل ایجاد کرده اند که با توجه به قیمت و لِول قطعا می تواند تمامی انتظارات آنان را بر طرف کند. جلب رضایت مهمانان در اولویت پرسنل قرار دارد که این از خدمت رسانی عالی شما را برخوردار خواهد کرد. از جمله امکانات در این هتل می توان به لاندری، صندوق امانات، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره نمود.

آدرس هتل ذاکر مشهد کجاست؟

هتل ذاکر مشهد ر می توان یکی از هتل های واقع در خیابان امام رضا دانست که دسترسی آسان به حرم را مهیا می کند. این هتل درست در 18 قرار دارد که موقعیت مکانی نسبتا مناسب آن، باعث جلب توجه مسافران خواهد شد.

هتل ذاکر مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل ذاکر مشهد از نظر موقعیت مکانی بسیاری از بازار ها مانند بازار سرشور و یا بازار بزرگ رضا نزدیک می باشد. همچنین دسترسی این هتل به اماکن تاریخی مانند حمام قلی بیک و یا مسجد 72 تن می توان اوقات فراغت شما را برای لحظاتی به مشاهده جاذبه های تاریخی مشغول کند.

هتل ذاکر مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

در اغلب اوقات برای اطمینان از رزرو زائرین و یک رزرو برتر، هتل ذاکر مشهد با هتل هایی مانند هتل آفتاب شرق مشهد در لِول بالا تر و یا هتل سایه مشهد با کیفیت پایین تر نسبت به این هتل ها مورد مقایسه قرار می گیرد. اینگونه مهمانان می توانند با خیالی آسوده انتخابی مطابق با خواسته های خود را داشته باشند.

قوانین هتل ذاکر مشهد چیست؟

هتل زیبای ذاکر مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل ذاکر مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2از 5
آرامش محیط 3.3از 5
کیفیت غذا 2.3از 5
موقعیت 3.3از 5
ارزش خرید 2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.6 از 5
متوسط 3 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با سلام متاسفانه هتل از نظر غذا و سالن غذا خوری بسیار ضعیف بود امیدوارم بعد از کرونا شاهد این مسائل نباشیم

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

از همه نظر افتضاح بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود امتحان کنید

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.