هتل حلما مشهد

3.8 از 5
خوب 11 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل حلما مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته اکونومی
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
2,600,000 1%
قیمت 1 شب 2,597,000 تومان
اتاق دو تخته استاندارد
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
2,900,000 1%
قیمت 1 شب 2,897,000 تومان
چهار تخته استاندارد
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
5,800,000 1%
قیمت 1 شب 5,797,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
پذیرایی در بدو ورود
ترانسفر
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار امام رضا خیایان امام رضا 26 کوچه رفیعی
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
17 دقیقه
1405 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
66 دقیقه
5487 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
44 دقیقه
3651 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
34 دقیقه
2869 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
43 دقیقه
3541 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل حلما مشهد یکی از هتل های سه ستاره نوساز و لوکس در مشهد می باشد. این هتل مشهد در 7 طبقه با 70 باب واحد اقامتی در سال 1394 ساخته شده است. هتل حلما علاوه بر طراحی شیک و خوبی که دارد به دلیل فاصله ی 5 دقیقه ای با ماشین و 15 دقیقه ای بصورت پیاده روی تا حرم مطهر سبب شده تا علاقمندان زیادی از تور مشهد زیادی داشته باشد.

اتاق هایی یا دیزاین و دکوراسیون شیک در هتل حلما مشهد 

هتل زیبای حلما مشهد با اتاق هایی متفاوت و دیزاین شیک سبب شده تا میهمان با اقامت در این هتل حس خوبی داشته باشد. از جمله اتاق های هتل می توان به اتاق های دبل(یک تخت دو نفره)، اتاق های تویین(دو تخت سینگل)، اتاق های سه تخته(یک تخت دبل با یک تخت سینگل و یا سه تخت سینگل) اتاق های چهار تخته که بصورت آپارتمان تک خوابه طراحی شده اند(یک تخت دبل داخل اتاق و دو تخت سینگل در هال)، اتاق های کانکت(دو خواب یک تخت دبل و دو تخت تویین) می باشد.

کلیه ی اتاق های هتل حلما در مشهد به دلیل برخورداری از امکاناتی همچون تخت های استاندارد، درب های کارتی، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، آباژور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مینی بار و... سبب شده تا میهمان در طول اقامت مشکلی نداشته باشد.

رستوران هتل حلما مشهد، صرف غذا در فضایی منحصر به فرد

هتل دیدنی حلما مشهد با داشتن رستورانی شیک با نوردهی عالی سبب شده تا میهمان هنگام صرف غذا حس خوبی داشته باشد. سالن غذا خوری هتل حلما به دلیل محیط تمیز و استفاده از ظروف لوکس باعث شده تا میهمان را وسوسه به صرف غذا کند. هتل حلما به دلیل استفاده از مواد اولیه ی تازه و روز، پرسنل مجرب و آموزش دیده برای پذیرایی، آشپزهای حرفه ای در سالن غذاخوری هتل باعث شده تا کیفیت غذایی خوب و بالایی داشته باشد.

این سالن با ظرفیت 80 نفر چیده شده است. رستوران هتل حلما در طبقه ی منفی یک قرار گرفته است اما وجود آسانسور به سالن غذاخوری این امکان را برای ناتوانان فراهم کرده تا مشکل و دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند. رستوران هتل حلما به سرو صبحانه، ناهار، شام در تایم های مشخص می پردازد.

کافی شاپ هتل حلما مشهد، فضایی دنج و دوست داشتنی 

هتل 3 ستاره حلما مشهد با داشتن کافی شاپ در مجموعه ی خود این امکان را برای میهمان ایجاد کرده تا برای یک دورهمی صمیمانه و یا رفع خستگی به خارج از هتل نرود. کافی شاپ هتل حلما مشهد با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد، خوراکی های لذیذ در لابی هتل قرار دارد.

امکانات هتل حلما مشهد، تضمین کننده رفاه مهمانان

هتل حلما در شهر مشهد برای رضایت هر چه بیشتر میهمان امکاناتی نظیر ترانسفر با پرداخت هزینه، لاندری، خشکشویی، گشت درون و برون شهری، سالن ورزشی، خدمات برای ناتوانان جسمی، نمازخانه، فروشگاه تهیه ی سوغاتی، رستوران، کافی شاپ و... را در مجموعه ی خود قرار داده است.

موقعیت مکانی هتل حلما مشهد

این هتل مشهد یکی از هتل های نزدیک به خیابان اصلی است. کسانی که پیاده روی برایشان مشکل است کافیست با چند قدم پیاده روی به راحتی تاکسی بگیرند. از دیگر مزیت های هتل حلما دسترسی راحت به ایستگاه اتوبوس و مترو می باشد که شما می توانید از این طریق با مبلغ بسیار مناسب به مکان های تفریحی و گردشگری سربزنید.

تور هتل حلما مشهد از کرمان یکی از پر رونق ترین تور هایی است که امروزه برای رزرو این هتل به چشم می خورد. هتل حلما مشهد تمامی شرایط برای یک اقامت ایده آل را فراهم میکند . اما با این حال مقایسه این هتل با هتل هایی مانند هتل ذاکر مشهد و هتل سی وسه پل مشهد می تواند انتخابی مطمئن تر را برای شما رقم زند و حس رضایت را در شما القا بخشد.

فاصله هتل حلما مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل حلما مشهد تا حرم مطهر کمتر از 16 دقیقه پیاده روی بوده که این مساقت با خودرو به 8 دقیقه می رسد. قیمت مناسب و کیفیت خوب هتل حلما باعث شده تا این هتل نزد گردشگران تور مشهد جایگاه خوبی داشته باشد.

دلایل رزرو هتل حلما مشهد چیست؟

مهم ترین دلیل برای رزرو هتل حلما مشهد قیمت مناسب آن می باشد که با توجه به کیفیت و خدمات ارائه شده منصفانه است. یکی دیگر از دلایل رزرو این هتل دسترسی به پایانه مسافربری، بازار بلور؛ ایستگاه اتوبوس و قطار شهری است.

هر شب اقامت در هتل حلما مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل حلما شهر بهشت هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید از شبی 170 هزار تومان تا شبی 900 هزار تومان است که با توجه به زمان رزرو اتاق ها و ایام پیک ممکن است تغییر پیدا کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل حلما وجود دارد؟

هتل حلما در شهر مشهد سوئیت های ویژه ای ندارد، اما اتاق 4 تخته استاندارد با منوی فولبرد گران ترین اتاق هتل است. اما اگر به دنبال اتاق هایی لوکس هستید باید هتل الماس 2 مشهد یا هتل قصر طلایی را رزرو کنید.

هتل حلما چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عالی حلما از نظر امکانات و خدمات مطلوب بوده و به خوبی توانسته است رضایت میهمانان را جلب کند. خدمات لاندری، پارکینگ، اینترنت رایگان، نمازخانه، رستوران، اتاق چمدان، صندوق امانات و ... از جمله امکانات این هتل مشهد هستند.

آدرس هتل حلما مشهد کجاست؟

هتل حلما شهر مشهد در خیابان امام رضا (ع)؛ امام رضا 26، کوچه رفیعی قرار گرفته است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی که دارد با بسیاری از هتل های مشهد همسایه است.

هتل حلما به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 3 ستاره حلما با این که به حرم مطهر نزدیک است اما به ایستگاه قطار شهری، ایستگاه اتوبوس، بیمارستان موسی بن جعفر (ع)، بازار رضا و بازار بلور هم دسترسی دارد.

هتل حلما مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب حلما مشهد از نظر موقعیت مکانی با هتل هایی همچون قصر طلایی، هتل درویشی، هتل الماس 2 مشهد و ... شباهت دارد ولی از نظر امکانات به گرد پای آن ها هم نمی رسد. اما هتل ذاکر مشهد و هتل سی و سه پل مشهد از دیگر گزینه های مشابه هتل حلما برای اقامت هستند.

قوانین هتل حلما چیست؟

هتل زیبای حلما در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل حلما مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.8از 5
آرامش محیط 4.2از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 3.6از 5
ارزش خرید 3.8از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 11 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/7/6
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

با توجه به عدم توجیه پذیرش هتل در مورد دریافت واریزی از قبلاز جانب شما رفتار پذیرش هتل مناسب نبود لطفا قبل از ورود مسافر. پول هتل که از مسافر شما دریافت کرده اید به حساب هتل واریز شود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل بسیار خوبی بود از همه لحاظ ،حتما اقامت تو این هتل رو به دیگران توصیه میکنم

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

واقعا عالی بود تا آخر ماه مشهد میرم بازم همین هتل رو انتخاب میکنم

تاریخ ورود : 1400/12/19
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

از سرکار خانم بزرگمهرکمال تشکر وقدردانی را دارم

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

باور بفرمائيد اين هتل نيست. مسافرخانه است. من هفته گذشته با يك خانواده ديگر كه مهمان من بودند به اين هتل وارد شديم. اولا بدليل آنكه از 3طرف به ساختمانهاي مجاور وصل است اتاقها نور ندارد. از جلو ساختمان نيز به يك كوچه كوچك مشرف است. ولي در عكسهاي اين هتل در سايتهاي مختلف چنان نشان داده اند كه شما فكر مي كنيد از چهار طرف نور دارد. بويژه بعضي از اتاقها اصلا نور ندارد و شبيه زندان است . سايز كوچك اتاقها را در هيچ جاي دنيا پيدا نمي كنيد. رفتار زشت يك آقا در رستوران با خانواده اي باعث شد كه پدر خانواده خجالت زده و عصباني شده(باور بفرمائيد در حد سكته) و ضمن بحث با مسئول رستوران از خورد صبحانه صرف نظر كردند و به اتاق برگشتند. براي خانواده ما هم در روز آخر خاطره بدي بجا گذاشتند. در اين 4 روز متوجه شديم به هنگام chek out تنها يك آقاي به ظاهر جدي ولي بداخلاق را گمارده اند تا با حقه بازي از شما مبالغ اضافي طلب كند. مثلا از ما هزينه شستشوي يك ملافه به مبلغ 60هزار تومان اخذ كردند. درصورتيكه در هيچ كجاي دنيا اينكار مرسوم نيست و ملافه طبيعتا كثيف مي شود. بعدا فهميديم ( از زبان خودشان لو رفت) كه اگر شما از ميني بار اتاق كه قيمتهاي نامتعارف به اضافه ارزش افزوده استفاده نكنيد چنين بلايي بر سرتان مي آورند. ضمنا در اين 3روز حتي يكبار براي نظافت مراجعه نكردند. كيفيت صبحانه واقعا افتضاحه. كلا بار آخرم شد كه وارد اين هتل شود. خدا از سرشان نگذرد خاطره بدي براي من و خانواده ام بجا گذاشتند.

تاریخ ورود : 1400/9/21
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام به من وعده پارکینگ و یه اتاق بزرگتر که نور داشته باشه وعده دادن ولی رسیدم ازهیچکدومش خبری نبود بخاطرهمین ازاین به بعدازدفاتر مسافرتی اتاق تهیه میکنم چون هردوماه میرم مشهد،بازم مرسی

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت اتاق ها و کیفیت غذای هتل خوب بود فقط ی مقدار فاصلش دوره از حرم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل حلما مشهد هتلی با کیفیت و مناسب، دسترسی خوب به حرم و مراکز تفریحی و خرید، هتلی با قیمت مناسب، بسیار تمیز و مجلل با کادری مجرب با اخلاق کاملا حرفه ای آموزش دیده

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل حلما مشهد من سه روز اقامت داشتم خیلی راضیم .

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل حلما مشهد غذاهای خوشمزه ای داشت هنوز مزش زیر دندونمه واقعا هتل خوبیه

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل حلما مشهد به نظرم درجه یک ترین هتل مشهد نیست اما یک هتل ارزان قیمت هست. این هتل مشهد کیفیت متوسطی داشت و من ازش راضی بودم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.