هتل روتانا مشهد

3 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل روتانا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

کافی شاپ
استقبال و بدرقه
اینترنت در لابی
پارکینگ در هتل
سرویس حرم
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
ترانسفر
مناسب معلولین
استخر
سونا
رستوران
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا (ع) -بین امام رضای 7و9
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
7 دقیقه
622 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
57 دقیقه
4704 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
45 دقیقه
3709 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
25 دقیقه
2087 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
43 دقیقه
3599 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل روتانا مشهد یکی از هتل های پنج ستاره مشهد می باشد که هنوز کار ساخت آن به طور کامل به اتمام نرسیده است. این هتل لوکس اگرچه هنوز امکان اقامت را ندارد، اما با این حال نمای بسیار زیبای آن نشانگر آینده ای درخشان و قرار گرفتن نام این هتل در لیست بهترین هتل های مشهد خواهد بود.

آیا تنوع در اتاق های هتل روتانا مشهد در نظر گرفته شده است؟

هتل روتانا مشهد دارای اتاق هایی است که به ظاهر تنوع را در آن ها به خوبی لحاظ کرده اند. رزرو تور مشهد در آینده با انتخاب این هتل لوکس می تواند بهترین سفر و زیارت را برای شما عزیزان رقم زند. قطعا یک هتل به عنوان پنج ستاره تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز مهمانان اعم از سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی تلویزیون صفحه تخت و .... را در اتاق های خود ایجاد می کند.

رستوران و امکانات در هتل روتانا مشهد

جالب است بدانید هتل زیبای روتانا مشهد در زیر مجموعه های هتل های اسلامی دبی قرار دارد که در مشهد واقع شده است. اگر به هتل های پنج ستاره دیگر نگاهی بی اندازید متوجه خواهید شد که حداقل هر هل 2 رستوران را در خود ایجاد کرده اند. 

با توجه به همین موضوع شما می توانید در آینده با اقامت در هتل جذاب روتانا مشهد از 2 رستوران و یا حتی بیشتر بهره مند شوید. همچنین کافی شاپ نیز در این هتل وجود دارد که قطعا همانند دیگر کافی شاپ ها می تواند ساعاتی آرامبخش را برای مهمانان هتل فراهم کند.

پیشنهاد پرشین هتل در زمان حال برای اقامت در شهر مشهد

هتل پنج ستاره روتانا مشهد همانطور که گفته شد اکنون امکان رزرو و اقامت را ندارد. از این رو سایت معتبر پرشین هتل به شما پیشنهاد می کند تا اگر سفر به مشهد را در زمان حال انتخاب کرده اید، هتل هایی مانند هتل بین المللی قصر مشهد و یا هتل هما مشهد را مورد انتخاب قرار دهید. با اقامت در این هتل ها می توانید سفری فوق العاده را تجربه نمایید.

تور هتل روتانا مشهد یکی از محبوب ترین تور های مشهد در آینده

رزرو تور هتل روتانا مشهد در حال حاضر قابل انجام نمی باشد، اما بدون شک در آینده نه چندان دور به یکی از محبوب ترین تور های موجود برای سفر به مشهد تبدیل می شود که از سمت گردشگران و زائرین محبوبیت بالایی خواهد داشت.

فاصله هتل روتانا مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل روتانا مشهد تا حرم مطهر رضوی فاصله ای حدود 8 تا 10 دقیقه می باشد که زائران تور مشهد می توانند پس از افتتاح این هتل به صورت پیاده به بارگاه امام هشتم دسترسی پیدا کنند.

دلایل رزرو هتل روتانا مشهد چیست؟

هتل روتانا مشهد یکی از هتل های مشهد می باشد که در رده ی هتل های پنج ستاره، پذیرای گردشگران و زائرین عزیز در شهر مقدس مشهد است. امکانات ایده آل و کیفیت هتل به همراه قرار گیری در یکی از مهم ترین خیابان های منتهی به حرم، قطعا می تواند دلیلی حائز اهمیت برای جذب گردشگران به سمت آن محسوب شود.

هر شب اقامت در هتل روتانا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل روتانا مشهد در حال حاضر در دست تاسیس می باشد و امکان رزرو اقامت در آن وجود ندارد. از این رو نمی توان هزینه ای دقیق برای اقامت در این هتل را بیان نمود، اما بدون شک با توجه به لِول هتل، در آینده نه چندان دور هر شب اقامت در این هتل هزینه ای بالا را می طلبد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل روتانا مشهد وجود دارد؟

می توان گفت هم اکنون به دلیل ساخت و ساز هتل روتانا مشهد، عکس و یا عنوانی از اتاق لوکس دردسترس نمی باشد. از این رو نمی توان واحد اقامتی را در این هتل به عنوان لوکس معرفی کرد. اما با این حال در آینده شما می توانید با هر سلیقه ای در اتاق های لوکس این هتل اقامتی دلنشین را سپری کنید.

هتل روتانا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل روتانا مشهد بی شک امکانات و خدماتی عالی و ایده آل در خود ایجاد خواهد کرد که باعث می شود جایگاه خود را در بین هتل های پنج ستاره بالا برد. از جمله امکاناتی که در این هتل وجود دارند می توان به مجموعه آبی، سالن همایش، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، وان حموم در اتاق ها و ... اشاره نمود.

آدرس هتل روتانا مشهد کجاست؟

هتل روتانا مشهد را می توان از جمله هتل هایی دانست که علاوه بر کیفیت خوب از موقعیت مکانی عالی نیز برخودار هستند. این هتل در خیابان امام رضا، بین امام رضای 17 و 19 و در حاشیه خیابان واقع شده است.

هتل روتانا مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

زائرین و مسافرانی که در هتل روتانا مشهد اقامت دارند می توانند با طی کمترین زمان و مسیر، از اماکن تاریخی مانند حمام مهدی قلی بیک و مسجد 72 تن بازدید کنند. همچنین بازار بزرگ رضا و یا بازار سرشور در فاصله کم از هتل روتانا می تواند فرصتی عالی برای خریداری سوغاتی های مشهدی به حساب آید.

هتل روتانا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر قصد رزرو تور مشهد را دارید و یا به دنبال هتلی به عنوان مقصدی برای اقامت خود در این شهر زیارتی می گردید، می توانید تا زمان احداث هتل روتانا مشهد، هتل هایی مانند هتل بین المللی قصر مشهد و یا هتل هما مشهد را مورد انتخاب قرار دهید.

قوانین هتل روتانا مشهد چیست؟

هتل زیبای روتانا مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل روتانا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

خیلی دوست دارم هر چه سریع هتل روتانا مشهد افتتاح بشه و اقامت در هتلی نوساز را تجربه کنم.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.