هتل صدرا مشهد

4.2 از 5
خیلی خوب 7 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل صدرا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دوتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
1,500,000 13%
قیمت 1 شب 1,317,000 تومان
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

مینی بار رایگان
گشت شهری رایگان
پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
پذیرایی در بدو ورود
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
صندوق امانات
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
صندوق امانات در لابی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا(ع)،امام رضا 10،تقاطع اول ،سمت راست،کوچه درختی
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
10 دقیقه
862 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
59 دقیقه
4944 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
44 دقیقه
3622 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
28 دقیقه
2326 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
42 دقیقه
3513 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل صدرا مشهد یکی از هتل های یک ستاره شیک می باشد که در سال 1397 با 4 طبقه سختمانی احداث گردید. هتل با فاصله ی 8 دقیقه ای تا حرم، در خیابان امام رضا 10 قرار گرفته است. در لیست هتل های مشهد که به عنوان تک ستاره فعالیت می کنند، هتل صدرا مشهد پیشنهادی عالی برای زائرین عزیز می باشد. 

اتاق هایی ساده اما شیک در هتل صدرا مشهد 

هتل صدرا مشهد دارای اتاق های متنوع با دیزاین شیک و تمیز می باشد که آماده پذیرایی از زائرین تور مشهد خواهند بود. از جمله ی اتاق های هتل می توان به اتاق دوتخته دابل، اتاق سه تخته(یک تخت دابل با یک تخت سینگل)، اتاق دو تخته تویین(دو تخت سینگل)، آپارتمان یک خوابه چهار تخته(یک تخت دابل با دو تخت سینگل) اشاره کرد.

هتل زیبای صدرا مشهد در تمام اتاق ها برای آسایش و رفاه میهمان امکاناتی همچون یخچال، تلفن، لوازم بهداشتی، اینترنت رایگان، چای ساز، شوفاژ، کمد لباس، صندوق امانات، رخت آویز و... را قرار داده است. اگر به دنبال هتل هایی هم لِول با این هتل هستید و می خواهید هتلی لوکس را در بین هتل های سه ستاره رزرو نمایید می توانید هتل یکتا مشهد را نیز در لیست انتخاب های خود قرار دهید. 

رستوران با معماری زیبا و دوست داشتنی در هتل صدرا مشهد

هتل محبوب صدرا مشهد با داشتن رستوران با کیفیت در مجموعه ی خود سبب شده تا میهمان برای صرف وعده ی غذایی به خارج از هتل نرود. رستوران هتل به سبب فضای شیک و تمیزی که دارد موجب می شود تا میهمان هنگام صرف غذا حس خوبی داشته باشد. شما می توانید در وعده های صبحانه، ناهار و شام از غذاهای متنوع و با کیفیت این رستوران نهایت لذت را ببرید. 

کافی شاپ هتل لوکس صدرا مشهد نیز با فضایی دنج و آرام در این هتل ایجاد شده است که به سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسرها، کیک های خوشمزه و... می پردازد. اگر  قصد دارید در جایگزین تور هتل صدرا مشهد از تهران و یا دیگر مبادی کشور هتلی با قیمت پایین تر را مورد رزرو قرار دهید که قطعا کیفیت آن نیز کاهش خواهد یافت، می توانید هتل دیار رضوی مشهد بررسی کنید. 

موقعیت مکانی و امکانات در هتل صدرا مشهد 

هتل صدرا مشهد برای رفاه میهمانانش امکاناتی نظیر خدمات برای ناتوانان جسمی، لباسشویی، کافی شاپ، نمازخانه، لباسشویی، رستوران، اتاق چمدان و... را در مجموعه ی خود به بهترین نحو ارائه می دهد. همچنین این هتل یکی از هتل های بسیار مناسب برای علاقمندان به خرید می باشد؛ زیرا دسترسی سریع و آسان به مراکز خرید از جمله بازار رضا و هفده شهریور دارد.

فاصله هتل صدرا مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل صدرا مشهد تا آستان امام هشتم 10 دقیقه فاصله دارد که همین اتفاق سبب شده تا در لیست هتل های مشهد نزدیک حرم جای داشته باشد.

دلایل رزرو هتل صدرا مشهد چیست؟

هتل صدرا دارای پرسنل عالی و کارکنان خوش برخورد می باشد و اتاق های این هتل نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار است و نزدیکی این هتل به امام هشتم را نیز می توان از دلایل انتخاب این هتل توسط مسافران تور مشهد دانست.

هر شب اقامت در هتل صدرا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل صدرا برای شما اقامتی با کیفیت عالی و هزینه پایین را به ارمغان می آورد. هزینه هر شب اقامت در این هتل از 200 تا 400 هزار تومان است که هزینه پایینی نسبت به هتل هایی با این لول دارد.

چه تعداد اتاق لوکس درهتل صدرا مشهد وجود دارد؟

هتل زیبای صدرا دارای اتاق هایی با چیدمان و دکوراسیون عالی و بسیار زیبا است اما اتاق های این هتل را نمی توان لوکس نامید. جهت رفع این نیاز می توانید هتل درویشی یا قصر طلایی را مورد رزرو قرار دهید.

هتل صدرا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل زیبای صدرا دارای صندوق امانات است که می توانید با خیال راحت وسایل گران بهای خود را بدون هیچ نگرانی به هتل تحویل دهید و به زیارت و گشت و گذارخود برسید. رستوران و کافی شاپ همراه تاکسی سرویس از دیگر خدمات و امکانات محسوب می شوند

آدرس هتل صدرا مشهد کجاست؟

هتل صدرا در خیابان امام رضا 10؛ کوچه درختی واقع شده که فاصله زیادی تا حرم مطهر رضوی ندارد و همین امر دلیل برای محبوبیت هتل نزد زائران است.

هتل صدرا مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل صدرا به بازارهای امام رضا، بازار سرشور، بازار ساعت، بازار بلور و بازار فرش فروش ها نزدیک است که برای خرید های خود نیازی به طی مسافت زیادی ندارید.

هتل صدرا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل صدرا به هتل دیار رضوی مشهد و هتل یکتا مشهد شباهت دارد. این هتل ها در بخش نظر سنجی سایت پرشین هتل رتبه یکسانی از سوی مسافران کسب کرده اند.

قوانین هتل صدرا مشهد چیست؟

هتل صدرا شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند

مزیت رزرو هتل صدرا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل صدرا مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.4از 5
آرامش محیط 4.6از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4.4از 5
ارزش خرید 3.6از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 7 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/9/14
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

خیلی عالی هستید

تاریخ ورود : 1402/07/27
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل نوساز و بسیار تمیز،اتاقها طراحی زیبایی داشت،دستشویی ایرانی داخل هرطبقه یک عدد وجود داشت ک دسترسی خوبی داشت،آب هتل خیلی فشار خوبی داشت برای حمام،فقط سینک ظرفشویی اگه داخل اتاق بود بهتر میشد،چون برای لیوان شستن باید از دستشویی استفاده میکردیم غذاها کیفیت خوبی داشت ولی تنوع دورچین و بار خیلی کم بود حجم غذاها کم بود منوی صبحونه خیلی تنوع پایین ولی با کیفیت بود در کل برای هتل ۱ ستاره خیلی خوب بود

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

نظافت هتل وکارکنان هتل بسیار عالی وقابل تحسین میباشد ولی کیفیت غذا بسیار ضعیف وغیر قابل تحمل میباشد

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

به نسبت قیمت هتل بسیار خوبی بود

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل شیک و نوساز

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل صدرا مشهد ازهمه نظرعالی

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل صدرا خیلی خوب و امکاناتش عالی بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.