هتل آپارتمان مجید مشهد

3.7 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان مجید مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه چهارتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
نمازخانه
اتاق چمدان
تازه تاسیس
کتری برقی
آشپزخانه در سوپیت
تلویزیون ال سی دی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان خسروی نو ، کوچه ی خامنه ای
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
11 دقیقه
918 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
57 دقیقه
4785 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
39 دقیقه
3243 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
26 دقیقه
2167 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
39 دقیقه
3247 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان مجید مشهد یکی از هتل آپارتمان های جذاب با کیفیت بالا در شهر مقدس مشهد می باشد که در خیابان خسروی نو واقع شده و موقعیت مکانی آن باعث شده تا این هتل مورد توجه مسافران قرار گیرد. اگر شما نیز علاقه مند هستید در مدت حضور در مشهد مقدس در یکی از نزدیک ترین هتل آپارتمان ها به حرم مطهر امام هشتم اقامت داشته باشید؛ این هتل در فاصله اندکی از بارگاه حضرت ثامن الائمه پیشنهادی مناسب برای شما خواهد بود. 

اتاق های هتل آپارتمان مجید مشهد، فضایی شیک و ساده

هتل آپارتمان مجید مشهد با 29 واحد اقامتی در شش طبقه ساختمانی سال 1393افتتاح گردید.  واحد های اقامتی این هتل شامل آپارتمان های یک و دو خوابه با ظرفیت دو الی چهار نفر می باشد و تمامی آن ها دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند، سیستم گرمایش و سرمایش اتاق ها ، شوفاژ و اسپیلت است،  تلویزیون اتاق ها ال ای دی و نوع قفل درب اتاق ها کارتیمی باشد.

صرف غذاهای لذیذ در رستوران هل آپارتمان مجید مشهد

هتل مجید مشهد در فضای خود دارای رستورانی بزرگ با ظرفیت 100 است که انواعی از غذا ها را با مواد اولیه مرغوب طبخ نموده و با کادری حرفه ای به گرمی از مهمانان خود پذیرایی خواهد نمود. کافی شاپ این هتل آپارتمان با طراحی مدرن و زیبا انواع نوشیدنی ها،کیک و بستی سرو می نماید و محل مناسبی جهت ملاقات های کاری و نیز گفتمان دوستانه است.

ویژگی و امکانات هتل مجید مشهد چیست؟ 

هتل آپارتمان مجید مشهد دسترسی به اینترنت هتل را در لابی و واحد ها میسر نموده است . نمازخانه ، صندوق امانات و پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 12 خودرو از امکانات این هتل به شمار می روند . خدمات خانه داری و تهیه بلیط در این هتل ارائه می گردد . این هتل به صورت 24 ساعته زائران گرانقدر امام هشتم (ع) را پذیرش می نماید.

 

فاصله هتل آپارتمان مجید مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل آپارتمان مجید مشهد تا حرم مطهر رضوی تنها 5 دقیقه به صورت پیاده راه است که نیاز به خودرو برای دسترسی مهمانان وجود نخواهد داشت.

دلایل رزرو هتل آپارتمان مجید مشهد چیست؟

هتل آپارتمان مجید مشهد دارای اتاق هایی تمیز با دکوراسیون شیک است که می توانند نهایت آرامش را هنگام استراحت به مهمانان مقیم منتقل کنند. همچنین نزدیکی هتل به حرم مطهر ضرویف مهم دلیل برای رزرو هتل مشهد توسط خانواده های گرامی می باشد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان مجید مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

قیمت ارزان هتل آپارتمان مجید مشهد یکی از مهم ترین مزیت های جذب کننده گردشگران تور ارزان مشهد است که می تواند مطابق با بودجه پایین بهترین اقامت را برای شما عزیزان فراهم کند. برای هر شب اقامت در این هتل هزینه ای بالغ بر 135 هزار تومان تا 325 هزار تومان لازم می باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان مجید مشهد وجود دارد؟

عال آپارتمان مجید مشهد از جمله هتل آپارتمان های مشهد است که در بین واحد های اقامتی خود، واحدی به عنوان لوکس را ایجاد نکرده و تنها وجه تمایز اتاق های هتل، ظرفیت آن های می باشند.

هتل آپارتمان مجید مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در هتل آپارتمان مجید مشهد امکانات و خدماتی نظیر پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، نمازخانه، کافی شاپ و .... ایجاد شده که تمامی جهت آسایش مهمانان در فضایی مناسب در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل آپارتمان مجید مشهد کجاست؟

هتل آپارتمام مجید مشهد در خیابان خسروی نو، کوچه امام خامنه ای واقع شده است که این کوچه یکی از نزدیک ترین موقعیت مکانی ها در اطراف حرم به شمار می رود.

هتل آپارتمان مجید مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

موقعیت مکانی هتل مجید به اماکنی مانند حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، بازار رضا، مسجد 72 تن و ... بسیار نزدیک می باشد. به گونه ای که شما می توانید با اقامت در این هتل تنها با طرف چند دقیقه پیاده روی به این امکان ذکر شده دسترسی پیدا کنید.

هتل آپارتمان مجید مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان مجید مشهد نسبتا به خیلی از هتل آپارتمان ها فضایی شیک تر و لوکس تر را ایجاد کرده که بدون شک سلیقه بسیاری از گردشگران می باشد. اما با این حال اگر به دنبال هتلی در همین رنج قیمت با تنوع واحد های اقامتی بیشتری هستید ما هتل آپارتمان آذر مشهد و هتل آپارتمان بهرام مشهد را به شما پیشنهاد می کنیم.

قوانین هتل آپارتمان مجید مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای مجید مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان مجید مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1400/10/20
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام نکاتی که بایست خدمتتون عرض کنم رفتار وبرخورد مناسب وخوبی داشتند.صبحانه خوب وعالی بود.بهداشت مناسب بود.اما نکات دیگر یکی اینکه پارکینگ هتل اصلا مناسب نبود وبیشتر به یک انباری داغون میموندومیتونید برید وببینید.دوم کیفیت گرمایشی فضای اتاق ها مناسب نبود بطوریکه در حمام مجبور به تحمل آب سرد شدیم.غذای در خور توجهی نبود وبهتر بود که از غذای بیرون استفاده می کردیم.سپاس از پیگیری شما

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل در حد متوسط

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.