هتل آپارتمان آذر مشهد

2.7 از 5
متوسط 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان آذر مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دوتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهارتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، انتهای امام رضا 13
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
5 دقیقه
21 دقیقه
1731 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
69 دقیقه
5707 متر
بیمارستان قائم (عج)
7 دقیقه
31 دقیقه
2596 متر
بیمارستان جوادالائمه
6 دقیقه
37 دقیقه
3090 متر
بیمارستان امید
4 دقیقه
30 دقیقه
2486 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان آذر مشهد یکی از هتل آپارتمان های با کیفیت مشهد است که با ارائه خدماتی عالی توانسته رضایت بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کند. این هتل آپارتمان مشهد در سال 89 وارد عرصه رقابت شد و برای ارائه دادن بهتر خدمات، بازسازی های بسیار خوبی را در سال 96 انجام داد.

اتاق های هتل آپارتمان آذر مشهد

هتل آپارتمان آذر مشهد از 6 طبقه ساختمانی برخوردار است که 55 باب واحد اقامتی درون این طبقات پراکنده شده اند. در داخل تمامی این اتاق ها، امکانات رفاهی مناسب برای آسایش مسافران در نظر گرفته شده تا از سفر خود به شهر مشهد و پابوسی امام رضا نهایت لذت را ببرند.

در داخل اتاق های هتل آپارتمان آذر شهر بهشت امکانات رفاهی نظیر یخچال، تخت، حمام و سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی برای هر شخص، سیستم سرمایش و گرمایش، خدمات لاندری و ... تدارک دیده شده است. لازم به ذکر می باشد خدمات روم سرویس در این هتل مشهد در دسترس نمی باشد.

هتل آپارتمان آذر مشهد و امکانات

هتل آپارتمان آذر مشهد از امکانات بسیار بالایی برخوردار نیست، اما می توان به امکاناتی همچون رستوران، پارکینگ در هتل، اینترنت رایگان در اتاق و لابی و ... اشاره کرد. طبق نظر سنجی های که از میهمانان هتل انجام شده، کیفیت این هتل آپارتمان بسیار بالا نیست و شاید نتواند توقع برخی میهمانان را به خوبی برطرف کند.

فاصله هتل آپارتمان آذر مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان آذر مشهد تا حرم مطهر رضوی با خودرو کمتر از 7 دقیقه است که دسترسی زائران به آستان امام هشتم را آسان می کند. قیمت ارزان این هتل سبب شده تا مورد توجه بسیاری از زائرانی باشد که قیمت تور مشهد برای آن ها در اولویت قرار دارد نه کیفیت.

دلایل رزرو هتل آپارتمان آذر مشهد چیست؟

از مهم ترین دلایل رزرو هتل آپارتمان آذر مشهد تمیزی نسبی اتاق ها، کیفیت و خدماتی در حد معقول و ... می باشد. البته اگر کیفیت و قیمت هتل های مشهد برای شما اهمیت دارد توصیه می کنیم به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان آذر مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل آپارتمان آذر باید از شبی 190 هزار تومان تا 400 هزار تومان به صورت میانگین پرداخت کنید که در بازه های زمانی مختلف، ممکن است قیمت ها تغییر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان آذر وجود دارد؟

در هتل آپارتمان آذر مشهد نه تنها اتاق لوکس وجود ندارد، بلکه شاید اتاق های معمولی آن هم امکاناتی بالا نداشته باشند. از این رو می توانید اتاق های هتل مدینه الرضا مشهد یا هتل الماس نوین مشهد را مورد رزرو قرار دهید.

هتل آپارتمان آذر چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان آذر مشهد با توجه به لول خود، دارای امکانات و خدمات مطلوبی می باشد که از جمله آن ها می توان به نمازخانه، تاکسی سرویس، اینترنت، اتاق چمدان و ... اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان آذر مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان آذر مشهد در خیابان امام رضا، انتهای امام رضا 13 قرار گرفته است. با این که هتل آپارتمان ذکر شده کمی از حرم دور است ولی قیمت ارزان آن این عیب را می پوشاند.

هتل آپارتمان آذر به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان آذر به بازار هایی همچون بازار رضا، بازارهای 17 شهریور، بازار ساعت و ... دسترسی آسانی دارد. پارک میرزا کوچک خان و میدان ده دی هم از دیگر مکان های در دسترس می باشند.

هتل آپارتمان آذر مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان آذر از نظر امکانات و خدمات با هتل آپارتمان مهر مشهد و هتل آپارتمان بهرام مشهد برابری می کند. البته برای رزرو هتل های بهتر؛ پیشنهاد می کنیم هتل قصر طلایی مشهد را رزرو کنید.

قوانین هتل آپارتمان آذر چیست؟

هتل آپارتمان آذر در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان آذر مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.7از 5
آرامش محیط 2.3از 5
کیفیت غذا 2.3از 5
موقعیت 2.3از 5
ارزش خرید 3.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.7 از 5
متوسط 3 نظر

بیشترین امتیاز ارزش خرید

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

افتضاح بود و کارکنان برخورد مناسبی نداشتن. توصیه نمیکنم

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاق دستگیره نداشت .در حمام رختکن نبود. پرده اتاق کنده شده بود. اجاق گاز صفحه ای بود اما شیلنگ گاز قطع بود. پتوها تمیز نبودن .. سیفون توالت ایراد داشت و سر وصدا از خیابان به راحتی در اتاق شنیده می‌شد.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفت غذای خوبی داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.