هتل آتور مشهد

3.9 از 5
خوب 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آتور مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته (دوتخته+سرویس اضافه)
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت رویال چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
اینترنت در لابی
سرویس ایرانی
مناسب معلولین
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سشوار
نمازخانه
مینی بار
گشت درون و برون شهری
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : امام رضا 16 خیابان عنصری
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
1 دقیقه
12 دقیقه
1027 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
61 دقیقه
5109 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
44 دقیقه
3651 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
30 دقیقه
2491 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
43 دقیقه
3541 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آتور مشهد یکی از هتل های سه ستاره نوساز در مشهد است که موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. این هتل قیمت مناسب مشهد، به هتل های دیگری همچون: هتل ارگ و هتل خاور مشهد بسیار نزدیک است. فاصله ی هتل مذکور تا حرم مطهر رضوی دوازده دقیقه می باشد که باب الرضا درب ورودی آن می باشد. سپس وارد صحن جامع رضوی خواهید شد که بزرگ ترین صحن حرم است.

هتل آتور مشهد دارای لابی زیبا و مدرنی می باشد که با معماری اصیل ایرانی طراحی شده است. فضای آرامش بخش لابی، محل مناسبی برای اوقات فراغت میهمانان می باشد. از دیگر مزایای این هتل مشهد پارکینگ وسیع و روباز آن است. همین امر، سبب می شود میهمانان تور مشهد که با خودرو شخصی به این هتل مراجعه می کنند، نگرانی از بابت پارک خودرو نداشته باشند.

اتاق هایی با دیزاین چوب در هتل آتور مشهد

هتل 2 ستاره آتور در مشهد دارای اتاق های دوتخته، سه تخته و چهارتخته ای می باشد که بسیار شیک هستند. اتاق های دو تخته برای زوج های جوان، اتاق های سه تخته برای خانواده های کم جمعیت و اتاق های چهار تخته برای گروه های دوستانه، بهترین گزینه ی انتخابی می تواند باشد.

هتل جذاب آتور مشهد در اتاق های خود امکاناتی مانند: یخچال، تلویزیون، مینی بار، سشوار و... را فراهم کرده است. اتاق های این هتل طراحی زیبایی دارند، به گونه ای که با ورود به اتاق، زیبایی و جلوه آن را به خوبی مشاهده خواهید کرد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به نظرات مردم راجع به هتل آتور، این هتل مشهد را بهتر بشناسید.

کافی شاپ و رستوران هتل جذاب آتور در مشهد

هتل نوساز آتور مشهد کافی شاپی دارد که یک مکان دنج و زیبا در هتل محسوب می شود. این مکان بهترین گزینه برای خلوت های دو نفره، و گپ و گفت های دوستانه است. انواع نوشیدنی های سرد و گرم با کیفیتی عالی همراه دسر و نوشدنی ها خنک نیز در کافی شاپ هتل سرو می گردد.

رستوران هتل دیدنی آتور مشهد نیز دارای فضای متفاوتی است که با ورود به رستوران، قابل مشاهده است. این رستوران، در طبقه منفی یک هتل طراحی شده است و راه ورودی رستوران، در کنار ورودی اصلی هتل قرار دارد. به همین دلیل علاوه بر میهمانان مقیم هتل، مردم عادی نیز می توانند از رستوران استفاده نمایند. در رستوران هتل مذکور، غذاهای عربی و ایرانی به صورت منو انتخابی سرو می شود.

مکان های مجاور این هتل مشهد

آدرس هتل آتور مشهد را یادداشت نموده و همراه خود داشته باشید، زیرا در مواقع اضطراری ( گم شدن ) می تواند کمک کند تا این هتل مشهد را زودتر بیابید. به دلیل موقعیت مکانی خوب هتل، شما به بازار بلور و بازار ساعت که یکی از عمده ترین بازارهای ساعت مشهد با برند های مختلف است، دسترسی خواهید داشت.

هتل آتور مشهد یک هتل ایده آل در بین هتل های دوستاره می باشد. از این رو می توان تور هتل آتور مشهد از شیراز را نیز پیشنهاد کرد که قطعا توری مقرون به صرفه را برای شهروندان استان فارس رقم می زند. اما لازم به ذکر است که هتل های دو ستاره با کیفیت مانند هتل ایثار رضوی مشهد و یا هتل هانی پارس مشهد نیز وجود دارد که اغلب مورد مقایسه و هم تراز با هتل آتور قرار می گیرند و می توانند دیگر پیشنهاد مناسب محسوب شوند.

فاصله هتل آتور مشهد تا حرم چقدر است؟

با اقامت در هتل آتور مشهد می توانید پس از طی زمان 12 دقیقه به حرم مطهر رضوی به صورت پیاده دسترسی پیدا کنید. البته که کمی پیاده روی برای برخی از افراد که از شرایط خاص برخودار نمی باشند می تواند لذت بخش نیز باشد.

دلایل رزرو هتل آتور مشهد چیست؟

هتل آتور مشهد را می توان از جمله هتل های با کیفیت در رده هتل های دو ستاره مشهد دانست که به جهت کیفیت خود و اتاق های شیک همواره مورد رزرو زائرین تور مشهد قرار می گیرد. موقعیت مکانی هتل نیز می تواند رضایت مهمانان را به دست آورد.

هر شب اقامت در هتل آتور مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آتور مشهد نسبت به کیفیت بالایی که دارد، قیمت بسیار پایین را به زائرین ارائه می دهد، به گونه ای که می توان آن را از هتل های مشهد قیمت مناسب دانست. هر شب اقامت در اتاق های این هتل با هزینه 130 هزار تومان آغاز و تا 260 هزار تومان ادامه دارد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آتور مشهد وجود دارد؟

در هتل آتور مشهد تنها یک نوع واحد اقامتی به عنوان لوکس تعریف می شود که قیمتی نسبتا بالا تر نسبت به دیگر اتاق های این هتل را دارا می باشد. برای رزرو این احد می توانید در سایت پرشین هتل درخواست ررزو سوئیت رویال چهار تخته را داشته باشید.

هتل آتور مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آتور مشهد تمامی امکاناتی که هتل های دو ستاره در خود ایجاد کرده اند را به بهترین شکل ممکن در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. با وجود این خدمات و امکانات در هتل تا کنون فردی ناراضی اقدام به ترک آن نکرده است. از این شما می توانید در زمان رزرو از هر لحاظ خیالی آسوده را داشته باشید.

آدرس هتل آتور مشهد کجاست؟

هتل آتور مشهد در خیابان پر جنب و جوش امام رضا مشهد قرار دارد که برای دسترسی به آن می بایستی به امام رضای 16 خیابان عنصری مراجعه نمایید.

هتل آتور مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

در اطراف حرم مطهر رضوی اماکن تاریخی و بازار های قدیمی بسیاری قرار گرفته اند که می توانند بهرتین فرصت برای گذراندن اوقات فراغت مهمانان مقیم در هتل آتور مشهد محسوب شوند. مسجد 72 تن، بازار سرشور، بازار بزرگ رضا، حمام مهدی قلی بیگ و ... از جمله این جاذبه ها می باشند.

هتل آتور مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر علاقه مند هستید پیش از رزرو خود از کیفیت هتل آتور مشهد اطمینان کامل را به دست آورید می توانید یا با کارشناسان سایت پرشین هتل تماس حاصل نمایید و یا این هتل را با هتل هایی هم لِول خود مانند هتل ایثار رضوی مشهد و هتل هانی پارس مشهد مورد مقایسه قرار دهید.

قوانین هتل آتور مشهد چیست؟

هتل زیبای آتور مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آتور مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو تور مشهد و هتل مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.9 از 5
خوب 4 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/02/02
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

فرقی بین اتق دو تخته و سه تخته وجود نداشت، فقط پول اضافه گرفتن

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتلش تمیز ولی کمی دوره از حرم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آتور مشهد لابی دنج و راحتی داشت.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل آتور مشهد لابی دنج و راحتی داشت خیلی شیک و تمیز بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.