هتل پارسیس مشهد

3.3 از 5
خوب 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارسیس مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سینگل
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
2,970,000 16%
قیمت 1 شب 2,521,000 تومان
دبل/توئین
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
3,740,000 16%
قیمت 1 شب 3,176,000 تومان
سوئیت دو تخته پرنسس
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,620,000 16%
قیمت 1 شب 3,924,000 تومان
اتاق سه تخته (تریپل)
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
4,730,000 16%
قیمت 1 شب 4,017,000 تومان
آپارتمان یکخوابه چهارتخته رویال
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
7,040,000 16%
قیمت 1 شب 5,981,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
پذیرایی در بدو ورود
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت در لابی
رستوران
مناسب معلولین
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
ترانسفر
مینی بار
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار شارستان- بلوار امیرالمومنین
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
6 دقیقه
29 دقیقه
2452 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
6 دقیقه
32 دقیقه
2637 متر
بیمارستان قائم (عج)
13 دقیقه
72 دقیقه
5984 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
16 دقیقه
1333 متر
بیمارستان امید
11 دقیقه
72 دقیقه
5985 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پارسیس مشهد یکی از لوکس ترین هتل‌ های مشهد به عنوان یک هتل پنج ستاره است. این هتل در سال 1395 با ساختمانی 12 طبقه در بلوار شارستان، بلوار امیر المومنین احداث گردید. هتل به سبب امکانات رفاهی مجلل و فاصله ی دوازده دقیقه‌ ای تا حرم ثامن الحجج (ع) باعث شده تا زائران بسیاری را به سمت خود جلب کند. شما می توانید با سفر تور هوایی مشهد یکی از خاص ترین و بهترین سفر های زارتی را انجام دهید. 

هتل پارسیس مشهد دارای لابی زیبا و دلبازی است که برای استراحت میهمانان در بدو ورود با وسایلی تجهیز شده است. مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت و ... از جمله این امکانات در لابی هتل می باشند.

تنوع اتاق‌ های هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد 112 باب واحد اقامتی دارد که در 8 طبقه گسترده شده اند. اتاق های هتل شامل سینگل، دابل، دو تخته تویین، سوئیت یک خوابه، سوئیت رویال، کانکت، آپارتمان رویال و سوئیت سه نفره پرنسس می شود. این تنوع اتاق سبب شده تا هر زائر با هر سلیقه بتواند انتخابی راحت داشته باشد.

کلیه ی اتاق های هتل 5 ستاره پارسیس در مشهد با امکاناتی نظیر: دستگاه چای ساز، کمد لباس، یخچال، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، خمیردندان، مسواک، حوله)، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، حمام و ... مجهز شده اند تا میهمانان رفاهی کامل را تجربه نموده و در سفر های بعدی خود نیز این هتل را انتخاب نمایند.

هتل پارسیس مشهد چه خدماتی ارائه می دهد؟

هتل خیره کننده پارسیس یکی از بهترین‌ ها ‌برای تجربه ی اقامتی دلنشین می باشد آن هم به دلیل ارائه ی خدماتی مانند: فضای بازی برای کودکان، چایخانه سنتی و سالن آمفی تئاتر می باشد. عجله نکنید، امکانات هتل به این موارد ختم نمی شود؛ بلکه امکانات دیگری نیز دارد.

از دیگر امکاناتی که در این هتل زیبا و 5 ستاره مشهد به میهمانان ارائه می شود، می توان به فروشگاه صنایع دستی و سوغات، سالن ماساژ برای ریلکس کردن، حمام ترکی برای تمیزی بیشتر، خدمات برای معلولین و جانبازان، فست فود، لباسشویی یا لاندری، سونا جهت دفع سم از بدن، جکوزی و ... اشاره کرد.

رستوران مجلل هتل پارسیس در مشهد چه غذایی ارائه می دهد؟

هتل خیره کننده پارسیس مشهد دارای رستورانی با دیزاین لوکس می باشد. در این سالن غذاخوری هتل سرو صبحانه به صورت بوفه با تنوع بالا انجام می شود. سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای وعده ی ناهار و شام در محیطی مجلل و پاکیزه از دیگر ویژگی های رستوران این هتل به شمار می رود.

فضای تمیز رستوران هتل جذاب پارسیس سبب شده تا میهمانان از صرف غذا نهایت لذت را ببرند. رستوران هتل با استفاده از کادر مجرب و کارآزموده برای پذیرایی و آشپزهای حرفه ‌ای برای طبخ غذا سعی کرده تا خدمات غذایی را به بهترین نحو ارائه نماید تا میهمانان هتل مشکلی نداشته باشند.

هتل پارسیس مشهد به کجا نزدیک است؟

این هتل زیبای مشهد به مکان هایی همچون: پارک وحدت، مجتمع تجاری آرمان (زیباترین مرکز خرید پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات)، بازار هفده شهریور، حرم مطهر و ... دسترسی خوبی دارد. همین عوامل سبب شده تا در میان دیگر هتل های مشهد جایگاهی برای خود کسب نماید.

هتل پاریس مشهد به تنهایی می تواند سفری بی نظیر و اقامتی دلشین را برای شما عزیزان فراهم کند، به گونه ای که رضایت کامل را از شما دریافت خواهد کرد. اما با این حال پیشنهاد می شود تا هتل هایی مانند هتل هما مشهد و هتل الماس 2 مشهد را نیز مورد ببررسی قرار دهید. اینگونه می توانید مطابق با سلیقه خود هتلی برتر را انتخاب کنید. 

فاصله هتل پارسیس مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل پارسیس مشهد تا حرم مطهر بسیار کم بوده به گونه ای که با 5 دقیقه پیاده روی می توان به آستان امام مهربانی ها رسید. همین امر سبب شده تا زائران تور مشهد از شیراز، رغبت بیشتری به رزرو این هتل مشهد داشته باشند.

دلایل رزرو هتل پارسیس مشهد چیست؟

هتل پارسیس در مشهد به دلیل نزدیک بودن به حرم، نزدیک بودن به آستان امامزاده محمد (ع) معروف به گنبد خشتی، تنوع اتاق های بالا همراه با کیفیت مطلوب، امکانات رفاهی و ... از جمله دلایل رزرو این هتل مشهد نزدیک حرم است.

هر شب اقامت در هتل پارسیس مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل 5 ستاره پارسیس در شهر بهشت بسیار معقول بوده و برای تمامی زائران امام هشتم قابل رزرو است.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل پارسیس وجود دارد؟

هتل پارسیس در شهر مشهد دارای سوئیت های 1 خوابه، آپارتمان های کانکت و ... می باشد که از لوکس ترین سوئیت های این هتل مشهد به شمار می رود. لازم به ذکر است هیچکدام از اتاق های ذکر شده چشم اندازی رو به حرم ندارند که برای این امر می توانید اتاق های هتل الماس 2 مشهد را رزرو کنید که برخی از اتاق هایش رو به حرم هستند.

هتل پارسیس چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عالی پارسیس امکانات فوق العاده ای را در اختیار گردشگران می گذارد که از جمله آن ها می توان به سالن همایش، رستوران و کافی شاپ های متعدد، خدمات و امکانات ویژه جانبازان و معلولین، سرویس رفت و برگشت به حرم، آسانسور و ... اشاره کرد. متاسفانه هتل فاقد مجموعه آبی می باشد.

آدرس هتل پارسیس مشهد کجاست؟

هتل پارسیس شهر مشهد در بلوار شارستان، بلوار امیرالمومنین واقع شده است. این هتل دسترسی مطلوبی به اماکن تاریخی و مکان های دیدنی مشهد دارد.

هتل پارسیس به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل لوکس پارسیس به خانه تاریخی داروغه بسیار نزدیک است که یکی از آثار ملی محسوب می شود. خانه تاریخی توکلی هم از دیگر اماکن تاریخی نزدیک به هتل پارسیس می باشد.

هتل پارسیس مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب پارسیس مشهد، امکانات بالایی داشته که سبب جلب رضایت زائران شده است. ولی از هتل هایی که تشابه بسیاری به این هتل مشهد دارند می توان به هتل قصر الضیافه، هتل مدینه الرضا و ... اشاره کرد. البته رزرو هتل هما مشهد برای کسانی توصیه می شود که می خواهند از هیاهو و شلوغی شهر دور باشند.

قوانین هتل پارسیس چیست؟

هتل زیبای پارسیس در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل پارسیس مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.5از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3.3از 5
ارزش خرید 3.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.3 از 5
خوب 4 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

چه جوری به این هتل 5 ستاره دادن هتل در حد 3 ستاره بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاق هتل پارسیس مشهد خوب و كيفيت غذا عالی بود. از اقامت در این هتل لذت بردم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل پارسیس مشهد بسیار شیک و مجلل بود و من و همسرم از اقامت در این هتل راضی بودیم.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

دنبال هتل خوب میگشتم و هتل پارسیس مشهد هتل خوبی بود و از اون چیزی که فک میکردم و سرچ زده بودم بهتر بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.