هتل الماس 2 مشهد

3.8 از 5
خوب 15 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل الماس 2 مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
یک تخته یاقوت
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
4,290,000 36%
قیمت 1 شب 2,750,000 تومان
سینگل الماس
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
4,290,000 26%
قیمت 1 شب 3,190,000 تومان
دو تخته دبل یاقوت
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
6,435,000 37%
قیمت 1 شب 4,070,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
8,600,000 34%
قیمت 1 شب 5,720,000 تومان
امپریال جونیور (تمدن هند)
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
7,865,000 24%
قیمت 1 شب 6,050,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر حرم رایگان
مجموعه آبی رایگان
پارکینگ رایگان
پذیرایی در بدو ورود
سالن بندسازی رایگان
گشت شهری رایگان
ترانسفر استقبال رایگان
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
ترانسفر
استخر
رستوران
سونا
کافی شاپ
استقبال و بدرقه
اینترنت در لابی
سرویس حرم
پارکینگ در هتل
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : مشهد- خیابان امام رضا - نبش امام رضا 20
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
14 دقیقه
1130 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
63 دقیقه
5212 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
45 دقیقه
3754 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
31 دقیقه
2595 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
44 دقیقه
3644 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

قوانین و مقررات هتل الماس 2 مشهد چیست؟

هتل الماس 2 مشهد مانند هر هتل دیگری قوانین خاص خود را دارد که شامل ممنوع بودن کشیدن سیگار مگر در فضاهای مجاز، مجاز نبودن ورود حیوانات خانگی و موظف بودن مسافر به اجرای ساعت ورود و خروج

ساعت ورود و خروج (تحویل و تخلیه) اتاق های هتل الماس 2 مشهد؟

ساعت ورود به اتاق هتل الماس 2 مشهد 14 عصر و ساعت خروج از هتل 12 ظهر می باشد که این ساعت ورود و خروج در تمامی هتل های ایران و جهان یکسان است.

قوانین کنسلی هتل الماس 2 مشهد چیست؟

زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

شرایط پذیرش کودک در هتل الماس 2 مشهد چیست؟

هتل الماس 2 کودکان زیر 4 سال را به صورت رایگان، و بالای 4 تا 6 سال را به صورت نیم بهاء و بالای 7 سال را به صورت یک فرد بزرگسال در پذیرش محاسبه می کند.

قیمت و هزینه رزرو هتل الماس 2 چقدر است؟

هزینه رزرو هتل الماس 2 از شبی حدود 3 میلیون و 500 هزارتومان شروع می شود که این هزینه ها تا بیش از 10 میلیون نیز افزایش خواهد داشت، همچنین در ایام پیک این قیمت ها دستخوش تغییر خواهد بود توصیه می کنیم با مراجعه به بخش اتاق ها و سپس انتخاب تاریخ ورود و خروج قیمت های دقیق را مشاهده نمایید.

مشخصات اتاق های هتل الماس 2 مشهد چیست؟

هتل الماس 2 بیش از 200 اتاق دارد که هر کدام از آن ها طبق الماس هر کشور طراحی شده اند،مشخصات اتاق های این هتل شامل  قیستا سوئیت، سوئیت پرزیدنت، سوئیت هانی مون رویال با جکوزی، کانکت، امپریال، اتاق جونیور، دبل یاقوت و اتاق سه تخته می شود.

امکانات و ویژگی های هتل الماس 2 مشهد چیست؟

هتل الماس 2 دارای امکانات و ویژگی های بسیاری می باشد که می توان به مجموعه آبی، سالن بدنسازی، تالارهای مجلل، رستوران های مختلف، پارکینگ، آسانسور، اینترنت، کافی شاپ، روف گاردن، کافه سنتی، ترانسفر رایگان فرودگاهی و ترانسفر به حرم مطهر و ... اشاره کرد.

چگونه می توانم هتل الماس 2 مشهد را از پرشین هتل آنلاین رزرو کنم؟

رزرو هتل از سایت پرشین هتل بسیار آسان است، کافیست وارد سایت شوید و پس از انتخاب اتاق و تاریخ و ورود و خروج رزرو خود را نهایی کنید. پس از پرداخت وجه هتل از طریق درگاه بانکی واچر یا همان سند اقامت را به صورت آنی دریافت خواهید کرد

رزرو هتل الماس 2 مشهد از پرشین هتل چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

نظر مسافران درباره هتل الماس 2 مشهد چگونه است؟

هتل الماس 2 یک هتل پنج ستاره و قیمت مناسب است که بیشتر نظرات مسافران درباره آن مثبت بوده است، به ندرت نظرات منفی درباره این هتل مشهد دیده می شود که آن هم بسته به سلیقه افراد می تواند بهتر یا بدتر باشد.

رستوران های هتل الماس 2 چه منویی دارند؟

رستوران های هتل الماس 2 مشهد غذاهای متنوعی سرو می کنند که شامل غذاهای سنتی، غذاهای بین المللی، غذاهای عربی و ... در رستوران های گردان، روف گاردن و فیروزه می شود همچنین کافی شاپ های مختلف در هتل نیز ذائقه میهمانان را به خوبی برطرف می کند.

سرویس بهداشتی هتل الماس 2 ایرانی است یا فرنگی؟

هتل الماس 2 مشهد در داخل تمامی اتاق های خود سرویس بهداشتی فرنگی طراحی کرده و در راهرو هر طبقه، یک سرویس بهداشتی ایرانی جایگذاری نموده است.

هتل الماس 2 مشهد اتاق وی آی پی دارد؟

بله اتاق های ویژه هتل الماس شامل سوئیت های امپریال با تمدن های مختلف، سوئیت هانی مون یا فیستا سوئیت جزء اتاق های ویژه این هتل هستند.

وعده های غذایی هتل الماس 2 مشهد چیست؟

وعده های غذایی هتل الماس 2 شامل صبحانه، ناهار و شام می شود که فقط صبحانه به صورت رایگان بر روی اتاق ها وجود دارد و هزینه ناهار و شام توسط میهمان باید پرداخت گردد.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل الماس دو مشهد چیست؟

کلوپ بدنسازی، خدمات اسپا و ماساژ، سالن زیبایی، استخر، سونا و جکوزی، فضای بازی برای کودکان و ... از امکانات ورزشی و تفریحی در این هتل هستند.

امکانات برگزاری همایش هتل الماس 2 مشهد چیست؟

در تمامی سالن ها و تالارهای هتل امکاناتی همچون استیج، پروژکتور، بهترین سیستم صوتی و ... وجود دارد تا همایش ها و مراسم های عروسی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

فاصله هتل الماس دو تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل الماس 2 تا حرم حدود 8 دقیقه با خودرو می باشد که البته ترانسفر حرم مطهر از این هتل به صورت رایگان انجام می شود.

هتل الماس 2 مشهد چشم انداز رو به حرم دارد؟

تعداد خیلی محدودی از اتاق های این هتل مشهد چشم اندازی رو به حرم مطهر دارند.

فاصله هتل الماس دو مشهد تا نزدیکترین مراکز درمانی و بیمارستان ها چقدر است؟

بیمارستان موسی بن جعفر دقیقا مقابل هتل الماس 2 مشهد واقع شده و تا درمانگاه امام حسین علیه السلام هم فاصله ای 10 دقیقه ای با خودرو دارد.

فاصله هتل الماس دو تا فرودگاه چقدر است؟

فاصله هتل الماس دو تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد 13 دقیقه با خودرو است که جهت دسترسی به فرودگاه می توانید از میدان بسیج سوار مترو شده و در ایستگاه فرودگاه پیاده شوید.

مراکز خرید نزدیک هتل الماس دو کدامند؟

از مراکز خرید نزدیک هتل می توان به بازار بلور، بازار ساعت، بازار رضا و ... اشاره کرد.

آیا الماس 2 مشهد برای ماه عسل مناسب است؟

بله این هتل برای زوجین عزیز یک هدیه ویژه در نظر گرفته که با رزرو فیستا سوئیت یا هانی مون رویال می توانید اقامتی فراموش نشدنی را تجربه کنید.

دسترسی هتل الماس دو به حمل و نقل عمومی و مترو چگونه است؟

دسترسی این هتل به سیستم حمل و نقل عمومی همچون ایستگاه مترو، ایستگاه اتوبوس و پایانه مسافربری مشهد بسیار عالی است. زیرا فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس 2 دقیقه پیاده روی و تا ایستگاه مترو حدود 10 دقیقه پیاده روی است.

هتل های مشابه هتل الماس دو کدامند؟

از هتل هایی که مشابه هتل الماس 2 هستند می توان به هتل درویشی مشهد، هتل قصر طلایی مشهد و هتل قصرالضیافه قدس مشهد اشاره نمود.

معرفی هتل

معرفی هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد یکی از بهترین هتل های پنج ستاره در این شهر می باشد. این هتل لوکس مشهد به دلیل موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی بی نظیر مورد توجه زائرین عزیز قرار گرفته است. هتل الماس 2 مشهد سال 1396 در خیابان امام رضا 20 افتتاح گردید و دارای 25 طبقه و 217 اتاق می باشد. انتخاب این هتل و اقامت در آن برای زائرین تور مشهد با قطار می تواند بهترین تصمیم شما برای اقامت در شهر مشهد محسوب شود. نمای زیبا به همراه تنوع بالا در ایجاد واحد های اقامتی هتل، هر فردی را برای یک بار اقامت در آن ترغیب خواهد کرد.

لابی هتل الماس 2 مشهد

لابی هتل الماس 2 از دو قسمت  نشیمن و فروشگاهی  تشکیل شده است. در لابی هتل امکانات بسیار پیشرفته ای در نظر گرفته شده تا رفاه میهمانان در بدو ورود تامین شود. سیستم تهویه مطبوع، مبلمان و تلویزیون صفحه تخت تنها بخشی از امکانات موجود در لابی این هتل مشهد هستند. در لحظه ورود  به هتل الماس 2 مشهد با استقبال گرم  کارکنان تشریفات و پذیرایی ولکام در لابی هتل رو به رو می شوید که  خستگی از وجودتان  خارج می شود. با وارد شدن به لابی این هتل مشهد چشمتان به آبنمای نوشتاری و زیبای این هتل می خورد که ورود شما را خوش آمد می گوید.

اتاق های هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد اتاق های خود را بسیار متنوع و بی نظیر طراحی کرده که هر فردی می تواند با هر سلیقه و مطابق با علایق خود اتاق مد نظر را رزرو نماید. این اتاق ها با توجه به طراحی دکوراسیون به سبک کشور های مختلف تقسیم بندی می شوند. طراحی سوئیت ها و اتاق های هتل به گونه ای است که شاید چشمان شما خیره بماند.

هتل الماس 2 مشهد در طبقه 3 و 4 تمدن ترکیه را دارد.  طبقه 4 و 5 این هتل هم مربوط به سبک ایتالیا می باشد. طبقه 6 و 7 این هتل به الماس هند (مشهور به آگرا) اختصاص داده شده است. طبقه 8 هتل الماس 2 مشهد نیز طراحی سبک آفریقا دارد. در طبقه 9 و 10 سبک تمدن کشور تایلند حاکم بوده و در طبقات 11 و 12 تمدن روسیه دیده می شود. طبقات 13 و 14 مشهور به تمدن عرب ها می باشد.

در هتل مجلل الماس 2 مشهد اتاق ها با دیزاین فوق العاده شیک و لاکچری طراحی شده اند. اتاق های سینگل برای کسانی که یک نفر هستند مناسب است و امکان پذیرایی دو نفر را نیز دارد. اتاق های دو تخته الماس با سبک معماری تمدن ها با متراژ 28 متر دارای امکانات رفاهی عالی می باشد که ضیافت یک اقامت فوق العاده را فراهم می کند.

اتاق های کانکت این هتل مشهد با سبک معماری تمدن ها با یک درب به هم متصل هستند که برای مهمانانی دو خانواده می باشند و می خواهند رفت و آمد راحتی داشته باشند مناسب است. اتاق های برلیان هتل دارای یک تخت دو نفره با طراحی و دیزاین خاص می باشد. ناکفته نماند که این اتاق ها متاسفانه دید به بیرون ندارند و پنجره ها مشجر است که وجود وان جکوزی این نقص را برطرف کرده است.

اتاق های هانی مون هتل الماس 2 مشهد را برای زوج های جوانی که به منظور ماه عسل به این هتل می آیند طراحی شده اند. اتاق هانی مون با متراژ 30 متر از فضای بسیار خوبی برخوردار است. از جمله امکانات در این اتاق ها می توان به کابین دوش، جکوزی، صندوق امانات الکترونیکی، میزآرایش و مطالعه و سیستم سرمایش و گرمایش اشاره نمود. همچنین این اتاق چشم اندازی به بیرون ندارد.

سوئیت های پرزیدنت هتل الماس 2 مشهد دارای امکانات  ویژه تر و طراحی فوق العاده تری نسبت به دیگر واحد های اقامتی در این هتل می باشد. اگر به دنبال یک واحد اقامتی فوق العاده در این هتل هستید ما سوئیت های پرزیدنت را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید اقامتی رویایی را به همراه عزیزان خود در این سوئیت ها تجربه کنید.

رستوران های هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد با توجه به ذائقه و سلیقه میهمانان رستوران ها و کافی شاپ های متعددی را طراحی نموده است. رستوران های این هتل مشهد تمامی غذاهای خود را به صورت بوفه ارائه می دهند. البته در شرایط فعلی (ویروس کرونا) غذاها به صورت وکیوم یا توسط خود پرسنل رستوران سرو می شود.

رستوران فیروزه

رستوران فیروزه که در طبقه 17 هتل واقع شده و با طراحی منحصر به فرد خود چشم اندازی زیبا به حرم امام رضا (ع) و شهر زیبای مشهد را دارا می باشد. در این رستوران فوق العاده که تم آن به رنگ سفید و فیروزه ای است، احساس آرامش خواهید کرد. میز و صندلی های مجلل همراه با پرده هایی هماهنگ شبب ساز محیطی دلنشین شده اند.

رستوران گردان

رستوران گردان پاناروما هتل زیبای الماس 2 مشهد واقع در بام هتل مکانی مجلل و با شکوه در بلندای شهر بهشت قرار گرفته است. این رستوران دارای چشم اندازی 360 درجه از شهر و حرم مطهر رضوی می باشد که بهترین مکان برای پذیرایی از مهمانان و ضیافت شام شهروندان محسوب می شود.

رستوران روف گاردن

کافه رستوران روف گاردن هتل الماس 2 در طبقه 19 هتل واقع شده که چشم انداز زیبا به حرم و شهر مشهد را دارد. این رستوران انواع غذاهای سنتی ،انواع نوشیدنی سرد و گرم را با بهترین کیفیت در اختیار مهمانان قرار می دهد. شما می توانید در فضایی شیک و مدرن به صرف بهترین غذاهای سبک و لذیذ بپردازید.

کافی شاپ هتل الماس 2 مشهد، دنج و لاکچری

کافی شاپ هتل 5 ستاره الماس 2 مکانی دنج و بی نظیر برای گذراندن اوقاتی آرامبخش در این هتل می باشد. این کافی شاپ در هتل به نام یاقوت در طبقه فوقانی لابی شناخته می شود که به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از مهمانان ارجمند هتل است. شما می توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم، انواع قهوه، کیک و غذاهای فرنگی را در این مکان صرف کنید. 

در هتل الماس 2 مشهد چه امکاناتی برای تفریح و رفاه مهمانان وجود دارد؟

هتل الماس 2 مشهد دارای امکانات رفاهی بی نظیری می باشد. علاوه بر امکانات رفاهی مدیریت این هتل با ایجاد امکانات تفریحی سعی دارد تا رضایت مهمانان خود را از هر نظر کسب کند. مجموعه آبی و خدمات اسپا از جمله خدمات و امکانات تفریحی و فوق العاده در این هتل محسوب می شود.

استخر و مجموعه آبی هتل لاکچری الماس 2 یکی از بزرگترین استخرها در بین  هتل های پنج ستاره مشهد می باشد. میهمانان عزیز می توانند با مراجعه به مجموعه آبی این هتل از بخش هایی نظیر سونا خشک، سونای بخار و جکوزی (روزانه 2 ساعت رایگان) استفاده کنند. همچنین با مراجعه به مرکز اسپا هتل الماس 2 متوجه خواهید شد که  انواع ماساژها و مراقب های پوستی را می توانید در این مجموعه استفاده نماید.

اگر از مشکلات پوستی رنج می برید و یا می خواهید از درمان های حرفه ای بدن بهره مند شوید این مرکز اسپا بهترین مکان برای شما در هتل می باشد. لازم به ذکر است استفاده از استخر و سونا و سالن بدنسازی برای میهمانانی که چند شب در این هتل اقامت دارند به طور رایگان ارائه می شود.

امکانات رفاهی دیگر در هتل الماس 2 مشهد

میهمانان در قسمت فروشگاهی این هتل مشهد می توانند در کمترین زمان با کیفیت ترین کالاها و سوغاتی ها را برای خانواده خود تهیه نمایند. هتل الماس 2  تمام امکانات رفاهی و خدماتی میهانان را مهیا نموده تا میهمانان سفری عالی، شاد و بی نظیری را تجربه نمایند. این هتل شهر بهشت با امکانات عالی انتخابی مناسب برای آن دسته از عزیزانی است که به دنبال یک هتل درجه یک و نوساز می باشند. اگر می خواهید بدون هیچگونه کمبودی، اقامتی رویایی را برای خود و عزیزانتان به ارمغان آورید پیشنهاد ما به شما این هتل می باشد.

هتل منحصر به فرد الماس 2 شهر مشهد برای کسانی که با خودروی شخصی به این شهر سفر می کنند پارکینگ طبقاتی در نظر گرفته است. شما می توانید با اقامت در این هتل، خودروی خود را توسط کارکنان هتل با آسانسورهای مخصوص حمل خودرو به پارکینگ منتقل کنید. اگر به دنبال هتل هایی تقریبا هم رده و یا حتی بهتر از این هتل هستید، پیشنهاد می کنم هتل روتانا مشهد و هتل هما مشهد را مورد بررسی قرار دهید. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.1از 5
آرامش محیط 3.9از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 15 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

آسانسور ها خاموش و میهمانان در عذاب، چندین بار از پله ها آمدیم پایین، رزروشن بی توجه به اعتراضها، صورت حسابها تکراری و به ضرر میهمان، مدیریت ضعیف،

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

رفتار بسيار زشت پرسنل در هنگام چك اتاق وقتي اتاق و تحويل داديم خانمي كه مسئول چك اتاق بودند بسيار با لحن بي ادبانه و زشت به ما گفتند شما حوله هاي كوچك مارو برداشتيد اون هم حوله بی ارزش و دست چندم و از ما خسارت گرفتن. اون هم براي مسافري كه شبي ٥ ميليون تومن براي اقامت پرداخت كرده اين رفتار بسيار غير حرفه اي بوده و بي احترامي محرز به مشتري و مسافر است

تاریخ ورود : 1402/6/23
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام خداروشکر خودم وخانواده راضی بودیم ازهتل

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل بسیار خوب و تمیزی هست. به حرم نزدیکه. برای خرید سوغاتی هم شعبه مرکزی بهرامن نزدیک بود که این عالیه. صبحانه بسیار مفصل و خوبی داره که واقعاً چیزی کم نداشت. انشاالله برای سال دیگه هم اگه امام رضا بطلبه، من همین هتل رو انتخاب می کنم.

تاریخ ورود : 1401/12/28
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاق برلیان وسینکل پنجره دید نداشت وما درجریان نبودیم

تاریخ ورود : 1401/12/16
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام متاسفانه زمان رزرو يكي از كارمندان هتل به نام خانم يگانه رفتار خوبي نداشتن و اصلا پاسخگو نبودن و بابت امكانات اتاقها هم قسمت رزرواسيون اطلاعات كافي نداشتن

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام. من به همراه خانواده امسال چند روزی مهمان هتل الماس 2 بودم. یه نکته که به نظرم از نظر ایمنی خیلی مهمه اینه که پنجره های اتاقی که ما در آن اقامت داشتیم از سمت پایین باز میشد و این برای کسانی که بچه کوچک دارند میتونه خیلی خطرناک باشه و خطر سقوط کودکان جدی هست. به نظرم در طراحی پنجره ها به این نکته دقت نشده. ارتفاع پنجره ها بالاست ولی کودکان بازیگوش براحتی میتونن بوسیله میز یا مبل و صندلی خودشون رو به کنار پنجره برسونن. لطفاً این موضوع رو به مهمانان تان اطلاع دهید.

تاریخ ورود : 1401/3/3
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی عالی بود از اقامت راضی بودم هتل الماس 2 رو پیشنهاد میکنم.

تاریخ ورود : 1400/8/24
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کف اتاق ها شدیدا کثیف بود و توی دو شبی که ما اقامت داشتیم اتاق رو تمیز نکردند به شدت بوی غذا توی اتاق میومد مخصوصا صبحا که به علت تهویه نامناسب هتل بود خدمات مودب و خوش برخورد بودند صبحانه خوبی داشت هتل بدی نبود ولی ارزش شبی ۱۵۰۰ رو واقعا نداشت

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

من در عرض چنددقیقه برنامه ی سفرم تغییر کرد و میخواستم فقط تاریخ رو یک شب به جلو بندازم که بهم گفته شد باید هزینه ی یک شب را بدهی ، من ازین طرز برخورد اصلا راضی نبودم ، چون نمیخواستم کنسل کنم و پولمو پس بگیرم ، فقط یه تغییر تاریخ یک شب جلوتر داشتم و همین مسئله باعث میشه که دیگه ازین طریق رزروهتل نداشته باشم . موفق باشید

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود اما بهتر هم میتونه باشه

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

ما اولین سفرمون رو در هتل الماس 2 مشهد اقامت داشتیم که از همه لحاظ برای ما خوب بود. کیفیت غذا و نزدیک بودن به حرم هم متوسط بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

به نظر من این هتل رو در برابر قصر طلایی بزاریم هیچی نیست. توقع من اونجوری که از هتل 5 ستاره الماس2 داشتم برآورده نشد. فقط میشه گفت برای اقامت مناسبه و در طبقات هتل طراحی خوبی پیاده شده

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام اول از همسرم تشکر می کنم که هتل الماس 2 پنج ستاره مشهد رو رزرو کرد تا بهترین اقامت در مشهد داشته باشیم. همه چی اوکی بود نظافت اتاق، کیفیت غذا و صبحانه عاااالی بودن

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا هتل خوبی نیست من که راضی نبودم برخورد کارکنان بسیار بد بود. به کسی توصیه نمیکنم این هتل الماس رو رزرو کنن تنها نقطه مثبت هتل به نظر من کیفیت غذاهاش بود همین

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.