هتل الماس 2 مشهد

3.8 از 5
خوب 15 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل الماس 2 مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
یک تخته یاقوت
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
42,900,000 93%
قیمت 1 شب 3,240,000 تومان
سینگل الماس
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
42,900,000 92%
قیمت 1 شب 3,625,000 تومان
دو تخته دبل یاقوت
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
64,350,000 93%
قیمت 1 شب 4,505,000 تومان
امپریال جونیور (تمدن روسیه)
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
78,650,000 92%
قیمت 1 شب 6,595,000 تومان
سوئیت هانی مون
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
101,530,000 92%
قیمت 1 شب 8,795,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر حرم رایگان
مجموعه آبی رایگان
پارکینگ رایگان
پذیرایی در بدو ورود
سالن بندسازی رایگان
گشت شهری رایگان
ترانسفر استقبال رایگان
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
ترانسفر
استخر
رستوران
سونا
کافی شاپ
استقبال و بدرقه
اینترنت در لابی
سرویس حرم
پارکینگ در هتل
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : مشهد- خیابان امام رضا - نبش امام رضا 20
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
14 دقیقه
1130 متر
حرم مطهر (ورودی باب الجواد)
2 دقیقه
16 دقیقه
1360 متر
حرم مطهر (ورودی طبرسی)
6 دقیقه
26 دقیقه
2162 متر
حرم مطهر (ورودی شیرازی)
4 دقیقه
24 دقیقه
1980 متر
حرم مطهر (ورودی نواب صفوی)
4 دقیقه
22 دقیقه
1814 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

چگونه می توانم هتل الماس 2 مشهد را رزرو کنم؟

جهت رزرو هتل الماس 2 مشهد با تخفیف کافیست وارد سایت پرشین هتل شوید و با انتخاب تاریخ ورود و خروج و نوع اتاق و تعداد نفرات، رزرو خود را انجام دهید

نظرات مسافران قبلی در مورد هتل الماس 2 مشهد چگونه است؟

هتل الماس 2 یک هتل پنج ستاره و قیمت مناسب است که بیشتر نظرات مسافران درباره آن مثبت بوده است، به ندرت نظرات منفی درباره این هتل مشهد دیده می شود که آن هم بسته به سلیقه افراد می تواند بهتر یا بدتر باشد

آیا پارکینگ در هتل الماس 2 موجود است؟

بله، هتل الماس دو مشهد پارکینگ بسیار خوبی را برای میهمانان خود طراحی کرده تا دغدغه جای پارک خودرو نداشته باشند

قوانین مربوط به پذیرش کودکان در هتل الماس 2 چیست؟

هتل الماس 2 کودکان زیر 4 سال را به صورت رایگان، و بالای 4 تا 6 سال را به صورت نیم بهاء و بالای 7 سال را به صورت یک فرد بزرگسال در پذیرش محاسبه می کند.

آیا امکان ترانسفر فرودگاهی برای هتل الماس 2 مشهد وجود دارد؟

بله، ترانسفر فرودگاهی و ریلی از هتل الماس دو مشهد به صورت رایگان انجام می شود

آیا صبحانه در هتل الماس 2 مشهد رایگان است؟

بله صبحانه هتل الماس 2 مشهد بسیار متنوع است و برای میهمانان به صورت رایگان سرو می شود

هتل الماس 2 چه قدر تا حرم فاصله دارد؟

فاصله هتل الماس 2 تا حرم حدود 10 دقیقه پیاده روی است که باب الرضا و صحن پیامبر اعظم (ع) ورودی شما خواهد بود.

هتل الماس 2 چه نوع اتاق هایی دارد؟

هتل الماس 2 بیش از 200 اتاق دارد که هر کدام از آن ها طبق الماس هر کشور طراحی شده اند،مشخصات اتاق های این هتل شامل  فیستا سوئیت، سوئیت پرزیدنت، سوئیت هانی مون رویال با جکوزی، کانکت، امپریال، اتاق جونیور، دبل یاقوت و اتاق سه تخته می شود.

چه امکاناتی در هتل الماس 2 مشهد ارائه می شود؟

استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، اینترنت، خدمات دربان، لابی، سالن ماساژ، سالن تناسب اندام و ... از امکانات هتل الماس 2 مشهد هستند.

معرفی هتل

معرفی هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد یکی از بهترین هتل های پنج ستاره در شهر مشهد است که در زمان رزرو هتل توجه همه را به سوی خود جلب می کند. دلیل اصلی این توجه، موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی بی نظیر هتل الماس دو مشهد همراه قیمت منصفانه آن است.

هتل الماس دو مشهد سال 1396 در خیابان امام رضا 20 افتتاح گردید و دارای 25 طبقه و 217 اتاق می باشد. انتخاب هتل الماس 2 مشهد برای آن دسته از زائرانی توصیه می شود که هم برای زیارت و هم برای درمان راهی شهر مشهد می شوند. هتل الماس دو مشهد مقابل بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قرار گرفته و دسترسی خوبی به ایستگاه مترو دارد.

یکی دیگر از مسائلی که در زمان رزرو هتل مشهد مورد توجه کاربران قرار می گیرد، فاصله هتل تا حرم است که درباره هتل الماس دو مشهد باید بگوییم این هتل در فاصله 10 دقیقه ای تا حرم مطهر قرار گرفته است.

رزرو هتل الماس 2 مشهد با تخفیف ویژه پرشین هتل

رزرو هتل الماس 2 مشهد با تخفیف می تواند یک سفر لوکس همراه قیمت مناسب را برای شما به ارمغان بیاورد. پس مهم است که بدانید از چه سایتی (پرشین هتل) می توانید رزرو هتل الماس دو مشهد با تخفیف را انجام دهید. پرشین هتل با ارائه تخفیف های ویژه برای رزرو هتل مشهد و پشتیبانی 24 ساعته توانسته یکی از بهترین سایت ها جهت رزرو هتل باشد.

نما هتل الماس 2 مشهد

 

آیا صبحانه هتل الماس 2 مشهد متنوع است؟

صبحانه هتل الماس دو مشهد از نظر تنوع بسیار خوب بوده و کیفیت بالای صبحانه هتل الماس 2 مشهد باعث شده تا تمامی میهمانان رضایت کاملی از صرف صبحانه داشته باشند. صبحانه انگلیسی، صبحانه آمریکایی، صبحانه فرانسوی، صبحانه سرد و گرم و انواع نوشیدنی ها در میز بوفه سلف سرویس صبحانه هتل الماس دو مشهد به صورت رایگان در دسترس همه میهمانان خواهد بود.

قیمت هتل الماس دو مشهد برای هر شب چقدر است؟

قیمت هتل الماس 2 مشهد در فواصل زمانی مختلف تغییر می کند و البته نوع اتاق انتخابی هم تاثیر به سزایی در قیمت هتل الماس دو مشهد دارد. ولی به صورت کلی قیمت هتل الماس دو مشهد برای هر شب اقامت حدود 3 میلیون به بالا است که البته در برخی زمان ها این قیمت ارزان تر می شود. پس حتما در زمان رزرو هتل الماس 2 مشهد به تاریخ ورود و خروج خود دقت کنید.

اتاق های هتل الماس 2 مشهد

اتاق یک تخته یاقوت اکونومی پلاس ارزان ترین اتاق هتل الماس دو مشهد است که دلیل ارزان بودن آن نداشتن پنجره است. در داخل اتاق های یک تخته یاقوت اکونومی پلاس امکانات رفاهی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی و حمام با ملزومات اختصاصی هر نفر و ... طراحی شده است.

اتاق یک تخته الماس استاندارد از دیگر اتاق های هتل الماس 2 مشهد می باشد که قیمتی مناسب تر به نسبت سوئیت های رویال یا سوئیت های امپریال دارد. امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی و حمام با ملزومات اختصاصی هر نفر و ... در داخل اتاق های یک تخته الماس استاندارد دیده می شود.

اتاق هتل الماس 2 مشهد

 

هتل الماس 2 مشهد اتاق های خود را بسیار متنوع و بی نظیر طراحی کرده که هر فردی می تواند با هر سلیقه و مطابق با علایق خود اتاق مد نظر را رزرو نماید. این اتاق ها با توجه به طراحی دکوراسیون به سبک کشور های مختلف تقسیم بندی می شوند. طراحی سوئیت ها و اتاق های هتل به گونه ای است که شاید چشمان شما خیره بماند.

هتل الماس دو مشهد در طبقه 3 و 4 اتاق های تمدن ترکیه را دارد. طبقه 4 و 5 این هتل هم مربوط به سبک ایتالیا می باشد. طبقه 6 و 7 این هتل به الماس هند (مشهور به آگرا) اختصاص داده شده است. طبقه 8 هتل الماس 2 مشهد نیز طراحی سبک آفریقا دارد. در طبقه 9 و 10 سبک تمدن کشور تایلند حاکم بوده و در طبقات 11 و 12 تمدن روسیه دیده می شود. طبقات 13 و 14 مشهور به تمدن عرب ها می باشد.

در هتل مجلل الماس 2 مشهد اتاق ها با دیزاین فوق العاده شیک و لاکچری طراحی شده اند. اتاق های سینگل برای کسانی که یک نفر هستند مناسب است و امکان پذیرایی دو نفر را نیز دارد. اتاق های دو تخته الماس با سبک معماری تمدن ها با متراژ 28 متر دارای امکانات رفاهی عالی می باشد که ضیافت یک اقامت فوق العاده را فراهم می کند.

اتاق های کانکت این هتل مشهد با سبک معماری تمدن ها با یک درب به هم متصل هستند که برای مهمانانی دو خانواده می باشند و می خواهند رفت و آمد راحتی داشته باشند مناسب است. اتاق های برلیان هتل دارای یک تخت دو نفره با طراحی و دیزاین خاص می باشد. ناکفته نماند که این اتاق ها متاسفانه دید به بیرون ندارند و پنجره ها مشجر است که وجود وان جکوزی این نقص را برطرف کرده است.

اتاق هتل الماس 2 مشهد

 

اتاق های هانی مون هتل الماس 2 مشهد را برای زوج های جوانی که به منظور ماه عسل به این هتل می آیند طراحی شده اند. اتاق هانی مون با متراژ 30 متر از فضای بسیار خوبی برخوردار است. از جمله امکانات در این اتاق ها می توان به کابین دوش، جکوزی، صندوق امانات الکترونیکی، میزآرایش و مطالعه و سیستم سرمایش و گرمایش اشاره نمود. همچنین این اتاق چشم اندازی به بیرون ندارد.

سوئیت های پرزیدنت هتل الماس 2 مشهد دارای امکانات  ویژه تر و طراحی فوق العاده تری نسبت به دیگر واحد های اقامتی در این هتل می باشد. اگر به دنبال یک واحد اقامتی فوق العاده در این هتل هستید ما سوئیت های پرزیدنت را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید اقامتی رویایی را به همراه عزیزان خود در این سوئیت ها تجربه کنید.

عکس هتل الماس 2 مشهد

تصاویر هتل الماس دو مشهد را جهت آشنایی بصری شما عزیزان گردآوری کردیم تا زوایای مختلفی از اتاق ها،رستوران ها، امکانات و استخر هتل الماس دو مشهد را مشاهده نمایید.

اتاق هتل الماس 2 مشهد

 

رستوران هتل الماس 2 مشهد

 

رستوران هتل الماس 2 مشهد

 

رستوران هتل الماس 2 مشهد

 

لابی هتل الماس 2 مشهد

 

نظرات هتل الماس دو مشهد چگونه است؟

هتل الماس دو مشهد با ارائه خدمات و امکانات مطلوبش توانسته نظر بسیاری از میهمانانش را جلب کند. در بخش نظرات هتل الماس 2 مشهد در پایین صفحه می توانید نظر دقیق میهمانان را بخوانید تا در زمان رزرو هتل الماس دو مشهد تصمیم گیری درستی داشته باشید.

رزرو هتل الماس 2 مشهد آنلاین بهتر است یا حضوری؟

رزرو هتل الماس 2 مشهد به صورت آنلاین مزایای بیشتری به نسبت حضوری دارد. دلیل بهتر بودن رزرو آنلاین این است که شما با گذاشتن 3 دقیقه زمان می توانید اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید و نگرانی برای تکمیل ظرفیت بودن ندارید. اما با مراجعه حضوری شما باید ببینید آیا هتل اتاق خالی دارد یا خیر؛ ضمن اینکه قیمت حضوری برای اقامت بیشتر از هزینه اقامت به صورت آنلاین است.

شماره تماس هتل الماس دو مشهد

جهت رزرو هتل الماس دو مشهد شماره تماس کاربردی ندارد، بهتر است که رزرو هتل الماس 2 مشهد به صورت آنلاین انجام شود تا هم تخفیف ویژه بگیرید و هم با خاطری آسوده سفر کنید.

آدرس هتل الماس دو مشهد

آدرس هتل الماس دو مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 20 است که این موقعیت مکانی عالی باعث شده تا به مکان های درمانی و زیارتی دسترسی راحت داشته باشد. همچنین بازار رضا، بازار سرشور و حرم مطهر هم در فاصله کمی از هتل قرار گرفته اند.

اتاق امپریال هتل الماس 2 مشهد

 

فاصله هتل تا مکان های مهم شهر چقدر است؟

فاصله هتل پنج ستاره الماس دو مشهد تا حرم مطهر که مهم ترین و اصلی ترین مکان شهر مشهد است فقط 10 دقیقه پیاده روی می باشد. فاصله هتل تا بازار رضا هم حدود 8 دقیقه به صورت پیاده و تا بیمارستان موسی بن جعفر (ع) 1 دقیقه پیاده است. دیگر مکان های مهم شهر که نزدیک به هتل هستند به صورت تیتر وار ذکر شده اند :

فاصله تا زیست خاور : 15 دقیقه با خودرو

فاصله تا کوهسنگی : 25 دقیقه با خودرو

فاصله تا پارک ملت : 30 دقیقه با خودرو

فاصله تا طرقبه و شاندیز : 45 دقیقه با خودرو

فاصله هتل الماس 2 تا حرم

فاصله هتل الماس دو مشهد تا حرم مطهر حدود 10 دقیقه پیاده روی تا باب الرضا و صحن پیامبر اعظم (ص) است. همچنین برخی از سوئیت های هتل الماس 2 مشهد چشم اندازی به حرم مطهر دارند که قیمت آن ها گران تر است.

تور مشهد هتل الماس 2 هوایی بهتر است یا زمینی؟

تور مشهد هتل الماس دو به صورت زمینی و هوایی قابل رزرو می باشد که ارزان ترین راه های تور مشهد هتل الماس 2 مشهد، تور مشهد با قطار است. تور مشهد هوایی با اینکه گران تر است اما شما را سریع تر به مشهد می رساند. در هر صورت جهت رزرو آنلاین تور چه هوایی چه زمینی از سایت پرشین هتل اقدام کنید تا تخفیف ویژه ای برای خرید تور مشهد بگیرید.

 

نکات مهم هتل الماس 2 مشهد

از نکته های مهم هتل الماس 2 مشهد ارائه ولکام درینک در بدو ورود است. ضمن اینکه خدمات رایگان اینترنت و پارکینگ و خدمات خانه داری در اختیارتان خواهد بود. نکته مهم دیگر اینکه به هیچ وجه اجازه کشیدن سیگار در داخل اتاق ها و فضای هتل الماس دو مشهد ندارید.

امکانات ویژه هتل الماس 2

استخر هتل الماس دو مشهد از امکانات ویژه هتل به شمار می رود که خدمات ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی و ... را ارائه می دهد. از دیگر امکانات ویژه هتل الماس 2 چیدمان و دیزاین رایگان اتاق برای تولد یا سالگرد ازدواج است.

شرایط رزرو و کنسلی در هتل الماس ۲ مشهد

شرایط خاصی برای رزرو هتل وجود ندارد اما زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

قوانین رزرو هتل الماس 2 مشهد

  1. همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر
  2. داشتن صیغه نامه معتبر با مهر برجسته
  3. رعایت حجاب و شئونات اسلامی
  4. همراه نداشتن حیوان خانگی

اتاق ماساژ هتل الماس 2 مشهد

 

رستوران های هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد با توجه به ذائقه و سلیقه میهمانان رستوران ها و کافی شاپ های متعددی را طراحی نموده است. رستوران های این هتل مشهد تمامی غذاهای خود را به صورت بوفه ارائه می دهند. البته در شرایط فعلی (ویروس کرونا) غذاها به صورت وکیوم یا توسط خود پرسنل رستوران سرو می شود.

رستوران فیروزه

رستوران فیروزه که در طبقه 17 هتل واقع شده و با طراحی منحصر به فرد خود چشم اندازی زیبا به حرم امام رضا (ع) و شهر زیبای مشهد را دارا می باشد. در این رستوران فوق العاده که تم آن به رنگ سفید و فیروزه ای است، احساس آرامش خواهید کرد. میز و صندلی های مجلل همراه با پرده هایی هماهنگ شبب ساز محیطی دلنشین شده اند.

رستوران گردان

رستوران گردان پاناروما هتل زیبای الماس 2 مشهد واقع در بام هتل مکانی مجلل و با شکوه در بلندای شهر بهشت قرار گرفته است. این رستوران دارای چشم اندازی 360 درجه از شهر و حرم مطهر رضوی می باشد که بهترین مکان برای پذیرایی از مهمانان و ضیافت شام شهروندان محسوب می شود.

رستوران روف گاردن

کافه رستوران روف گاردن هتل الماس 2 در طبقه 19 هتل واقع شده که چشم انداز زیبا به حرم و شهر مشهد را دارد. این رستوران انواع غذاهای سنتی ،انواع نوشیدنی سرد و گرم را با بهترین کیفیت در اختیار مهمانان قرار می دهد. شما می توانید در فضایی شیک و مدرن به صرف بهترین غذاهای سبک و لذیذ بپردازید.

کافی شاپ هتل الماس 2 مشهد، دنج و لاکچری

کافی شاپ هتل 5 ستاره الماس 2 مکانی دنج و بی نظیر برای گذراندن اوقاتی آرامبخش در این هتل می باشد. این کافی شاپ در هتل به نام یاقوت در طبقه فوقانی لابی شناخته می شود که به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از مهمانان ارجمند هتل است. شما می توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم، انواع قهوه، کیک و غذاهای فرنگی را در این مکان صرف کنید. 

در هتل الماس 2 مشهد چه امکاناتی برای تفریح و رفاه مهمانان وجود دارد؟

هتل الماس 2 مشهد دارای امکانات رفاهی بی نظیری می باشد. علاوه بر امکانات رفاهی مدیریت این هتل با ایجاد امکانات تفریحی سعی دارد تا رضایت مهمانان خود را از هر نظر کسب کند. مجموعه آبی و خدمات اسپا از جمله خدمات و امکانات تفریحی و فوق العاده در این هتل محسوب می شود.

استخر و مجموعه آبی هتل لاکچری الماس 2 یکی از بزرگترین استخرها در بین  هتل های پنج ستاره مشهد می باشد. میهمانان عزیز می توانند با مراجعه به مجموعه آبی این هتل از بخش هایی نظیر سونا خشک، سونای بخار و جکوزی (روزانه 2 ساعت رایگان) استفاده کنند. همچنین با مراجعه به مرکز اسپا هتل الماس 2 متوجه خواهید شد که  انواع ماساژها و مراقب های پوستی را می توانید در این مجموعه استفاده نماید.

اگر از مشکلات پوستی رنج می برید و یا می خواهید از درمان های حرفه ای بدن بهره مند شوید این مرکز اسپا بهترین مکان برای شما در هتل می باشد. لازم به ذکر است استفاده از استخر و سونا و سالن بدنسازی برای میهمانانی که چند شب در این هتل اقامت دارند به طور رایگان ارائه می شود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.1از 5
آرامش محیط 3.9از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 15 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

آسانسور ها خاموش و میهمانان در عذاب، چندین بار از پله ها آمدیم پایین، رزروشن بی توجه به اعتراضها، صورت حسابها تکراری و به ضرر میهمان، مدیریت ضعیف،

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

رفتار بسيار زشت پرسنل در هنگام چك اتاق وقتي اتاق و تحويل داديم خانمي كه مسئول چك اتاق بودند بسيار با لحن بي ادبانه و زشت به ما گفتند شما حوله هاي كوچك مارو برداشتيد اون هم حوله بی ارزش و دست چندم و از ما خسارت گرفتن. اون هم براي مسافري كه شبي ٥ ميليون تومن براي اقامت پرداخت كرده اين رفتار بسيار غير حرفه اي بوده و بي احترامي محرز به مشتري و مسافر است

تاریخ ورود : 1402/6/23
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام خداروشکر خودم وخانواده راضی بودیم ازهتل

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل بسیار خوب و تمیزی هست. به حرم نزدیکه. برای خرید سوغاتی هم شعبه مرکزی بهرامن نزدیک بود که این عالیه. صبحانه بسیار مفصل و خوبی داره که واقعاً چیزی کم نداشت. انشاالله برای سال دیگه هم اگه امام رضا بطلبه، من همین هتل رو انتخاب می کنم.

تاریخ ورود : 1401/12/28
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاق برلیان وسینکل پنجره دید نداشت وما درجریان نبودیم

تاریخ ورود : 1401/12/16
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام متاسفانه زمان رزرو يكي از كارمندان هتل به نام خانم يگانه رفتار خوبي نداشتن و اصلا پاسخگو نبودن و بابت امكانات اتاقها هم قسمت رزرواسيون اطلاعات كافي نداشتن

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام. من به همراه خانواده امسال چند روزی مهمان هتل الماس 2 بودم. یه نکته که به نظرم از نظر ایمنی خیلی مهمه اینه که پنجره های اتاقی که ما در آن اقامت داشتیم از سمت پایین باز میشد و این برای کسانی که بچه کوچک دارند میتونه خیلی خطرناک باشه و خطر سقوط کودکان جدی هست. به نظرم در طراحی پنجره ها به این نکته دقت نشده. ارتفاع پنجره ها بالاست ولی کودکان بازیگوش براحتی میتونن بوسیله میز یا مبل و صندلی خودشون رو به کنار پنجره برسونن. لطفاً این موضوع رو به مهمانان تان اطلاع دهید.

تاریخ ورود : 1401/3/3
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی عالی بود از اقامت راضی بودم هتل الماس 2 رو پیشنهاد میکنم.

تاریخ ورود : 1400/8/24
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کف اتاق ها شدیدا کثیف بود و توی دو شبی که ما اقامت داشتیم اتاق رو تمیز نکردند به شدت بوی غذا توی اتاق میومد مخصوصا صبحا که به علت تهویه نامناسب هتل بود خدمات مودب و خوش برخورد بودند صبحانه خوبی داشت هتل بدی نبود ولی ارزش شبی ۱۵۰۰ رو واقعا نداشت

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

من در عرض چنددقیقه برنامه ی سفرم تغییر کرد و میخواستم فقط تاریخ رو یک شب به جلو بندازم که بهم گفته شد باید هزینه ی یک شب را بدهی ، من ازین طرز برخورد اصلا راضی نبودم ، چون نمیخواستم کنسل کنم و پولمو پس بگیرم ، فقط یه تغییر تاریخ یک شب جلوتر داشتم و همین مسئله باعث میشه که دیگه ازین طریق رزروهتل نداشته باشم . موفق باشید

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود اما بهتر هم میتونه باشه

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

ما اولین سفرمون رو در هتل الماس 2 مشهد اقامت داشتیم که از همه لحاظ برای ما خوب بود. کیفیت غذا و نزدیک بودن به حرم هم متوسط بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

به نظر من این هتل رو در برابر قصر طلایی بزاریم هیچی نیست. توقع من اونجوری که از هتل 5 ستاره الماس2 داشتم برآورده نشد. فقط میشه گفت برای اقامت مناسبه و در طبقات هتل طراحی خوبی پیاده شده

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام اول از همسرم تشکر می کنم که هتل الماس 2 پنج ستاره مشهد رو رزرو کرد تا بهترین اقامت در مشهد داشته باشیم. همه چی اوکی بود نظافت اتاق، کیفیت غذا و صبحانه عاااالی بودن

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا هتل خوبی نیست من که راضی نبودم برخورد کارکنان بسیار بد بود. به کسی توصیه نمیکنم این هتل الماس رو رزرو کنن تنها نقطه مثبت هتل به نظر من کیفیت غذاهاش بود همین

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.