هتل آپارتمان مهر مشهد

4.2 از 5
خیلی خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان مهر مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
مرتب سازی : همه صبحانه فول بورد بوفه
آپارتمان یکخوابه دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
3,200,000 32%
قیمت 1 شب 2,200,000 تومان
آپارتمان یکخوابه دوتخته
اقامت با فول بورد بوفه
2 نفر
جزییات قیمت
4,500,000 43%
قیمت 1 شب 2,600,000 تومان
آپارتمان یکخوابه سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
4,450,000 26%
قیمت 1 شب 3,300,000 تومان
آپارتمان یکخوابه سه تخته
اقامت با فول بورد بوفه
3 نفر
جزییات قیمت
6,400,000 40%
قیمت 1 شب 3,900,000 تومان
آپارتمان دوخوابه چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
5,500,000 20%
قیمت 1 شب 4,400,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

دید حرم
پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
پذیرایی در بدو ورود
رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
استقبال و بدرقه
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 2، کوچه کربلا
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
6 دقیقه
481 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
55 دقیقه
4563 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
48 دقیقه
4004 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
23 دقیقه
1945 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
47 دقیقه
3894 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان مهر مشهد یکی از هتل آپارتمان های عالی مشهد است که در خیابان امام رضا قرار دارد و برای افرادی که می خواهند در مجاورت حرم مطهر امام هشتم(ع) اقامت نمایند ، گزینه بسیار خوبی در بین هتل آپارتمان های مشهد می باشد به گونه ای که از این هتل تا بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه حدود پنج دقیقه پیاده روی دارد .

هتل آپارتمان مهر مشهد - اتاق ها

با 53 واحد اقامتی در هفت طبقه سال 1380 افتتاح کردید و در سال 1392 مورد بازسازی قرارگرفت. واحد های اقامتی این هتل اعم از آپارتمان های یک و دو خوابه است که دارای سرویس بهداشتی ایرنی و فرنگی هستند . سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطفاء حریق در اتاق های این هتل وجود دارد . آپارتمان های یک خوابه دو نفره این هتل (بدون ظرفیت اضافه) برای زوج های عزیزی که به مشهد سفر می کنند ، مناسب است . خانواده های چهار نفره می توانند در آپارتمان های یک خوابه سه نفره فولبرد که یک نفر ظرفیت اضافه دارند ، اقامت نمایند.

آپارتمان های دو خوابه چهار نفره فولبرد (با دو تخت سینگل و یک تخت دبل) دو نفر ظرفیت اضافه دارند و بنابراین خانواده های شش نفره ای که قصد اقامت در این هتل را دارند می توانند این واحد را انتخاب نمایند . برای خانواده های هشت نفره آپارتمان دو خوابه پنج نفره با سه ظرفیت اضافه پیشنهاد می شود . آپارتمان های یک خوابه پنج نفره فولبرد بدون ظرفیت اضافه بوده و برای خانواده های پنج نفره طراحی شده است . آپارتمان های دو خوابه چهار نفره (با دو تخت سینگل و یک تخت دبل ) ظرفیت اضافه ندارند و قابل استفاده برای خانواده های چهار نفره هستند .

هتل آپارتمان مهر مشهد - امکانات

امکان دسترسی به اینترنت هتل را در تمام بخش های هتل از جمله لابی و اتاق ها فراهم نموده است . خدمات لاندری ، خدمات باربری ، خانه داری و خدمات بیدارباش از خدماتی هستند که این هتل ارائه می کند . پارکینگ ، اتاق چمدان ، نمازخانه ، صندوق امانات و دستگاه واکس کفش از دیگر امکانات این هتل آپارتمان می باشد .

هتل آپارتمان مهر مشهد - رستوران

دارای رستورانی است که با کادری مجرب انواعی از غذا ها را طبخ می نمایند و هر سه وعده صبحانه ، ناهار و شام را به صورت منو بوفه سلف سرویس ارائه می دهد . استفاده از مینی بار با پرداخت هزینه امکان پذیر می باشد . امکاناتی نظیر ویلچر برای معلولین و افراد مسن در این هتل تدارک دیده شده است . پرسنل مجرب هتل آپارتمان مهر مشهد صمیمانه آماده پذیرایی از مهمانان خود هستند.

فاصله هتل آپارتمان مهر مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان مهر مشهد تا حرم مطهر رضوی کمتر از 3 دقیقه پیاده روی است که همین امر سبب شده در میان هتل آپارتمان های مشهد یکی از محبوب ترین ها باشد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان مهر مشهد چیست؟

قیمت ارزان، تمیزی اتاق ها خدات ارائه شده  و ... از مهم ترین دلایل رزرو هتل آپارتمان مهر مشهد توسط زائران است. اما توصیه می کنیم در زمان خرید تور مشهد از اصفهان، دقت لازم نسبت به کیفیت و موقعیت هتل را چک کنید.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان مهر مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل آپارتمان مهر باید از شبی 190 هزار تومان تا 400 هزار تومان به صورت میانگین پرداخت کنید که در بازه های زمانی مختلف، ممکن است قیمت ها تغییر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان مهر وجود دارد؟

اتاق های لوکس در هتل آپارتمان مهر مشهد وجود ندارند و تنها اتاق های استاندارد هتل آماده پذیرایی از زائران هستند. اگر شما تمایلی به اقامت در اتاق های معمولی ندارید، رزرو هتل آپارتمان آرمان مشهد یا هتل آپارتمان حیات شرق مشهد را انجام دهید.

هتل آپارتمان مهر چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان مهر مشهد با توجه به لول خود، دارای امکانات و خدمات مطلوبی می باشد که از جمله آن ها می توان به نمازخانه، تاکسی سرویس، اینترنت، اتاق چمدان و ... اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان مهر مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان مهر مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 2 واقع شده و با حرم مطهر فاصله ی بسیار کمی دارد. دسترسی به بازار ها و اماکن تجاری از دیگر ویژگی های این هتل است.

هتل آپارتمان مهر به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان مهر به بازار هایی همچون بازار رضا، بازار سرشور، بازار فرش فروش ها و ... دسترسی دارد. حمام مهدی قلی بیگ، مسجد هفتاد و دو تن و ... نیز از دیگر مکان های تاریخی در دسترس هتل می باشند.

هتل آپارتمان مهر مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان بهرام با این که از نظر امکانات و خدمات معقول می باشد ولی هتل آپارتمان رز طلایی مشهد رقیب سختی برای هتل ذکر شده به شمار می رود. البته برای اقامتی لوکس تر نسبت به 2 هتل آپارتمان ذکر شده، پیشنهاد می کنیم رزرو هتل آپارتمان حیات مشهد را انجام دهید.

قوانین هتل آپارتمان مهر چیست؟

هتل آپارتمان مهر در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان مهر مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.2از 5
آرامش محیط 4.2از 5
کیفیت غذا 4.2از 5
موقعیت 4.2از 5
ارزش خرید 4.2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

این هتل از همه نظر عالی به خصوص نظافت برخورد محترمانه کارکنان و غذای با کیفیت و اینکه داخل اتاق تمام امکانات کامل بود و دیزاین و وسایل اتاق شیک و شکیل

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

مهمترین مزیت این هتل نزدیکی به حرم هست واینکه شیک وتمیز با مسئولین وخدمه با ادب میباشد چندسال که مشهد مییایم همین هتل ساکن هستیم ازهرنظر عالیه

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

برای ماکه سفری ۲ روزه داشتیم همه چیز خیلی خوب بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل مهر مشهد کیفیت هتل عالی و غذاهای خوشمزه.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آپارتمان مهر خیلی خوبه فقط نظافت اتاق ها کمی مورد داشت که مسئله مهمی نبود. موقعیت مکانی خوب و همه چی در دسترس بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.