هتل آپارتمان رزطلایی مشهد

3 از 5
متوسط 29 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان رزطلایی مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
1,320,000 17%
قیمت 1 شب 1,100,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
1,980,000 17%
قیمت 1 شب 1,650,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
2,640,000 17%
قیمت 1 شب 2,200,000 تومان
اتاق پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
10,000,000 73%
قیمت 1 شب 2,750,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پذیرایی در بدو ورود
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
اینترنت در لابی
سرویس ایرانی
مناسب معلولین
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
صندوق امانات در لابی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان بیت المقدس، شیخ طوسی 9
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
7 دقیقه
612 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
56 دقیقه
4694 متر
بیمارستان قائم (عج)
11 دقیقه
51 دقیقه
4258 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
25 دقیقه
2076 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
50 دقیقه
4148 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

فاصله هتل آپارتمان رز طلایی مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان رز طلایی مشهد تا حرم مطهر رضوی کمتر از 3 دقیقه پیاده روی است و زائرانی که خرید تور مشهد با این هتل را انجام داده اند می توانند وارد باب الرضا و سپس صحن جامع رضوی شوند.

دلایل رزرو هتل آپارتمان رز طلایی مشهد چیست؟

رزرو هتل آپارتمان رز طلایی مشهد به دلیل تمیزی اتاق ها و خدمات مطلوب همراه با قیمت مناسب انجام می گیرد. این هتل آپارتمان در مشهد به دلیل نزدیکی تا حرم مطهر رضوی، از خواهان بسیاری برخوردار می باشد که دلیل دیگری برای رزرو آن است.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان رز طلایی مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل آپارتمان رز طلایی باید از شبی 400 هزار تومان تا شبی 800 هزار تومان پرداخت نمایید که با توجه به بازه های زمانی مختلف، هزینه ها ممکن است تغییر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان رز طلایی وجود دارد؟

هتل آپارتمان رز طلایی مشهد هیچ اتاق لوکسی ندارد ولی همان اتاق های استاندارد هتل نظافت خوبی دارند. ولی اگر اتاق هایی لوکس مد نظر شما است،می توانید هتل درویشی یا هتل الماس 2 مشهد را مورد بررسی قرار دهید.

هتل آپارتمان رز طلایی چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان رز طلایی مشهد امکاناتی همچون نمازخانه، رستوران، اینترنت رایگان، صندوق امانات و ... را در اختیار میهمانان مقیم در هتل خود قرار می دهد.

آدرس هتل آپارتمان رز طلایی مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان رز طلایی مشهد در انتهای خیابان امام رضا، میدان بیت المقدس، خیابان شیخ طوسی، شیخ طوسی 9 واقع شده است. با اقامت در این هتل مشهد شما می توانید به حرم و بازارها دسترسی راحت داشته باشید.

هتل آپارتمان رز طلایی به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان رز طلایی به مکان هایی همچون بازار رضا، بازارهای 17 شهریور (مرکز خرید اکسون و مرکز خرید آسمان)، خانه تاریخی داروغه و خانه توکلی بسیار نزدیک است.

هتل آپارتمان رز طلایی مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان رز طلایی از نظر امکانات و خدمات بسیار عالی بوده و با هتل های 3 ستاره مشهد برابری می کند. این هتل آپارتمان با هتل هایی همچون هتل قاضی مشهد برابری می کند. اما برای اقامتی با کیفیت تر و لوکس تر پیشنهاد می کنیم رزرو هتل آپارتمان امید مشهد را انجام دهید.

قوانین هتل آپارتمان رز طلایی چیست؟

هتل آپارتمان رز طلایی در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان رز طلایی مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

معرفی هتل

هتل آپارتمان رز طلایی مشهد از درجه یک ترین هتل آپارتمان های مشهد می‌باشد که در میدان بیت المقدس، کوچه شیخ طوسی 9 واقع شده است. همین امر باعث می‌شود تا بازار رضا که از قدیمی‌ترین بازارهای خرید سوغاتی مشهد است همسایه این هتل مشهد باشد. از این هتل آپارتمان مشهد تا حرم مطهر فاصله‌ی 5 دقیقه‌ای وجود داشته که باب الرضا درب ورودی و صحن جامع رضوی اولین صحنی است که داخل می‌شوید.

هتل آپارتمان رز طلایی مشهد در سال 1396 احداث شده که از ساختمانی مدرن و زیبا برخوردار می‌باشد. این هتل مشهد 5 طبقه بوده و تعداد 90 اتاق را در خود گنجانده است. نظرات در مورد هتل رزطلایی مشهد بسیار خوب بوده و به این هتل مشهد رتبه‌ای عالی را داده‌اند. تمیزی و نظافت، خدمات و امکانات مطلوب، برخورد خوب پرسنل و ... از مزیت‌های مهم این هتل مشهد هستند.

اتاق‌های هتل آپارتمان رزطلایی مشهد

هتل آپارتمان رز طلایی مشهد دارای 90 اتاق است که به اتاق‌های 1 تخته، 2 تخته و 3 تخته دسته بندی می‌شوند. تمامی این اتاق‌ها بسیار زیبا طراحی شده و به امکانات رفاهی مطلوبی تجهیز شده‌اند. از لوازم و امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، حمام، ملزومات بهداشتی، کمد دیواری، آینه دراور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... اشاره کرد.

رستوران و کافی‌شاپ هتل رز طلایی

هتل آپارتمان رز طلایی مشهد دارای رستورانی فوق العاده زیبا و مدرن است که لذت صرف غذا در این محیط را دو چندان می کند. در رستوران این هتل مشهد غذاهای ایرانی با کیفیت مطلوبی توسط آشپزان ماهر تهیه می‌شوند و در دسترس میهمانان قرار می‌گیرند. کافی شاپ این هتل نیز با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کوکتل، دسرهای لذیذ و ... بهترین مکان برای سپری کردن لحظات عصر گاهی می‌باشد.

هتل آپارتمان رز طلایی مشهد چه خدماتی دارد؟

هتل آپارتمان رز طلایی مشهد خدمات خوبی همچون صبحانه رایگان، خدمات جانبازان و معلولین، اتاق چمدان، لاندری،گشت درون شهری و برون شهری و ... را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم، کمی گران تر از دیگر مناطق مشهد است. اگر می‌خواهید نظرات هتل رز طلایی مشهد را مشاهده فرمایید به بخش نظر سنجی مراجعه کنید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.9از 5
آرامش محیط 3.1از 5
کیفیت غذا 2.7از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 2.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3 از 5
متوسط 29 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام این نظراتی که مینویسم صادقانه و بدون اغراق هست تا نفرات بعدی با آگاهی انتخاب کنند. 1.رفتار و نوع برخورد مسئول پذیرش بسیار افتضاح و بی ادبانه طوری که برای کم ترین انتظارات بجای پاسخگویی با بی ادبی و پرخاشگری جواب میدهند. 2.نظافت خیلی ضعیف 3.کمبود وسایل اتاق نظیر پتو و ملحفه تمیز 4.کیفیت غذای متوسط که آنطور که مطلع شدم 2آشپز دارد و آشپز زمان اقامت ما بهتر بود اما آن یکی ضعیف میباشد 5.دسترسی سریع به حرم و بازار ما 3شب قرار بود بمونیم اما بدلیل این موارد بالا و بی ادبی پرسنل تصمیم به ترک هتل پس از یک شب شدیم. درمجموع اصلا پیشنهاد نمیکنم انتخاب این مهمانسرا(در اصطلاح هتل یک ستاره )

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

از هر نظر آشغال ..‌. کثیف بودن اتاق و موکت ها و پرده و سرویس بهداشتی غذای بسیار بد مزه و نامطلوب دیگه هیچ وقت انتخابش نخواهم کرد ❌❌❌

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کیفیت غذا اصلا قابل قبول نبود تازگی و طعم مطلوبی نداشت

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام من این هتل را برای ۴ شب رزرو کرده بودم اما وقتی وارد هتل شدیم وباغذای به شدت بد مواجه شدیم تصمیم گرفتیم هتل روز اول عوض کنیم،کیفیت غذا ها واقعا افتضاح ،برادرانه میگم تحت هیچ شرایطی اینجارا انتخاب نکنید، اتاق ۳ نفره ها مثل زندان میمونه اتاق اصلا پنجره نداره خیلی بده این هتل هرچقدر بگم کم گفتم،برخورد پرسنل به شدت بد

تاریخ ورود : 1402/10/2
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

پرده های هتل متاسفانه کثیف بود وهتل مورچه زیاد داشت که اطلاع دادیم ومشکل برطرف شد،تلفن داخل اتاق هتل قطع بود وصل هم نشد ولی برخورد پرسنل خوب ومودبانه بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

من قبل از انتخاب کامنتها رو خونده بودم و حتی تا شب قبل از اقامت هم نظرم بخاطر کامنتهای منفی که دیده بودم عوض شده بود و میخاستم عوض کنم اما زمانی که وارد اونجا شدم و طرز برخورد پرسنل و نوع و کیفیت اتاقها و غذا رو دیدم واقعا همه عالی بودن و من اگر دوباره فرصتی پیش بیاد اونجا رو انتخاب خواهم کرد

تاریخ ورود : 1402/8/12
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا خوب نبود هتل به هیچ وجه پیشنهاد نمیکنم فقط دسترسی به حرم بازار خوبه وگرنه هیچ نکته مثبتی نداره هم کثیف هم مدیریت ضعیف واقعا متاسفم از کارشناس پرشین هتل ک همچین جای مزخرفی بهم پیشنهاد کردن دیگه هیچ وقت از این سایت هتلی رزرو نمیکنم

2 از 5 خدمات هتل بد بود

باسلام متاسفانه نسبت به دوسال گذشته که بنده مراجعه کردم کیفیت غذا به شدت پایین و درقسمت پذیرش خانمی قرارداشت که خیلی بی ادب و طلبکارانه با مردم برخورد میکردند ازمدیریت مجموعه درخواست داریم به این موارد رسیدگی کنند و شان و منزلت هتل را ازبین برده اند. بنده اصلا راض نبودم و جای تاسف دارد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

نسبتاهتل خوبیه ولی ملافه ها وموکت اتاقا تمیزنبودن.وظرفیت رستورانش کم بود.بایدتوصف می ایستادی تامیزخالی بشه وبری بشینی واین صورت زیبایی نداره

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

من خودم قبل رفتن کامنتها رو‌خونده بودم چون معرفی کرده بودن میگفتم‌خدایا چرا اینجوری میگن بعد رفتم دیدم که نه واقعااذهمه چی عالی بود توصیه انتخاب برای سفرتون رو دارم

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

من باتفاق دختراو دامادهایم ب هتل رز طلایی رفتیم ک با افتضاحترین محیط اعم از اشپزخانه و اتاقها مواجه شدیم.برای سرو غذاها تک تک روی دست میاوردن میزاشتن جلومون.برای دسر غذاها پیاز خرد شده و خیارشور له شده پذیرایی شدیم.مزه غذاهاهم زیر صفر بود.پیشنهادمیکنم ب هیچ عنوان این هتلو انتخاب نکنید.

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

فقط میتونم بگم متاسفم چون نمی‌دونستم شرکت مسافربری چه کلاهی سرم گذاشت یه بند زندان رو با غذای خیلی خیلی بد به جای هتل غالبم کرد فقط میتونم بگم خانواده عزیزم منو ببخشید به خاطر انتخاب این زندانی که شما رو انداختم مزخرف مزخرف واقعا مدیریت هتل از این غذای اشغال در قبال دریافت این همه پول باید خجالت بکشه

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

فضای اتاق خیلی کوچیک وموکت ها بسیار کثیف کیفیت غذا افتضاح اصلا مدیریت درستی نداره ظرفیت نفرات داخل غذاخوری بسیار کم درکل اصلا خوب نبود مطمئنا دیگه انتخاب نمی کنم

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

از لحاظ تمیزی و نزدیک بودن به حرم و بازار عالیه

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خیلی عالی و شیک و تمیزی بود رفتار پرسنل و مدیریت خیلی خوب بود نور اتاق ها کم بود که روز اول با اضافه کردن روشنایی اونم حل شد در کل خیلی خیلی خیلی عالی بود

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هرگز برای سفر بعدی انتخابم‌ نخواد بود ❌❌❌❌❌

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

مطمئنٱ برای سفر بعدی هتل رز طلایی انتخابم‌ اصلا نخواهد بود ❌،کیفیت غذاها زیر صفر ،آسانسور دائما خراب بود ،موکت اتاق ها خیلی کثیف بود، توی اتاق حتی یه سینک هم نبود برای شستن وسیله مجبور بودم به سرویس بهداشتی برم تا اونجا بشورم

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

نظافت اتاق معمولی بود، دمپایی ها کثیف و پاره بود، وای فای اصلا نداشتن نه در لابی نه تو اتاق. فقط دسترسی ب حرم و بازار خوب بود

تاریخ ورود : 1401/12/17
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

داخل اتاق هتل بسیار کثیف بود ،موکت ها بسیار کثیف ،دمپایی سرویس بسیار کثیف و سیاه بود ،فضای اتاق بسیار کوچک بود و جایی برای نشستن نداشت ،خدمات مسواک و حوله و دستمال توالت نداشت ،کیفیت غذا هم بسیار پایین بود .شامپو ،صابون هم شارژ مجدد نشد و برای چهار نفر کلا ۳عدد شامپو و صابون بود برای سه روز

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

بهترین هتل از هر نظر عالی

تاریخ ورود : 1401/08/06
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت غذا ضعیف بود علی الخصوص غذای گوشتی مثل،کباب،همبرگر که کیفیت صفر بود

تاریخ ورود : 1401/07/20
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کیفیت غذا بسیار بد و فاقد کیفیت بود. مطمئنا دیگه این هتل را برای اقامت انتخاب نمیکنم. اتاق۴ تخته هیچ فضایی نداشت و نور اتاق بسیار کم بود و حتی دمپایی ها پاره بود.

تاریخ ورود : 1401/7/12
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

نظری ندارم

تاریخ ورود : 1401/6/27
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کیفیت غذا افتضاح نظافت رو تختی و رو بالشی افتتاح اصلا شستشو نشده بود داخل اتاق اصلا امکان صحبت کردن نداشتیم کوچیکترین صدا به بیرون منتقل می‌شد چیزی به نام عایق صوتی وجود نداشت صدا از بقیه اتاقها به راحتی شنیده میشد پرسنل غیر آموزش دیده تنها مورد مثبتی که داشت نزدیک بودن به حرم و مراکز خرید بود ولا غیر

تاریخ ورود : 1401/6/20
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

نحوه رزرو و اطلاع رسانی بسیار خوب بود تشکر میکنم از پرسنل پرشین هتل

تاریخ ورود : 1401/6/21
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام باتشکر میزهای غذاخوری کم بودند اگه دیر میومدی باید توصف وایمیستادیم میوه هم نداشت.نظافتش خوب بود

تاریخ ورود : 1400/05/19
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

وضعیت غذا و آشپزخانه بسیار بد بود مدیریت آشپزخانه فقط تمرکزش در پذیرایی از دوستان و مهمانان شخصی خودش بود بنده این هتل رو با توجه به کیفیت آن در سنوات گذشته به همکاران نیز معرفی کردم اما امسال شرمنده شدم ممنونم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اقامت خوبی توی هتل رزطلایی داشتیم،موقعیت مکانی وکیفیت صبحانه ونظافت هتل خیلی خوب بود فقط توی اتاق مورچه داشت،برخوردکارشناس رزروهتل هم خیلی خوب بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل رز طلایی مشهد لابی دنج و راحتی داشت. کیفیت غذا عالی، این هتل رو بهتون پیشنهاد میکنم از دست ندین.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.