هتل جواهر شرق مشهد

3.7 از 5
خوب 7 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل جواهر شرق مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
مرتب سازی : همه صبحانه فول بورد منو انتخابی
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,340,000 15%
قیمت 1 شب 1,997,000 تومان
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
4,400,000 41%
قیمت 1 شب 2,597,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,510,000 15%
قیمت 1 شب 2,997,000 تومان
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
6,600,000 41%
قیمت 1 شب 3,897,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
4,680,000 15%
قیمت 1 شب 3,997,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
اینترنت در لابی
سرویس ایرانی
مناسب معلولین
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
ماهواره
دستگاه ATM
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خيابان امام رضا، نبش امام رضا 6
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
1 دقیقه
6 دقیقه
491 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
55 دقیقه
4573 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
46 دقیقه
3835 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
23 دقیقه
1956 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
45 دقیقه
3726 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جواهر شرق مشهد یکی از بهترین هتل های 3 ستاره در مشهد می باشد. این هتل مشهد در سال 1393 ساخته شد که از 7 طبقه ساختمانی برخوردار می باشد. محل قرار گیری هتل جواهر شرق در بین امام رضای 4 و6 در حاشیه خیابان است که به صورت پیاده حدود 5 دقیقه تا حرم مطهر امام رضا فاصله دارد. همین خصوصیت باعث رونق و محبوبیت این هتل در بین زائرین گرامی شده است.

اتاق های هتل جواهر شرق مشهد

هتل بی نظیر جواهر شرق در مشهد حدود 53 واحد اقامتی را در 7 طبقه ایجاد کرده است. اتاق های این هتل از اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته، سوئیت رویال و سوئیت یک خوابه با ظرفیت 130 نفرتشکیل می شود. تنوع بالای اتاق ها این امکان را برای مسافران تور لحظه آخری مشهد فراهم می کند که با توجه با سلیقه و همچنین هر تعدادی از نفرات برای رزرو اتاق اقدام نمایند.

طراحی زیبای اتاق های هتل جواهر شرق مشهد حس راحتی و دلنشین را به مهمانان عزیز منتقل خواهد کرد. همچنین وجود سوئیت های یک خوابه برای آن دسته از عزیزانی می باشد که به همراه خانواده به این هتل مراجعه می کنند. این سوئیت ها برای 4 نفر طراحی شده اند اما با وجود وسعت زیادی که دارا می باشند امکان پذیرش تا 6 نفر را دارند. به دلیل طراحی زیبا و امکاناتی مانند وان و جکوزی در این سوئیت ها می توان گفت عنوان بهترین واحد های اقامتی در هتل جواهری شرق به آنها تعلق دارد. 

رستوران و کافی شاپ هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق در مشهد با ایجاد رستورانی بی نظیر در خود باعث شده است تا مهمانان از نظر غذا دچار نگرانی نشوند. مهمانان عزیز می توانند با مراجعه به رستوران طلا در وعده های صبحانه ناهار و شام به صرف غذاهای لذیذ و فوق العاده بدون نیاز به خارج شدن از هتل بپردازند. تمامی غذاهای فرنگی و ایرانی با بهترین کیفیت به صورت سلف سرویس به مسافران گرامی عرضه می گردد.

رستوران هتل 3 ستاره جواهر شرق مشهد با قرار دادن پرسنل منظم و با تجربه در خود سعی برجلب رضایت مشتریان کرده است. همچنین وجود سرآشپزان حرفه ای در این رستوران باعث شده تا جای هیچگونه نگرانی برای مشتریان عزیز وجود نداشته باشد و غذاها با بهترین طمع و کیفیت سرو شوند.

رستوران طلا در هتل زیبای جواهر شرق مشهد با طراحی فوق العاده و بی نظیر در طبقه 6 این هتل قرار دارد. این رستوران دارای تراس تابستانه با چشم اندازی فوق العاده از بارگاه حرم امام هشتم می باشد. ای ویژگی باعث می شود تا شما در هنگام میل غذا از این فضای بی نظیر لذت ببرید و خاطره ای خوش را برای خود و عزیزانتان به ارمغان آورید.

کافی شاپ هتل نیز مکانی مناسب برای کسانی که می خواهند در یک محیطی آرام به صرف انواع نوشیدنی های سرد و گرم و یا دسر های متنوع بپردازند. شما می توانید ساعاتی با آرامش را در کنار دوستان خود در کافی شاپ این هتل سپری کنید و از این فضای بی نظیر لذت ببرید.

امکانات هتل دیدنی جواهر شرق مشهد

امکانات رفاهی بسیار و خدمات دهی عالی در هتل جذاب جواهر شرق مشهد در نظر گرفته شده تا در حد توان نیاز مهمانان خود را بر طرف کنند. از جمله این امکانات می توان به لاندری، خدمات معلولین، چای خانه سنتی، نمازخانه، تاکسی سرویس، فروشگاه و .... اشاره کرد. تمامی این امکانات سبب شده است تا مهمانان با خشنودی و رضایت کامل از انتخاب خود این هتل را ترک کنند.

هتل جواهر شرق مشهد از هر نظر تمامی انتظارات مهمانان از یک هتل سه ستاره را بر طرف می کند. اما پیشنهاد می کنم اگر به همراه خانواده و یا جمعی از عزیزان سفر کرده اید، هتل هایی مانند هتل هفت آسمان مشهد و هتل مدائن مشهد را مورد بررسی قرار دهید. البته تمامی این هتل های ذکر شده تقریبا در یک سطح قرار دارند که تنها سلیقه هایی متفاوت را شامل می شوند.

تور هتل جواهر شرق مشهد از شیراز

جالب است بدانید تور هتل جواهر شرق مشهد از شیراز و همچنین مبادی بسیار مختلف به راحتی انجام می گیرد و اغلب این هتل رونق خود را حفظ کرده است. کیفیت بالای هتل جواهر شرق در کنار قیمت نسبتا مناسب سبب شده تا زائرین بسیاری هرساله به سمت این هتل جذب شوند.

فاصله هتل جواهر شرق مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل جواهر شرق مشهد تا حرم مطهر 5 دقیقه به صورت پیاده می باشد. این هتل بین امام رضای 4 و 6 واقع شده و همین امر سبب شده تا همواره مورد توجه زائران تور مشهد از شیراز باشد.

دلایل رزرو هتل جواهر شرق مشهد چیست؟

یکی از دلایل رزرو هتل جواهر شرق مشهد توسط زائران، نزدیکی به حرم مطهر و باب الرضا (ع) است. امکانات رفاهی مطلوب به نسبت قیمت رزان آن مهم ترین دلیل رزرو این هتل است.

هر شب اقامت در هتل جواهر شرق مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هر شب اقامت در هتل جواهر شرق شهر بهشت برای اتاق های استاندارد از شبی 280 هزار تومان می باشد که این مبلغ برای سوئیت های 4 تخته به 800 هزار تومان می رسد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل جواهر شرق وجود دارد؟

هتل جواهر شرق در شهر مشهد فاقد سوئیت لاکچری می باشد که در بیشتر هتل های 3 ستاره مانند هتل مدائن مشهد نیز چنین اتاق هایی وجود ندارد. اما در اتاق های 4 تخته این هتل متراژی بالا وجود دارد که راحتی بیشتر زائران را فراهم می کند.

هتل جواهر شرق چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عالی جواهر شرق امکانات مطلوبی به نسبت قیمتی که دارد ارائه می دهد. از جمله این امکانات و خدمات می توان به خدمات لاندری، خدمات تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت رایگان، نمازخانه، رستوران و کافی شاپ، اتاق چمدان، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

آدرس هتل جواهر شرق مشهد کجاست؟

هتل جواهر شرق شهر مشهد در خیابان امام رضا، بین امام رضا 4 و 6 قرار گرفته است. این هتل مشهد به دلیل دسترسی به حرم مطهر و بازارها بسیار محبوب است.

هتل جواهر شرق به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 4 ستاره جواهر شرق علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) به مکان های تاریخی نظیر حمام مهدی قلی بیگ، مسجد هفتاد و دو تن، بازار سرشور، بازار رضا و ... نزدیک می باشد.

هتل جواهر شرق مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب جواهر شرق مشهد به دلیل موقعیت مکانی با بسیاری از هتل های مشهد شباهت دارد. به عنوان مثال هتل مدائن مشهد 3 ستاره است و از نظر قیمت و امکانات با هتل جواهر شرق برابر می باشد. البته هتل هفت آسمان مشهد نیز یکی از هتل های مشابه جواهر شرق است.

قوانین هتل جواهر شرق چیست؟

هتل زیبای جواهر شرق در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل جواهر شرق مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.7از 5
آرامش محیط 3.6از 5
کیفیت غذا 3.7از 5
موقعیت 4.1از 5
ارزش خرید 3.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 7 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/2/17
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

درکل گران است

تاریخ ورود : 1400/11/12
2 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل ۳ ستاره جواهر شرق در حد هتل آپارتمان بود تا هتل معمولی

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبیه کارکنان عالی مخصوصا اون اقا که اتاقارو تحویل میده غذاشونم خوب بود

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

در حد هتل 4 ستارس ولی کوچیکه ظاهرا قبلا با جواهری یک هتل بودن ولی الان خیلی با هم فرق دارن این خیلی بهتره خیلی هم به حرم نزدیکه

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل جواهر شرق مشهد رو نسبت به قیمتی که پرداخت کردیم رضایت داریم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل جواهر شرق مشهد برخورد پرسنل خوب بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل جواهر شرق مشهد کیفیت غذا عالی و خوب

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.