هتل معراج مشهد

2.5 از 5
متوسط 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل معراج مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یک خوابه چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دو خوابه پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
تلویزیون ال سی دی
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان
نزدیک به ایستگاه قطار
نزدیک به مرکز شهر و نقاط دیدنی
نزدیک به ایستگاه مترو

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان شیرازی , مقابل پارکینگ شماره 4 حرم
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
15 دقیقه
1218 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
7 دقیقه
42 دقیقه
3530 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
49 دقیقه
4064 متر
بیمارستان جوادالائمه
2 دقیقه
11 دقیقه
921 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
49 دقیقه
4067 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل معراج مشهد یکی از هتل های یک ستاره خوب می باشد. این هتل مشهد در خیابان آیت الله شیرازی، مقابل پارکینگ شماره چهار حرم مطهر واقع شده است. فاصله ی هتل تا حرم مطهر به صورت پیاده حدود 3  دقیقه می باشد که همین نزدیکی آن سبب شده تا مورد توجه از سمت مسافران قرار گیرد. 

اتاق هایی تمیز و مرتب در هتل معراج مشهد

هتل معراج مشهد دارای اتاق های متنوع با دیزاین معمولی اما پاکیزه می باشد. واحدهای اقامتی هتل نظیر: اتاق های(دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته) که متناسب با ظرفیت های گوناگون طراحی شده اند. امکانات موجود در اتاق ها مانند سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه ی مطبوع، مبلمان و... برای رضایت هرچه بیشتر میهمان در اتاق ها تعبیه شده است.

رستوران هتل معراج مشهد با منوی متنوع و با کیفیت

هتل محبوب معراج مشهد با داشتن رستوران مجهز به سرو انواع غذاهای خوشمزه می پردازد. هر چند سالن غذاخوری هتل معمولی طراحی شده است اما محیط پاکیزه و کیفیت خوب غذایی سبب شده تا رضایت میهمانان را در بر داشته باشد. شما می توانید با اقامت در این هتل در وعده های مختلف به رستوران هتل مراجعه نمایید. 

امکانات رفاهی مناسب در هتل معراج مشهد

هتل یک ستاره معراج مشهد امکانات عمومی همچون کافی شاپ(سرو انواع دسرها، کیک ها، نوشیدنی های سرد و گرم)، لاندری، تاکسی سرویس(دسترسی راحت به جاذبه های تفریحی و مراکز خرید) و... را در مجموعه ی خود قرار داده است. همچنین از دیگر امکانات این هتل می توان به لابی، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه و ... اشاره نمود. 
 

فاصله هتل معراج مشهد تا حرم چقدر است؟

نزدیکی هتل معراج مشهد به حرم مطهر رضوی و موقعیت مکانی این هتل سبب شده تا مهمانان و زائرین گرامی بتوانند در زمانی حدود 3 دقیقه به بارگاه امام هشتم (ع) مشرف شوند.

دلایل رزرو هتل معراج مشهد چیست؟

مهم ترین مزیت هتل معراج مشهد نزدیکی این هتل به حرم مطهر می باشد که اغلب زائرین نیز به همین دلیل اقدام به این رزرو هتل مشهد می کنند. ضمن اینکه در اتاق های هتل ویوی رو به حرم ایجاد شده و با قیمت مقرون به صرفه نیز ارائه می شوند.

هر شب اقامت در هتل معراج مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه اقامت در هتل معراج مشهد از 240 هزار تومان آغاز شده که مطابق با ظرفیت اتاق و تعداد نفرات مهمانان برای هر شب تا 530 هزار تومان ادامه دارد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل معراج مشهد وجود دارد؟

در هتل معراج مشهد واحد های اقامتی به صورت آپارتمان علاوه بر اتاق های معمولی وجود دارند که دارای اتاق در فضای خود بوده و بهترین پیشنهاد برای خانواده های عزیز در تور مشهد می باشند.

هتل معراج مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در هتل معراج مشهد کافی شاپی دنج ایجاد شده است که بهترین مکان برای لحظاتی اوقات فراغت و صرف عصرانه های سبک به همراه نوشیدنی های سرد و گرم می باشد. همچنین امکانات معمولی مانند اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته، لابی و ... از دیگر امکانات این هتل محسوب می شوند.

آدرس هتل معراج مشهد کجاست؟

درست در مقابل پارکینگ شماره 4 حرم واقع در خیابان شیرازی هتل معراج مشهد وجود دارد که پس از خروج از آن می توانید در کمترین زمان وارد حرم مطهر شوید.

هتل معراج مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

از جمله مزیت های موقعیت مکانی هتل معراج نزدیکی به باغ موزه نادری، ایستگاه مترو، حرم امام رضا(ع)، ایستگاه راه آهن، چهاراه خسروی، میدان شهدا و... می باشد.

هتل معراج مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل معراج مشهد از نظر موقعیت مکانی عالی بوده و درست در یک قدمی حرم مطهر رضوی واقع شده است، اما با این حال گاهی کیفیت این هتل مهمانان را راضی نمی کند. از این رو پیشنهاد می شود تا هتل هایی با کیفیت بالا تر و کمی فاصله بیشتر از حرم در همین رده ی تک ستاره مانند هتل پرستاره مشهد و هتل نجف اشرف مشهد را مورد بررسی قرار دهید.

قوانین هتل معراج مشهد چیست؟

هتل زیبای معراج مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل معراج مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.5از 5
آرامش محیط 2.5از 5
کیفیت غذا 2.5از 5
موقعیت 2.5از 5
ارزش خرید 2.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.5 از 5
متوسط 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1 از 5 خدمات هتل بد بود

فوق العاده بد هست از همه لحاظ نظافت بد پرسنل بد غذا یخ و بی کیفیت و..... لطفا بقیه هم خواستند از این هتل استفاده کنند خیلی تحقیق کنید و بعد رزرو کنید. با تشکر زائر مشهدی

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل معراج مشهد لابی دنج و اتاق های تمیزی داشت.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.