هتل نجف اشرف مشهد

3.1 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل نجف اشرف مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت یک خوابه دو نفره
اقامت با اقامت تک
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو خوابه چهار نفره
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
مینی بار
تلویزیون معمولی
اینترنت با سرعت بالا
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : دانش شرقی 8
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
11 دقیقه
943 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
60 دقیقه
5025 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
45 دقیقه
3768 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
29 دقیقه
2408 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
44 دقیقه
3658 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل نجف اشرف مشهد یکی از هتل‌های 1 ستاره مشهد می باشد که در خیابان دانش مشهد قرار دارد. از این هتل مشهد حدود 8 دقیقه تا حرم مطهر فاصله می باشد. به دلیل این نزدیکی هتل و دسترسی آسان به نصاط مختلف شهر، این هتل همواره مورد توجه زائرین و مسافران ارجمند قرار می گیرد. 

اتاق هایی با فضای شیک در هتل نجف اشرف مشهد

هتل نجف اشرف مشهد بیشتر اتاق‌های خود را به زائران عرب ه ارائه می دهد و اغلب نیز مهمانان این هتل گردشگران عرب زبان می باشند. اتاق های این هتل تمامی دارای فضای شیک هستند که در کنار دیزاین زیبا، امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون ، اینترنت و ... را در نظر گرفته اند. 

رستورانی دنج در هتل نجف اشرف مشهد

هتل زیبای نجف اشرف مشهد دارای رستوران نقلی و دنجی است که غذاهایی با کیفیت مناسب را به میهمانان این هتل در وعده های مختلف از شبانه روز عرضه می کند. کافی شاپ هتل نجف اشرف نیز برای گذراندن اوقات عصر گاهی بهترین گزینه است. شما می توانید در زمان اوقات فراغت خود به این کافی شاپ در هتل مراجعه نمایید و از صرف انواع نوشیدنی های سرد و گرم نهایت لذت را کسب کنید. 

امکانات عالی در هتل نجف اشرف مشهد

هتل جذاب نجف اشرف مشهد یکی از بهترین هتل های تک ستاره در اطراف حرم است که امکاناتی حتی بالا تر از لِول خود را به مهمانان مقیم ارائه می دهد. خدمات مناسب برای معلولین، لابی مجهز، اتاق چمدان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، مینی بار، گشت درون شهری و برون شهری و ... از جمله امکانات در این هتل به حساب می آیند. 
 

فاصله هتل نجف اشرف مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل نجف اشرف مشهد تا حرم مطهر رضوی راه زیادی نمی باشد؛ به گونه ای که شما می توانید پس از اقامت در این هتل، با مدت زمان 8 دقیقه به صورت پیاده به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنید.

دلایل رزرو هتل نجف اشرف مشهد چیست؟

هتل نجف اشرف مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد در لِول تک ستاره است که از نظر کیفیت به نسبت عالی بوده و موقعیت مکانی مناسبی را نیز در اختیار زائرین عزیز قرار می دهد.

هر شب اقامت در هتل نجف اشرف مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

قیمت اتاق های هتل نجف اشرف مشهد اکنون با نرخی بسیار پایین اعلام شده و می تواند تور مشهد را به صورت ارزان برای شما رقم زند. اما ناگفته نماند که این قیمت ها به صورت الحساب می باشد که ارزان ترین واحد اقامتی با نرخ 170 هزار تومان و گران ترین آن با نرخ 340 هزار تومان تایین شده اند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل نجف اشرف مشهد وجود دارد؟

واحد های اقامتی هتل نجف اشرف مشهد تمامی به صوت سوئیت ایجاد شده اند که برا اساس ظریفت دسته بندی می شوند و می توانند انتخابی ایده آل برای اقامت در تور مشهد به حساب آید.

هتل نجف اشرف مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در هتل نجف اشرف امکانات و خدمات دهی بیش از انتظار از یک هتل تک ستاره ایجاد شده اند که بدون شک رضایت مهمانان را به همراه خواهد داشت. مینی بار، خدمات مناسب معمولین، کافی شاپ، اینترنت رایگان و ... را می توان چند نمونه از این امکانات دانست.

آدرس هتل نجف اشرف مشهد کجاست؟

هتل نجف اشرف مشهد در خیابان دانش، دانش شرقی 8 واقع شده است که از نظر دسترسی عالی بوده و به راحتی قابل رویت می باشد.

هتل نجف اشرف مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

موقعیت مکانی هتل نجف اشرف مشهد بسیار عالی می باشد، زیرا به مجتمع های تجاری 17 شهریور، بازار رضا، بازار بلور و پارک میرزا کوچک خان دسترسی آسانی خواهید داشت. پارک میرزا کوچک خان مشهد یکی از قدیمی ترین پارک‌های مشهد است که شاید خاطرات کودکی برخی از زائرین، در این پارک شکل گرفته باشد.

هتل نجف اشرف مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر هتل نجف اشرف مشهد را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب کرده اید می توانید پیش از رزرو این هتل، آن را با هتل های دیگر تک ستاره در این شهر مانند هتل کاج مشهد و هتل سخاوت مشهد مورد مقایسه قرار دهید.

قوانین هتل نجف اشرف مشهد چیست؟

هتل زیبای نجف اشرف مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل نجف اشرف مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3.5از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.1 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

جالب نبود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

نجف اشرف هتلی خوب با کیفیت مناسب

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.