هتل کاج مشهد

2.9 از 5
متوسط 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل کاج مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق پنچ تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اتاق چمدان
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
نزدیک به مرکز شهر و نقاط دیدنی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام خمینی بین امام خمینی 13 و 15
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
5 دقیقه
20 دقیقه
1666 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
60 دقیقه
4991 متر
بیمارستان قائم (عج)
7 دقیقه
32 دقیقه
2647 متر
بیمارستان جوادالائمه
6 دقیقه
30 دقیقه
2489 متر
بیمارستان امید
4 دقیقه
32 دقیقه
2651 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل کاج مشهد یکی از هتل‌های یک ستاره معمولی در مشهد می باشد که در بین خیابان امام خمینی 13 و 15 احداث شده است. قیمت پایین این هتل سبب شده تا زائرین به جهت رزرو تور مشهد با پایین ترین نرخ ممکن، آن را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب نمایند. 

تنوع در اتاق های هتل کاج مشهد 

هتل کاج مشهد با داشتن اتاق‌های دو تخته(یک تخت دبل)، سه تخته(یک تخت دبل و یک تخت سینگل)، چهار تخته سبب شده تا ظرفیت‌های گوناگونی را پوشش دهد. کاج مشهد به دلیل در نظر گرفتن امکاناتی همچون تلویزیون، مبل، یخچال، سطل زباله، جاکفشی، حمام، سیستم گرمایش و سرمایش و... در تمامی اتاق‌ها این امکان را ایجاد کرده تا میهمانان اقامت خوبی داشته باشند.

رستوران هتل کاج مشهد و منوی غذایی با کیفیت

هتل زیبای کاج مشهد با توجه به اینکه ممکن است رستورانش فضای لوکسی نداشته باشد، اما به دلیل کیفیت خوب غذا و فضای پاکیزه ای که دارد سبب شده تا میهمانان از نحوه پذیرایی هتل رضایت داشته باشند. شما می توانید نگام اقامت در این هتل بدون نیاز به خارج شدن به منظور صرف غذا به این رستوران هتل در وعده های مختلف از شبانه روز مراجعه نمایید. 

چه امکاناتی در مجموعه هتل کاج مشهد وجود دارد؟

هتل جذاب کاج مشهد در مجموعه ی خود با قرار دادن امکانات عمومی نظیر سرویس حرم، گشت تفریحی، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت، امکانات ویژه برای ناتوانان جسمی و... سبب شده تا اقامت خوبی را برای آنها به یادگار بگذارد. از این اگر این هتل را به منظور اقامت انتخاب کرده اید، می توانید با خیال راحت از آن رزرو خود را از سایت پرشین هتل انجام دهید. 

فاصله هتل کاج مشهد تا حرم چقدر است؟

برای دسترسی به حرم مطهر رضوی از هتل کاج مشهد نیاز به استفاده از تاکسی سرویس را خواهید داشت که پس از مدت زمان 15 دقیقه شما می توانید به زیارت از بارگاه امام هشتم (ع) مشرف شوید.

دلایل رزرو هتل کاج مشهد چیست؟

هتل کاج مشهد با ارائه خدمات و امکانات مناسب در کنار قیمت پایین سعی دارد تا روز به روز زائرین بیشتری را از تور مشهد به سمت خود جذب کند و در این امر نیز تا حدودی موفق بوده است.

هر شب اقامت در هتل کاج مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هر شب اقامت در هتل کاج مشهد با توجه به تنوع اتاق در این هتل بر اساس ظرفیت از نرخ 250 هزار تومان در نظر گرفته شده و تا 900 هزار تومان ادامه دارد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل کاج مشهد وجود دارد؟

در بین اتاق های هتل کاج مشهد، اتاقی به عنوان لوکس مشاهده نمی شود که این با توجه به لِول هتل کاملا روشن بوده و اغلب زائرین چنین انتظاری از هتل ندارند.

هتل کاج مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل کاج مشهد به نسبت عنوان تک ستاره خود، امکانات و خدماتی مناسب را به مهمانان مقیم ارائه می دهد که سبب جلب رضایت آن ها خواهد شد. نمازخانه، رستوران، لابی مجهز، اتاق چمدان، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته و ... از امکانات این هتل مشهد به حساب می آیند.

آدرس هتل کاج مشهد کجاست؟

هتل کاج مشهد در خیابان امام خمینی واقع گردیده است که آدرس دقیق این هتل، خیابان امام خمینی، نبش خیابان، بین امام خمینی 13 و 15 قرار دارد.

هتل کاج مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل کاج مشهد اگرچه کمی با حرم مطهر رضوی فاصله دارد، اما با این حال دارای موقعیت مکانی عالی است که دسترسی به اماکنی مانند خانه ملک، بیمارستان امام رضا، داروخانه حلال احمر، بازار طلا و جواهر، باغ ملی، بازار جنت و ... را آسان می کند.

هتل کاج مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل کاج مشهد یک هتل کاملا معمولی است که به عنوان یک مکان برای خواب شب مناسب می باشد. از این رو اگر کیفیت هتل در کنار قیمت ارزان برای شما اهمیت دارد، ما هتل سبلان مشهد و هتل کوه نور مشهد را با کیفیتی مطلوب تر به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

قوانین هتل کاج مشهد چیست؟

هتل زیبای کاج مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل کاج مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.5از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.9 از 5
متوسط 2 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

خوب

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل کاج مشهد فقط برای خوابیدن خوبه. رستورانش هم بد نیست اما قیمتش ارزونه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.