هتل خراسان مشهد

2.1 از 5
متوسط 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل خراسان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
صندوق امانات
سرویس فرنگی
رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان بیت المقدس
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
11 دقیقه
939 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
60 دقیقه
5021 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
39 دقیقه
3228 متر
بیمارستان جوادالائمه
6 دقیقه
29 دقیقه
2403 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
39 دقیقه
3232 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل خراسان مشهد یک هتل بسیار معمولی می باشد که در میدان بیت المقدس واقع شده است. این هتل مشهد از نظر کیفیت بسیار پایین بوده و با یک مسافرخانه برابری می کند. از این هتل مشهد می توانید هم به باب الرضا مراجعه کنید و هم باب الجواد، زیرا این دو درب ورودی حرم به این هتل نزدیک می باشند.

هتل خراسان مشهد اینترنت خود را فقط در لابی به میهمانان ارائه می دهد و اتاق‌ها فاقد اینترنت می باشند. شما می توانید با انتخاب این هتل به عنوان مقصدی برای اقامت در طول سفر، هر زمان از شبانه روز با صرف 10 دقیقه زمان به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنید. 

اتاق های هتل خراسان مشهد با امکان پخت پز 

هتل تک ستاره خراسان مشهد دارای اتاق هایی نسبتا مطلوب است که برای یک اقامت راحت تا حدودی مناسب می باشد. در اتاق های این هتل علاوه بر امکانات پخت و پز دیگر امکانات نظیر پتو، اجاق گاز رومیزی، کتری و قوری، ملحف، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، تلویزیون، سرویس، سویس بهداشتی و .... وجود دارند. 

غذاهایی با کیفیت مطلوب در رستوران هتل خراسان مشهد

هتل خراسان در مشهد اگرچه در فضای خود رستورانی را ایجاد کرده است و شما می توانید در وعده های مختلف به این رستوران مراجعه نمایید، اما از آنجایی که امکان پخت و پز در اتاق‌ها وجود دارد می توانید در داخل اتاق‌ها مشغول آشپزی شوید. منو غذا در رستوران هتل خراسان به‌صورت انتخابی می باشد. 

امکانات موجود در هتل خراسان مشهد شامل چه مواردی می شوند؟

در هتل خراسان مشهد امکاناتی مطلوب ایجاد شده تا مهمانان در طول اقامت دچار مشکلی نشوند. همچنین این هتل برای آن دسته از گردشگرانی به به وسیله خوردو شخصی سفر کرده اند، پارکینگ اختصاصی نیز ایجاد کرده است. اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، لابی، پذیرش 24 ساعته و ... از دیگر امکانات این هتل به شمار می روند. 
 

فاصله هتل خراسان مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل خراسان مشهد تا حرم مطهر رضوی حدود 5 تا 10 دقیقه زمان می باشد که شما می توانید به صورت پیاده به زیارت مشرف شوید.

دلایل رزرو هتل خراسان مشهد چیست؟

هتل خراسان مشهد از نظر موقعیت مکانی مناسب بوده و همین مهم ترین دلیل برای جذب گردشگران به سمت این هتل و رزرو تور مشهد با انتخاب هتل خراسان مشهد می باشد.

هر شب اقامت در هتل خراسان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

اتاق های هتل رضویه مشهد با توجه به ظرفیت برای هر شب رزرو نرخی بالغ بر 430 هزار تومان تا یک ملیون 260 هزار تومان را تایین کرده اند که شما می توانید بر اساس تعداد نفرات خود، اقدام به رزرو واحد اقامتی مد نظر در این هتل مشهد نماید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل خراسان مشهد وجود دارد؟

هتل خراسان مشهد یک هتل تک ستاره کاملا معمولی است که تنها اتاق هایی مناسب برای اقامت شب را به مهمانان ارائه می دهد. از این رو می توان گفت در این هتل اتاق لوکسی وجود ندارد.

هتل خراسان مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در هتل خراسان مشهد برای آن دسته از زائرینی که به وسیله خودرو شخصی به این هتل مراجعه کرده اند، پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته شده است. پذیرش 24 ساعته هتل نیز به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

آدرس هتل خراسان مشهد کجاست؟

برای اقامت در هتل خراسان مشهد پس از رزرو اتاق در این هتل از سایت و ورود به این شهر مقدس می توانید به میدان بیت المقدس در نزدیکی حرم مراجعه نمایید که این هتل نیز درست در این میدان واقع شده است.

هتل خراسان مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

در نزدیکی هتل خراسان مشهد اماکن دیدنی و تاریخی جهت بازدید و یا خرید سوغاتی های مشهدی مانند حمام مهدی قلی بیگ، بازار رضا، بازار سرشور، مسجد 72 تن و ... قرار گرفته اند.

هتل خراسان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل خراسان مشهد اگرچه دارای قیمتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد، اما گاهی ممکن است رضایت مهمانان را به دلیل کیفیت ضعیف، کسب نکند. از این رو پیشنهاد می شود پیش از رزرو هتل هایی با کیفیت مناسب تر مانند هتل صابر مشهد و هتل سفیران مشهد را مورد بررسی قرار دهید.

قوانین هتل خراسان مشهد چیست؟

هتل زیبای خراسان مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل خراسان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 1.5از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 2.5از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 1.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.1 از 5
متوسط 2 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

خیلی بدبود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

خیلی هتل بد بود. میشه گفت مسافرخونه تنها مزیتی که هتل داره اینه که به حرم خیلی نزدیکه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.