هتل حکمت مشهد

3.5 از 5
خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل حکمت مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اتاق چمدان
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان ده دی خیابان رازی غربی به سمت بیمارستان امام رضا رازی 10
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
6 دقیقه
27 دقیقه
2222 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
73 دقیقه
6073 متر
بیمارستان قائم (عج)
6 دقیقه
26 دقیقه
2145 متر
بیمارستان جوادالائمه
7 دقیقه
42 دقیقه
3479 متر
بیمارستان امید
4 دقیقه
25 دقیقه
2108 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل حکمت مشهد به عنوان یک هتل دو ستاره در شهر مشهد فعالیت می کند. این هتل مشهد واقع در میدان ده دی، خیابان رازی غربی، رازی 10 می باشد. هتل به دلیل نزدیکی به مرکز شهر و مراکز اداری و تجاری، محبوبیت خاصی نزد زائران دارد. همچنین قیمت ارزان هتل حکمت مشهد سبب شده تا گردشگران بسیاری سالانه به سمت آن جذب شوند.

اقامتی راحت در اتاق های هتل حکمت مشهد

هتل حمکت مشهد در فضای خود اتاق‌های دو تخته و سه تخته را با امکاناتی مطلوب ایجاد کرده است. تمام اتاق‌ها از مزیت هایی همچون: نوردهی خوب، تلفن، ملحفه‌ی اضافه، رو تختی‌های بسیار تمیز و... برخوردار هستند. نظافت خوب تمامی واحدهای اقامتی هتل سبب شده تا میهمانان تور مشهد از اقامت در این هتل مشهد رضایت داشته باشند. 

چه نوع غذاهایی در رستوران هتل حکمت مشهد سرو می شود؟ 

هتل جذاب حکمت مشهد با رستورانی زیبا متناسب با ذائقه‌ ی میهمانان با تکیه بر مهارت آشپزها و پرسنل محترم و مجرب سبب شده تا میهمانان اوقات خوشی را در سالن غذاخوری هتل بگذرانند. کیفیت مهمانان مقیم در این هتل می توانند انواع غذاهای متنوع ایرانی را در وعده های مختلف با مراجعه به رستوران هتل صرف کنند.

البته نا گفته نماند که هتل محبوب حکمت مشهد تنها یک هتل دو ستاره معمولی است که نمی تواند کیفیتی بالا را در اختیار مهمانان بگذارد. اگر کیفیت غذا در رستوران هتل برای شما اهمیت بالایی دارد پیشنهاد می کنم تا هتل شهریار مشهد را مورد انتخاب در طول سفر قرار دهید. 

آیا امکانات هتل حکمت مشهد راضی کننده هستند؟ 

هتل دو ستاره حکمت مشهد با توجه به قیمت بسیار پایین، امکاناتی را مطابق با انتظارات مهمانان در اختیار آنان قرار یم دهد که قطعا می تواند رضایت اکثر مسافران را به دست آورد. به همین دلیل است که تور هتل حکمت مشهد از کرمان و یا مبادی مختلف، اغلب استقبال زائرین را به همراه دارد. 

در هتل حکمت مشهد امکاناتی نظیر تاکسی سرویس، پذیرش24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، لابی مجهز و ... ایجاد شده اند. برای آن دسته از گردشگرانی که کیفیت هتل در کنار قیمت اهمیت دارد، هتل صدف مشهد پیشنهاد می شود. حتما مطالبی درباره این هتل را نیز مطالعه کنید تا رزروی مطمئن را تجربه نمایید.
 

فاصله هتل حکمت مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل حکمت مشهد تا حرم مطهر با خودرو حدود 15 دقیقه می باشد که زائران گرامی می توانند به پابوسی امام هشتم مشرف شوند.

دلایل رزرو هتل حکمت مشهد چیست؟

هتل حکمت در مشهد به دلیل قیمت مناسب و دسترسی آسان به مطب پزشکان و بیمارستان امام رضا، همواره مورد توجه آن دسته از زائرانی بوده که قصدشان از خرید تور مشهد علاوه بر پابوسی امام رضا، جنبه درمانی نیز هست.

هر شب اقامت در هتل حکمت مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل حکمت شهر مشهد هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید به صورت علی الحساب 250 هزار تومان می باشد که این قیمت در بازه های زمانی مختلف تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل حکمت وجود دارد؟

این هتل در مشهد اتاق لوکسی ندارد که با توجه به ستاره های هتل، توقع بیجایی است. اما برای رفع این نیاز می توانید هتل های مشهد در لول 5 ستاره را انتخاب نمایید.

هتل حکمت چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل حکمت مشهد یک هتل دو ستاره است که با توجه به قیمت بسیار پایین، امکاناتی را مطابق با انتظارات مهمانان در اختیار آنان قرارداده است. رستوران و خدمات لاندری، نمازخانه و ... از امکانات و خدمات این هتل می باشد.

آدرس هتل حکمت مشهد کجاست؟

هتل حکمت در شهر بهشت، میدان ده دی، خیابان رازی غربی به سمت بیمارستان امام رضا، رازی 10 قرار گرفته است. موقعیت مکانی خوب هتل باعث می شود برای سفرهای درمانی بهترین مکان اقامت باشد.

هتل حکمت به چه اماکنی نزدیک است؟

با اقامت در هتل 2 ستاره حکمت مشهد می توانید به اماکنی همچون بازار طلا و جواهر، بازار جنت، باغ ملی و ... دسترسی داشته باشید.

هتل حکمت مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل 2 ستاره حکمت با توجه به امکانات معقولی که دارد باز هم در برخی شرایط، تکمیل ظرفیت داشته که در این صورت پیشنهاد می کنیم هتل صدف مشهد و هتل شهریار مشهد را رزرو کنید.

قوانین هتل حکمت چیست؟

هتل زیبای حکمت در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل حکمت مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.4از 5
آرامش محیط 3.4از 5
کیفیت غذا 3.4از 5
موقعیت 3.4از 5
ارزش خرید 3.8از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.5 از 5
خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز ارزش خرید

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی هستش، نسبت به لولش خیلی خوبه، نباید انتظار بیشتر داشت

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

به درد نمیخوره

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

من ابن هتل رو به کسی پیشنهاد نمیدم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خیلی خوب بود توصیه می کنم همه این هتل برن

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خیلی خوب بود کیفیت غذا عالی.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.