هتل صدف مشهد

4 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل صدف مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دوتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهارتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
سرویس حرم
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
خدمات خشک شویی (لاندری)
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان راه آهن، روبروی هاشمی نژاد۲۹
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
32 دقیقه
2644 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
6 دقیقه
38 دقیقه
3158 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
53 دقیقه
4447 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
19 دقیقه
1586 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
54 دقیقه
4451 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل صدف مشهد یکی از هتل های 2 ستاره با کیفیت بالا و امکانات عالی در مشهد می باشد که نزدیک به راه آهن این شهر واقع شده است. این هتل را می توان در لیست هتل های قیمت مناسب مشهد دانست که در کنار هزینه مقرون به صرفه، امکانات راضی کننده را نیز به مهمانان ارائه می دهد. 

لابی هتل صدف مشهد نیز در فضایی زیبا جهت استراحت میهمانان در بدو ورود هتل طراحی شده است که می تواند مکانی عالی برای لحظاتی انتظار شما عزیزان باشد. این هتل در سال 1370 احداث گردید و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. با خواندن این مطلب تور لحظه آخری مشهد را نیز به بهترین شکل انجام دهید. 

اتاق هایی با دیزاین راحت و شیک در هتل صدف مشهد

هتل زیبای صدف مشهد دارای 2 طبقه ساختمانی می باشد که 66 اتاق در آن ها پراکنده شده اند. تمامی اتاق‌های این هتل علاوه بر امکانات عالی، دارای طراحی شیک و دکوراسیونی با نظم و ترتیب می باشند که جهت رفاه میهمانان تعبیه شده است. سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، یخچال، آینه دراور، پتو، تخت های استاندارد و ... از جمله وسایل داخل اتاق‌ها می باشند. 

رستوران هتل صدف مشهد، صرف غذاهای لذیذ در فضایی زیبا

هتل محبوب صدف مشهد رستوران و کافی شاپی دارد که برای صرف غذا و گذراندن اوقات فراغت میهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانان مقیم در این هتل می توانند در وعده های مختلف از شبانه روز به رستوران و کافی شاپ این هتل مراجعه کرده و در کنار عزیزان، به صرف غذا و دسر مورد علاقه خود بپردازند. اگرچه این هتل قیمتی بسیار مناسب را به مهمانان ارائه می دهد، با این حال هتل هایی با کیفیت ضعیف تر مانند هتل شهریار مشهد نیز هستند که هزینه ای ارزان تر را دارا می باشند. 

چه امکاناتی در هتل صدف مشهد در نظر گرفته شده است؟

هتل دو ستاره صدف مشهد شرایطی را در فضای خود حاکم کرده است که هیچ مهمانانی نا راضی هتل را ترک نخواهید کرد. استقبال از تور هتل صدف مشهد از اصفهان نیز به دلیل کیفیت بالای این هتل می باشد که با وجود هزینه های بسیار مقرون به صرفه، مورد پسند شهروندان عزیز اصفهانی قرار می گیرد. البته هتلی مانند هتل کیهان مشهد نیز کیفیتی بالا دارد که توجه به هم لِول بودن آن می تواند دیگر انتخاب ایده آل برای اقامت باشد.  

در هتل جذاب صدف مشهد خدماتی مانند: رمپ معلولین، لاندری، اتاق چمدان، سرویس حرم، اینترنت رایگان و نمازخانه و .... ایجاد شده است و به بهترین شک در اختیار مهمانان قرار می گیرد. آدرس هتل صدف مشهد در میدان راه آهن قرار دارد که برای زیارت امام هشتم باید از بست شیخ طبرسی مراجعه کنید. اولین صحن پیش روی شما، صحن انقلاب نام دارد. 

فاصله هتل صدف مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل صدف مشهد حدود 2.5 کیلومتر با حرم مطهر رضوی فاصله دارد که این مقدار مسیر، تنها با 20 دقیقه پیاده روی می تواند دسترسی به بارگاه امام هشتم (ع) را برای مهمانان مقیم در آن فراهم کند.

دلایل رزرو هتل صدف مشهد چیست؟

هتل صدف مشهد به دلیل کیفیت مطلوب و امکانات رفاهی رضایت بخش، همواره مورد استقبال گردشگران تور مشهد قرار می گیرد. ضمن اینکه قیمت ارزان هتل مشهد باعث جذب بیشتر زائزین به سمت آن خواهد شد.

هر شب اقامت در هتل صدف مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای هر شب اقامت در هتل صذف مشهد هزینه ای بالغ بر 150 هزار تومان تا 335 هزار تومان نیاز می باشد که این تمایز قیکت بر اساس ظرفیت اتاق ها در نظر گرفته شده و بستگی به تعداد نفرات شما عزیزان دارد.

چه تعداد اتاق لوکس درهتل صدف مشهد وجود دارد؟

گران ترین واحد اقامتی در هتل صدف مشهد اتاق پنج تخته است که نسبت به دیگر اتاق های هتل دارای ظرفیت بیشتر و امکانات مجهز تری می باشد. از این رو اگر به دنبال اتاق لوکس در هتل هستید با توجه به فاقد بودن آن، می توانید این واحد اقامتی را مورد رزرو قرار دهید.

هتل صدف مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در هتل صدف مشهد امکانات رفاهی و خدمات دهی کامل به مهمانان ارائه خواهد شد که این بدون شک ضیافت یک اقامت راحت را برای آن ها فراهم خواهد کرد. رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، نمازخانه و ... از جمله امکانات در اتاق های این هتل مسحوب می شوند.

آدرس هتل صدف مشهد کجاست؟

هتل صدف مشهد از نظر موقعیت مکانی به را آهن مشهد بسیار نزدیک است که این می تواند دسترسی به این هتل را برای مسافران راحت کند. آدرس هتل در میدان راه آهن، روی به روی هاشمی نژاد 29 قرار دارد.

هتل صدف مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل صدف مشهد به اماکنی نظیر راه آهن مشهد و باغ موزه نادری نزدیک است که نزدیکی این اماکن به هتل از مزیت های آن به شمار می رود.

هتل صدف مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر به دنبال هتلی در سطح هتل صدف مشهد هستید ما به شما هتل کیهان مشهد و هتل شهریار مشهد را پیشنهاد میکنیم.

قوانین هتل صدف مشهد چیست؟

هتل صدف شهر بهشت مانند بیشتر هتل های مشهد قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزروهتل صدف مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزروهتل صدف مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4.3از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 3.3از 5
ارزش خرید 4.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/6/14
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام فقط در شب دوم اقامت ما بیرون ازهتل غذا خوردیم و به هتل زنگ زدیم که غذای شب مارو نگه دارند ولی متاسفانه نگه نداشتند واز این بابت ناراحت هستیم ودر ضمن من وخانواده ام از مشتریهای ثابت هتل صدف یا هتل دیپلمات هستیم اصلا انتظار این رفتار و نداشتیم

تاریخ ورود : 1401/06/24
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

خوب بود پرسنل خوبی داشت . مرتب و منظم و شیک پوش بودند. هتل و سلف سرویس مرتبط داشت . فقط یکم به هتل دور بود و نور لامپ خیلی ضعیف بود . گاز نداشت .

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

از هر نظر راضی کننده بود قمت منصفانه ای هم داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.