هتل اشراق مشهد

4.1 از 5
خیلی خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اشراق مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دو خوابه چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دو خوابه پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
مناسب معلولین
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان آخوند خراسانی، آخوند خراسانی ۲۰/۱، فرعی اول سمت چپ
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
16 دقیقه
1308 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
63 دقیقه
5245 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
36 دقیقه
2973 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
32 دقیقه
2628 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
36 دقیقه
2976 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل اشراق مشهد هتلی 3 ستاره در بین دیگر هتل های مشهد است که همجوار با مکانی مذهبی به نام گنبد سبز می باشد. در این مکان شیخ مومن دفن شده که یکی از عارفان مهم خراسان بوده است. گنبد سبز 5 اردیبهشت در سال 1356 به ثبت آثارملی ایران رسیده و درحال حاضر یکی از مکان‌های مهم مشهد به شمار می رود. 

هتل اشراق مشهد دارای لابی زیبا و مدرنی است که امکانات خیلی خوبی مانند: تلویزیون LED، آکواریوم، مبلمان‌های سلطنتی و راحتی و ... در لابی وجود دارد. این هتل فاصله ی 15 دقیقه ای تا باب الجواد و صحن جامع رضوی را دارا می باشد. 

اتاق هایی با فضای شیک و چیدمان مناسب در هتل اشراق مشهد

هتل زیبای اشراق مشهد اتاق‌های خود را با زیبا ترین نوع چیدمان طراحی کرده تا میهمنان تور ارزان قیمت مشهد با اقامت در این هتل مشهد آسایش و راحتی بیشتری داشته باشند. از امکانات داخل اتاق‌ها می توان به: سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، یخچال و ... اشاره کرد.

رستوران و امکانات در هتل اشراق مشهد

هتل اشراق مشهد رستوران و کافی شاپی را در نظر گرفته تا میهمانان جهت سرو غذا و نوشیدنی به این مکان‌ها مراجعه کنند. این هتل مشهد خدماتی همچون: رمپ معلولین، گشت درون شهری و برون شهری، اتاق چمدان و ... را ارائه می دهد. 

آدرس هتل اشراق مشهد در خیابان آخوند خراسانی است که بسیاری از مغازه‌های لوستر فروشی مشهد در این خیابان جای دارند. اماکن دیگری مانند: باغ ملی مشهد، بازار جنت، میدان شهدا، باغ موزه نادری و .... به این هتل مشهد نیز نزدیک می باشند.

مقایسه هتل ها با یکدیگر، راهی برای رزروی مطمئن

هتل اشراق مشهد هتلی سه ستاره با کیفیت نسبتا مطلوب می باشد که می تواند پذیرایی رضایت بخشی را از زائرین عزیز به عمل آورد. اما با این حال اگر به دنبال هتلی با کیفیت بالا تر و در همین رده هتل ها هستید ما هتل نور مشهد را به شما معرفی می کنیم. مقایسه هتل اشراق با هتل رضا مشهد نیز می تواند انتخاب برتر را به شما نشان دهد.

فاصله هتل اشراق مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل اشراق مشهد تا حرم مطهر رضوی امکان دسترسی به صورت پیاده وجود دارد که این امر سبب شده موقعیت مکانی هتل را مطلوب و رضایت بخش بشماریم. شما می توانید پس از اقامت در این هتل مشهد به صورت پیاده روی به بارگاه امام هشتم (ع) در مدت زمان 20 دقیقه دسترسی پیدا کنید.

دلایل رزرو هتل اشراق مشهد چیست؟

هتل اشراق مشهد اگرچه یک هتل سه ستاره تاپ نیست، اما با وجود سالن همایش و کنفرانس در داخل خود اغلب از سمت مسافرانی که به این خدمات نیازمند هستند مورد ررزو قرار می گیرد. همچنین این هتل دارای اتاق هایی شیک و دوست داشتنی با ظرفیت بالا است که می تواند مناسب ترین انتخاب برای خانواده ها و یا جمعیت بالا برای تور مشهد به شمار رود.

هر شب اقامت در هتل اشراق مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

قیمت هر شب اقامت در اتاق های هتل اشراق مشهد، چندان متمایز از یک دیگر نمی باشد. زیرا تنوع آنچنان بالا در این واحد های اقامتی ایجاد نشده است. با این حال ارزان ترین اتاق در هتل به عنوان اتاق سه تخته با قیمت 345 هزار تومان و گران ترین اتاق به عنوان آپارتمان دو خوابه با قیمت 575 هزار تومان ارائه می شوند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل اشراق مشهد وجود دارد؟

در بین اتاق های هتل اشراق مشهد، اتاق لوکسی به چشم نمی خورد و تمامی اتاق ها و واحد های اقامتی بر اساس ظرفیت به مهمانان ارائه می شوند. از اینر و در زمان رزرو تور مشهد حتما دقت لازم به ظرفیت و بودجه خود را داشته باشید تا بتوانید نهایت آرامش را در هنگام استراحت احساس کنید.

هتل اشراق مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

مهم ترین خدمات و امکانات در هتل اشراق مشهد، سالن همایش در این هتل می باشد که با پذیرایی عالی و خدمات مناسب در اختیار مهمانان مقیم هتل قرار می گیرد. پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس و ... نیز از دیگر امکانات هتل می باشند.

آدرس هتل اشراق مشهد کجاست؟

آدرس هتل اشراق مشهد به طور دقیق در خیابان آخوند خراسانی، آخوند خراسانی 1/20، فرعی اول سمت چب می باشد. شما می توانید به راحتی این هتل را یافت کنید، با این حال اگر دچار مشکل شدید از پشتبانی سایت منتخب کمک حاصل نمایید.

هتل اشراق مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل اشراق مشهد از نظر موقعیت مکانی به گنبد سبز، بازار سرشور، خیابان خسروی و ..... دسترسی آسان دارد. همچنین شما می توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی از این هتل به راحتی به اماکن مهم در شهر بازدید نمایید.

هتل اشراق مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر از نظر قیمت هتل دچار تردید شده اید و یا می خواهید هتل های مشهد هم لِول را مورد قیاس قرار دهید، مقایسه هتل اشراق مشهد با هتل گران تر مانند هتل نور مشهد و یا با هتلی ارزان تر مانند هتل رضا مشهد می تواند شما را از رزرو تور مشهد مطمئن کند.

قوانین هتل اشراق مشهد چیست؟

هتل زیبای اشراق مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل اشراق مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4.3از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.1 از 5
خیلی خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام هتل اشراق، هتل بسیار شیک وآرامی بود در مدت اقامت بنده و خانواده از مدیریت محترم هتل جناب آقای غلامی و کارمندانش آقایان خراسانی و نظری که برخورد خوب خوشرویی داشتند کاملا راضی بودیم انشاءالله اگر خدا قسمت کنه و امام رضا(ع) دوباره ما رو بطلبد حتما از این هتل استفاده خواهیم کرد و به همه زائرین پیشنهاد میکنم برای یک بار هم که شده از این هتل استفاده کنند

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل 3 ستاره متوسطی بود که فقط یه مقدار فاصله از حرم داشت

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل اشراق مشهد یک هتل خوب و همه چی تموم بود به نظر من. انشالله دوباره قسمت بشه بیام مشهد حتما این هتل مشهد رزرو می کنم.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.