هتل نور مشهد

4.2 از 5
خیلی خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل نور مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
مرتب سازی : همه صبحانه صبحانه، ناهار، شام
دو تخته
اقامت با صبحانه، ناهار، شام
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان خسروی نو، نبش شهید اندرزگو 17
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
9 دقیقه
709 متر
حرم مطهر (ورودی باب الجواد)
4 دقیقه
4 دقیقه
362 متر
حرم مطهر (ورودی طبرسی)
5 دقیقه
17 دقیقه
1420 متر
حرم مطهر (ورودی شیرازی)
2 دقیقه
10 دقیقه
802 متر
حرم مطهر (ورودی نواب صفوی)
4 دقیقه
15 دقیقه
1221 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

فاصله هتل نور مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل نور مشهد تا حرم مطهر کمتر از 12 دقیقه پیاده روی است که بعد از طی این مسیر به درب باب الجواد خواهید رسید. مسافت اندک و کیفیت بالای خوب این هتل مشهد سبب شده تا گردشگران تور مشهد از شیراز مبادرت به رزرو این هتل نمایند.

دلایل رزرو هتل نور مشهد چیست؟

دسترسی به مضجع شریف امام مهربانی ها از مهم ترین دلایل رزرو هتل نور مشهد توسط زائران می باشد. نظافت خوب اتاق ها، قیمت ارزان و مناسب و همچنین خدمات دهی مطلوب از دیگر دلایل رزرو هتل مشهد است.

هر شب اقامت در هتل نور مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل نور شهر بهشت هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید از شبی 320 هزار تومان تا شبی 500 هزار تومان می باشد است. ضمناً اگر به دنبال هتل ارزان تر و با کیفیت هستید، پیشنهاد می کنیم هتل نماز مشهد را رزرو کنید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل نور وجود دارد؟

هتل نور در شهر مشهد تنها اتاق های معمولی داشته و هیچ سوئیت خاصی را به میهمانان خود ارائه نمی دهد. حتی هتل آرامیس مشهد هم که در لیست هتل های مشهد نزدیک حرم جایی ندارد، اتاق هایی متنوع ندارد.

هتل نور چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عالی نور از نظر امکانات و خدمات مطلوب مورد تایید میهمانان بوده است. خدمات لاندری، خدمات تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت رایگان، نمازخانه، رستوران و کافی شاپ، اتاق چمدان، صندوق امانات و ... از جمله امکانات هتل هستند.

آدرس هتل نور مشهد کجاست؟

هتل نور شهر مشهد در خیابان شهید اندرزگو؛ شهید اندرزگو 17 قرار گرفته است. دسترسی به خیابان خسروی (خیابان مخصوص خرید عروس و داماد) سبب شده تا زوجین جوان برای خرید مراسم خود در این هتل مشهد اقامت گزینند.

هتل نور به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 3 ستاره نور علاوه بر نزدیکی به آستان امام هشتم به بازار فرش فروش ها، باغ ملی مشهد، بازار جنت، بازار طلا و جواهر، بازار سرشور و ... هم دسترسی دارد.

هتل نور مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب نور مشهد به دلیل موقعیت مکانی با هتل هایی همچون هتل قدس مشهد، هتل خراسان مشهد و ... مشابه می باشد. اما از نظر امکانات و کیفیت می توان گفت هتل مشاهیر مشهد، گزینه ای خوب برای مقایسه است.

قوانین هتل نور چیست؟

هتل زیبای نور در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد.

زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل نور مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

معرفی هتل

هتل نور مشهد از بهترین هتل‌های سه ستاره در این شهر است که اتاق‌هایی با قیمت‌ اقتصادی و ارزان به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل در فهرست هتل‌های قیمت مناسب مشهد دیده می‌شود که همراه با آن کیفیت خدمات ارائه شده در آن واقعاً مطلوب و در سطحی عالی است. در سال 1386 این هتل مورد بهره‌برداری قرار گرفت و یک بار هم در سال 1390 بازسازی شده است.

آشنایی با هتل نور مشهد

هتل نور شهر مشهد واقع در قلب شهر مقدس مشهد، تجربه اقامتی منحصر به فرد و مجلل را برای مسافرانی که به این منطقه سفر می‌کنند، ارائه می‌دهد. هتل نور مشهد با موقعیت عالی، امکانات رفاهی استثنایی و خدمات در سطح جهانی، به یک انتخاب محبوب برای رزرو اتاق تبدیل شده است.
هتل نور مشهد دارای اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با طراحی شیک است که به امکانات رفاهی مدرن مجهز شده‌اند تا آسایش و راحتی مهمانان را در طول اقامت تضمین کنند. اتاق‌ها جادار هستند و به زیبایی مبله شده‌اند و چشم اندازهای خیره‌کننده‌ای از شهر دارند. هتل نور مشهد محیطی آرام را برای شما فراهم می‌کند.

آدرس هتل نور مشهد روی نقشه

هتل نور شهر مشهد در خیابان شهید اندرزگو 17 قرار دارد. خیابان خسروی خیابانی است که اغلب عروس و دامادها خریدهای خود را از آنجا انجام می‌دهد. این خیابان در مجاورت خیابان شهید اندرزگو است و این موضوع باعث شده تا خیلی از زوج‌ها این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. به راحتی می‌توانید از طربق نقشه و مسیریاب‌های آنلاین این هتل را پیدا کنید. 

شماره تلفن هتل نور مشهد

در صورتی که در مورد شرایط هتل و قیمت رزرو تور و اتاق‌ها سوالی دارید می‌توانید با شماره تلفن 05132233970 تماس بگیرید. کارکنان بخش پذیرش آماده پاسخ دادن به سوالات شما عزیزان هستند.

اتاق هتل نور مشهد

نحوه دسترسی به هتل نور مشهد با وسایل حمل و نقل عمومی

دسترسی به هتل نور با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یک گزینه مناسب و مقرون به صرفه برای مسافران است. این هتل در منطقه مرکزی مشهد واقع شده است و دسترسی به آن را با اتوبوس، مترو و تاکسی آسان می‌کند. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس در نزدیکی هتل ایستگاه حرم مطهر است که به مهمانان اجازه می‌دهد به راحتی به مقصد خود برسند. مهمانان همچنین می‌توانند به راحتی از تاکسی استفاده کنند یا از خدمات تاکسی اینترنتی برای رسیدن به هتل نور مشهد از هر مکانی در مشهد استفاده کنند.

نحوه دسترسی به هتل نور مشهد با ماشین شخصی

دسترسی به هتل نور با خودروی شخصی فرآیندی راحت و ساده است. هنگام رانندگی به سمت هتل، مهم است که جاده‌های اصلی را به سمت مرکز شهر دنبال کنید و سپس به خیابانی بروید که هتل در آن واقع شده است. توصیه می‌شود برای مسیرهای دقیق از GPS یا نقشه‌ها و مسیریاب‌های آنلاین مانند بلد و نشان استفاده کنید.

نحوه دسترسی به هتل نور مشهد با مترو

برای مسافرانی که ترجیح می‌دهند از مترو استفاده کنند، ایستگاه مترو شهدا در فاصله چند قدمی هتل وجود دارد. سیستم مترو مشهد کارآمد و به خوبی متصل است و راهی سریع و آسان برای دسترسی به هتل نور مشهد فراهم می‌کند.

وبسایت هتل نور مشهد

این هتل وبسایت اختصاصی برای قرار دادن اطلاعات خود را ندارد. بنابراین، پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات مورد نظر خود به وبسایت پرشین هتل به‌عنوان یک منبع موثق مراجعه کنید و به راحتی پاسخ سوالات خود را پیدا کنید. همچنین می‌توانید تصاویر مربوط به اتاق‌ها، لابی و رستوران هتل را ببینید.

پیج هتل نور مشهد

این هتل در شبکه‌های اجتماعی چون اینستاگرام فعالیت دارد. آیدی پیج این هتل noor_hotel است که شما می‌توانید با مراجعه به آن، هم تصاویر اتاق‌ها، لابی، رستوران و دیگر قسمت‌های هتل را ببینید و هم از اخبار و اطلاعیه‌های رزرو هتل مشهد مطلع شوید.

راهرو هتل نور مشهد

امکانات و خدمات هتل نور مشهد

هتل نور شهر مشهد امکانات و خدمات مطلوبی را برای مسافران و زائران محترم فراهم می‌کند. لاندری، تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت پرسرعت، نمازخانه، رستوران و کافی شاپ، اتاق چمدان، صندوق امانات و موارد زیر جز خدمات این هتل هستند:

  1. سرویس ایرانی و فرنگی
  2. رستوران و کافی شاپ
  3. اینترنت
  4. مناسب برای افراد با ناتوانی‌های جسمی
  5. گشت درون و برون شهری
  6. تلویزیون
  7. نزدیکی به فرودگاه، راه آهن، ترمینال مسافر بری و مکان‌های دیدنی

رستوران هتل نور مشهد

میهمانان می‌توانند در رستوران هتل نور مشهد که منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و بین‌المللی را ارائه می‌کند، از غذاها لذت ببرند. رستوران این هتل در طبقه اول قرار دارد و می‌تواند تا ظرفیت 150 نفر را همزمان پذیرایی کند. سرآشپزهای با استعداد فقط از تازه‌ترین مواد برای ایجاد لذت‌های خوراکی استفاده می‌کنند که حتی افراد سخت پسند را نیز راضی می‌کند. علاوه براین، میهمانان می‌توانند از یک وعده غذایی معمولی یا نوشیدنی خنک در کافه یا سالن هتل لذت ببرند.

استخر هتل نور مشهد

این هتل دارای استخر نیست. عزیزانی که دوست دارند در طول سفر خود به استخر بروند می‌تواند از امکانات اطراف هتل بهره ببرند. هتل نور یک هتل سه ستاره است و با توجه به این موضوع، نداشتن استخر قابل توجیه است. همچنین مسافران با مقایسه قیمت‌ها پی خواهند برد که ارزش بالایی را در مقابل هزینه پرداختی دریافت می‌کنند. 

سونا هتل نور مشهد

هتل نور سالن سونا ندارد. اگر برای شما استفاده از سونا مهم است، پیشنهاد می‌شود از سالن‌های اطراف هتل استفاده کنید. همچنین می‌توانید در هتل‌هایی با ستاره و امکانات بیشتر اتاق رزرو کنید. هتل‌های سه ستاره مانند هتل نور خدمات اینچنینی ندارند.

اتاق هتل نور مشهد

جکوزی هتل نور مشهد

اگر به دنبال لذت بردن از جکوزی در طول سفر خود هستید، باید در نظر بگیرید که هتل نور جکوزی ندارد. شما می‌توانید از سالن‌های استخر و جکوزی در اطراف هتل استفاده کنید. همچنین می‌توانید یک هتل دیگر با این امکانات را انتخاب کنید.

سالن بدنسازی هتل نور مشهد

شما نباید انتظار وجود سالن بدنسازی را از یک هتل سه ستاره داشته باشید. یا توجه به قیمت‌های اقتصادی رزرو اتاق در این هتل و امکاناتی که به مهمانان ارائه می‌شود، نداشتن سالن بدنسازی توجیه دارد. پیشنهاد می‌شود از باشگاه‌ها و سالن‌های اطراف هتل استفاده کنید.

خدمات اسپا در هتل نور مشهد

هتل نور سالن اسپا ندارد. شما می‌توانید در اطراف هتل به دنبال یک سالن اسپا بگردید. در این هتل سه ستاره چنین خدماتی ارائه نمی‌شود و با توجه به قیمت‌های رزرو این موضوع قابل توجیه است.

آشنایی با اتاق‌های هتل نور مشهد

هتل نور شهر مشهد دارای 87 اتاق است و شامل اتاق‌های دو تخته و سه تخته می‌شوند. شما همچنین می‌توانید سوییت‌های خوابه تا سه خوابه را با ظرفیت‌های 2 تا 7 نفر نیز رزرو کنید. رزرو این اتاق‌ها به صورت فول برد است؛ یعنی صبحانه، ناهار، شام نیز ارائه می‌شود. 

امکانات ویژه اتاق‌های هتل نور مشهد

اتاق‌های هتل نور بسیار زیبا و شیک هستند و می‌توانند فضایی عالی برای یک ضیافت را فراهم کنند. این اتاق‌ها در عین سادگی، به دلیل استفاده از چوب در طراحی آن‌ها، بسیار دلنشین هستند و آرامش خاطر مسافران را فراهم می‌کنند. امکانات لازم در تمامی اتاق‌های این هتل تعبیه شده است و مسافران با هیچگونه مشکلی مواجه نخواهند شد. با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده تمامی مهمانان قبلی رضایت خاطر خود را اعلام کرده‌اند. تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع و ... از امکاناتی است که در اتاق‌های این هتل قرار داده شده است.

تصاویر هتل نور مشهد

هتل نور هیچگونه وبسایت اینترنتی ندارد که تصاویری از قسمت‌های مختلف هتل ارائه دهد. با وجود این، می‌توانید از وبسایت پرشین هتل بازدید کنید و تصاویری دقیق و با کیفیت از لابی، اتاق‌ها، رستوران و دیگر قسمت‌های این هتل و همچنین شرایط تور مشهد با قطار را ببینید.

 

اتاق 3 تخته هتل نور مشهد

 

قیمت رزرو آنلاین هتل نور مشهد با تخفیف از سایت پرشین هتل

برای اطلاع از قیمت رزرو هتل یا ررزو تور با هتل نور می‌توانید به وبسایت پرشین هتل مراجعه کنید. در این وبسایت ظرفیت اتاق‌های خالی و قیمت هرکدام به صورت مستمر به‌روزرسانی می‌شود. شما همچنین می‌توانید از تخفیف‌های ارائه شده نیز بهره‌مند شوید. 

قوانین کنسلی هتل نور مشهد

هر هتل قوانین و مقررات خاص خود را دارد. با این‌حال، قوانین کنسلی در تمامی هتل‌ها برقرار است. در صورتی که مسافر تصمیم بگیرید رزرو اتاق خود را در هتل نور شهر مشهد کنسل کند، هتل این حق را دارد که درصدی را به‌عنوان جریمه کسر کند و باقی پول فرد را به او برگرداند.
نظرات و تجربیات مسافران قبلی هتل نور مشهد

با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده و نظراتی که مسافران از تجربه اقامت خود در این هتل داشته‌اند، هتل نور یکی از بهترین هتل‌های شهر مشهد است که به خیلی از مکان‌های گردشگری نیز نزدیک است. اتاق‌ها تمیز و پاکیزه است و امکانات خوبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. همچنین رستوران این هتل غذاهای خوشمزه و باکیفیتی را ارائه می‌دهد.

جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل نور مشهد

این هتل 3 ستاره به حرم مطهر امام رضا بسیار نزدیک است. همچنین فاصله بسیار کوتاهی با بازار فرش فروش‌ها، باغ ملی شهر مشهد، بازار جنت، بازار طلا و جواهر، بازار سرشور و برخی مکان‌های دیگر دارد. این هتل ارزش تجربه تور مشهد را دارد.

فاصله هتل نور مشهد تا حرم امام رضا (ع)

همانطور که گفته شد، این هتل در خیابان خسروی نو، نبش شهید اندرزگو 17 قرار دارد. فاصله آن تا ورودی‌های حرم عبارتند از:

  1. حرم مطهر (ورودی باب رضا) 9 دقیقه
  2. حرم مطهر (ورودی باب جواد) 4 دقیقه
  3. حرم مطهر (ورودی طبرسی) 17 دقیقه
  4. حرم مطهر (ورودی شیرازی) 10 دقیقه
  5. حرم مطهر (ورودی نواب صفوی) 15 دقیقه

جمع بندی

هتل نور مشهد مقصدی متمایز برای مسافرانی است که به دنبال آسایش و خدمات بی‌عیب و نقص در مشهد هستند. مهمانان با اتاق‌های زیبا، گزینه‌های ناهارخوری درجه یک و موقعیت مکانی مناسب، مطمئنا اقامتی به یاد ماندنی و لذت‌بخش را در این هتل معتبر خواهند داشت. هتل نور چه برای زیارت مذهبی، چه تفریحی و چه کاری، بهترین انتخاب برای مسافران فهیم است.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4.6از 5
ارزش خرید 4.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

سمیه

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبیه از هرلحظ از نزدیکی از غذا و تمیزی.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

خیلی خیلی نزدیک بود اما لابی طبقه بالا بود اولین بار بود که چنین چیزی دیدم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل نور از همه نظر عالی و خوب .بهتون پیشنهاد میکنم

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

غذاهای خوشمزه ایی داشت و به حرمم نزدیک بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.